Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2019, 15:32
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
In de regen heen gefietst, in het zonnetje terug, holladiejee!
Advertentie
Oud 28-05-2019, 19:59
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Hier wel veel regen vanmorgen maar niet drukker op de weg dan een normale regenachtige dinsdag.
Ja Viel reuze mee allemaal
Oud 29-05-2019, 00:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het bedrijf waar wat mij een stageplek zou bieden is ineens failliet
Oud 29-05-2019, 15:06
Verwijderd
Wat is Excel toch fijn... om scripts en queries mee te bouwen.
Oud 29-05-2019, 16:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het bedrijf waar wat mij een stageplek zou bieden is ineens failliet
O. En nu?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-05-2019, 17:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Vrijdag vroeg onze ‘people&culture manager’ of ik voor de ‘townhall meeting’ van vanmorgen voor jet hele bedrijf, wat wilde vertellen over customer happiness. En toe dacht ik, ja korte babbel kan best zo uit de losse mouw over wat we doen, geen probleem.

Maandag bleek ineens dat t ging om een hele fucking 15 minuten en gisteren kwam ze er om half 2 mee dat een powerpoint fantastisch zou zijn, ware het niet dat ik Mn agenda tot 22.00 vol had.

Ik heb normaal echt een wanstaltige angst voor publiek spreken. Mn oksels beginnen te stortregenen als er meer dan 15 man voor me zitten en ik geloof niet dat ik ooit nuchter voor meer dan 30 man heb gestaan.

Vanmorgen was ik zowaar om half 8 op kantoor om een powerpoint te maken. Het was ook braaf om half 9 ‘af’ en ik heb nog nooit zo in Mn broek gescheten.
Maar het ging zo goed en soepel zonder stotteren of knalrode kop! Ik heb op een dag nog nooit zoveel complimenten gehad over wat een leuk praatje ik had vanmorgen.

Ik ben best een beetje in de zevende hemel met mezelf vandaag :bloos
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-05-2019, 17:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit in een aantal Facebook groepen waar ze jouw bedrijf helemaal ophemelen, zoef dus die klanten zijn echt wel happy.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-05-2019, 17:21
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Vrijdag vroeg onze ‘people&culture manager’ of ik voor de ‘townhall meeting’ van vanmorgen voor jet hele bedrijf, wat wilde vertellen over customer happiness. En toe dacht ik, ja korte babbel kan best zo uit de losse mouw over wat we doen, geen probleem.

Maandag bleek ineens dat t ging om een hele fucking 15 minuten en gisteren kwam ze er om half 2 mee dat een powerpoint fantastisch zou zijn, ware het niet dat ik Mn agenda tot 22.00 vol had.

Ik heb normaal echt een wanstaltige angst voor publiek spreken. Mn oksels beginnen te stortregenen als er meer dan 15 man voor me zitten en ik geloof niet dat ik ooit nuchter voor meer dan 30 man heb gestaan.

Vanmorgen was ik zowaar om half 8 op kantoor om een powerpoint te maken. Het was ook braaf om half 9 ‘af’ en ik heb nog nooit zo in Mn broek gescheten.
Maar het ging zo goed en soepel zonder stotteren of knalrode kop! Ik heb op een dag nog nooit zoveel complimenten gehad over wat een leuk praatje ik had vanmorgen.

Ik ben best een beetje in de zevende hemel met mezelf vandaag :bloos
Hé wat super zoef de haas!!!! !!! Gaaf
Oud 29-05-2019, 17:24
Saiy
Saiy is offline
Daantje het valt me vaak op dat jij óf de reactie van een ander gebruikt om iets over jezelf te delen óf dat je op ander reageert maar daarbij de juiste snaar mist. Waarbij het eerst vaker voorkomt dan het tweede
Oud 29-05-2019, 17:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik zit in een aantal Facebook groepen waar ze jouw bedrijf helemaal ophemelen, zoef dus die klanten zijn echt wel happy.
Oh ja daar werk ik (voor NL en de rest van team voor de rest van de wereld) ook heel hard aan en dat weten we ook . Maar achter dat ophemelen zit ook een beste strategie en fucking veel en hard werken en daar moest ik een babbel over houden.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-05-2019, 17:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Of wacht nee, achter het ophemelen zit geen strategie. Maar we hebben wel echt een goed doordacht concept van klanttevredenheid en hoe we ze zo gelukkig kunnen maken dat ze ons idd gaan aanbevelen zoals nu aan de hand is
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-05-2019, 18:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Tof Zoef en echt goed bezig
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 29-05-2019, 18:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Of wacht nee, achter het ophemelen zit geen strategie. Maar we hebben wel echt een goed doordacht concept van klanttevredenheid en hoe we ze zo gelukkig kunnen maken dat ze ons idd gaan aanbevelen zoals nu aan de hand is
Echt tof dat het ook echt zo gewaardeerd wordt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-05-2019, 18:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Daantje het valt me vaak op dat jij óf de reactie van een ander gebruikt om iets over jezelf te delen óf dat je op ander reageert maar daarbij de juiste snaar mist. Waarbij het eerst vaker voorkomt dan het tweede
Dat weet ik maar in dit geval zeg ik toch niets over mezelf
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-05-2019, 18:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dit was best wel een gewoon relevante post ja
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-05-2019, 19:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
O. En nu?
Geen stage lopen volgend jaar want alle andere vacatures op mijn niveau zijn al ingevuld
Oud 29-05-2019, 19:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Lekker bezig Zoef!
Oud 29-05-2019, 20:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Geen stage lopen volgend jaar want alle andere vacatures op mijn niveau zijn al ingevuld
Wat voor studie doe jij?
Oud 29-05-2019, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Wat is Excel toch fijn... om scripts en queries mee te bouwen.
Ff VLOOKUP erbij hotseflots "oh dus deze accounts heb ik wel daar maar niet daar" <3
Oud 29-05-2019, 20:28
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Vandaag een studiedag met de stichting en ik ben positief opgevallen door een van de trainers. Wooptidoo ff lekker punten scoren
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-05-2019, 23:13
Verwijderd
Is het weird dat ik meer emotionele attachment creer met mijn collega's dan met mannen die ik date of vriendinnen of zelfs sommige familie? Ik had vandaag mijn afscheid, na een luttele 4 maanden hier en ik ben er zo emo van..

Het is denk ook de eerste 'baan' die ik verlaat waarbij ik dingen onaf moet achterlaten.. en dat voelt ook echt raar.
Oud 29-05-2019, 23:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou ja, je collega's zie je natuurlijk elke dag, dus het is logisch dat je daar een band mee krijgt. Ik snap best dat je van afscheid emo kan worden.
En dat dingen onaf zijn ... Tsja, daar kan jij ook niet zo veel aan doen. *Knuf*
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-05-2019, 23:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ot: Ik heb er weer een sollicitatie uitgeslingerd voor een choco-cafe. Ook zag ik een oud-collega die al een tijdje manager is van een ijszaak, en hij zei dat 'ie een assistent nodig heeft. Dus mss zit er binnenkort wel schot in.

Wordt wel tijd, want van veel thuiszitten en geen geld hebben word ik een beetje sipjes.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-05-2019, 08:25
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hopelijk heb je nu snel iets nieuws en leuks HO! Komt uiteindelijk goed!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-05-2019, 09:01
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Dat weet ik maar in dit geval zeg ik toch niets over mezelf
Citaat:
Dit was best wel een gewoon relevante post ja
Het lijkt me dat Zoef haar post voornamelijk schreef om te vertellen dat ze spreken voor een grote groep normaal gesproken doodeng vind, maar het tóch gedaan heeft en dat dat heel goed ging. Waarbij mij die facebookgroepen en die klanttevredenheid bijzaak lijkt. Wat in eerste instantie het enige was waar Daantje op reageerde
Oud 31-05-2019, 09:55
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ga zo naar wenen voor een congres
Oud 31-05-2019, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Ff VLOOKUP erbij hotseflots "oh dus deze accounts heb ik wel daar maar niet daar" <3
Ja! En string manipulations! Ik zit trouwens wel in kamp INDEX MATCH
Oud 31-05-2019, 10:19
Verwijderd
Tja, om eerlijk te zijn, ik importeer sheets liever als tables in Access en doe dan een query
Oud 31-05-2019, 11:50
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Het voelt nu al zo bevrijdend, dat ik vanaf augustus eigen baas ben! En de eerste klussen dienen zich al aan.

Tijd om me te gaan verdiepen in hoe ik mijn ZZP-bestaan ga aanpakken!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 31-05-2019, 15:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik vind het echt heel tof en baas van je dat je dit doe tietgerlietje <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 31-05-2019, 15:19
Verwijderd
Euhm, jij bent dus zelf ook best wel tof eah.
Oud 31-05-2019, 15:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik vond mezelf deze week best wel tof ja. Zo tof dat ik vond dat ik vandaag best om half 3 weg mocht en nu met een wijn schorle op de bank Ru paul kijk.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 31-05-2019, 16:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Schorries. Rupaul
Oud 31-05-2019, 16:16
Verwijderd
Oh ja jongens, Zoef, wat super gaaf dat het zo goed ging! Dikke punten gescoord bij iedereen natuurlijk heel stoer!

En Tigerly, wat spannend, als zzp'er! Heujjjj avonturen

Een van de ouders van de jongens vraagt echt enorm veel. Niet altijd even reëel. Ze vindt dat ik haar niet serieus neem en dat komt echt enorm binnen want omg dat is echt een ding en dat vind ik zo belangrijk. Tegelijkertijd lijkt het zo dat ze zich alleen serieus genomen voelt als ik het met haar eens ben en dat weiger ik dus. Mijn motto is op het moment dus "elke dag opnieuw beginnen" want tering. Uitdagingngngngng
Oud 31-05-2019, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Schorries. Rupaul
Schorries? Wtf
Oud 31-05-2019, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vond mezelf deze week best wel tof ja. Zo tof dat ik vond dat ik vandaag best om half 3 weg mocht en nu met een wijn schorle op de bank Ru paul kijk.
Dat laatste had ik gezien en iets wijnigs ging ik eigenlijk wel gewoon vanuit.

Gisteren ben ik met C&L en oudste dochter van 17:00 tot 23:00 aan het bierzoep'n geweest en Kyrtje herdacht. Was fijn.
Oud 31-05-2019, 17:17
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Schorries? Wtf
weißweinschorles zijn op zn Hollands gewoon schorries
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 31-05-2019, 17:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Dat laatste had ik gezien en iets wijnigs ging ik eigenlijk wel gewoon vanuit.

Gisteren ben ik met C&L en oudste dochter van 17:00 tot 23:00 aan het bierzoep'n geweest en Kyrtje herdacht. Was fijn.


En ja dat klinkt fijn
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 01-06-2019, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Vrijdag vroeg onze ‘people&culture manager’ of ik voor de ‘townhall meeting’ van vanmorgen voor jet hele bedrijf, wat wilde vertellen over customer happiness. En toe dacht ik, ja korte babbel kan best zo uit de losse mouw over wat we doen, geen probleem.

Maandag bleek ineens dat t ging om een hele fucking 15 minuten en gisteren kwam ze er om half 2 mee dat een powerpoint fantastisch zou zijn, ware het niet dat ik Mn agenda tot 22.00 vol had.

Ik heb normaal echt een wanstaltige angst voor publiek spreken. Mn oksels beginnen te stortregenen als er meer dan 15 man voor me zitten en ik geloof niet dat ik ooit nuchter voor meer dan 30 man heb gestaan.

Vanmorgen was ik zowaar om half 8 op kantoor om een powerpoint te maken. Het was ook braaf om half 9 ‘af’ en ik heb nog nooit zo in Mn broek gescheten.
Maar het ging zo goed en soepel zonder stotteren of knalrode kop! Ik heb op een dag nog nooit zoveel complimenten gehad over wat een leuk praatje ik had vanmorgen.

Ik ben best een beetje in de zevende hemel met mezelf vandaag :bloos
Wat goed!
Oud 01-06-2019, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Het voelt nu al zo bevrijdend, dat ik vanaf augustus eigen baas ben! En de eerste klussen dienen zich al aan.

Tijd om me te gaan verdiepen in hoe ik mijn ZZP-bestaan ga aanpakken!
Zo gefeliciteerd tietgerly.
Oud 01-06-2019, 15:01
Verwijderd
Hoerenkutgraftyfus-werkenopafstand-software werkt natuurlijk weer niet. En ik heb het zo druk dat ik dus niet op een zonnige dag kan zeggen hoera vrijjjjjj!! want zon ik ga in de zon zitte yeah. Neen, ik denk godverdomme moet ik het weer volgende week 's avonds doen. FML. Jank jank jank, first world problems.
Oud 01-06-2019, 15:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hoerenkutgraftyfus-werkenopafstand-software werkt natuurlijk weer niet. En ik heb het zo druk dat ik dus niet op een zonnige dag kan zeggen hoera vrijjjjjj!! want zon ik ga in de zon zitte yeah. Neen, ik denk godverdomme moet ik het weer volgende week 's avonds doen. FML. Jank jank jank, first world problems.


Ga maar huilen. jk jk jk
Oud 01-06-2019, 18:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
weißweinschorles zijn op zn Hollands gewoon schorries
Precieeees! Over 2 weken ben ik weer in Deutschland waar de wijn goedkoper is dan sprüdelwasser, dus dan heb je voor 3 euro een halve liter wijn met een scheutje water. :')
#hardgaan
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-06-2019, 02:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat is de horeca toch heerlijk met dit weer! Iedereen is gewoon vrolijk en het terras zit goed vol en daarnaast ook echt gewoon top omzet gedraaid! Zulke fijne avonden om te werken
Oud 02-06-2019, 08:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Oeh ja, ik mis soms best die tijd ja, werken in de horeca is een wereldje op zich

Werk jij in Utrecht?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-06-2019, 09:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Oeh ja, ik mis soms best die tijd ja, werken in de horeca is een wereldje op zich

Werk jij in Utrecht?
Nee in een café bij mijn ouders in de buurt soms nog
Oud 02-06-2019, 20:05
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik vind het echt heel tof en baas van je dat je dit doe tietgerlietje <3
Dank, liefje! We hebben je gemist gisteren!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-06-2019, 14:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
De Speld is weer lekker accuraat
https://speld.nl/2019/05/29/jonge-me...ast-contract/#
Oud 03-06-2019, 15:24
Verwijderd
Oud 03-06-2019, 15:35
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Kan ik op Tunahan Kuzu stemmen?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Werkende mensen, assemble! #25
zeehond23
500 24-09-2015 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.