Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2019, 00:03
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Vooroordelen over knappe mensen.. hoe arrogant het ook klinkt. Ik ben een 20 jarige jongen die knap is. Dit wordt elke week tegen mij gezegd, door beide geslachten. En ja ook door mijn papa en mama maar die bedoel ik dan weer net niet. Ik vraag mij af waarom mensen, in mijn geval, een knappe jongen zo intimiderend vinden. Er zijn zoveel vooroordelen over mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2019, 07:40
Verwijderd
Ik denk omdat je het zelf zo vaak zegt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 11:16
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Dit is dan weer jammer, dit bedoel ik dus. Ik ben de laatste due dat over zichzelf zou zeggen. Jij bent dus 1 van de! Wees er trots op. Ik word er juist onzeker door als mensen dat tegen mij zeggen, goeiendag!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 11:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik ben de laatste due dat over zichzelf zou zeggen.
Citaat:
Ik ben een 20 jarige jongen die knap is.
lol

Citaat:
Jij bent dus 1 van de! Wees er trots op. Ik word er juist onzeker door als mensen dat tegen mij zeggen, goeiendag!
Begrijpend lezen is nog wel even iets dat je moet oefenen. Vera zegt dat je het over jezelf zegt. Dat betekent niet dat ze zegt dat zij dat ook vindt.

Daarnaast kom je nogal vervelend over met "wees er trots op" en "goeiendag!" Doet me een beetje denken aan Daniël24
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 10-12-2019 om 11:51.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 11:47
Verwijderd
Je wordt onzeker van mensen die zeggen dat je knap bent? Ok, whatever.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Dit is dan weer jammer, dit bedoel ik dus. Ik ben de laatste due dat over zichzelf zou zeggen. Jij bent dus 1 van de! Wees er trots op. Ik word er juist onzeker door als mensen dat tegen mij zeggen, goeiendag!
Je openingspost staat een aantal keer dat je zo knap bent? En dat vind je ook van jezelf? Ben je nu serieus?

Ik vind mezelf ook knap. Er zijn ook andere mensen die me knap vinden. Heel heet zelfs. Ik word daar niet onzeker van? Ik blijf er ook niet over nadenken over dat ik zo knap ben en dat dat intimiderend zou zijn? Ben je een narcist ofzo?

Tja ik geef iemand wel eens een hand en die begint te blozen en onhandig te doen etc, misschien vindt zo'n persoon me wel intimiderend ofzo. Tja dat is dan zo. Gewoon neutraal op reageren.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 13:28
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Je openingspost staat een aantal keer dat je zo knap bent? En dat vind je ook van jezelf? Ben je nu serieus?

Ik vind mezelf ook knap. Er zijn ook andere mensen die me knap vinden. Heel heet zelfs. Ik word daar niet onzeker van? Ik blijf er ook niet over nadenken over dat ik zo knap ben en dat dat intimiderend zou zijn? Ben je een narcist ofzo?

Tja ik geef iemand wel eens een hand en die begint te blozen en onhandig te doen etc, misschien vindt zo'n persoon me wel intimiderend ofzo. Tja dat is dan zo. Gewoon neutraal op reageren.

Gelukkig zitten we allemaal hetzelfde in elkaar. Ik uit dit niet voor niets op een forum. Stel ik zou dit in t echt doen dan vind ik mijzelf arrogant overkomen. Ik probeer uit te leggen dat mensen vooroordelen hebben over meer dan gemiddeld knappe mensen en ik dit raar vind.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 13:29
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Je wordt onzeker van mensen die zeggen dat je knap bent? Ok, whatever.

Juist ja. Als mensen t zo vaak tegen je zeggen ga je alleen maar strenger naar jezelf kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 13:33
Verwijderd
Vgm ben je gewoon een narcist.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 13:38
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Vgm ben je gewoon een narcist.
Dat mag je helemaal vinden, gelukkig ken je mij niet.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 13:40
Verwijderd
Ik snap niet wat je punt is.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 14:33
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Vooroordelen over knappe mensen.. hoe arrogant het ook klinkt. Ik ben een 20 jarige jongen die knap is. Dit wordt elke week tegen mij gezegd, door beide geslachten. En ja ook door mijn papa en mama maar die bedoel ik dan weer net niet. Ik vraag mij af waarom mensen, in mijn geval, een knappe jongen zo intimiderend vinden. Er zijn zoveel vooroordelen over mij.
Dat klinkt....vaag I guess. En ja, het klinkt behoorlijk arrogant, ook al bedoel je het misschien niet zo.
Ik begrijp het probleem niet. Dus je vind dat jij een moeilijk leven hebt met al die zogeheten "vooroordelen"? Ik kan wel wat ergere dingen bedenken als ik eerlijk mag zijn.

Om even terug te komen op de vraag: Je moet gewoon accentueren wat mooi aan je is en dit proberen met zelfvertrouwen uit te stralen. Laat gewoon zien wie je bent ipv er te veel over na te denken.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 10-12-2019, 14:34
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Volgens mij zit jij sowieso in de knoop m.b.t. sociale leven/gevoelens etc., gaat wel weer over.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig zitten we allemaal hetzelfde in elkaar. Ik uit dit niet voor niets op een forum. Stel ik zou dit in t echt doen dan vind ik mijzelf arrogant overkomen. Ik probeer uit te leggen dat mensen vooroordelen hebben over meer dan gemiddeld knappe mensen en ik dit raar vind.
wat voor/welke vooroordelen zijn dat dan?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2019, 11:17
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Waarom denk je dat men knappe mensen intimiderend vindt? En wat voor vooroordelen hebben ze over je?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 04:41
Verwijderd
Ik begrijp niet wat je bedoeling van deze topic is.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 09:02
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
lol


Daarnaast kom je nogal vervelend over met "wees er trots op" en "goeiendag!" Doet me een beetje denken aan Daniël24

Pardon waar slaat dit nou weer op? Dit topic heeft niks met mij te maken en dan begin je hier over, over mij. Dat vind ik echt raar van je.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Pardon waar slaat dit nou weer op? Dit topic heeft niks met mij te maken en dan begin je hier over, over mij. Dat vind ik echt raar van je.
Hij is 11, laat hem.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2019, 09:25
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Hij is 11, laat hem.

Really?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2019, 12:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ja, dat staat toch ook in mijn naam
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Knap zijn
Tomkey
9 18-01-2009 15:40
Liefde & Relatie Zijn mensen zo?
barstje
36 03-01-2005 14:24
Psychologie wat is 'knap'?!...
pienie
57 06-10-2003 22:09
Psychologie Zijn 'knappe' mensen gelukkiger dan 'minder-knappe' mensen?
moenbase
42 14-09-2002 09:44
Seksualiteit Aantrekkingskracht van bepaalde mannen, die niet eens zo knap zijn!
Sterre Nina
25 05-08-2002 18:44
Liefde & Relatie meiden waar vallen jullie op
king112
64 27-05-2002 21:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.