Oud 25-01-2002, 19:51
miep
Avatar van miep
miep is offline
dag beste mensen,
ik heb jullie hulp nodig, heb jij verstnad van het share-programma kazaa? dan heb ik jouw hulp nodig, ik ging files van napster importeren, zodat ik die op kazaa ook kon sharen, maar wat is er gebeurd, alle bestanden heeft ie ook gelijk geimporteerd, DUS ik share nu AL mijn bestanden, zowel foto's, brieven, ALLES met de hele wereld over kazaa, ik wil dit zo snel mogelijk ongedaan maken, maar hoe, ik kan wel op 1 file klikken en dat vervolgens op "unshare" klikken, maar dat kan ik neit met al die 2000 bestanden doe die ik in middels share! kan ik neit zo'n hele folder deleten of wat? ik heb ECHT hulp nodig dit is echt erg wat er gebeurd is!!!
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 19:53
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
Tools> options> traffic? disable file sharing!

SNEL of niet he!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 19:56
miep
Avatar van miep
miep is offline
hallo
ik ben dan niet zo slim sorry maar ah onwijs bedankt!! is dit nu voor altijd of als ik volgende keer de computer opstart share ik alles weer??

en kan ik die folders nu ook niet legen?? ik heb bij.v bij folder documents foto's en brieven en die wil ik het liefst allemaal deleten! weet jij toevallig ook hoe dat moet?
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:03
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
Citaat:
miep schreef:
hallo
ik ben dan niet zo slim sorry maar ah onwijs bedankt!! is dit nu voor altijd of als ik volgende keer de computer opstart share ik alles weer??

en kan ik die folders nu ook niet legen?? ik heb bij.v bij folder documents foto's en brieven en die wil ik het liefst allemaal deleten! weet jij toevallig ook hoe dat moet?
het is voor altijd, je shared nu dus helemaal geen bestanden meer, ik snap niet precies wat je bedoelt maar bij trafic: staat folder for download files en daarachter dat folder, dus alles wat in dat map zit wat daar staat wordt geshared, verder niets.

edit: als je share files tenminste aan hebt staan.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:07
MaNdArKdExTeR
MaNdArKdExTeR is offline
ohja, als je die foto's en documenten wilt wissen van je pc, moet je naar het map gaan waar die bestanden zitten en bestanden selecteren wat je wilt wissen en daarna op del drukken, zo wis je die bestanden van je pc, daarna moet je nog ff je prullenbak legen en weg zijn ze bestanden van je pc.

maar dan gaan de bestanden dus weg he, je kan ze dan niet meer openen enz.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 21:35
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
C:\Program Files\KaZaA\My Shared Folder.. --> selecteer alles wat je niet wilt sharen, en kopieer het allemaal naar een andere directory.. bijv..
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 21:39
MilieuGaatVoor
Avatar van MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Citaat:
p-chez schreef:
C:\Program Files\KaZaA\My Shared Folder.. --> selecteer alles wat je niet wilt sharen, en kopieer het allemaal naar een andere directory.. bijv..

of selecteer de map, druk op 'f2' en geef het een net iets andere naam.. werkt ook
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 04:00
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
MaNdArKdExTeR schreef:
ohja, als je die foto's en documenten wilt wissen van je pc, moet je naar het map gaan waar die bestanden zitten en bestanden selecteren wat je wilt wissen en daarna op del drukken, zo wis je die bestanden van je pc, daarna moet je nog ff je prullenbak legen en weg zijn ze bestanden van je pc.

maar dan gaan de bestanden dus weg he, je kan ze dan niet meer openen enz.

ik heb je hulp nodig
wat hier boven staat heb ik NIET gedaan. wat ik wel HEB GEDAAN is bestanden uit KAZAA verwijderen. dat dacht ik teminste. maar ik heb gelijk alles van m'n hele pc verwijderd???? blijkbaar wel, alles is leeg, al m'n foto's zijn weg, al m'n werkstukken en verslagen voor school, misschien belangrijke stuff van m'n pa, ALLES IS WEG!!!!!!!!!
heb ik ook toevallig een virus die het (hopelijk dan) heeft weg gedaan of heb IK DIT GEPRESTEERD????????? het kan NIET WAAR ZIJN!!

ik zal je vertellen wat ik heb gedaan, nadat ik dus perongelijk allemaal onbedoelde files "sharde" heb ik ze deleted! bestand aanklikken, en met het rode kruisje verwijderen. (maar dan dus met shift en met de muis knop naar beneden en dan alles verwijderen omdat het er zo'n 2000 waren) maar.. nu een dag later kom ik er achter dat dus echt ALLES weg is!!!!

ik snap er niks van??? hoe kan ik dat nou verwijderd hebben als ik het alleen uit kazaa verwijder? toen ik die bestanden (perongelijk) importeerde, haalde ik ze meteen weg uit hun "Vaste plek" ? en daarom toen ik ze uit kazaa verwijderde waren ze helemaal weg?? er staat BTW ook niks meer in m'n prullenbak, omdat het alweer een dag later is.

weet jij, of IEMAND wat ik heb gedaan??? en kan ik het terug draaien????? ik vrees het ergste

please reageer zo snel mogelijk!!!! heeeel erg bedankt!!

__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 10:38
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Kijk in je prullenbak of ze daar nog staan. Zo niet, dan zijn ze weg, en kun je de rekening nar MandarkDexter sturen.

Welke ongelovelijke OETLUL vertelt een leek dan ook dat 'ie bestanden moet verwijderen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:38
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Kijk in je prullenbak of ze daar nog staan. Zo niet, dan zijn ze weg, en kun je de rekening nar MandarkDexter sturen.

Welke ongelovelijke OETLUL vertelt een leek dan ook dat 'ie bestanden moet verwijderen.

een leek????

en hoezo... waarom is het *F* weg, ik snap het niet, als ik het nou gewoon uit KAZAA verwijder!!!!! waarom verwijder ik het dan gelijk van m'n hele computer?? wat een vuile kut zoio er staat niks meer in m'n prullenbak!!!!

__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 16:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Het is ook niet de bedoeling dat je files in Kazaa importeert die niet geshared moeten worden. Dat ten eerste.

Ten tweede DELETE die functie het bestand van SCHIJF. Gebruik dan geen functies als je niet weet wat ze doen. Probeer het eerst op een bestand uit wat je kan missen bijvoorbeeld.

Een combinatie van jouw stupiditeit, en een paar idioten hier die niet nadenken over de info die ze geven.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 16:41
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Het is ook niet de bedoeling dat je files in Kazaa importeert die niet geshared moeten worden. Dat ten eerste.

Ten tweede DELETE die functie het bestand van SCHIJF. Gebruik dan geen functies als je niet weet wat ze doen. Probeer het eerst op een bestand uit wat je kan missen bijvoorbeeld.

Een combinatie van jouw stupiditeit, en een paar idioten hier die niet nadenken over de info die ze geven.


mwahha

shitttttttt als je iets uit kazaa verwijdert hoort het niet meteen van je hele comp verwijdert te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maargoed pa heeft al met de riem gegeven dus het is al goed
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 17:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
miep schreef:

shitttttttt als je iets uit kazaa verwijdert hoort het niet meteen van je hele comp verwijdert te worden!
Doe is ff niet zo irritant met al die uitroeptekens wil je? Op internet heerst er een algemene consensus dat het IQ van iemand omgekeerd evenredig is aan het aantal uitroeptekens dat hij/zij gebruikt.

Verder: Dat deleten verwijdert bestanden gewoon. PUNT UIT. Kazaa geeft je een lijst met bestanden. Je verwijdert het bestand. Het bestand is weg. Gewoon je eigen domme fout dus.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:12
miep
Avatar van miep
miep is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Doe is ff niet zo irritant met al die uitroeptekens wil je? Op internet heerst er een algemene consensus dat het IQ van iemand omgekeerd evenredig is aan het aantal uitroeptekens dat hij/zij gebruikt.

Verder: Dat deleten verwijdert bestanden gewoon. PUNT UIT. Kazaa geeft je een lijst met bestanden. Je verwijdert het bestand. Het bestand is weg. Gewoon je eigen domme fout dus.


jajaja ik ben een dom blondje ja kan ik er wat aan doen ik ben dat m'n hele leven al geweest en ik heb het er al moeilijk genoeg mee dus dan hoef je mij nog niet eens te vertellen dat mijn iq laag dmv het aantaal uitroeptekens wat ik heb gebruikt.

en voel jij je maar weer extra smart nu je mij met je grote woordjes kan vertellen dat ik een domme fout heb gemaakt.

__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 11:12
@pie
@pie is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Doe is ff niet zo irritant met al die uitroeptekens wil je? Op internet heerst er een algemene consensus dat het IQ van iemand omgekeerd evenredig is aan het aantal uitroeptekens dat hij/zij gebruikt.

Verder: Dat deleten verwijdert bestanden gewoon. PUNT UIT. Kazaa geeft je een lijst met bestanden. Je verwijdert het bestand. Het bestand is weg. Gewoon je eigen domme fout dus.
1) je bedoelt het algemeen gebruik van leestekens (overbodig of tekortkoming, maakt niet uit :-)

2) true.. true.. maar dit forum is dan ook dé plek waar je op moet passen met het advies van mensen. Als ze dat niet weet.. tja.. sommige lessen leer je hard

3)
Citaat:
miep schreef:
maargoed pa heeft al met de riem gegeven dus het is al goed
bel de kinderbescherming ofzo
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 11:33
pedorie
pedorie is offline
Morpheus is een makkelijker programma en het "sharen" gaat automatisch.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 11:37
@pie
@pie is offline
Citaat:
pedorie schreef:
Morpheus is een makkelijker programma en het "sharen" gaat automatisch.
morpheus is praktisch hetzelfde als kazaa

alleen morpheus is spyware-free, in tegenstelling tot kazaa

en nee, ik heb geen zin om uit te leggen wat spyware is, en ja het is slecht voor je gezondheid :-P
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.