Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 19:37
aap777
aap777 is offline
hoeveel keer heb je op paddo's getript, welke soort, wanneer, waar en hoe beviel het?


1e keer - September 2001, mexicaanse, in de klas en later buiten, beviel eerst kut (in de klas) maar later ging alles gelukkig goed toen ik eenmaal buiten was.

2e keer - September 2002, mexicaanse, op een lanparty, beviel goed.

3e keer - Februari 2003, mexicaanse, bij een vriend thuis op de kamer, beviel supergoed!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2003, 19:40
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
1 keer tot nu toe.

Volgensmij waren het verse mexicanen en we hadden er thee van gezet, en er ook nog los van gegeten.
Ik was met 5 andere vrienden, en ik vond het helemaal geweldig.
Het huis was een wereld met verschillende continenten, elke kamer had een hele andere sfeer en uitsraling. Ik had echt het gevoel dat ik op ontdekkingsreis was.
Helemaal geweldig
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 19:44
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
3 keer.

1 keer mexicaans, vers.
1 keer mexicaans, droog.
1 keer hawaiiaans, vers.

Alle 3 keren waren mij uiterst goed bevallen, alleen ik had wat meer verwacht van de trip. Ik heb overigens van elke keer een halve portie gehad.

Maar echt geweldig, ik zag patroontjes in de vloer, de muur danste, de schaduwen bewogen, echt machtig. Alle muziek die je hoorde had invloed op je stemming. Super gewoon. Ik wil niet zeggen dat ik het promoot, maar als je sterk in je schoenen staat; waarom niet?
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 19:57
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
1e keer - 0.5p. Mexicaanse in het bos. Magisch, één met de natuur, af en toe redelijk confronterend, maar uiteindelijk een majestueuze ervaring.

2e keer - 0.5p. Hawaiiaanse bij mij thuis. Een redelijk sobere en kille trip, een hoop wijsheden omtrent bewustzijn geleerd. Doch een kleine tripverstoring doordat m'n moeder en broertje af en toe langskwamen - toendertijd had dat een zodanige impact op mij, dat het redelijk beangstigend was.

3e, 4e en 5e keer - 0.5p Mexicaanse. Alleen bij mij thuis. 3 Hele vertrouwde trips, d.w.z. continue beleefde ik het 'coming home'-gevoel. En wederom een diepe connectie met de natuur (de tuin, parkieten, cavia's, m'n hond). Zeer rooskleurig allemaal.

6e keer - 0.5p Mexicaanse bij mij thuis. Dit was mijn mildste trip en redelijk 'down to earth'. Niet mijn beste trip, gezien het feit dat een vriend van mij Hawaiaanse had genomen... de 'oneness of mind' ontbrak en ik merkte duidelijk de diversiteit tussen de verschillende paddo's (we zaten beiden op een ander tripniveau).

7e keer - 1p Mexicaanse plus een hoop wiet.
Dit verslag heb ik ook een keer op een ander forum gezet (zeer indrukwekkend, gewoonweg mindblowing). Voor de geinteresseerden...

"Vorige week zaterdag hadden Kennyman en ik het plan bedacht om weer eens een ouderwets tripmiddagje te organiseren. Hij had immers sinds kort een eigen kamer in Tilburg van 17 m2, geheel ingericht op natuurlijke wijze; een paar mooie kamerplantjes - zoals je deze ook bij tante Truus op 3-hoog aantreft -, de muren met lichtgroene verf beschilderd en een paar Boeddha-beeldjes die de pure personificatie van wijsheid uitbeeldden. Enfin, de ultieme plek om een middagje door te brengen onder het genot van wat lekkere psilocybine.

Kennyman vertrok dinsdagavond richting Amsterdam om daar bij een kwalitatief hoogstaande smartshop twee porties Hawaiaanse paddo's in te kopen. Jammergenoeg hadden ze deze niet op voorraad, dus nam onze Tilburgse pseudo-econoom genoegen met de visuele, ontspannende Mexicaanse paddootjes. Even tussen twee haakjes, Kennyman heeft diezelfde avond overigens ook nog eens 30 euro betaald voor nep-LSD en is 80 euro armer geworden nadat een negroide crimineel z'n portefeuille gerold had.

In ieder geval, donderdagmorgen kwam ik aan bij Kennyman en we hadden heel het huis voor ons alleen. De Gamecube stond gereed evenals een boek van Harry Mulisch en een paar klassieke CD's (waaronder Wagner en 't requiem van Mozart).

De beslissing was gevallen op een lekkere paddothee, aangezien de smaak van paddo's over het algemeen niet je-van-het is. We dronken de thee ad fundum op en lieten de niet eens zo wanstaltige smaak op onze smaakpupillen inwerken, terwijl onze geest ondertussen geperverteerd - en tegelijkertijd gestimuleerd - werd door 't beklemmende Gotterdammerung. Kennyman, die al een kleine 15 uur niet meer gegeten had, voelde de eerste effecten al na een kwartiertje opkomen. Op miraculeuze wijze werd hij richting de WC-pot geleid waar hij de druk even niet meer aankon. Na dit onschuldig kotsavontuurtje voelde hij zich weer op en top, zodat de hemelse onaardse trip kon beginnen.

Enfin, bij mij begonnen de eerste effecten ook snel te werken, d.w.z. na twintig minuten terwijl normaliter de kick-off pas na een uur begint. Net als de voorgaande vijf keren had ik weer een prachtig gevoel van coming-home en niks leek fout te gaan. Toch hadden we beiden een irritante glimlach op ons gezicht, bijna gemaakt, a la McDonalds-stijl en daar we zo ab und zu - met name onder invloed van drugs - de diepgaande en filosofische kant van het leven willen doorgronden, irriteerde dat ons dan ook mateloos.

Gelukkig verdween de glimlach na een half uur en kon de 'serious stuff' beginnen. Nog nooit werd ik zo overweldigend door een overload aan gedachten, die tot op dat moment voornamelijk positief waren. Kennyman had ook de tijd van z'n leven en besloot wat Salvia Divinorum op te roken - misschien naderhand niet de beste beslissing geweest.

Na de eerste twee uur werd het voor mij helaas een redelijk zwart gat, alhoewel er nu weer fragmenten terug beginnen te komen. Wat ik nog wel weet is dat het fout ging na een hijs te hebben genomen van de waterpijp. De wiet kwam op een zodanig verkeerde manier m'n longen binnen dat de koekepan (de user schoot op dat moment nog even door mijn hoofd... vreemd!) de plek werd waar ik de daaropvolgende minuten boven vertoefde. Een kettingreactie werd in werking gezet, zo leek het wel, want nadat mijn kotsfestijn was losgebarsten werd Kenny wederom richting de WC gebonjourd.

Helaas kan ik niet echt veel vertellen van wat daarna is gebeurd, aangezien het me totaal ontschoten is en dat is in mijn optiek nu juist dé bad trip geweest is. Alhoewel je de controle natuurlijk altijd verliest na het innemen van zo'n goedje, wil ik nog wel weten WAT ik heb gedaan.

Zo'n anderhalf uur later kwam ik weer een beetje bij m'n positieven, alleen verkeerde ik nog steeds in een redelijke staat van verwarring. Op dat moment kwam net een goede vriend van ons binnen; ik liet het niet merken, maar ik werd echt gek van het aanzicht daarvan.

Snel dronk ik een pak dubbeldrank op en toen ging het gelukkig bergafwaarts met de heftigheid van de trip. Ik kon de realiteit en alle bijbehorende concepten weer op een aardse manier waarnemen, maar o, wat voelde ik me depressief... om over Kennyman maar niet te spreken, die op dat moment zelf naarstig op zoek was naar een denkbeeldig mes - zo diep in de put zat hij...

De rest van de avond hebben we doorgebracht met een humorfilm, maar dat kon me nou niet bepaald bekoren.

Nu, twee dagen later, denk ik er nog steeds veel over na... het is wel een wijze dag geweest, dat wel. "

P.S. Kennyman is de desbetreffende vriend.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:05
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
2x

Eerste keer, spacebar (3gr hawaiaanse in chocolade) gegeten. met 2 vrienden, op een namiddag in de zomer. In het stadspark me doodgelachen, en al trippend naar een tekno feest in de radiumfoam (leegstaand kraakpand/annex rubberfabriek). was echt magisch mooi, ondanks dat de dubbele portie duidelijk teveel was voor een eerste keer (af en toe te zware tripeffecten). Samen met een (nuchtere) vriend van me ben ik een kijkje gaan nemen in de rest van de fabriek. Er was nergens licht behalve het maanlicht, en de sfeer was echt ultiem. Al die symmetrieen en oude machines die voor sfeer zorgden. Vond verderop op een trap een skelet van een vogel.. Maar toen we eenmaal op het dak van de fabriek stonden zagen we op de open ruimte ervoor politiebusjes aan komen rijden, en een vriendin belde dat ze gingen ontruimen. Eenmaal beneden gekomen zijn er overal politieagenten met herdershonden. Dus maar met de stroom mee naar buiten, waar we van het terrein af gedreven werden, met stokken en ophitste herdershonden Toen naar een krakerscafe gegaan, en de avond afgesloten met een goede joint.

Tweede keer was heel anders. Was wel met dezelfde persoon als de eerste keer. Mijn ouders waren een dagje weg, 2 weken voor kerst geloof ik. Om half 11 's ochtends naar de smartshop gegaan, en naar de supermarkt. Alles wat we nodig hadden, was er. Thuis alles klaargemaakt voor de trip, 15 gram hawaiaanse paddo's in een omeletje gebakken. Luidsprekers naast de bank, zodat we goed konden genieten van het machtige Aphex Twin. We hadden o.a. Druqks, Classics en Selected Ambient Sessions in de mp3 speler. Verder was mijn kamer donker, enkel verlicht door een blacklight tl. Echt een heerlijke trip, helemaal geen stress, volkomen rustig en mooi. We noemden het zelfs de nieuwe wereld, als we naar beneden moesten om naar de wc te gaan of gewoon om de andere wereld te bekijken
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:28
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Oei, 17 keer..
Blow er meestal bij..

Oktober 2000
1e keer
Mexicaanse, gedroogt, bijna hele portie
Bij een vriend thuis in almere, met zn drieen, dacht ik dat ik gestoord werd

Januari 2001
2e keer
Mexicaanse, vers, hele portie
Bij een andere vriend thuis in almere, met zn 5en, was ik compleet van de wereld, zag ik de toekomst, etc.

Maart 2001
3e keer
Mexicaanse, gedroogt, hele portie
Weer bij die eerste vriend thuis in almere, met zn 2en, werd ik gestoord, ging allemaal rare dingen doen, wist niet meer wat ik had gedaan en zo.

Mei 2001
4e keer
Mexicaanse (?), gedroogt, hele portie
Buiten in zaandam, met zn 3en, erg fijn.

Juli 2001
5e keer
Hawaiaanse, gedroogt, hele portie
Met bij een vriendin thuis in almere, met zn 4en, beetje mislukt, niet echt sterk.

Agustus 2001
6e keer
Hawaiaanse, gedroogt, halve portie
Op lowlands, met zn 2en, gecombineert met xtc, erg vet.

Oktober 2001
7e keer
Thaise, gedroogt, hele portie
Bij een vriend thuis in lelystand met zn 5en of zo, zag meerdere dimensies, ging dood, raakte compleet gestoord en eindigde met compleet geheugenverlies.

December 2001
8e keer
Thaise, gedroogt, hele portie
Weer bij die vriend in lelystad thuis met zn 2en door vergissing (andere waren aan de xtc), vervelende lachkicks, herhalend gelul.

Deceber 2001
9e keer
Thaise en Hawaiaanse, gedroogt, met zn 2en 2 porties gedeelt
3 dagen na de vorige, weet met zn 2en, in almere buiten in de sneeuw, leuk, licht maar zwaar.

Februari 2002 (?)
10e keer
Thaise, gedroogt, hele portie
Bij die eerste vriend thuis in almere, met zn 4en, een vriend compleet bad gegaan, maar daar had ik weinig van gemerkt.

April 2002 (?)
11e keer
Thaise, gedroogt, bijna hele portie
In t vondelpark, met een hele groep, zwaar.

Mei 2002 (?)
12e keer
Thaise, gedroogt, restje
Op een goatrancefeest in amsterdam, in mn eentje.

Agustus 2002
13e keer
Hawaiaanse, gedroogt, hele portie
In een park in almere, met zn 4en, ik helemaal verliefd en zo op een vriendin.

Augustus 2002
14e keer
Thaise, gedroogt, 1/3 portie
op lowlands, met zn 2en, en nog wat mensjes een beetje, met lsd en mdma, waanzinnig.

September 2002
15e keer
Thaise, gedroogt, restje
Op een goatrance feest buiten in amsterdam, in mn eentje.

Oktober 2002 (?)
16e keer
Mexicaanse, gedroogt, 1/3 portie of zo
Met zn 3en, ik nog mdma en 2cb er bij, op een goatrance feest, en na t feest nog LSD (wat nog wel werkte). Weet niet wat ik van de paddos gemerkt heb eigelijk..

December 2002
17e keer
Thaise, vers, hele portie
thuis in almere, met zn 4en, veel inzicht, maar werd saai en vervelend.

Laatst gewijzigd op 23-02-2003 om 22:05.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:45
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
1e keer: mexicaanse, gedroogd. in het skatepark( ook in almere )
2e keer: copelandia, gedroogd. in een kraakpand in amsterdam. wat ubervet was overigens
3ekeer: morgen.. copelandia, in een huis van een vriend van me, in almere.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 22:14
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
1x ... hele portie om 7 uur sávonds...hele dag niks geten...ehm... er waren te veel mensen... + dat ik gestresst was en me emotioneel niet zo goed voelde... resultaat: ik ging fout, ehm.. een vriendin, en 2 vrienden van me.... ramp dus....
andere mensen in t huis stonden strak enz...


2e keer...
bij een vriend met z'n 2en... samen 1 portie....andere vriend die erbij was wist van niks .....hij heeft raar staan kijken

3e keer...naar bos met een halve portie.....geen hol aan
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:31
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
King en Mafheid, leuk om jullie uitgebreid beschreven ervaringen te lezen!
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 12:35
Cyph0n
Cyph0n is offline
6 keer ongeveer, weet de data's niet meer.

maar een keer waren we met een grote groep mensen op een berg getript (Psilocybe Cubensis). Maar een van de personen was heel gevoelig voor paddo's, extreem eerder..
hij had 2,5 blokje genomen van een reep, ongeveer 1,5 gram gedroogd en verspreid dus. In het begin ging alles wel goed, maar daarna werdt ie steeds stiller terwijl de rest allemaal lekker aan et trippen was. Na nog een tijdje begon ie rare bewegingen te maken en vage dingen uit te kramen (als je wilt weten wat ongeveer, het lijkt sterk op het begin uit Infected Mushroom - The messenger). dit was zo erg en duurde zo lang dat we op een gegeven moment besloten dat dit niet goed kon zijn en we naar het ziekenhuis besloten te lopen (wat ongeveer een hald uur tot 3 kwartier zou duren) en onderweg probeerden we hem vragen te stellen. Maar hij was zich nergens meer van bewust, hij wist niet meer wat ie was, wie was, hoe ie was, waar ie was, en wanneer ie was. Ik vroeg aan hem: 'welke kleur is dat?' waarop hij antwoordde: 'weet ik veel' later waren we ergens bij een half hoog muurtje aangekomen, en toen zei ik: 'ga daar eens op zitten' waarop hij zei 'ok' maar hij bleef gewoon staan en als we em niet vasthielden zakte ie door ze benen. Hij kon inmiddels al weer zelfstandig lopen dus niemand hield em meer vast. aangekomen bij een brug liep ie richting de sloot af. We konden em nog net beetpakken voordat ie het water inliep.. hij had echt TOTAAL geen besef meer van alles om zich heen.
bijna aangekomen bij het ziekenhuis werd ie weer langzamer bewust van alles en iedereen. Gelukkig normaal genoeg zodat we niet naar binnen hoefden. Later (ongeveer 1,5/2 weken) begon ie zich meer en meer te herinneren van zijn trip en hij beschreef dat hij dacht dat hij het universum was en het middelpunt van alles. Hij voelde ook alsof er 'iets anders' in hem zat waardoor hij niet durfde te praten, heel vaag allemaal. Onze conclussie (ik en de mensen uit die groep) is dat hij een ego-death heeft gehad. Hij zei dat het et slechtse en het beste is dat je kan overkomen.
__________________
Don't underestimate the power of Ki...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 12:48
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Zeer herkenbaar, Cyphon. Hoge toppen, diepe dalen...!
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 12:55
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
1 keer
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:19
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
omdat ik altijd uit onwetendheid er vanuit ging dat paddo's nemen te bizar was, heb mezelf pas 1 keer paddestoelen voorgeschoteld.
eind november 2002, centerparcs...
samen met 2 vrienden allemaal een portie verse mexicaanse genomen, had toen al een biertje of 10 op.
het begon met bewegende gordijnen waarvan de kleuren in elkaar overvloeiden, daarna de muren die raar gingen doen. het ene moment leek de kamer heel breed, het andere moment juist weer heel smal. had al snel het idee dat we al dagen in centerparcs waren, terwijl we pas enkele uren ervoor aangekomen waren. tijd en ruimte was dus heel relatief. snapte helemaal niks meer van mijn telefoon, kon totaal niks lezen enzo.
toen maar ff naar buiten nadat we op een klein kamertje erg vaag werden. na een paar stappen al het idee dat we honderden meters van het huisje waren. opeens liep er een man, toen weer geen man, toen zag ik alleen een stel benen heel bizar bewegen, een rennende man... ik geloof dat er gewoon een man langsliep maar zeker weten doe ik het nog steeds niet. nog iets vaags gezien bij een zijpaadje, zag er wel leuk uit met lampjes enzo. eenmaal terug in het huisje was het allemaal niet zo meer, vrienden die nuchter waren, waren terug uit het zwembad. rest van de avond met een zwaar hoofd gezeten.
tsja als dit alles is, valt het me toch wat tegen... over een tijdje maar eens 2 bakjes nemen en zien wat dat teweeg brengt
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:00
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
1 keer. Ik weet eigenlijk niet precies wanneer het was, maar was bij een vriend van mij thuis, met nog 6 andere mensen. 4 mensen waren er fout gegaan, met mij ging het gelukkig goed. Ik heb bijna de hele trip in mn dagboek zitten schrijven, dat was echt geweldig.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 21:01
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Offtopic reacties verwijderd. Dankuwel.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:38
Cyph0n
Cyph0n is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Zeer herkenbaar, Cyphon. Hoge toppen, diepe dalen...!
jup
__________________
Don't underestimate the power of Ki...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:08
*×*M!§T€€Q*×*
Avatar van *×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
otherside schreef:
Ik heb bijna de hele trip in mn dagboek zitten schrijven, dat was echt geweldig.
lijkt me leuk om te lezen?
__________________
IF U LUV SUMTHIN' LET IT GO IF IT CUMZ BACK 2 U ITZ URS IF IT DOESN'T...IT NEVER WAS!¡!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:51
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
4 keer in totaal.

Eerste drie keren was het een beetje wazig trippen, meer stoned gevoel, en mn mind ging een beetje raar doen.
De vierde trip was het heftigst, toen begon ik ook te hallucineren. Het is niet iets wat ik vaak zal doen, maar af en toe...als het zo mooi weer is als nu bijv.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-02-2003, 16:59
bluesboy
Avatar van bluesboy
bluesboy is offline
12 x mexicaanse waarvan meestal een hele portie en 1 keer anderhalf en 2 keer een halve.

1x liberty cap (engelse) was gisteren, erg leuk, minder halucineren, maar meer lachen...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 09:51
Verwijderd
1e keer, 1/2 portie verse hawaaiaanse (rauw, blegh), in de duinen. Alleen maar gelachen, bullshit uitspraken...5 kilometer gelopen op blote voeten over grindpaadjes -Zomer 1999-

2e keer bij een vriend thuis, gedroogde gemalen hawaaiaanse in de soep, 3/4e portie, keihard lopen trippen, ik snapte niets meer, uren lang gelachen en ik was het uiteindelijk gewoon zat (het lachen) -November 2002-

3e keer met Dying Bride en EPD, bij mij thuis, in totaal 1 1/4e portie gedroogde hawaaiaanse in boullion-soep. Helemaal geweldig, we waren gelukkig, we hielden van elkaar, niet geweldig getript maar wel de beste ervaring tot nu toe. Nog nooit zo intens gelukkig geweest. -4 Februari 2003-

4e keer....aanstaand weekend, weer met Kelly en Kasper...en misschien nog iemand *zin in*
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
AePiE schreef:
[B]

2e keer bij een vriend thuis, gedroogde gemalen hawaaiaanse in de soep, 3/4e portie, keihard lopen trippen, ik snapte niets meer, uren lang gelachen en ik was het uiteindelijk gewoon zat (het lachen) -November 2002-
Baert, dat waren geen Hawaaiaanse maar mexicaanse hoor! verder was 't vet!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:44
Verwijderd
Ondertussen nu 6 keer.(weet geen datat o.i.d. meer)

Eerste keer bij een vriend thuis. Eerst allebei een halve portie mexicaanse gegeten(blehhhg) maar die werktew amper dus daarna nog een halve portie in de soep(aanrader aan iedereen, smaakt lekker en je gaat binnen een kwartiertje trippen). Trip van zo'n 6 uur. Heel gaaf, eerst bij hem thuis in Heemstede en daarna spookrijdend over de Heemsteedse dreef(is een drukke weg) midden in de nacht naar Haarlem gefietst en in een cafe uit getript.

Tweede keer bij de zelfde vriend, hele portie mexicaanse in de soep en ontzettend gehalucineerd(zag Simpsons uit de muur komen, dacht dat mijn dreads levende wezens waren waar ik mee kon praten) Ik weet dat het de dag na de moord op Pim Fortuyn was en ik keek naar een witte muur, mijn hand pakte een pen en papier en begon te tekenen zonder dat ik zelf wist wat. Toen ik keek had ik Pim getekend met een gun to tha head met het bijschrift Pim is kaal. VAAAAAAG! Daarna een uur bezig geweest in een bos om als Space Rangers een zak in het water te gooien(!)

Derde keer, weer zelfde huis/vriend/paddo's/hoeveelheid/soep.
'K zat met ridder speelgoed te spelen toen Dirk zei dat hij dacht dat hij fout ging. Dus ik met hem mee naar de woonkamer en hem "goed geluld". Toen gingen we blowen(beetje dom). We raakte in een heel diep en snel gesprek waar we niet meer mee konden stoppen, werd vervelend. Dextro's gegeten>uitgetript>gaan slapen.

Vierde keer, zelfde vriend, beiden een halve portie mexicaanse vergruist met water in genomen op Terschelling.
Eerste echte buiten trip, eerst in een dennebos bij het meertje en toen door de duinen in, vet mooie kleuren en ontploffende wolken. MEGA TRIP

Vijfde keer, bij mij thuis, met AePiE, Dirk, Mark en Dylan.
Dirk, AePiE en ik eerst met ze drieen alle drie een kom halve portie soep. Was te raar, kamers die in mijn hoofd in elkaar over gingen en ik durfde om een of andere reden de kamer van mijn ouders niet in. Later kwamen Dylan en Mark en voor hun had ik nog een halve portie liggen maar ze hdden al op. Dus toen heb ik nog een kom soep gemaakt !!! Tot 8 uur 's morgens door gefeest, een hele 2 liter fles witte wijn weggetankt(terwijl ik geen eens wijn lust) en een stick of twee.
Nog nooit zo chill uitgetript, we gingen the Big Lebowsky kijken.

zesde keer, twee weekies terug in het Groenendaalse bos te Heemstede. Ik was eerst met Kel en Roel naar A'dam gegaan voor de demo tegen oorlog op Irak. Was saai>gaan trippen.
Ik een hele portie mexicaanse en Roel een halve(het was zijn eerste keer). 't werd donker op een moment en ik heb echt gelachen. In vier uur een afstand van 300 meter afgelegd en toen uitgetript op feest van dirk met vet veel wiet en lekker veel Hertog Jan biertjes

Nou ja dat is het tot nu toe, hopelijk binnekort een nieuw deel over mijn ervaring met hawaaiaanse.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:50
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Ik zal proberen een beetje een indruk te geven van mijn trip:
We waren met 4 man bij iemand thuis gaan zitten om vervolgens 2 portie's gedroogde (volgens mij hawaiianen) te gaan eten. Maar zoals al eerder verteld, smaakt dat niet fris en daarom beslisten we om thee te zetten. Zo gezegd, zo gedaan. We hadden de dag ervoor daar geslapen en hadden al vanaf smorgens zitten blowen. Ik had mijn thee het eerste op... na ik denk 5 of 10 minuten moest ik naar de Wc, ik keek in de spiegel, en mijn eerste lachkick begon.... ik liep naar de kamer... en jawel we begonnen allemaal keihard te lachen... vanaf dit moment weet ik niet alles meer precies... maar ik weet wel dat alles grappig was ongeacht of het een voorwerp, woord of geluid was. Ik zette de muziek aan en wist zeker dat ik die cd uit mijn hoofd kende, meezingen? Dat lukte niet... Ik kende de muziek, maar ook weer niet... leg dat maar eens uit. Mn korte termijngeheugen leek dat van een kat, na 5 seconde was ik weer vergeten wat ik gedaan of gezegd had.... ik legde een lange vloei klaar, nam een slok cola, en was alweer vergeten dat ik een joint was aan het draaien... Ik ben ook wel 3 keer naar de keuken gelopen om drinken te pakken terwijl ik nog een vol glas voor me had staan. Stan zag mijn hoofd uitrekken en weer inkrimpen, de gordijnen in elkaar overlopen, en de deur op en neer bewegen.... zelf zag ik niet veel (abnormaals). Toen de paddo's een beetje uitgewerkt waren gingen we buiten wandelen. Toen we ergens op een fietspad liepen ging ik (met wat voor rede dan ook) op de grond liggen, en had het gevoel dat de wolken die ik nog zag (het was donker) me vasthielden tegen de grond. Maar de anderen wilde niet wachten dus heb ik daar even in mijn eentje op de grond gelegen. Tijdens de wandeling is Tom's telefoon ergens achtegebleven en hij zei daags erna dat ik em kwijt had gemaakt... dat zou ook nog best eens kunnen. De dag erna had ik een heel erg voldaan gevoel, net alsof je terug komt van vakantie.

Toch blijft een trip te geweldig (voor mij) en uitgebreid om te beschrijven .. je moet het gewoon meegemaakt hebben om het te snappen denk ik...
Als je het al van plan bent om te doen laat je dan eerst goed informeren, dan kun je met een gerust hart aan de trip beginnen... wij hadden bij de paddo's ook een blaadje met "gebruiksaanwijzing" gekregen, dat heeft een positieve invloed gehad op mij.... trip ze
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:52
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
AePiE schreef:
-Zomer 1999-
vrat jij al paddo's op je 14e??
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 10:03
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef:
Ik zal proberen een beetje een indruk te geven van mijn trip:
1x dus
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2003, 12:12
Verwijderd
Dam het lijkt mij echt super gaaf maar hoe zeg je zoiets tegen je vriendin, nee dat kan ik niet maken he.
Maar een andere vriend die al pillen heeft geslikt, sos heeft gebruikt en natuurlijk blowen en drinken die wil geen paddo's maar er is natuurlijk geen haast bij, misschien gebeurd het wel nooit, ach heb wel een x een pil gehad
Maar dat is slecht haha
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 17:17
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Dam het lijkt mij echt super gaaf maar hoe zeg je zoiets tegen je vriendin, nee dat kan ik niet maken he.
Maar een andere vriend die al pillen heeft geslikt, sos heeft gebruikt en natuurlijk blowen en drinken die wil geen paddo's maar er is natuurlijk geen haast bij, misschien gebeurd het wel nooit, ach heb wel een x een pil gehad
Maar dat is slecht haha
geen pillen met paddo's vergelijken!
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:53
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
3 keer, misschien over een tijdje nog een keer
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 08:52
Verwijderd
Citaat:
harrie the 5th schreef:
geen pillen met paddo's vergelijken!
Nee hoor was alleen even voor de info, niet dat ik out ging ofzo.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
nadat een negroide crimineel z'n portefeuille gerold had.
bespeur ik hier racisme?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:01
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef:
bespeur ik hier racisme?
doe normaal
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Lompo de Clown schreef:
bespeur ik hier racisme?
kaak
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 20:27
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
stuk op 8 keer verschillende plekken, buiten in de natuur, bij vriend binnen, op school, in stad + bioscoop..

alleemaal leuke ervaringen gehad maar natuur blijft beste plek!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 08:29
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
doe normaal
slimpiep, betekent sarcasme
was knetter
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 11:11
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 13:00
hippie jesse
hippie jesse is offline
wanneer weet ik niet precies, maar het was alemaal ongeveer 1 jaar geleden, ik weet wel enigzins de volgorde

De eerste keer was bij een vriend thuis die net op kamers was, we hadden 1.5 portie truffels gehaald. Was echt supervet, vooral heel veel vage kleuren gezien, en ik heb 4 uur lang gepraat en mensen opgebeld, vooral cool als ik ging pissen, hoe de pleepot zich verdiepte.

De 2e keer at ik eerst een halfe portie in de trein, vond ik wat weinig, ik was op weg naar mijn eerste iligale tekno feestje. Toen ik in nijmegen aan kwam haalde ik wat bij, waarvan de helft voor mij was, later op het feestje nog 2 porties er bij, dat was niet zo verstandig, ik ben zo'n 2 uur in een heel raaaaar stadium geweest, ik kan het me wel heel vaag herinneren, ik kon bijna niets meer van de werkelijkheid zien, en elk geluid bleef zich herhalen in mijn hoofd, alles was in 2 kleuren. Ik had een heel wijde broek aan vol graffities, en daar ging ik heel snel mee dansen, tegelijk speelde ik ook nog een potje basketbal dat was tof. Toen werd het pand ontruimt, dat was wel lastig, met politiehonden en zo, toen ik het idee had dat ik wel erg hard ging heb ik zo'n vitamine c pil genomen. daarna ben ik naar het park gelopen in de ochtendzon, en ik heb daar op de oude stadsmuur in de ochtendzon relax in mijn eentje uitgetript, toen naar huis en lekker naar bed, dat was zeker tof.

er volgde nog een paar keren, maar ik weet niet precies meer hoe en waar, oja
een keer nog at ik ze in de stad met een paar vrienden, moesten zijn ineens allemaal weg, ik bale. Ik merkte er ook al niks van, toen ben ik naar een kraakcafe gegaan, en kreeg ik daar een vet serieus gesprek met iemand, begin ik opeens te trippen, dat was wel maf. Maar het cafe ging dicht, dus het hoogte punt van mijn trip was thuis, in de huiskamer midden in de nacht, terwijl mijn ouders die er niks van mochten weten boven sliepen, dat was wel minder. Maar de trip was wel tof, ik heb thuis nog mtv gekeken, er waren wel betere clips die nacht, een of andere mtv thema nacht of zo

Mijn laatste trip was deze herfst, ik was bij een goed vriendin van mijn vriendin, en het was in slovenie(joegeslavie). Toen kwam er oppeens soep op tafel, ik wist van niks, en ging het gewoon eten.
Daarna heb ik heel veel lol gehad, een dag later dacht ik terug, en belde ik ze op, vertelde ze mij dat er paddo's in de soep zaten, dat was wel vaag, trippen terwijl je zelf niet weet dat je tript. Het is zeker aan te raden, want als je gaat trippen als je wel weet dat je tript dan verwacht je soms allemaal dingen, en daar heb je dan geen last van. Het is cool om als je tript naar een buitenlandse taal te luisteren

Ik wil nu binnenkort eens gaan trippen in de veluwe op hei of zo, dat lijkt me te gek
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee

Laatst gewijzigd op 11-03-2003 om 13:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52.