Oud 30-04-2019, 10:50
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Hey allemaal,
ik heb ff jullie hulp nodig of ik aan t overdrijven ben of niet, want ik kan zelf best jaloers zijn dusja. het zit dus zo: mijn vriend is op een cruise voor 8 dagen en heeft op de boot geen wifi. hij had mij van tevoren beloofd op de boot niet alleen met meisjes om te gaan. z’n eerste dag was gelijk een zeedag dus hij zat de hele dag op de boot en we konden dus geen contact met elkaar hebben. de volgende dag zou hij in londen zijn, dus ik heb de hele dag mn telefoon bij me gehouden wachtend op een berichtje, maar ik kreeg maar niks te horen. De dag daarna was hij in Parijs en die dag kreeg ik ‘s avonds 22:00 pas een appje, 73 uur na ons laatste contact. Ik maakte me echt heel erg zorgen, wantja ik weet dat het niet snel gebeurt maar straks zinkt die boot ofzo. hij vertelde wat die allemaal had gedaan en hij is twee avonden achter elkaar naar een soort hangplek gegaan voor jongeren (hij is 17). hij had me dus beloofd niet alleen met meisjes om te gaan maar bij die hangplek waren dus de eerste avond alleen maar meisjes en de tweede avond 1 jongen. hij vindt zelf ook dingen met meisjes gwn normaal bijvoorbeeld knuffelen of kus op de wang geven, terwijl ik dit eigenlijk al niet meer leuk vind. hij vertelde ook dat ie 1 meisje terug naar dr hut had gebracht en dat ie daar alleen met haar nog een uur heeft gepraat. hij slaapt telkens pas om 2:00 omdat ie t dus ‘heel gezellig’ heeft met die anderen terwijl als k met hem afspreek hij allang in slaap is gevallen om 2:00. hij heeft nu alweer 26 uur niks laten horen. ik heb t idee dat hij t zo druk heeft met anderen dan hij me helemaal niet mist want ook als hij in een stad is laat ie niks horen terwijl die gewoon nog data overheeft op zijn mobiel.
ben ik nou te jaloers en te aanstellerig of niet?
groetjess
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2019, 10:53
Dutch.nl
Avatar van Dutch.nl
Dutch.nl is offline
Met wie is je vriend op cruise? wat voor cruise?
Ik begrijp je bezorgdheid!
Hij is op vakantie waardoor hij weinig tijd heeft om te smsen/appen/bellen of wat dan ook.
Ik denk dat hij je wel mist maar zijn gedachten zo op vakantie gericht zijn dat hij vergeet contact te zoeken met je! ( zo zijn jongens nu eenmaal). Zelf vind ik het niet zo netjes om vreemde meiden terug naar hun hut te brengen of een kus op de wang te geven, vooral niet als je een vriendin hebt.
Wel vind ik het een +punt dat hij het je eerlijk verteld, hij had ook niks kunnen zeggen.
Wat jaloezie is niet verkeerd dat laat alleen maar zien dat je van elkaar houd!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2019, 11:00
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Citaat:
Met wie is je vriend op cruise? wat voor cruise?
Ik begrijp je bezorgdheid!
Hij is op vakantie waardoor hij weinig tijd heeft om te smsen/appen/bellen of wat dan ook.
Ik denk dat hij je wel mist maar zijn gedachten zo op vakantie gericht zijn dat hij vergeet contact te zoeken met je! ( zo zijn jongens nu eenmaal). Zelf vind ik het niet zo netjes om vreemde meiden terug naar hun hut te brengen of een kus op de wang te geven, vooral niet als je een vriendin hebt.
Wel vind ik het een +punt dat hij het je eerlijk verteld, hij had ook niks kunnen zeggen.
Wat jaloezie is niet verkeerd dat laat alleen maar zien dat je van elkaar houd!
Hij is op cruise met zijn ouders en vaart gewoon naar verschillende steden en gaat daar dan monumenten en musea enzo bekijken. Aan de ene kant fijn inderdaad dat hij er eerlijk over is, maar aan de andere kant (niet gemeen bedoeld) hij is best naïef. als zo’n meisje uit is op andere dingen zou hij dat niet doorhebben en dr in meegaan. hij zou denk ik niet zomaar echt gaan zoenen ofzo met zo’n meisje, maar ik vind het gewoon vervelend dat hij niks van zich laat horen en ondertussen het wel nogal gezellig maakt met andere meisjes. dat geeft me het idee dat ie t te druk heeft om me te missen.
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2019, 12:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je al aan hem laten weten dat je het wel fijn zou vinden als hij wat vaker iets laat horen?

Niet als beschuldiging, maar gewoon om aan te geven dat jij daar behoefte aan hebt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-04-2019, 14:54
Hanna15
Avatar van Hanna15
Hanna15 is offline
Citaat:
Heb je al aan hem laten weten dat je het wel fijn zou vinden als hij wat vaker iets laat horen?

Niet als beschuldiging, maar gewoon om aan te geven dat jij daar behoefte aan hebt.
Heb ik al geprobeerd inderdaad, gewoon gezegd hey zou je alsjeblieft iets vaker een berichtje willen sturen of t goed gaat, maar dat heeft ie dus ook nog niet gelezen..
__________________
Moet hier nou zo'n foute engelse quote?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2019, 15:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb ik al geprobeerd inderdaad, gewoon gezegd hey zou je alsjeblieft iets vaker een berichtje willen sturen of t goed gaat, maar dat heeft ie dus ook nog niet gelezen..
Even rustig afwachten. Hij is op vakantie en dan is het best logisch dat hij niet zo goed bereikbaar is als normaal.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-05-2019, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Heb ik al geprobeerd inderdaad, gewoon gezegd hey zou je alsjeblieft iets vaker een berichtje willen sturen of t goed gaat, maar dat heeft ie dus ook nog niet gelezen..
Nee je vraagt hem niet om te laten weten of het goed gaat, je vraagt hem om bevestiging, dat is iets anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vriendin dumpt me, ik ben de enige die ermee zit.
Sebastien
9 07-06-2012 19:11
Liefde & Relatie Troubles with love
springgg
4 14-05-2011 17:30
Psychologie Gewoon onzeker?
LEUGEN
4 04-01-2009 10:57
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 13-08-2005 00:00
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.