Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 17:07
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef:
In Nederland zullen ook vrouwen geslagen worden, maar wanneer een geloof dat legitimeerd, is het wel even een ander verhaal.

Is niet waar, die klootzakken die misbruiken het geloof om zo hun doel uit te kunnen oefenen. Dus het geloof is bij hun een middel om hun doel te kunnen realiseren!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2003, 17:33
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
damnz


DAT ZEG IK TOCH NIET MAN! leer es lezen! en gebruik die hersens van je!


Ik zeg, we meoten eerst eens naar ons zelf kijken en ons zelf verbeteren, pas als dat goed is kunnen we naar anderen wijzen!

Ze komen hierheen omdat het hier BETER gaat dan daar! Is het nou echt zo moeilijk om dat te bedenken????
fijn dat je het nu zelf zegt: inderdaad ze komen hierheen omdat het in hun eigen land een teringzooi is (wat heerlijk dat zo'n starre **kerkganger dat ook inziet )

Conclusie: we hoeven onzelf dus niet te verbeteren, want we zijn al beter; je zegt het zelf.

dat wilde ik dus even duidelijk hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:29
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef:
fijn dat je het nu zelf zegt: inderdaad ze komen hierheen omdat het in hun eigen land een teringzooi is (wat heerlijk dat zo'n starre **kerkganger dat ook inziet )

Conclusie: we hoeven onzelf dus niet te verbeteren, want we zijn al beter; je zegt het zelf.

dat wilde ik dus even duidelijk hebben.
Jij praat over iets heel anders dan waar ik t over heb.
Ik zeg dat je als mens eerst naar jezelf moet kijken en pas asl je zelf 'goed' bent, dat je dan pas naar anderen mag wijzen.

Slechte conclusie: ook als je beter bent, wil dat niet zeggen dat je je niet verder hoeft te verbeteren, want hoe meer verbetering van jezelf, hoe beter.

En dat was al duidelijk
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:32
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Fortuynist schreef:
In Nederland zullen ook vrouwen geslagen worden, maar wanneer een geloof dat legitimeerd, is het wel even een ander verhaal.

De LPF was een partij met een aantal mensen die absoluut zeer kinderachtig en onverantwoordelijk gedrag vertoonden, maar zoiets loopt uiteraard uit de hand wanneer er niemand is die dat clubje bij elkaar weet te houden en dat had Pim Fortuyn naar MIJN mening wel gekund.

"Zelfs een van der Valk Hotel staat nog stabieler dan die partij momenteel."

Waar haal je dat nu weer vandaan? Ik heb de laatste tijd geen negatieve berichten vernomen over/van/door de LPF.

En, wanneer het voor jou belangrijk is als mensen van een politieke partij niet helemaal het water ingaan bij de nieuwjaarsduik, mag ik er vanuit gaan dat je al helemaal niet gaat stemmen op PvdA, D66, Christenunie, Groenlinks, CDA, en de rest van partijen die niet aanwezig waren in Scheveningen.
Ik deed vorig jaar mee met die duik, samen met een stel vrienden Maarja.. idd waren die partijen er niet en ze liepen te minste niet met een t-shirt van ik heb lef .

Bovendien nog effe over dat vrouwen slaan. Betrap ik er eentje dan is het enige geloof dat hij er nog over heeft nadat ik hem tegenkom dat hij een enkel ziekenhuis krijgt . Bovendien vrouwen slaan is strafbaar en das maar goed ook vind ik.

Ik vind dat geloof niet boven de wet gaat. Stel je eens voor dat het wel zo is:

Ik ben Piet 30 jaar en ik ben kanibalist opgevoed en ik geloof in het kanibalistme

Helemaal raar zou het worden als je dan naar een RTL 4 programma kijkt als: Koken met sterren
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:31
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik citeer Atje:
"Is niet waar, die klootzakken die misbruiken het geloof om zo hun doel uit te kunnen oefenen. Dus het geloof is bij hun een middel om hun doel te kunnen realiseren!"

Ik zal het even toelichten, met "een ander verhaal" bedoel ik absoluut niet dat je dan wel vrouwen mag slaan, ik bedoel juist dat ik het slecht vind dat dat op zo'n manier gelegitimeerd wordt. Maar goed, daar had ik wel wat duidelijker in kunnen zijn, excuus.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:42
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik citeer the conquer:

"Ik ben Piet 30 jaar en ik ben kanibalist opgevoed en ik geloof in het kanibalistme"

Hier is opzich niets mis mee, want wat mij betreft mag iedereen doen en laten wat hij wil, zolang men de handen thuishoudt, mensen niet verplicht dingen opleggen en niet aanzetten tot geweld.
Een paar maanden terug las ik in de krant dat een man een advertentie had geplaatst waarin hij mensen zocht, omdat hij hen wilde opeten. Ja, ik geef toe, het is ook zeer zeker niet mijn hobby, maar er kwamen toch mensen VRIJWILLIG op af (een stuk of vier, geloof ik). Toch heeft de politie de man gevangen genomen.
Maar goed, wat de Islam betreft, voor mijn part gelooft idereen erin behalve ik, zolang er maar niet aangezet wordt tot geweld! Zeer beangstigend is het ook om te zien hoeveel extreme gelovers er van zijn en waar zij allemaal toe in staat zijn. En ik hoop dan ook zeer dat de zeven maagden niet hen, maar een ander in de hemel mogen verblijden!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:44
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Maar het moet natuurlijk niet de spuigaten uitlopen, laat dat duidelijk zijn!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:57
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef:
Ik citeer Atje:
"Is niet waar, die klootzakken die misbruiken het geloof om zo hun doel uit te kunnen oefenen. Dus het geloof is bij hun een middel om hun doel te kunnen realiseren!"

Ik zal het even toelichten, met "een ander verhaal" bedoel ik absoluut niet dat je dan wel vrouwen mag slaan, ik bedoel juist dat ik het slecht vind dat dat op zo'n manier gelegitimeerd wordt. Maar goed, daar had ik wel wat duidelijker in kunnen zijn, excuus.
O.K.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 20:59
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef:

Maar goed, wat de Islam betreft, voor mijn part gelooft idereen erin behalve ik, zolang er maar niet aangezet wordt tot geweld! Zeer beangstigend is het ook om te zien hoeveel extreme gelovers er van zijn en waar zij allemaal toe in staat zijn. En ik hoop dan ook zeer dat de zeven maagden niet hen, maar een ander in de hemel mogen verblijden!

Waarom denk je? Ze worden uitgebuit, onderdrukt, gebruikt etc. door de westerse wereld. Dáárom.
En als Amerika straks ook nog Irak aanvalt, kan ik je verzekeren dat er nog meer extreem gewelddadige mensen bij de groep komen. Waarom? Omdat Amerika dat land puur aanvalt om de olie. Dus worden de inwoners ervan anti-Amerika.

Zou jij niet anti-Amerika worden als Amerika hier ff alle aardgas komt jatten???
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 17:00
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Waarom denk je? Ze worden uitgebuit, onderdrukt, gebruikt etc. door de westerse wereld. Dáárom.
En als Amerika straks ook nog Irak aanvalt, kan ik je verzekeren dat er nog meer extreem gewelddadige mensen bij de groep komen. Waarom? Omdat Amerika dat land puur aanvalt om de olie. Dus worden de inwoners ervan anti-Amerika.

Zou jij niet anti-Amerika worden als Amerika hier ff alle aardgas komt jatten???
Ik denk dat het ze toch om meer gaat dan alleen aardgas............
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 07:19
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Fortuynist schreef:
Ik citeer the conquer:

"Ik ben Piet 30 jaar en ik ben kanibalist opgevoed en ik geloof in het kanibalistme"

Hier is opzich niets mis mee, want wat mij betreft mag iedereen doen en laten wat hij wil, zolang men de handen thuishoudt, mensen niet verplicht dingen opleggen en niet aanzetten tot geweld.
Een paar maanden terug las ik in de krant dat een man een advertentie had geplaatst waarin hij mensen zocht, omdat hij hen wilde opeten. Ja, ik geef toe, het is ook zeer zeker niet mijn hobby, maar er kwamen toch mensen VRIJWILLIG op af (een stuk of vier, geloof ik). Toch heeft de politie de man gevangen genomen.
Maar goed, wat de Islam betreft, voor mijn part gelooft idereen erin behalve ik, zolang er maar niet aangezet wordt tot geweld! Zeer beangstigend is het ook om te zien hoeveel extreme gelovers er van zijn en waar zij allemaal toe in staat zijn. En ik hoop dan ook zeer dat de zeven maagden niet hen, maar een ander in de hemel mogen verblijden!
Wees maar niet bang hoor die 7 maagden neem ik wel voor mijn rekening
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 16:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
Wees maar niet bang hoor die 7 maagden neem ik wel voor mijn rekening
even erg off-topic, maar ik vraag me echt af wat er nou zo fantastisch aan is om met maagden sex te hebben.

Voor vrouwen doet het vaak de eerste keer pijn en dus moeten mannen heel voorzichtig zijn.

En andersom zijn het vaak zulke klungels
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 16:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
Ik denk dat het ze toch om meer gaat dan alleen aardgas............
Waar heb je t over
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 16:21
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gatara schreef:
even erg off-topic, maar ik vraag me echt af wat er nou zo fantastisch aan is om met maagden sex te hebben.

Voor vrouwen doet het vaak de eerste keer pijn en dus moeten mannen heel voorzichtig zijn.

En andersom zijn het vaak zulke klungels


t is leuk om iets de 1e x bij iemand te doen zegmaar.... Juist, voorzichtig en lief en rustig etc... dat is juist het fijne eraan (vind ik dan)
Klungels heb je altijd (ook vrouwen)



Maar nu ga ik weer ontopic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hopfaldera, de Saaitjespolka #1232
Uice
500 06-12-2010 10:39
De Kantine The sound of saai. #436
Missy
500 25-11-2008 18:42
Seksualiteit Muziek tijdens het vrijen
*Ster*
146 23-07-2005 15:42
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.