Oud 07-03-2014, 09:38
marloesio1
Avatar van marloesio1
marloesio1 is offline
Hee,

Ik werk nu iets van een jaar bij de Albert Heijn, maar sta er maar 3uur per week ingeroosterd want ik kan alleen maar in het weekend vanwege examenjaar. Nou dacht ik ja kan ik beter iets zoeken voor weekenden, dus bij V&D gesolliciteerd en aangenomen. Maar bij de V&D verdien je wel 60cent minder per uur, maar kan ik wel gewoon uren maken van 9tot 6op zaterdag. Ook werk ik bij Albert Heijn bij de koeling krijg het steeds koud en vind het echt niks om elke keer beetje vracht heel snel te vullen, omdat dat af moet en fifo te vullen. Kortom V&D lijkt me leuker werk, alleen verdiend wat minder. Weten mensen toevallig of V&D of dergelijke winkels leuk werk en het ervoor over moet hebben?
__________________
Believe in mysef hahaha
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2014, 00:15
Smaug
Avatar van Smaug
Smaug is offline
Het komt op mij over alsof je je keuze al gemaakt hebt. Maar hoezo kun je alleen in de weekenden 'ivm examenjaar'? Ik zit momenteel op 6VWO en ik werk 2 koopavonden in de week en de zaterdag?
__________________
"A wizard is never late, Frodo Baggins. Nor is he early, he arrives precisely when he means to"
Met citaat reageren
Oud 09-03-2014, 09:36
Kongolo
Avatar van Kongolo
Kongolo is offline
V&D is prima. Maar je kunt best door de week werken. Ook in examen jaar. Als je 2 uur per werkdag werkt, dan heb je uren de tijd om te leren en dan heb je nog een zaterdag waar je veel uren kunt maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.