Oud 24-03-2020, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er zijn inmiddels twee antistoftesten beschikbaar. Sanguin heeft er één in gebruik en wij gaan ook monsters verzamelen om te valideren.

Veel is ook nog onzeker. Zo weten we niet of antistoffen daadwerkelijk beschermen en of je niet ook positief test als je ooit een ander coronavirus hebt doorgemaakt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 24-03-2020, 16:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Verder is niet zo zeer de diagnostiek dat ik het druk heb maar wel dat het gewoon meer tijd kost im te communiceren met mensen die niet naast je zitten, dat alles anders is dan anders, dingen niet leverbaar zijn en ik veel dingen niet even kan overleggen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-03-2020, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Mis je niets aan. Rammstein heeft leuke muziek maar maakt er geen show van, erg klinisch allemaal.
Het zal, maar ik zou met onze beste vriend gaan en ik had er evengoed veel zin in.
Oud 24-03-2020, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Het zal, maar ik zou met onze beste vriend gaan en ik had er evengoed veel zin in.
Oei, het was een flauw grapje. Rammstein is een geweldige show.
Oud 24-03-2020, 19:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oei, het was een flauw grapje. Rammstein is een geweldige show.
Ik dacht dat het sarcasme er heel duidelijk vanaf droop. Of toch voor mensen die ooit een moment van hun shows hebben gezien
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-03-2020, 19:09
Verwijderd
Wet van Poe
Oud 24-03-2020, 19:21
Verwijderd
Ja dit is waarom we flat earthers hebben
Oud 24-03-2020, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Oei, het was een flauw grapje. Rammstein is een geweldige show.
Sorry dan ik heb een paar keer een show van Feuerengel gezien en was daar aardig van onder de indruk dus ik vond het al gek. I k ben aan het werk, misschien lees ikd aarom dingen niet goed.

Maarrrrrr ik zal aan je opmerking denken als het niet door gaat. "Jan zei dat het toch njks voorstelde, ik zal wel niks missen!"
Oud 24-03-2020, 21:55
Verwijderd
"Ik vond het wel een besefmomentje hoor, die persconferentie. Ik besef me nu pas hoe ernstig het is. Waren ze eerder niet heel duidelijk over."

Toen heb ik dr uit het raam gegooid.
Oud 24-03-2020, 21:58
Verwijderd
Mijn werk is ook eindelijk dicht. Geen bezoek, geen ouders, geen vrijwilligers. Niemand, alleen nog personeel. Ik ben er blij mee en vind dat het nog lang heeft geduurd.
Oud 24-03-2020, 22:07
Verwijderd
<3
Oud 24-03-2020, 22:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
In mijn studentenhuis is het eerste corona geval aangetoond. Goddank dat ik daar al 2 weken weg ben!
Oud 24-03-2020, 22:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Mijn werk is ook eindelijk dicht. Geen bezoek, geen ouders, geen vrijwilligers. Niemand, alleen nog personeel. Ik ben er blij mee en vind dat het nog lang heeft geduurd.
En heel goed dit! Niemand zit te wachten op een pleuris uitbraak in dit soort huizen
Oud 25-03-2020, 10:45
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik functioneer echt totaal niet met die lockdown, totaal geen focus en de hele dag glijdt voorbij, alles smelt samen in een warrige brij.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 25-03-2020, 10:54
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
https://nos.nl/artikel/2328281-rivm-...eve-trend.html

Waar heeft die vent het over, de cijfers laten nog helemaal geen afvlakking zien
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 25-03-2020, 11:09
Verwijderd
Ja ik zit ook met stijgende verbazing te kijken
Oud 25-03-2020, 11:14
Verwijderd
Asscher stelt wel goede vragen in ieder geval.
Oud 25-03-2020, 11:45
Verwijderd
Citaat:
En heel goed dit! Niemand zit te wachten op een pleuris uitbraak in dit soort huizen
Och, ik ga er van uit dat het toch wel voorbij komt. Alleen al omdat een collega woensdag nog gewerkt heeft en zich vrijdag ziek meldde en gisteren liet weten dat ze hoogstwaarschijnlijk corona heeft.
Oud 25-03-2020, 12:05
Verwijderd
Daarnaast is het denk ik erg onwaarschijnlijk dat wij er ongeschonden uit komen. Ongeveer 25 cliënten en in totaal -denk ik- een man of 40/45 personeel. Het lijkt me erg gek als er geen enkel iemand getroffen wordt. En dan is het wel.hopen op iemand op een andere groep- van de 5 cliënten waar en ik mee werk, zouden er 4 het coronavirus niet overleven vanwege een zwakke weerstand/slechte algemene gezondheidstoestand.
Oud 25-03-2020, 15:51
Verwijderd
Collega ligt aan de zuurstof in het ziekenhuis. Testen en echo's gehad, vanavond de uitslag pf het corona is of niet. Tering.
Oud 25-03-2020, 16:13
Verwijderd
Oef Bij heel veel mensen begint het nou tweedelijns voelbaar te worden en dus ook vaker "eerstelijns".
Oud 25-03-2020, 20:25
Verwijderd
Kak: https://www.reddit.com/r/PublicFreak...tm_name=iossmf
Oud 25-03-2020, 20:26
Verwijderd
Er gaan ook geruchten dat het aantal mobiele telefoonaansluitingen in de provincie Hubei met enkele miljoenen gedaald is...
Oud 25-03-2020, 20:49
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Er gaan ook geruchten dat het aantal mobiele telefoonaansluitingen in de provincie Hubei met enkele miljoenen gedaald is...
https://www.nhpolitician.com/the-clo...us-death-toll/

Citaat:
Over 21 million cell phone accounts in China were cancelled in the past three months
Citaat:
“The Chinese regime requires all Chinese use their cell phones to generate a health code. Only with a green health code are Chinese allowed to move in China now,” Tang said. “It’s impossible for a person to cancel his cell phone.”

China introduced mandatory facial scans on Dec. 1, 2019 to confirm the identity of the person who registered the phone. As early as Sept. 1, 2010, China required all cell phone users to register the phone with their real identification (ID), by which the state can control people’s speech via its large-scale monitoring system.

Furthermore, Chinese people have to bundle their bank accounts and social security account with their cell phone because all these service’s Apps can detect the phone’s SIM card and then check with the state’s database to make sure the number belongs to the person.
Klinkt alsof het net zo goed samenhangt met de beleidswijzigingen als met het coronavirus.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 25-03-2020, 20:50
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Lekker Orwelliaans systeem wel, overigens.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 25-03-2020, 21:03
Verwijderd
Citaat:
https://www.nhpolitician.com/the-clo...us-death-toll/





Klinkt alsof het net zo goed samenhangt met de beleidswijzigingen als met het coronavirus.
Hmmm. Maybe.

https://variety.com/2020/tv/news/las...us-1203544022/

Jeej, LWT maandag
Oud 25-03-2020, 21:42
Verwijderd
Ik ben van ellende aan het puzzelen geslagen dat lijkt zo ongeveer het enige te zijn waar mijn hoofd enigszins stil van wordt. En dst terwijlik een hekel heb aan puzzelen. legpuzzel van 1000 stukjes, here I come!
Oud 25-03-2020, 21:46
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik ben van ellende aan het puzzelen geslagen dat lijkt zo ongeveer het enige te zijn waar mijn hoofd enigszins stil van wordt. En dst terwijlik een hekel heb aan puzzelen. legpuzzel van 1000 stukjes, here I come!
Vorige week ook gedaan, was superleuk

Spoiler
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 25-03-2020, 21:46
Verwijderd
Ik wil een puzzel maar we hebben geen bezorgadres. En ik wil eigenlijk ook 5000 stukjes ofzo. 100 is gewoon niet zoveel.
Oud 25-03-2020, 21:54
Verwijderd
Ik heb er laatst in een paar uurtjes een van 500 stukjes gelegd. We hebben er een paar met tekeningen die niet zo leuk zijn, maar ik doe het er voor nu mee. Als ik het volgende week nog leuk genoeg vind, bestel ik wel iets.

Bassss waarom hebben jullje geen bezorgadres?
Oud 25-03-2020, 22:01
Verwijderd
Omdat we een halve kilometer achter een slagboom zitten en geen sleutel hebben van de brievenbus aan het begin van de straat.

In ander nieuws: Microsoft heeft ons zojuist geïnformeerd dat ze zonder verdere berichtgeving al onze data naar Noord Amerika kunnen gaan verplaatsen om capaciteit te creëren in Europese datacenters vanwege de plotselinge vraag naar capaciteit in Office365.

Ik ben hier pisnijdig over.
Oud 25-03-2020, 22:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik wil ook een puzzel, maar ik heb er enkel een van 4 stuks
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 25-03-2020, 22:14
Verwijderd
Je familie?
Oud 25-03-2020, 22:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nee zo een babyversie.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 25-03-2020, 22:40
Verwijderd
Nou joh, geef jezelf een uurtje, kan je best!
Oud 25-03-2020, 22:49
Verwijderd
Oud 25-03-2020, 23:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
https://www.demorgen.be/nieuws/spaan...enen~b867d08d/

Hoe laag bij de grond moet je zijn om ambulances te bekogelen en oude zieke mensen te bedreigen. Menselijk afval is het, bah.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 26-03-2020, 10:47
Verwijderd
Collega is positief getest op corona. Ligt doodziek in het ziekenhuis.
Oud 26-03-2020, 10:57
gladsteaal
gladsteaal is offline
de recessie die ligt te loeren gaat misschien erger zijn dan corona ;(
Oud 26-03-2020, 12:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Collega is positief getest op corona. Ligt doodziek in het ziekenhuis.
Fuck.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-03-2020, 12:41
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar het vervolg voor onze groep. Vooralsnog vind ik de organisatie vrij laat met maatregelen en communicatie, maar dit kunnen ze niet zomaar voorbij laten gaan. Hier moet een beleid op gezet worden en daar ben ik een beetje op aan het wachten.
Oud 26-03-2020, 12:45
Verwijderd
Citaat:
de recessie die ligt te loeren gaat misschien erger zijn dan corona ;(
Waarschijnlijk wel maar dat hoeft helemaal niet.
Oud 26-03-2020, 13:17
Verwijderd
Quelle surprise: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ty-s~a7ca1743/
Oud 26-03-2020, 16:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De fysio belt net. Ze mogen alleen patiënten behandelen die schade krijgen als ze het niet doen. Ik heb mijn afspraak een week verzet en als het dan nog niet mag, wordt het een beeldbel afspraak met oefeningen die ik thuis kan doen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-03-2020, 16:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ga er maar van uit dat het niet mag. Onze praktijk is waarschijnlijk toe tot juni of langer
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 26-03-2020, 17:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, wow

Ik kan wel even zonder maar zolang is wel heel lang.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-03-2020, 18:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
In de supermarkt net waren de bebeugelde vakkenvullertjes lekker aan het rondrennen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-03-2020, 18:39
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.