Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 17:37
Verwijderd
hmm misschien klopt mn formulering niet echt, maar ben t er wel redelijk mee eens, want sommige mensen kunnen zo verdomd niet mooi in mijn ogen zijn als ze hun haar op een of andere manier hebben of juist enorm knap lijken door een bepaald kapsel.

een soort voorbeeld, islamitische meisjes met een hoofddoek kan ik zo saai vinden (wat of course de bedoeling is) omdat je hun haar niet ziet, maar sommige kunnen zooo mooi zijn als je hun haar ziet.

maar eigenlijk zou een echte schone al te herkennen zijn zonder haar (of met een fout kapsel)



wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2002, 17:44
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Kapsel bepaalt wel veel, maar ook weer niet alles.

Iemand kan zeker wel mooier worden wanneer zijn/haar haar mooi gestyled wordt, maar een aap met een gouden ring is nog steeds een lelijk ding
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 17:49
Verwijderd
Het kapsel bepaalt de uitstraling van iemand denk ik, in dat opzicht ben ik het totaal met je eens.

Bij mijzelf bijvoorbeeld: als ik wat langer haar heb zie ik er echt uit als een sloeber (mijn haar groeit heel raar namelijk ), veel mensen zeggen dat dan ook. Als ik kort haar heb niet meer, althans...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:08
Verwijderd
Kapsel bepaalt wel voor een groot deel het totaalbeeld van het gezicht, maar 'ware schoonheid' herken je ook wel zonder haar. Dat komt namelijk doordat 'schoonheid' (even voor het gemak: mensen die door iedereen mooi worden gevonden) gewoon iets puur wiskundigs is, bepaalde verhoudingen tussen deverschillende onderdelen van het gezicht. Je kunt bij een écht mooi persoon ook wel zien dat hij/zij mooi is wanneer-ie geen haar heeft, gewoon omdat het gaat om de verhoudingen in het gezicht.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:21
shanli
shanli is offline
Vind ik ook wel, vroeger had een jongen in mijn klas bros haar,en nu tot aan zijn oren==> *zwijmol*
haar bepaalt wel veel,maar niet alles
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:36
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
ja kijk maar naar die arie gast bij yorin. wat een kut kapsel

en ik zie er nu ook niet uit met mijn wildgroei, wel doop, maar gaar :]
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 18:39
Elektro M.J.
Avatar van Elektro M.J.
Elektro M.J. is offline
Citaat:
rosi schreef:
Kapsel bepaalt wel veel, maar ook weer niet alles.
__________________
give the kid a nipple cuz he sucks
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
ja kijk maar naar die arie gast bij yorin. wat een kut kapsel
Inderdaad..

**

Kapsel bepaald voor een groot deel of iemand knap is..
Vies pluizig haar is namelijk niet echt aantrekkelijk...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:46
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ik ben het er wel mee eens. Sinead 'o Connor heeft mooie ogen maar die kale kop van d'r vind ik afschuwelijk.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 22:15
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
nare man schreef:
Kapsel bepaalt wel voor een groot deel het totaalbeeld van het gezicht, maar 'ware schoonheid' herken je ook wel zonder haar. Dat komt namelijk doordat 'schoonheid' (even voor het gemak: mensen die door iedereen mooi worden gevonden) gewoon iets puur wiskundigs is, bepaalde verhoudingen tussen deverschillende onderdelen van het gezicht. Je kunt bij een écht mooi persoon ook wel zien dat hij/zij mooi is wanneer-ie geen haar heeft, gewoon omdat het gaat om de verhoudingen in het gezicht.
hehe jij hebt zeker ook naar The Human Face gekeken?

was echt verbaast dat die 1/1.618 verhouding steeds weer klopte
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 22:17
STP
Avatar van STP
STP is offline
Het kapsel speelt een grote rol in iemands uiterlijk en aan de hand daarvan wordt besloten of iemand knap is of niet...

Dus het klopt wel dat het kapsel een rol speelt in iemands mening of een ander knap is...

ofzo
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 22:32
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
BendeBen schreef:
hehe jij hebt zeker ook naar The Human Face gekeken?

is leuk

---
ik vind iemand met een mooi gezicht niet perse mooi, soms zie je iemand en dan dnek je " die had heel mooi geweest kunnen zijn als het haar anders was" en soms " dat is geweldig haar die wil ik en het boeit me niet dat zn neus iets te groot is "
zoiets
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 22:46
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ben ik het wel een beetje mee eens......


tis niet bepalend maar t speelt wel grote rol ( vooral de haarkleur... zwart dus)
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 10:46
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ja vooral lang alles lang ieder1 LANG haaaaaaaaaaaaar

*RRRRR*
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 12:05
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Een kapsel kan iemand wel leuker/mooier of juist minder leuk/mooi maken maar ik denk dat iemand die gewoon niet zo mooi is door een kapsel niet veel mooier kan worden...ha! ja zoiets:-)
Zelf vind ik haar wel belangrijk, als ik een leuk iemand op straat zie lopen met een fout kapsel vind ik dat wel een beetje zonde ....
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 13:07
Verwijderd
Nou.. bepalen is een groot woord maar het is wel errrug belangrijk. Als een prachtige vrouw bijvoorbeeld zo kaal als een biljartbal is dan vind ik d'r opeens niet zo heel prachtig meer. 't kapsel moet gewoon bij 't gezicht passen..

Persoonlijk ben ik een sucker voor donkerbruin/zwart lang haar..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 17:37
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
weet iemand maybe een site met verschillende kapsuls ?
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 17:56
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik vind het niet direct bepalen, maar als iemand een heel mooi of lelijk kapsel heeft let ik daar wel meer op dan waneer iemand gewoon een kapsel heefd.
Als iemand knap is hangt dat van meer dingen af dan van alleen een mooi smoeltje, het is het totaalbeeld inclusief kapsel. (en eigenlijk voor een groot deel uitstraling)
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-09-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef:
hehe jij hebt zeker ook naar The Human Face gekeken?

was echt verbaast dat die 1/1.618 verhouding steeds weer klopte
Jah dat was koel...echt vaag dat dat klopt!! wel flauwe humor trouwens zeg

ik vind dat kapsel mensen soms wat extras geeft, of nadruk legt op de gezichtsvorm etc, maar het bepaald niet helemaal of iemand knap is of niet...

*wil al tijden iets anders met haar* *zucht*
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 18:52
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
mooier wel, knapper niet

als je echt goed naar het gezicht kijkt dan kun je zien of iemand knap is, maar omdat haar toch mede het totaalbeeld van een hoofd is, lijkt iemand knapper als 'ie mooi (gestyled) haar heeft.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:56
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
rosi schreef:
Kapsel bepaalt wel veel, maar ook weer niet alles.

Iemand kan zeker wel mooier worden wanneer zijn/haar haar mooi gestyled wordt, maar een aap met een gouden ring is nog steeds een lelijk ding
helemaal mee eens. Het haar draagt mee aan het totaalbeeld. iemand met een heel mooi hoofd en een slecht kaspel kan toch nog mooi zijn. Het zegt dus niet meteen of je lelijk bent.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 23:24
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Lang lang haar en een Handgebaar.

Oeh !
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 23:36
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
mja, moet zeggen dat kapsel toch wel een van de dingen is waar k t eerst naar kijk bij een jongen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 10:21
Verwijderd
ja. alles goed en wel maar kijk eens naar STP, die heeft niet eens een kapsel en toch is het een lekker ding
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 12:24
Verwijderd
niet knap maar het bepaalt zeker de uitstraling en ook hoe diegene zich voelt.. ik weet er alles van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2002, 12:58
Faery
Faery is offline
Jup, alleen mensen met lang haar zijn mooi.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:28
..:PieP:..
Avatar van ..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
Citaat:
eXo schreef:
ja. alles goed en wel maar kijk eens naar STP, die heeft niet eens een kapsel en toch is het een lekker ding
hahaha
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 19:55
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
vind ik ook voor een groot gedeelte, vaak door het haar te veranderen kun je een hoop verbeteren aan sommige mensen
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:08
Verwijderd
Citaat:
boardbabe schreef:
vind ik ook voor een groot gedeelte, vaak door het haar te veranderen kun je een hoop verbeteren aan sommige mensen
Ik vind jouw avatar homo-erotisch.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:10
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
oneens, want sommige mensen, hoe kut hun haar ook zit, zijn altijd leuk, knap, aantrekkelijk
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:04
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Als je lelijk bent niet .

Nee, een kapsel kan je wel ehh interessanter? hipper? leuker? ophalen? .. Zo'n kapsel kan wel meer interesse wekken (als in: Wie is die jongen met dat leuke haar..?)

Maar als je lelijk bent niet.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 16:26
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik vind jouw avatar homo-erotisch.
[flauw mode]voelde je je aangetrokken tot mijn avatar?[/flauw mode]
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:18
MarilynManson
MarilynManson is offline
ligt eraan wat voor hoofd en haar je hebt
*geeft ff mening*
ik vind lang haar bij onwijs dun haar weer niet mooi terwijl kort haar dan toch wel weer onwijs mooi staat
en sommige mensen hebben weer niet t hoofd voor kort haar en zien er dan gewoon niet uit bla
ofzo
__________________
~BLUB = DOOD!!!!! ik ben een meizjuh hoow !!!..TSJOEK TSJOEK!! ~
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:44
icegirl.com
Avatar van icegirl.com
icegirl.com is offline
Als je mooi haar hebt.. word je er wel knapper door.. maar je bent niet gelijk knap als je mooi haar/kapsel hebt.
Ik kende zo'n meisje in Turkije.. zij was echt knap!! en ze droeg een hoofddoek.. duss als iemand echt knap is.. kun je dat ook zien zonder hoofddoek of wat dan ook.
Maar als je lelijk haar hebt.. word je er natuurlijk wel lelijker door.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
nare man schreef:
Kapsel bepaalt wel voor een groot deel het totaalbeeld van het gezicht, maar 'ware schoonheid' herken je ook wel zonder haar. Dat komt namelijk doordat 'schoonheid' (even voor het gemak: mensen die door iedereen mooi worden gevonden) gewoon iets puur wiskundigs is, bepaalde verhoudingen tussen deverschillende onderdelen van het gezicht. Je kunt bij een écht mooi persoon ook wel zien dat hij/zij mooi is wanneer-ie geen haar heeft, gewoon omdat het gaat om de verhoudingen in het gezicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.