Oud 23-03-2016, 12:00
heino
heino is offline
Ik heb tijdig contact opneemt met de energieleverancier voor een betalingsregeling, om dus te voorkomen dat tot afsluiting wordt overgegaan. Telefonisch is mij wel toegezegd dat dit geregeld kan worden maar is toch een week later afgesloten. Ik ben van mening zijn dat zij ten onrechte mij afgesloten hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2016, 12:08
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Bij die energieleveranciers wordt nogal eens ijverig naast elkaar gewerkt. Bel ze nog eens op!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 12:37
Lotje1996
Lotje1996 is offline
Nooit alleen maar bellen. Je moet bewijzen op papier hebben van regelingen die je treft (e-mail). Daarbij is een betalingsregeling een gunst, geen recht. Ze sluiten je niet zo snel zomaar af. Daar gaat meestal al een heel traject aan vooraf.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 18:02
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Heb je die betalingsregeling ook daadwerkelijk afgesloten of heb je het er alleen maar over gehad? Bij dit soort dingen moet je altijd zélf het voortouw nemen. Soms is het niet jouw schuld omdat er nog wel eens iets misgaat in de automatisering van energiebedrijven.

Je moet in ieder geval zo snel mogelijk contact opnemen met het energiebedrijf. Je kunt op deze website een voorbeeldbrief vinden: https://www.consuwijzer.nl/energie/e...termijnen-doen

Bellen kan ook geen kwaad, maar zorg inderdaad altijd ook dat je de afspraken op papier krijgt (via de mail een bevestiging krijgen is ook goed)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2016, 13:45
Janice25
Janice25 is offline
Ja ff contact opnemen is wel het handigste om het zeker te weten, je kan ook altijd de consumentenbond in schakelen. Als je het niet zwart op wit heb staan is het wel lastiger. Voor meer info :
http://www.consumentenbond.nl/juridi...lingsregeling/

Laatst gewijzigd op 30-05-2016 om 13:57. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 14:22
JanTimson
JanTimson is offline
Opzich kan het wel, maar ze doen het niet zomaar. Als het wel gebeurd kan het komen door een betalingsachterstand. Je kan best veel informatie vinden over afsluiting van energie op internet

Ik hoop dat je er iets aan hebt, ik weet namelijk zelf hoe vervelend het is om zonder stroom te zitten. Zeker nie fijn

Laatst gewijzigd op 03-03-2017 om 16:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie Samenvatting
Sweet_Hadar
3 14-01-2004 17:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.