Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2019, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Als forumbaas X nog wel eens op het forum komt noem ik hem altijd “ouwe vreemdganger” of zo en dan is hij meteen weer weg. Geen idee of hij sowieso wel weg is of dat het daarom is. Beetje sneu gedrag van mij want is fucking 13 jaar geleden of zo, let it go. Heb me voorgenomen dat niet meer te doen. Maar als hij één keer had gezegd “joh kap daar es mee” was ik er sowieso mee gestopt
Snap ik. Het hele verhaal dan eah.

Citaat:
Deadlock wat had onze fb+ met Vlaamse leeuw als avatar nou ook alweer gedaan?
Ja daar zit ik al een poosje over na te denken
Advertentie
Oud 15-06-2019, 22:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vond die oude gearchiveerde onzintopics ook wel een schatkist
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-06-2019, 22:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik vond die oude gearchiveerde onzintopics ook wel een schatkist
ik heb die nergens kunnen vinden, waar zijn die?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ik heb die nergens kunnen vinden, waar zijn die?
Die kon ik inkijken toen ik fb was
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-06-2019, 22:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Die kon ik inkijken toen ik fb was
dus nu zijn ze voor de leden niet meer zichtbaar?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Vergis ik me, of zijn/waren alle oldbees ooit FB geweest?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Vergis ik me, of zijn/waren alle oldbees ooit FB geweest?
Ertur niet!

En wel meer niet hoor. Check M&M maar in het nieuwsaankondigingentopic, ctrl-f zoek op nickname. Tigerly was ook geen FB geloof ik.
Oud 15-06-2019, 22:13
Verwijderd
Tigerly is natuurlijk wel OB en EB.
Oud 15-06-2019, 22:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Toch blijft het wel een aparte gedachte dat Veralustitia voor een onbekende rel langer geband is dan Neo_Matrix
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ertur niet!

En wel meer niet hoor. Check M&M maar in het nieuwsaankondigingentopic, ctrl-f zoek op nickname. Tigerly was ook geen FB geloof ik.
blijkbaar vergiste ik me
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Enilorac is ook geen fb geweest
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:30
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ook niet en ik ga 't ook nooit worden
Oud 15-06-2019, 22:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Hij heeft een ban zie ik
Oud 15-06-2019, 22:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik ook niet en ik ga 't ook nooit worden
wil je Jon dan niet helpen rijk te worden?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hij heeft een ban zie ik
over wie heb je het nu?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:33
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
over wie heb je het nu?
Oh haha over neo_nazi ik had niet gezien dat we inmiddels 3 blz verder waren
Oud 15-06-2019, 22:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hij heeft een ban zie ik
Ik ruik 't
Oud 15-06-2019, 22:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Oh haha over neo_nazi ik had niet gezien dat we inmiddels 3 blz verder waren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik ruik 't
ik snuif het en geniet ervan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:36
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik ruik 't
IK RUIK JOU OP EEN KILOMETER AFSTAND GA NAAR C1000 EN HAAL WAT DEO.

kusje haller
Oud 15-06-2019, 22:38
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Toch blijft het wel een aparte gedachte dat Veralustitia voor een onbekende rel langer geband is dan Neo_Matrix
Echt raar
Oud 15-06-2019, 22:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Haha wat een heerlijk topic is dit geworden
Oud 15-06-2019, 22:45
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik las trouwens over de ambtenaar uit Amstelveen en ik vind dat echt een heerlijk slecht verhaal
Oud 15-06-2019, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Toch blijft het wel een aparte gedachte dat Veralustitia voor een onbekende rel langer geband is dan Neo_Matrix
Dat is helemaal niet raar
Oud 15-06-2019, 22:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb een paar jaar geleden Wolter_b en Miekje* ontmoet bij een verjaardag met wat forummers. Ik was toen heeel verbaasd over hun gedrag naar elkaar toe, totdat ik erachter kwam dat het een stelletje was haha!
Oud 15-06-2019, 22:50
Verwijderd
Ik vind het een leuk stel! Ik kwam laatst nog een hele leuke foto tegen van die twee en Psychopath en Evolution en nog wat mensen op BFO 10 jaar geleden ofzo <3
Oud 15-06-2019, 22:50
Verwijderd
Kan geen tien jaar geleden zijn, maar 2014 of 15 ofzo.
Oud 15-06-2019, 22:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat was dezelfde avond waarop ik pas halverwege de avond de jarige het cadeautje gaf omdat ik als enorm onzeker tienermeisje te social akward was om het begin van de avond te geven omdat ik niet wist of het in dat gezelschap gebruikelijk was om cadeautjes te geven en ik twijfelde of mijn cadeautje niet stom was
Oud 15-06-2019, 22:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik vind het een leuk stel! Ik kwam laatst nog een hele leuke foto tegen van die twee en Psychopath en Evolution en nog wat mensen op BFO 10 jaar geleden ofzo <3
Ha ja, ik vind ze echt heel leuk samen!
Oud 15-06-2019, 22:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dat was dezelfde avond waarop ik pas halverwege de avond de jarige het cadeautje gaf omdat ik als enorm onzeker tienermeisje te social akward was om het begin van de avond te geven omdat ik niet wist of het in dat gezelschap gebruikelijk was om cadeautjes te geven en ik twijfelde of mijn cadeautje niet stom was
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dat was dezelfde avond waarop ik pas halverwege de avond de jarige het cadeautje gaf omdat ik als enorm onzeker tienermeisje te social akward was om het begin van de avond te geven omdat ik niet wist of het in dat gezelschap gebruikelijk was om cadeautjes te geven en ik twijfelde of mijn cadeautje niet stom was
Wow, echt elke vorm van interpunctie ontbreekt chok:
Oud 15-06-2019, 22:53
Verwijderd
Ik kan nog wel een paar boekjes opendoen.

Ik wist het wachtwoord van een FB, waardoor ik altijd in de banman kon kijken en op admin.
Daarvoor was ik een keer achter de server gekomen waar het testforum op draaide en heb daar dronken over lopen opscheppen en toen gingen allerlei andere forummers (hoi zeehond) daar ook trollen.

In 2002/2003 was er een meisje die echt ontzettend stom deed met haar emailadres publiek, samen met Liefkleinmeisje toen de hotmail wachtwoordresetoptie geprobeerd. Geheime vraag "wat is mijn lievelingseten" ik voer in: patat. "Voer nu uw nieuwe wachtwoord in."

Dat soort dingen.
Oud 15-06-2019, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Dat was dezelfde avond waarop ik pas halverwege de avond de jarige het cadeautje gaf omdat ik als enorm onzeker tienermeisje te social akward was om het begin van de avond te geven omdat ik niet wist of het in dat gezelschap gebruikelijk was om cadeautjes te geven en ik twijfelde of mijn cadeautje niet stom was
Ik vind dit echt heeeeel erg schattig
Oud 15-06-2019, 22:54
Verwijderd
Trouwens, ik vond de bijeenkomsten in Deventer bij Wolter ook altijd erg gezellig. Beetje flirten met Rob en hij gewoon terugflirten terwijl z'n vriendin ernaast stond ook
Oud 15-06-2019, 22:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik kan nog wel een paar boekjes opendoen.

Ik wist het wachtwoord van een FB, waardoor ik altijd in de banman kon kijken en op admin.
Daarvoor was ik een keer achter de server gekomen waar het testforum op draaide en heb daar dronken over lopen opscheppen en toen gingen allerlei andere forummers (hoi zeehond) daar ook trollen.

In 2002/2003 was er een meisje die echt ontzettend stom deed met haar emailadres publiek, samen met Liefkleinmeisje toen de hotmail wachtwoordresetoptie geprobeerd. Geheime vraag "wat is mijn lievelingseten" ik voer in: patat. "Voer nu uw nieuwe wachtwoord in."

Dat soort dingen.
wat goud
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:56
Verwijderd
Hahaha, ik herinner me nu dat Psychopath erg lam was geworden, de laatste keer dat het in Deventer was voordat dat pand gesloopt werd en ik maar een beetje, en Evolution was erg nuchter en ik reed met hen mee naar Zwolle. Halverwege dacht ik "weetjewat? ik wil eigenlijk nog wel even de stad in!" Dus Evolution zet me af in de binnenstad en precies op het moment dat ik uit wil stappen, begint Psychopath die op de achterbank lag te slapen echt de volledige achterkant van de auto onder te kotsen, hahahahahaha
Oud 15-06-2019, 22:57
Verwijderd
(Wolter ik doe weleens naar tegen je maar dat is niet tegen jou als persoon gericht want je bent best lief, maar ik kan niet zo goed tegen situaties waar mensen zelf iets aan kunnen doen, en onze definitie van zelf iets aan kunnen doen verschilt gewoon nogal, superkusjes verder natuurlijk <3)
Oud 15-06-2019, 22:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
rip de persoon die de achterkant moest schoonmaken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 22:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Kan geen tien jaar geleden zijn, maar 2014 of 15 ofzo.
Kan best 11 jaar geleden zijn hoor toen was echt iedereen dr. En Krezip!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 15-06-2019, 22:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
11 jaar geleden was ik nog een 4-jarige jochie.
Oud 15-06-2019, 22:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hahaha, ik herinner me nu dat Psychopath erg lam was geworden, de laatste keer dat het in Deventer was voordat dat pand gesloopt werd en ik maar een beetje, en Evolution was erg nuchter en ik reed met hen mee naar Zwolle. Halverwege dacht ik "weetjewat? ik wil eigenlijk nog wel even de stad in!" Dus Evolution zet me af in de binnenstad en precies op het moment dat ik uit wil stappen, begint Psychopath die op de achterbank lag te slapen echt de volledige achterkant van de auto onder te kotsen, hahahahahaha
Daar heeft ze het nog wel eens over
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-06-2019, 22:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
11 jaar geleden was ik nog een 4-jarige jochie.
m2
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 23:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ha ja, ik vind ze echt heel leuk samen!
Ja Ze zijn echt heel leuk
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-06-2019, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Kan best 11 jaar geleden zijn hoor toen was echt iedereen dr. En Krezip!
Toen waren Wolter en Miekje nog niet samen geloof ik? Het was koud en jij was er niet bij geloof ik!
Oud 15-06-2019, 23:01
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik vind dit echt heeeeel erg schattig
Thanks
Oud 15-06-2019, 23:02
Verwijderd
Citaat:
rip de persoon die de achterkant moest schoonmaken
Ja dat was meneer zelf. Dubbel naar omdat z'n suiker door het dak of door de grond zat, weet niet meer precies welke van de twee Eigen schuld dikke bult
Oud 15-06-2019, 23:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja dat was meneer zelf. Dubbel naar omdat z'n suiker door het dak of door de grond zat, weet niet meer precies welke van de twee Eigen schuld dikke bult
rippp
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Thanks
Ik heb trouwens nog foto's van mijn eerste meeting in 2003 in Den Haag. Daar staan echt alleen maar mensen op die niet meer hier zijn. Eén woont in de VS en heeft daar lekker babies gemaakt, er is er geloof ik één dood, verder heeft iedereen levens gekregen.
Oud 15-06-2019, 23:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
heb jij ook een leven gekregen sinds die tijd?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 23:04
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik heb trouwens nog foto's van mijn eerste meeting in 2003 in Den Haag. Daar staan echt alleen maar mensen op die niet meer hier zijn. Eén woont in de VS en heeft daar lekker babies gemaakt, er is er geloof ik één dood, verder heeft iedereen levens gekregen.
Dat is echt koel! Wel weird altijd als je erover nadenkt dat mensen totaal andere dingen zijn gaan doen. Of dood zijn. Fascinerend
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.