Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2004, 14:12
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik ben nog bezig met een bijbaantje en mijn buurvrouw begon over werken bij een koeriers dienst.

Maar hoe gaat dat als je daar eenmaal werkt? Want ik ken echt niet al die straten hier in de omgeving. Maar dat kent niemand lijkt mij...tenzij je al een tijdje voor zo'n bedrijf rijd natuurlijk.

Is iemand ook voor een koeriers dienst gaan werken en kan die mij vertellen hoe dat gaat? Of heb je gewoon zo ontzettend veel tijd om iets af te leveren dat je rustig even de kaart erbij kan pakken om op te zoeken hoe je ergens moet komen?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2004, 13:19
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Je zult zelf een kaart aan moeten schaffen ben ik bang. Met een beetje geluk krijg je die van je werkgever. En wat de levertijd betreft verschilt dat per werkgever. Over het algemeen geldt natuurlijk: hoe sneller hoe beter.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 16:02
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Als beginner zal je geen spoedklussen krijgen en het verkeer kan je ook mee of tegen hebben.

Je hebt een paar vormen. Met een bus van de baas door het het land. Of met je eigen auto in de omgeving, die laatste heb ik gedaan. Ik had bv het dorp Naaldwijk.

Ik had een houten bord met daarop een sheet geniet en 1 kant open. Daar schoof ik de kaart in van het dorp die dag moest doen.

Ik schreef met de sheetpen de nummers op de straten en trok de lijn die ik wilde rijden.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 23:07
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
banen als koerier zijn echt schaars maar wel heel leuk
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:17
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Banen als koerier zijn er anders zat hoor. Ik zie bijna elke 3 weken in de krant staan voor koerierschauffeurs op zaterdag en in de vakanties. En je kan je natuurlijk ook inschrijven bij Randstad Transport.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:32
JantjePietje
JantjePietje is offline
Toen ik een baan als koerier aannam, kende ik de Hoeksche waard ook helemaal niet. Ik reed de eerste twee weken naast iemand, voordat ik zelf alleen moest rijden. En ja, een kaart kan wel eens handig zijn.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 12:54
macuz
macuz is offline
ik werk 5 dagen in de week als pizza en chinees koerier op n brommertje, en ik vind t onwijs goed werk... verdient goed (ongv. 10 euro p/u, en ik ben 16)

en in mijn geval, die straten leer je vanzelf wel, als je begint zal je nog verbazen hoe weinig je eigenlijk weet over de stad, maar na 2 - 4 weken weet je alle straten uit je koppie, je leert zelfs de mensen kennen die er wonen
Kan me persoonlijk geen leuker werk bedenken. Als bijbaan dan.
__________________
Daan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.