Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 19:13
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Gezien dat Mat Herben (wat een lul trouwens) en zn maten niet onder water gingen? Het ging gewoon om de campagne...

Mietjes!
Advertentie
Oud 02-01-2003, 19:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
boeit mij het nou of ze het water ingaan of niet...
het gaat toch om wat ze op politiek gebied doen?

vvd ging ook niet... ja: een paar van achterop de lijst, maar de rest ging alleen maar soep uitdelen.
d66, groenlinks, pvda, ln, cda enz. überhaubt niet gezien.

en tuurlijk is het allemaal campagne!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-01-2003, 19:27
Verwijderd
Het gaat idd alleen om de campagne.

zie nu dat dat al gezegd was
Oud 02-01-2003, 19:34
Verwijderd
Een woord: ZWAK!!!
doe het dan gewoon niet
Oud 02-01-2003, 19:56
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
Citaat:
dreadzzmeisje schreef:
Gezien dat Mat Herben (wat een lul trouwens) en zn maten niet onder water gingen? Het ging gewoon om de campagne...

Mietjes!
persoonlijk word ik er niet anders van. het had ook weinig verandert aan de politieke standpunten van de lpf als Mat Herben wel onder water was gegaan..
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Oud 02-01-2003, 20:34
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Ik durf mijn stem alleen toe te vertrouwen aan mensen die een nieuwjaarsduik nemen
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 02-01-2003, 20:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Joostje schreef:
Ik durf mijn stem alleen toe te vertrouwen aan mensen die een nieuwjaarsduik nemen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-01-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef:
Ik durf mijn stem alleen toe te vertrouwen aan mensen die een nieuwjaarsduik nemen
Roflol
Oud 02-01-2003, 21:19
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
zijn gewoon saaie zakken
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 02-01-2003, 23:05
Verwijderd
Godver.

Halsema, waar was je


Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 23:08.
Oud 03-01-2003, 01:46
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Glow schreef:
Godver.

Halsema, waar was je

Jah wat denk je nou, we sliepen uit..

Feestje gehad de vorige avond...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Oud 03-01-2003, 10:53
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
't was erg leuk hoor, duiken.. en ook wel koud..
Maar Herben en Varela zijn toch wel het water in gegaan ?
Ik heb ze niet gezien, wel de LPF-bus en mensen die ons 'Heb Lef - Stem LPF' pennetjes wouden uitdelen. Die hebben we vriendelijk geweigerd
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 03-01-2003, 18:34
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
linda85 schreef:
boeit mij het nou of ze het water ingaan of niet...
het gaat toch om wat ze op politiek gebied doen?

vvd ging ook niet... ja: een paar van achterop de lijst, maar de rest ging alleen maar soep uitdelen.
d66, groenlinks, pvda, ln, cda enz. überhaubt niet gezien.

en tuurlijk is het allemaal campagne!
je zegt het eigk zelf al, maar vraag me toch af waarom je er dan toch nog even bij zet dat d66 en de hele rits er niet bij waren, dat maakt net zo min uit als dat Herben dr niet in ging.. Vinnet een belachelijke verkiezingsstunt, en zou 't nog belachelijker vinden als mensen daarom op LPF of VVD zouden stemmen

bovendien, zo achterop de lijst waren die staatssecretarissen van de VVD niet..
__________________
I love you for your money not for who you are
Oud 03-01-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
je zegt het eigk zelf al, maar vraag me toch af waarom je er dan toch nog even bij zet dat d66 en de hele rits er niet bij waren, dat maakt net zo min uit als dat Herben dr niet in ging.
Nee, maar door deze topic lijkt het net of LPF weer stom bezig is. Terwijl ze ten eerste waarschijnlijk niet eens van plan waren het water in te gaan. Ten tweede deden veel mensen van VVD het dus ook niet en kwamen de andere partijen ook niet opdagen. Dus er is eigenlijk helemaal niks aan de hand, maar er moet wel weer zonodig een LPF-afzeik topic over worden geopend, die dus eigenlijk nergens voor nodig is.
Oud 03-01-2003, 19:19
Verwijderd
Boeiend!!!! erica terpstra ook niet
Oud 03-01-2003, 22:36
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
Boeiend!!!! erica terpstra ook niet
moeten we daar niet erg blij om zijn?
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 03-01-2003, 22:46
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Unique schreef:
moeten we daar niet erg blij om zijn?
Ik denk dat de kustwacht haar zo weer terug de zee in zou rollen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 03-01-2003, 23:28
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Ik denk dat de kustwacht haar zo weer terug de zee in zou rollen.


Maar om ontopic te reageren: het was erg flauw dat Mat Herben duidelijk op zoek was naar de camera's, en maar tot z'n enkels in het water ging.. als hij echt zoveel "lef" zou hebben, zou hij tenminste tot z'n schouders gegaan zijn. Hij kwam met een flauwe smoes dat het slecht is om onder water te gaan met je hoofd (door de temperatuurverschillen enzo), maar hij kwam nog niet eens tot z'n knieen in het water!
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Ads door Google
Oud 03-01-2003, 23:36
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Je kan denken van: Wat rot et me, maar als je van tevoren zegt dat je et gaat doen, en vervolgens met een shirt gaat lopen met 'ik heb lef' erop...en dan niet verder gaan dan je knieen vind ik zwak...om vervolgens met een kutsmoes te komen......wees dan eerlijk....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 03-01-2003, 23:39
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Je kan denken van: Wat rot et me, maar als je van tevoren zegt dat je et gaat doen, en vervolgens met een shirt gaat lopen met 'ik heb lef' erop...en dan niet verder gaan dan je knieen vind ik zwak...om vervolgens met een kutsmoes te komen......wees dan eerlijk....
Zoiets wilde ik zeggen..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 03-01-2003, 23:51
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Nee, maar door deze topic lijkt het net of LPF weer stom bezig is. Terwijl ze ten eerste waarschijnlijk niet eens van plan waren het water in te gaan. Ten tweede deden veel mensen van VVD het dus ook niet en kwamen de andere partijen ook niet opdagen. Dus er is eigenlijk helemaal niks aan de hand, maar er moet wel weer zonodig een LPF-afzeik topic over worden geopend, die dus eigenlijk nergens voor nodig is. [/B]
Dat wou ik dus ook zeggen "niks meer aan toe te voegen"

Groeten,
The marshall
Oud 04-01-2003, 08:51
Koos-Werkeloos
Avatar van Koos-Werkeloos
Koos-Werkeloos is offline
Mat Herben ging der voor de eerst plaats voor zijn eigen heen en niet als een of andere canpagnestunt

en 90% van de mensen die mee doen aan de nieuwjaars duik gaan der in en der gelijk weer uit der is maar een heel klein deel die verder gaan of helemaal onder
__________________
Een Kip of een Koe het doet er niet Toe, als je maar gek genoeg bent zeggen ze allebei wel Boe!-<Wil Jij Een Snoepjuh?>-[Bacardi AAP] Devo = Lievig :o
Oud 04-01-2003, 10:36
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Of ze willen duiken of niet maakt me persoonlijk niks uit, maar om nou tot je enkels erin te gaan en dan in de camera's te gaan grijzen vind ik een beetje laf.

Het ergste was wel Herben, die door zijn bodyguard "gered" moest worden toen een paar ehbo-medewerkers hem mee het water in wilden trekken.
__________________
when i rock..
Oud 04-01-2003, 11:08
Koos-Werkeloos
Avatar van Koos-Werkeloos
Koos-Werkeloos is offline
Citaat:
beuk schreef:
Of ze willen duiken of niet maakt me persoonlijk niks uit, maar om nou tot je enkels erin te gaan en dan in de camera's te gaan grijzen vind ik een beetje laf.

Het ergste was wel Herben, die door zijn bodyguard "gered" moest worden toen een paar ehbo-medewerkers hem mee het water in wilden trekken.
was dat niet Nawijn die het water in getrokken werd
__________________
Een Kip of een Koe het doet er niet Toe, als je maar gek genoeg bent zeggen ze allebei wel Boe!-<Wil Jij Een Snoepjuh?>-[Bacardi AAP] Devo = Lievig :o
Oud 04-01-2003, 11:23
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Koos-Werkeloos schreef:
was dat niet Nawijn die het water in getrokken werd
ik weet het eigenlijk niet zeker maar het was een zielige vertoning
(wat doe je daar als je bang bent om nat te worden)
__________________
when i rock..
Advertentie
Oud 04-01-2003, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Koos-Werkeloos schreef:
was dat niet Nawijn die het water in getrokken werd
juh. Het ergste was nog zijn ''excuus'': ja ik doe dit elke zomer hier in Scheveningen, dus ik dacht ik ga nu ook even.." Commentator RTL nieuws: ""misschien gaat Nawijn volgend jaar wel tot zijn knieen het water in''
En dat is dan minister (geweest), als hij zich al hieruit met een kutsmoes probeert te lullen
Oud 04-01-2003, 13:46
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Milk schreef:
Commentator RTL nieuws: ""misschien gaat Nawijn volgend jaar wel tot zijn knieen het water in''
[/SIZE]




Achja, dit gedoe is gewoon een typisch geval van populistische campagne bedrijven.
Oud 04-01-2003, 16:47
the_conquer
the_conquer is offline
Het zijn inderdaad een stel mietjes die eerst voorgelezen werden door Pim Fortuyn. Bovendien is ook logisch gezien hun iq, volgens mij kan 3 kwart van de lpf niet eens zwemmen, tenzij ze eerst ruzie over hebben gehad.
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Oud 04-01-2003, 17:50
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
Het zijn inderdaad een stel mietjes die eerst voorgelezen werden door Pim Fortuyn. Bovendien is ook logisch gezien hun iq, volgens mij kan 3 kwart van de lpf niet eens zwemmen, tenzij ze eerst ruzie over hebben gehad.
Oud 04-01-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
the_conquer schreef:
Het zijn inderdaad een stel mietjes die eerst voorgelezen werden door Pim Fortuyn. Bovendien is ook logisch gezien hun iq, volgens mij kan 3 kwart van de lpf niet eens zwemmen, tenzij ze eerst ruzie over hebben gehad.
Doen ze het weer niet goed.. ze moeten ruzie maken tijdens het zwemmen..
Oud 04-01-2003, 18:41
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
Milk schreef:
Doen ze het weer niet goed.. ze moeten ruzie maken tijdens het zwemmen..
geef je helemaal gelijk
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Oud 04-01-2003, 18:57
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Citaat:
Milk schreef:
Doen ze het weer niet goed.. ze moeten ruzie maken tijdens het zwemmen..
En dan vervolgens zulke erge ruzie maken dat de complete Noordzee leeggevist moet worden...

Ontopic:
Ik heb het niet gezien, maar als je zo'n t sjirt aan doet en aandachtstrekker speelt is het ronduit laf.
OK, het water is koud, maar ga dan níet.
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Oud 05-01-2003, 12:51
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
NielZ schreef:
En dan vervolgens zulke erge ruzie maken dat de complete Noordzee leeggevist moet worden...

Ontopic:
Ik heb het niet gezien, maar als je zo'n t sjirt aan doet en aandachtstrekker speelt is het ronduit laf.
OK, het water is koud, maar ga dan níet.
Ik wou eigenlijk voorstellen om ze niet op te vissen. Maarja straks vaart er een tanker tegen de dikke reet van een LPF er das ook weer minder . Jah van het milieu dan
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Oud 05-01-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
the_conquer schreef:
Ik wou eigenlijk voorstellen om ze niet op te vissen. Maarja straks vaart er een tanker tegen de dikke reet van een LPF er das ook weer minder . Jah van het milieu dan
En dat gebeurt al zoveel de laatste tijd... dus hengel ze maar weer op..zucht
Oud 05-01-2003, 14:26
NN
NN is offline
Ik wil op Nawijniaanse wijze een uitspraak over de LPF die eerst op deze plaats stond, verwijderen. Zoals een paar mensen deze uitspraak hebben gelezen bedoelde ik het helemaal niet.

*Hier stond dus een niet gemeend grapje dat niet gewaardeerd werd.*

Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 18:34.
Oud 05-01-2003, 14:33
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
NN schreef:
Ik begrijp het wel dat de LPF'ers niet zo ver de zee in gingen. De verkiezingen komen er aan, dus ze waren bang dat er mensen aanwezig waren die hun nieuwe lijsttrekker wil vermoorden (verzuipen in zee).
begrijpelijk; links schuwt geen enkele manier om de LPF in een kwaad daglicht te stellen. Zoveelste afzeiktopic.
Ads door Google
Oud 05-01-2003, 14:55
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef:
begrijpelijk; links schuwt geen enkele manier om de LPF in een kwaad daglicht te stellen. Zoveelste afzeiktopic.
Zoveelste ''links'' gezeik.
Oud 05-01-2003, 14:58
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
BARON schreef:
begrijpelijk; links schuwt geen enkele manier om de LPF in een kwaad daglicht te stellen. Zoveelste afzeiktopic.
Niet geheel zonder reden lijkt me
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 05-01-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
BARON schreef:
begrijpelijk; links schuwt geen enkele manier om de LPF in een kwaad daglicht te stellen. Zoveelste afzeiktopic.
Als Wouter Bosch en Jan Marijnissen op zo'n manier in de publiciteit wilde komen had ik ze ook in de zeik gezet. *Dit keer kwam de kogel uit het eigen publiek*
Als je je zo stom gedraagt verdien je het gewoon om afgezeken te worden.
Oud 05-01-2003, 15:21
Verwijderd
Nou, dat vraag ik me af, of dit ook op t forum was gekomen als het iemand van SP/Gl/Pvda ofzo was...
Verder boeit het ook niks -van welke partij het ook was- , maar omdat het LPF is, moet het toch ff op t forum
Oud 05-01-2003, 17:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Jadie schreef:

Als je je zo stom gedraagt verdien je het gewoon om afgezeken te worden.
Oud 05-01-2003, 17:16
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
Nou, dat vraag ik me af, of dit ook op t forum was gekomen als het iemand van SP/Gl/Pvda ofzo was...
Verder boeit het ook niks -van welke partij het ook was- , maar omdat het LPF is, moet het toch ff op t forum
Sorry, maar dat hebben ze PUUR aan zichzelf te danken...

Eerst aankondigen voor de camera's, dan het niet doen en dan weer stoer doen voor de camera's, tja dan vraag je er gewoon om.
Oud 05-01-2003, 17:18
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
Milk schreef:
Zoveelste ''links'' gezeik.
hou eerst eens op met de LPF afzeiken...
Oud 05-01-2003, 18:37
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef:
hou eerst eens op met de LPF afzeiken...
Hou eerst eens op met ''links'' afzeiken...
Oud 06-01-2003, 13:07
waaromniet?
waaromniet? is offline
Hou allemaal eens op met zeiken.

Dicht.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap tsjakka...?
forum.scholieren.com
113 07-01-2003 16:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.