Oud 07-03-2008, 20:29
moon
Avatar van moon
moon is offline
Hebben jullie weleens een bedrijfsongeval mee gemaakt? was het jou schuld of was het de schuld van iemand anders? hoe ben je er mee omgegaan?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2008, 10:38
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Mijn vader afgelopen donderdag. Gebroken elleboog. Het was zijn eigen schuld, maar het gebeurde onder werktijd. Hij loopt nu in de ziektewet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 11:39
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Tijdens een weekendbaantje was ik de vloer aan het droogtrekken waarna ik met mijn hand achter een metalen plint kwam waardoor er een winkelhaak in m'n hand kwam die gehecht moest worden.

Verder hebben we tijdens een separatie wel eens een verkeerde inschatting gemaakt waardoor collega's gebroken neuzen, beurse gezichten e.d. aan over hielden.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 14:07
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik werkte tijdens mijn weekendbaantje achter de vleeswaren en heb mij toen in mijn vinger gesneden. Onder werktijd naar de dokter geweest maar hoefde gelukkig niet geplakt of gehecht te worden. Toen nog met een dikke verbandvinger andere dingen in de winkel gedaan.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 22:58
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Op mijn vorige werk waren er regelmatig 'bedrijfsongevallen'. Was in de horeca en op zich wel logisch, je snijdt of brandt jezelf best wel snel. Hoe er mee om werd gegaan: bij kleine dingen kon je zelf een pleister pakken of je hand onder de kraan houden, bij ernstiger dingen was mijn baas erg handig met de verbandtrommel en zo nodig werd je naar het ziekenhuis gebracht.

Vaak was het iemands eigen schuld, maar had een ander ook een rol. Ik heb bijv een keer een vuilniszak in de grote container gegooid, een beetje onhandig, waardoor ik een snee in mijn arm kreeg. Er zat namelijk een kapotte tl-buis in, terwijl dat soort scherpe dingen bij ons alleen in de vuilniszakken mochten als ze goed ingepakt waren.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 23:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik maak het regelmatig mee. Ik werk met ovens en scherpe messen en ik ben onhandig, dus dan is het gauw gebeurd en daar kijk ik geneens meer van op. Gewoon even flink vloeken, pleistertje/koelzalf erop en weer verder gaan.
Maar een week of 2/3 geleden moest ik de koellades uit elkaar halen om schoon te maken, en ik verwachtte niet dat die dingen ook scherp zouden zijn! Ik had toen een flinke snee in m'n vinger die maar niet stopte met bloeden. Er spoelde ook een stukje vlees weg toen ik 'm onder de kraan hield. We hebben toen de EHBO mensen gezocht, maar die waren nergens te bekennen. Gelukkig hielp een collega me uit de brand.
Nu doet het nog steeds een beetje pijn, maar het is wel dichtgegroeid. Met een deukje erin.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 07:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik snij me heel vaak aan karton of aan brood, maar ik denk niet dat dat onder een bedrijfsongeval valt.
__________________
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 14:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Toen ik nog bij een attractiepark werkte is een meisje dat een attractie bediende verkeerd gestapt zodat ze tussen de rand en de draaiende karretjes zat, d'r bovenbeen lag enorm open. Ze heeft geluk gehad dat dat ding niet op snelheid was, anders had dat ding zoveel momentum gehad dat 'ie niet was blijven steken.

Uiteindelijk was het haar eigen domme fout, maar toch erg vervelend, ook voor 't park. Het was een kinderattractie en kinderen trekken zulke dingen niet erg goed.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 02:15
koos20
koos20 is offline
waar gewerkt word vallen...
ja eigenlijk bij elk baantje wel wat gehad. vorigeweek een gat in me duim, door een losschietende plaat.

techniek is me hobby en werk, kortom bij elke sleutelbeweging kans op iets hehe.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 12:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Laatst nog kokend water op m'n rug gehad en een week later over m'n hand heen.
Gewoon zelf opgelost toen met m'n collega's.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 19:28
koos20
koos20 is offline
teruggegooid?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 20:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
teruggegooid?
Haha, ik dacht meer aan hand onder de kraan houden, ijszak op m'n rug en koelgel enzo
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 11:41
Verwijderd
Ik heb weleens een pallet wandtegels van 3 hoog naar beneden zien komen. Gelukkig was er niemand gewond!

Had erger kunnen zijn

Voor de rest de standaard dingetjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
I <3 cock
499 31-07-2004 14:18
Werk, Geld & Recht Zwart werk, toestaan of niet?
Steefjuh!!
47 25-01-2003 17:30
Psychologie Het perfecte leven!!!
Verwijderd
42 22-01-2003 14:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geheime plannen over toekomst WAO onthuld
dystopia
33 06-01-2003 20:04
Vrije tijd 6 Oktober, De enige Echte Klassieker: Feyenoord - Ajax
Krugdinho
159 11-10-2002 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.