Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2014, 13:23
tony1357
tony1357 is offline
mensen ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Sorry voor het heel lange verhaal, maar zo is dit het duidelijkst

Goed, ik zit dus een beetje met mezelf in de knoop

ik heb een collega (23) en ik (21) twijfel als zij verliefd is op mij. Door andere wordt verteld van wel. Zelf merk ik precies dat ook wel ( maar is al verschillende keren verkeerd uitgedraaid, dat ik dacht een meisje verliefd was op mij en uiteindelijk toch niet was)

maar ja zij verteld redelijk veel tegen mij, over problemen die ze heeft, ....

bijvoorbeeld: ik was aan het werk op tomorrowland (een festival in Belgie voor wie het niet zou kennen) en zij was daar als festivalganger. Dus af en toe passeerde ze wel op de plaats waar ik stond. Maar we waren ook aan het smsen met elkaar (soms zelfs beetje onnozel aan het doen met elkaar via sms) maar ook dat het slecht weer op komst was enzovoort.

Maar de laatste dag van het festival begeeft mijn gsm het, dus ik kon haar niet meer sturen. En ik heb haar die dag ook niet meer gezien. Nu goed we zijn terug thuis, maar ik kon pas een paar dagen later aan een nieuwe gsm geraken. Ondertussen ging ik weer naar mijn normaal werk waar zij dus ook werkt. En ik zij tegen haar van ja mijn gsm had het begeven dit en dat. Maar je had altijd naar de persoon die bij me stond een sms kunnen sturen (deze persoon is ook een collega van ons normaal werk, dus zij kende hem wel). Ja zegt zij ma ik kon toch niet tegen hem zeggen dat ik gevoelens heb e.

Ander voorbeeld, (we werken dus in de horeca) en als we fooi hebben wordt dat in een box gestoken en op het einde van de maand verdeeld, onder onze afdeling. Dus ik had samen met dat meisje gewerkt en we steken de fooi in een enveloppe, en we moeten op die enveloppe onze naam, datum en hoeveel € er op schrijven. Dus zij schrijft onze 2 namen en toen zegt zij zal ik er een hartje bij zetten.

Nu pas geleden, vroeg ze als ik haar bij haar thuis kon afzetten omdat het toch op weg is hoe ik moet rijden. Dus ik zeg ja tuurlijk geen probleem. En ik kom boven van mij om te kleden na mijn werkshift en zij was aan het wachten en toen we door gingen zij zij van ik ga zeggen tegen die van de receptie dat wij samen naar huis gaan .

Dus ja, ik weet het niet. Al deze dingen doen me vermoeden van wel

Maar dan langs de andere kant. Heeft zij een 3 maand een relatie gehad met een andere collega maar een vrouwelijke. Nu volgens iedereen is zij hetero en was dat een probeersel. Maar goed die relatie is ondertussen al iets meer dan een jaar gedaan en dat meisje waar ik iets voor voel. Ziet haar ex nog wel iets of wat zitten. Maar ze beseft ook dat dit nooit meer een relatie kan worden. Af en toe hebben ze wel nog seks.

Nu heeft haar ex ondertussen een relatie terug. En we waren samen op stap gegaan maar de nieuwe vriendin van haar ex was er niet bij. En ze hadden alle 2 wel wat gedronken en haar ex probeerde bij haar wel iets of wat. Maar zij wou het niet omdat haar ex een relatie had.

Ma ze verteld ook alles tegen mij, want ze zegt ook heel vaak van zeg het wel niet door he.

ook een paar dagen terug was ik met een andere collega naar het prikbord aan het kijken. En zij komt opeens langs mij staan maar echt tegen mij aan drukkend of soms met haar been tegen mijn been drukkend.

Maar een tijd geleden had ze het wel eventjes van dat zij mij om te pesten probeerde te koppelen met een ander meisje waar ik totaal geen gevoelens voor heb en dat weet ze, ma ze deed het om te speel pesten. Ma ja dat blijf je dan toch ook niet doen als zij gevoelens voor mij heeft?
Nu dat is ondertussen wel gedaan. Maar ja.

Dus aan bepaalde zaken merk ik precies (maar goed zoals ik al eerder zij heb ik dat nog wel al eens gehad en was het verkeerd uitgedraaid) dat zij wel gevoelens voor mij heeft maar langs de andere kant ziet zij haar ex nog wel zitten. wat nu wel moeilijk gaat nu haar ex terug een vriendin heeft maar zij blijft wel iets of wat met haar in haar hoofd.

Maar ja ze verteld dus zoveel tegen mij, wat ik vaak ook niet mag doorvertellen

Dus misschien ben ik gewoon haar maatje. En voelt zij totaal niks voor mij. En als ik dan zou zeggen tegen haar dat ik gevoelens heb en zij heeft er geen ben ik misschien mijn maatje kwijt.
En ik ben sowieso al gene vlotte in relaties, en dan nu in deze situatie.

Maar ook is het al een paar keer geweest bv op stap en dan zijn we aan het praten met elkaar en dat zegt 1 iemand van onze vrienden groep en wie is wie aan het versieren. Dus bij andere mensen valt het precies ook wel op dat er meer is. Maar goed misschien ben ik gewoon haar maatje

En in het begin (want is al ongeveer ¾ a 1 jaar bezig dat ik gevoelens heb) was het van toen ik haar zag ah tof, en keek er naar uit, maar als ik haar dan een paar dagen niet gezien had was het wel zo een beetje over. Maar tegenwoordig, kijk ik er naar uit om haar elke dag te zien.

Maar gisteren waren we de ganse dag aan het sturen met elkaar, en af en toe zij ze dan iets om me te plagen, paar zinnen later schreef ze van "een beetje plagen e

maar dan hoor ik gisteren van iemand anders dat zij toch met het nieuwe lief stuurt van haar ex van ja zij gaat zich toch niet voor u openstellen dat deed ze bij mij ook niet en ......

dus ik weet het nu niet echt he :/ pfffff,



dus thnx voor de hulp en nogmaals sorry voor dit lange bericht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2014, 13:32
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
hmm ja raar... probeer zelf anders wat stappen te zetten en daarna te zeggen dat je haar maar plaagde... kijken hoe ze reageert...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 14:25
Padzorz
Padzorz is offline
Beetje een vreemd verhaal. Het lijkt alsof je in elke situatie zo diep hebt gezocht naar een aanwijzing dat ze jou graag ziet. Nu, ik moet je teleurstellen, want alle vrouwen die jouw graag hebben zouden zo reageren. Het is dus helemaal niet duidelijk uit dit verhaal of ze jou echt wilt.

Er is al een jaar voorbij en je hebt nog steeds geen move gemaakt? Hoe kan dit?
Het is bijna zeker dat je gewoon haar maatje bent en niets meer.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 14:43
tony1357
tony1357 is offline
Ik heb toen geen move gemaakt omdat zij nog niet over ex heen was. en het is eigenlijk nog niet zo super lang bezig, de dingen dat zij tegen mij doet.

en ik denk niet dat ik echt diep zit te zoeken om toch maar iets te vinden. alles wat ik heb opgesomd is ook spontaan gebeurt. maar heb hier niet echt achter moeten zoeken
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 16:38
Verwijderd
Lang verhaal, ik heb niet alles gelezen, ik zou zeggen vraag haar een keer uit en je komt er vanzelf achter.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2014, 19:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Lang verhaal, ik heb niet alles gelezen, ik zou zeggen vraag haar een keer uit en je komt er vanzelf achter.
Dit idd. Praat dan met haar een op een, en vraag gewoon duidelijkheid
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.