Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2004, 07:29
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Hoi,
Ik ben nu momenteel alleen in huis en ik heb geen zin om boodschappen te gaan doen, dus hoe zit het met online bestellen bij Ahold ? Ik heb het al een beetje bekeken en het schijnt tot nu toe niet meer te kosten dan in de winkel en ze bezorgen in mijn straat. Maar komen er nog verzendkosten bij ? Is er een minimaal dat je moet besteden om de verzendkosten te laten vervallen of zoiets ?

http://www.albert.nl/
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2004, 07:51
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn euro 6,80 ongeacht het bestelbedrag of bestelmoment. De bezorgkosten zijn een tegemoetkoming in de kosten om de artikelen te verzamelen en te bezorgen. Het minimum bestelbedrag is euro 50,-.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 07:51
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
6,80 bezorgkosten, tjee......
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 07:52
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Ik loop toch maar even naar de AH denk ik.
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 08:14
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
je bent wel erg lui als je het zo doet...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 09:58
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Op naar W&G, R.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 10:14
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Twee verdieners doen het wel eens....
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 10:29
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Logisch dat het wat kost.. anders zou niemand meer naar de AH komen

Ach, voor de mensen die geld teveel hebben is het een leuk concept
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 10:40
Verwijderd
Het schijnt dat je als je meer dan (100 euro?) een bepaald bedrag koopt, dat ze gratis bezorgen, maar dat ging mooi niet door toen ik dat deed...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 10:57
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ze hebben bij ons bij Super de boer wel een thuisbezorgservice (1,50). Ze pakken het in en leveren het af in je keuken (bij wijze van spreken). Supermakkelijk als je zware spullen hebt en dat nog 1 trap op moet sjouwen.

Zo'n Albert lijkt me trouwens niets. Ik wil verse groenten en vlees zien en pakken en ruiken en dan kiezen en dat kan dan niet.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 11:35
Verwijderd
Vroeger had je nog Maxfoodmarket, maar die is in 2002 gestopt.. Die was goed, goedkoop, snel en makkelijk. Die ervaring heb ik totaal niet met AH - en ben dus gestopt met online te superen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 13:51
MJM
MJM is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 19-07-2004 @ 11:57 :
Ze hebben bij ons bij Super de boer wel een thuisbezorgservice (1,50). Ze pakken het in en leveren het af in je keuken (bij wijze van spreken). Supermakkelijk als je zware spullen hebt en dat nog 1 trap op moet sjouwen.

Zo'n Albert lijkt me trouwens niets. Ik wil verse groenten en vlees zien en pakken en ruiken en dan kiezen en dat kan dan niet.
dan moet je naar de groentewinkel / slager gaan, kom op je wilt toch fruit dat is ingepakt niet echt vers noemen :-)
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 14:31
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Fruit wat niet in een doosje zit hoeft persee ook niet vers te zijn. Het is heel vaak zo dat die sinaasappels die los liggen al 2 weken in een koelcel gelegen hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 14:48
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
t lijkt me ook wel handig, maar 6,80 is inderdaad te duur
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 15:04
Verwijderd
Kijk, als je nu heel oud bent en slecht ter been, of je hebt gewoon echt geen tijd... dan doe je zoiets. Maar als je gewoon 'geen zin' hebt, dan máák je maar zin

( )
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 18:01
Verwijderd
6,80. Op zich niet niet duur.

Als je iedere week veel dezelfde boodschappen moet doen dan kan je namelijk je boodschappenlijstje laten onthouden... en met een paar klikken heb je dat dan besteld. Spaart een hoop tijd uit (eventueel parkeergeld). Stel je bent een uur bezig met boodschappen doen dan is dit goedkoper... (tijd is geld he )
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 20:38
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Vooral ouderen en 2verdieners met een uitgebreid sociaal leven of in dure buurten (veel pakeer geld) doen dit.
Geen izn is eigelijk een onzin reden

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 23:01
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Nieuws van een insider van albert: ik werk bij albert als orderpicker (en nog 100 andere dingen), en ik heb ook bij de AH gewerkt. De kwaliteit van alle producten, geen uitzonderingen, zijn bij de Albert beter dan bij de AH. De houdbaarheidsdatum is langer geldig omdat bij ons de spullen sneller de "winkel" uit vliegen. Groenten en fruit wordt door ons gecontroleerd en er geld een kwaliteitsgarantie. Ik zou persoonlijk eerder mijn boodschappen, in het bijzonder groente en fruit, eerder bij de albert dan bij de AH kopen (als er geen bezorgkosten zouden zijn).

De albert heeft een aantal grote voordelen, waaronder het niet hoeven sjouwen met boodschappen en de relatief lage prijs. Het kost je veel minder tijd dan zelf boodschappen doen.

Geheimpje, de prijs is zelfs zo laag dat albert nog steeds verlies draait. Wij leveren onder de kostprijs, en dat komt niet door de supermarktoorlog. Het hele proces is zeer, zeer arbeidsintensief. Voordat de producten in jou keuken staan zijn er (afgezien van het distributiecentrum en de fabrikant) een vuller, ordepicker en chauffeur geweest die jouw producten hebben gecontroleerd op houdbaarheidsdatum en kwaliteit. En is er iets niet naar wens, geef het terug aan de chauffeur en je krijgt je geld terug.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-07-2004, 23:46
Verwijderd
Op mijn vorige stage bestelden ze elke week lunch.
het werkt wel goed, maar het fruit was vaak al half rot, en vleeswaren krijg je niet van de vers, maar uit zo'n fabriekspakje.
maar voor bedrijven enzo is het erg handig, ik zelf zou het nooit doen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 08:35
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Het klopt dat we geen vers gesneden vleeswaren en kaas hebben. Maar de groente wordt altijd gecontroleerd bij ons, althans dat is nu het geval. Ik weet niet hoe het een half jaar of langer geleden was.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:09
Verwijderd
Wordt het nog winstgevend dan?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:45
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
vroegah , deden wij dat hier thuis ook toen we nog met zn 4en woonden, niemand had tijd, en dan werd gewoon voor een week alles besteld en t werd bezorgt op de avond dat iemand thuis was, echt lekker makkelijk...maarja tegenwoordig rijd ik gewoon zelf weer naar albert heijn toe...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:59
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
MJM schreef op 19-07-2004 @ 14:51 :
dan moet je naar de groentewinkel / slager gaan, kom op je wilt toch fruit dat is ingepakt niet echt vers noemen :-)
En jij denkt dat wat daar ligt ook vers van de pers is

Nah ja ik wil gewoon alles wat voor vers door moet gaan gewoon ff vantevoren bekijken.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 17:38
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Er zijn grote interne veranderingen bezig bij de albert en deze zullen nog enkele jaren door gaan. Vooralsnog hoeft de Albert niet winstgevend te zijn, gezien het grote belang dat Albert voor Ahold is. Albert zorgt op jaarbasis voor 10% van alle nieuw aangeworven klanten van Ahold Nederland (albert heijn, etos, gall & gall en deli XL).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.