Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2010, 13:42
Verwijderd
heb je die hamer nodig om van die houten pinnetjes erin te slaan? Dat kan ook met een schoen, of iets anders. En die schroevendraaier heb je nodig om die zilveren palletjes met het streepje in de lengte te draaien? Dat kan ook met een mes. De rest is met een zweedse sleutel I guess? die heb je wel nodig
En anders is het een andere soort kast dan ik ooit in elkaar heb gezet als dat niet werkt
Advertentie
Oud 03-10-2010, 13:46
Verwijderd
ik heb nodig: hamer, kruiskopschroevedraaier en platbekschroevedraaier.
Het meeste moet met de kruiskop, en daar heb ik gelukkig nog een oudje van gevonden. Die houten pinnetjes kan ik ook wel met blote handen :tedvanderparre: maar ik heb de hamer wel nodig om de achterkantplaten vast te zetten met duizend van die heel dunne spijkertjes. Maar misschien lukt dat wel met een ander zwaar item, waar ik nu naar op zoek ga.
Oud 03-10-2010, 13:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat ben jij inventief, Pip!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-10-2010, 13:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik heb nodig: hamer, kruiskopschroevedraaier en platbekschroevedraaier.
Het meeste moet met de kruiskop, en daar heb ik gelukkig nog een oudje van gevonden. Die houten pinnetjes kan ik ook wel met blote handen :tedvanderparre: maar ik heb de hamer wel nodig om de achterkantplaten vast te zetten met duizend van die heel dunne spijkertjes. Maar misschien lukt dat wel met een ander zwaar item, waar ik nu naar op zoek ga.
Je bent een Neanderthaler! Gebruik hulpobjecten!

Stenen willen het ook nog weleens doen als hamer. Of zo'n vleeshamer, maar die heb jij vast niet. De eerste hamer was ook een steen aan eens stokje.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-10-2010, 13:50
Verwijderd
goed idee, ik ga zelf een hamer maken met een takje, een stuk stoeptegel en een stuk sisaltouw!!!!!
Oud 03-10-2010, 13:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Misschien is een soepstengel toch niet zo'n handig object om een hamer van te maken.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-10-2010, 13:55
Verwijderd
Citaat:
platbekschroevedraaier.
.
Dat heet gewoon een schroevendraaier
Oud 03-10-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Dat heet gewoon een schroevendraaier
Niet want "schroevendraaier" kan ook een kruiskop zijn ;x
Oud 03-10-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Niet want "schroevendraaier" kan ook een kruiskop zijn ;x
Nee, dat het namelijk een kruiskopschroevendraaier. Sowieso is platbek een gekke keuze, aangezien een schroevendraaier helemaal geen bek heeft. Als je dan zo nodig onderscheid wil maken, noem het dan een platte schroevendraaier.
Oud 03-10-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
ik heb nodig: hamer, kruiskopschroevedraaier en platbekschroevedraaier.
Het meeste moet met de kruiskop, en daar heb ik gelukkig nog een oudje van gevonden. Die houten pinnetjes kan ik ook wel met blote handen :tedvanderparre: maar ik heb de hamer wel nodig om de achterkantplaten vast te zetten met duizend van die heel dunne spijkertjes. Maar misschien lukt dat wel met een ander zwaar item, waar ik nu naar op zoek ga.
oh ja met een kruiskop wordt het lastig inderdaad. Een steelpannetje is wellicht een optie als hamer
Oud 03-10-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Wat ben jij inventief, Pip!
Ik kan inmiddels van mijn eigen kasten wel dromen hoe ik ze in elkaar zet
Oud 03-10-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
oh ja met een kruiskop wordt het lastig inderdaad. Een steelpannetje is wellicht een optie als hamer
Krijg je wel mooie deuken in die steelpan.
Oud 03-10-2010, 14:36
Verwijderd
Zo ik heb net een turkse pizza verorberd en nu bedacht ik me dat ik toch nog naar de AH moet om wat te drinken te halen. Ik mag van mezelf eigenlijk geen alcohol drinken vandaag, of nouja, ik heb het gisteren ook al niet echt gedronken. Vandaag mag dan wel.
Oud 03-10-2010, 15:17
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
zondag opruimdag! ik wilde net gaan fietsen omdat het zo lekker weer is, gaat de zon weg =(
Oud 03-10-2010, 15:23
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
zondag opruimdag! ik wilde net gaan fietsen omdat het zo lekker weer is, gaat de zon weg =(
Klopt, de zon is hier!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 03-10-2010, 15:35
Verwijderd
Badkamer is gepoetst Nu boodschappen gaan doen zodat ik vanavond lekker alleen de verjaardag van mijn echtgenoot kan vieren
Oud 03-10-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Hoezo dan weer helaas typisch Nederlands? Wat zie je dan liever?
Het is origineel, goed geschreven, over het algemeen goed gespeeld (je ziet, imo, een beetje te veel dat het oorspronkelijk een toneelstuk was en dat het oorspronkelijk toneelacteurs zijn)..
Nouja, niets ten nadele van de film zelf, maar ik zou zo graag eens een goede Nederlandse film willen zien waarbij je niet direct het idee krijgt dat het Nederlands is Dat we die Nederlandse stempel een keer ontwijken, onszelf ontstijgen zeg maar. Iets maken wat echt uniek is en ook internationaal zou aanslaan.
Oud 03-10-2010, 16:00
Verwijderd
Hoe duur is het denken jullie om een cd te versturen met de post?
Oud 03-10-2010, 16:04
Verwijderd
Nou, de hightea was leuk!

Zit wel vol met een hoop zoete dingen, maar ach.
Oud 03-10-2010, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Hoe duur is het denken jullie om een cd te versturen met de post?
Ik heb een keer een cd in zo'n dunne bubbeltjes-enveloppe gestopt en er toen 2 postzegels op geplakt, geen idee of dat genoeg is, maar het is goed aangekomen
Oud 03-10-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer een cd in zo'n dunne bubbeltjes-enveloppe gestopt en er toen 2 postzegels op geplakt, geen idee of dat genoeg is, maar het is goed aangekomen
Oke dat valt mee!
Oud 03-10-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Nou, de hightea was leuk!

Zit wel vol met een hoop zoete dingen, maar ach.
Was het nomnom?
Oud 03-10-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Nou, de hightea was leuk!

Zit wel vol met een hoop zoete dingen, maar ach.
wat allemaal?
Oud 03-10-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Was het nomnom?
Het kon beter, omdat ik niet van zoet hou. Maar de mini-sandwiches waren erg nom!
Oud 03-10-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
wat allemaal?
Er waren brownies, soesjes, stukjes taart, mini-sandwiches, scones, aardbeien en druiven, en nog meer zoete gebakdingesen.

Oh, en nog heel lekker ijs in een glaasje.
Oud 03-10-2010, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Er waren brownies, soesjes, stukjes taart, mini-sandwiches, scones, aardbeien en druiven, en nog meer zoete gebakdingesen.

Oh, en nog heel lekker ijs in een glaasje.
:sop:
Oud 03-10-2010, 16:10
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Klopt, de zon is hier!
ik keek zo uit naar mijn fietstochtje door het bos en weiden!

Ik heb ondertussen moelleux au chocolat gemaakt voor vanavond!
Oud 03-10-2010, 16:11
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Zo ik heb net een turkse pizza verorberd en nu bedacht ik me dat ik toch nog naar de AH moet om wat te drinken te halen. Ik mag van mezelf eigenlijk geen alcohol drinken vandaag, of nouja, ik heb het gisteren ook al niet echt gedronken. Vandaag mag dan wel.
turkse pizza is zoooo lekker!!! <333
Oud 03-10-2010, 16:12
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
moet ik volgende week es gaan eten met vrienden! Dat ik daar niet aan heb gedacht!!
Oud 03-10-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
moet ik volgende week es gaan eten met vrienden! Dat ik daar niet aan heb gedacht!!
Ik haal het gewoon zo nu en dan als lunch
Oud 03-10-2010, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Het kon beter, omdat ik niet van zoet hou. Maar de mini-sandwiches waren erg nom!
Ah nu heb ik ook zin in sandwiches
Oud 03-10-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ah nu heb ik ook zin in sandwiches
ik ook
Oud 03-10-2010, 16:17
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik haal het gewoon zo nu en dan als lunch
ik woon jammer genoeg niet zo dicht bij de stad om zo nu en dan turkse pizza als lunch te halen =(
Turkse taboulé is ook zo'n délice
Oud 03-10-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Klopt, de zon is hier!
Ja he de zon is in het oosten
Of nouja nu niet echt meer, maar wel de hele middag!
Oud 03-10-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Er waren brownies, soesjes, stukjes taart, mini-sandwiches, scones, aardbeien en druiven, en nog meer zoete gebakdingesen.

Oh, en nog heel lekker ijs in een glaasje.
N to the OM
Oud 03-10-2010, 16:31
Verwijderd
het is mooi weer!
Oud 03-10-2010, 16:32
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ja he de zon is in het oosten
Of nouja nu niet echt meer, maar wel de hele middag!
Hier is het nog steeds perfect weer!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 03-10-2010, 16:34
Verwijderd
Hoi! Wat is het mooi weer. En er is volgens mij een of andere braderie in Den Bosch.
Oud 03-10-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
ik woon jammer genoeg niet zo dicht bij de stad om zo nu en dan turkse pizza als lunch te halen =(
Turkse taboulé is ook zo'n délice
Dat is lekker ja mijn moeder koopt altijd groot in als we in Frankrijk zijn. Volgens haar is de Franse beter ofzo.
Oud 03-10-2010, 16:35
Verwijderd
Hoe heet zo'n mannelijke prostitue ook alweer? Die je toen bij de Linda kon winnen. Of heeft dat geen naam
Oud 03-10-2010, 16:36
Verwijderd
Gigolo.
Oud 03-10-2010, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Gigolo.
ohja!
Oud 03-10-2010, 16:38
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1816128

Ahw
Oud 03-10-2010, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Dat is lekker ja mijn moeder koopt altijd groot in als we in Frankrijk zijn. Volgens haar is de Franse beter ofzo.
Je kan tabouleh ook al heel lang in Frankrijk kopen, minstens 20 jaar, maar in Nederland pas sinds een jaar of tien
Oud 03-10-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Je kan tabouleh ook al heel lang in Frankrijk kopen, minstens 20 jaar, maar in Nederland pas sinds een jaar of tien
Waar koop je dat dan? Want tot een jaar geleden had ze het nog nooit gezien. Of misschien wil ze alleen die van Tipiak.
Oud 03-10-2010, 16:45
Verwijderd
Wat is tabouleh?
Oud 03-10-2010, 16:45
Verwijderd
Een soort couscous.
Oud 03-10-2010, 16:45
Verwijderd
Ik heb gister trouwens Het Schnitzelparadijs gezien
Oud 03-10-2010, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gister trouwens Het Schnitzelparadijs gezien
Leuke film is dat .
Oud 03-10-2010, 16:50
Verwijderd
Middag
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.