Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2019, 23:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb trouwens nog foto's van mijn eerste meeting in 2003 in Den Haag. Daar staan echt alleen maar mensen op die niet meer hier zijn. Eén woont in de VS en heeft daar lekker babies gemaakt, er is er geloof ik één dood, verder heeft iedereen levens gekregen.
Ik heb ook zoveel oude foto’s nog, echt grappig. Psychopath met dat eerste chickie van hem
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 15-06-2019, 23:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hallo! Herzlichen grüssen aus Deutschland! Ik heb geloof ik al 5 Duitstalige bands gezien en ze waren allemaal leuk en lief. Het publiek ging ook helemaal loesoe. De Staat speelde ook, maar die kregen de Duitser niet echt mee. Kusjedoei!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-06-2019, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt koel! Wel weird altijd als je erover nadenkt dat mensen totaal andere dingen zijn gaan doen. Of dood zijn. Fascinerend
Mja, het forum heeft een hele impact op mijn leven gemaakt. Drie jaar geleden ofzo nog komt de moeder van exforummer Wann op m'n Facebook messenger met de mededeling dat hij uit het leven gestapt is. Ik beschouwde hem echt als een vriend. Zo naar.
Oud 15-06-2019, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook zoveel oude foto’s nog, echt grappig. Psychopath met dat eerste chickie van hem
Hahahaha, ik heb weleens babyfoto's van hem gezien
Oud 15-06-2019, 23:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Hallo! Herzlichen grüssen aus Deutschland! Ik heb geloof ik al 5 Duitstalige bands gezien en ze waren allemaal leuk en lief. Het publiek ging ook helemaal loesoe. De Staat speelde ook, maar die kregen de Duitser niet echt mee. Kusjedoei!
heb je ook Rapalje of Die Streuner gezien?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 23:09
Verwijderd
Maar dat is toch ook bizar, ik bedoel ik ken gewoon jou en je complete familie best wel redelijk goed. Ik heb alleen de twee kleintjes nog niet ontmoet maar dat komt ook nog wel een keer.
Oud 15-06-2019, 23:09
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
heb jij ook een leven gekregen sinds die tijd?
Hier is wel veel veranderd. Toen ik lid werd was ik 15 en een onzeker pubermeisje.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-06-2019, 23:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hier is wel veel veranderd. Toen ik lid werd was ik 15 en een onzeker pubermeisje.
Waarom zijn vele pubermeisjes onzeker?
Oud 15-06-2019, 23:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarom zijn vele pubermeisjes onzeker?
dit kan leuk worden voor het centraal meisjes onvriendelijk topic
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 15-06-2019, 23:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hahahaha, ik heb weleens babyfoto's van hem gezien
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-06-2019, 23:14
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik loop hier inmiddels bijna 9 jaar rond en kwam hier ooit omdat ik het spannend vond om naar de middelbare te gaan. Ik was echt een dramaqueen haha. Ik had toen een enorme crush op Strobe!
Oud 15-06-2019, 23:14
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Maar dat is toch ook bizar, ik bedoel ik ken gewoon jou en je complete familie best wel redelijk goed. Ik heb alleen de twee kleintjes nog niet ontmoet maar dat komt ook nog wel een keer.
Eigenlijk wel ja, maar ook gewoon wel bijzonder. Vast wel, zeker nu met nummer 1 z’n treinen fascinatie.
Ze stonden laatst langs het spoor en ging de machinist naar ze toeteren. Nu is het helemaal zo van “toet toet trein!”
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-06-2019, 23:16
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Eigenlijk wel ja, maar ook gewoon wel bijzonder. Vast wel, zeker nu met nummer 1 z’n treinen fascinatie.
Ze stonden laatst langs het spoor en ging de machinist naar ze toeteren. Nu is het helemaal zo van “toet toet trein!”
Hahaha stiekem lijkt hij ook gewoon wel heel veel op Bas zeker
Oud 15-06-2019, 23:16
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Waarom zijn vele pubermeisjes onzeker?
Hoort erbij ofzo, je moet alles nog een beetje ontdekken denk ik
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-06-2019, 23:16
Verwijderd
Citaat:
heb jij ook een leven gekregen sinds die tijd?
Ik heb altijd een leven gehad. Het forum is gewoon een belangrijk onderdeel van mijn leven geweest en ik draag het een warm hart toe. Ik ken mijn beste vriendin erdoor (hoi zoef). Ik heb trouwens matches gemaakt als een malle hiero en daar zijn babies uit voortgekomen zelfs Als ik en anderen Psycho niet gepusht hadden om toch echt op Evolution af te stappen was het denk ik nooit wat geworden.

Ik zie hem nog zo aankomen op die brommer van 'm zondagavond voor twee pilsjes, de eerste keer dat ik 'm meette
Oud 15-06-2019, 23:19
Verwijderd
Oh en trouwens, mijn hele leven en het internet zijn al vanaf mijn eigen puberjaren heel nauw met elkaar verbonden. Mijn opa kon via de TU Delft internet regelen, inbellen uiteraard, voordat het beschikbaar was voor de rest van Nederland. Lekker emailen en via gopher (een soort van HTML/http) informatie uitwisselen.

Dialup. 1KB/sec downloaden en dat snel vinden
Oud 15-06-2019, 23:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Oh en trouwens, mijn hele leven en het internet zijn al vanaf mijn eigen puberjaren heel nauw met elkaar verbonden. Mijn opa kon via de TU Delft internet regelen, inbellen uiteraard, voordat het beschikbaar was voor de rest van Nederland. Lekker emailen en via gopher (een soort van HTML/http) informatie uitwisselen.

Dialup. 1KB/sec downloaden en dat snel vinden
En nu zijn we hier met 1 tot 10 gigabit internet.
Oud 15-06-2019, 23:22
Verwijderd
Jonkies, hebben jullie weleens gehoord van of gebruik gemaakt van MSN Messenger of de opvolger Windows Live Messenger? Daarna werd het Skype en stopte iedereen met het gebruiken ervan.

Voordat dát bestond, had je ICQ. 1996. Dan kreeg je een nummer. Je contactenlijst werd niet online bewaard dus iedere twee weken moest je je computer herinstalleren (zo kut waren computers toen) en dan was je je contactenlijst weer kwijt tenzij je slim genoeg was om de boel te bewaren en dan moest je nog maar hopen dat het lukte om het weer te importeren.
Oud 15-06-2019, 23:23
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Jonkies, hebben jullie weleens gehoord van of gebruik gemaakt van MSN Messenger of de opvolger Windows Live Messenger? Daarna werd het Skype en stopte iedereen met het gebruiken ervan.

Voordat dát bestond, had je ICQ. 1996. Dan kreeg je een nummer. Je contactenlijst werd niet online bewaard dus iedere twee weken moest je je computer herinstalleren (zo kut waren computers toen) en dan was je je contactenlijst weer kwijt tenzij je slim genoeg was om de boel te bewaren en dan moest je nog maar hopen dat het lukte om het weer te importeren.
Ik gebruikte Skype in 2012 om met mijn Minecraft vriendjes te spelen.

Ja ik ken MSN messenger, Windows Live Messenger, AIM en dat soort meuk.
Oud 15-06-2019, 23:24
Verwijderd
Citaat:
En nu zijn we hier met 1 tot 10 gigabit internet.
Op het werk hebben we 4 verbindingen van 40Gbps aan elkaar geknoopt. Dat is een effectieve bandbreedte (niet voor één persoon helaas) van 160Gbps en vertaalt zich naar ruwweg 16GB/seconde.

Mijn verbinding thuis is 50MB/seconde up/down en later dit jaar wordt het 100MB/sec up/down (gigabit).
Oud 15-06-2019, 23:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Mijn verbinding thuis is 20MB/seconde down.
Oud 15-06-2019, 23:29
Verwijderd
Ziggoooooooo
Oud 15-06-2019, 23:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb altijd een leven gehad. Het forum is gewoon een belangrijk onderdeel van mijn leven geweest en ik draag het een warm hart toe. Ik ken mijn beste vriendin erdoor (hoi zoef). Ik heb trouwens matches gemaakt als een malle hiero en daar zijn babies uit voortgekomen zelfs Als ik en anderen Psycho niet gepusht hadden om toch echt op Evolution af te stappen was het denk ik nooit wat geworden.

Ik zie hem nog zo aankomen op die brommer van 'm zondagavond voor twee pilsjes, de eerste keer dat ik 'm meette
Heeft wel geholpen, hij was super vasthoudend tot op het irritante af
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-06-2019, 23:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zit hier ook al de helft van m'n leven. Al bijna 17 jaar. De tering hee.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-06-2019, 23:41
Verwijderd
Ik nog niet en ik vermoed dat ik dat ook niet meer kan halen
Oud 15-06-2019, 23:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hahaha stiekem lijkt hij ook gewoon wel heel veel op Bas zeker
Nummer 1? nee, z’n papa heeft hier nooit serieus gezeten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-06-2019, 23:43
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik zit hier ook al de helft van m'n leven. Al bijna 17 jaar. De tering hee.
Mijn forumbaasschap heeft zelfs binnenkort stemrecht
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 15-06-2019, 23:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Technisch gezien kan jouw forumaccount stemmen.
Oud 15-06-2019, 23:47
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Technisch gezien kan jouw forumaccount stemmen.
Ja, dat al een poosje. Ik was 2 jaar lid voor ik fb werd.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-06-2019, 00:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Er is een kleine kans dat ik binnenkort een flat heb. Grote kans van niet, maar ik kan al de hele week aan niets anders denken en slaap al slecht sinds dat ik weet dat die kans er misschien is
Oud 16-06-2019, 00:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Er is een kleine kans dat ik binnenkort een flat heb. Grote kans van niet, maar ik kan al de hele week aan niets anders denken en slaap al slecht sinds dat ik weet dat die kans er misschien is
oof
Oud 16-06-2019, 00:51
Verwijderd
Waar woon je eigenlijk, PM?
Oud 16-06-2019, 00:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
En ik wil daar eigenlijk al de hele week over kletsen in het hoi-topic, maar das eigenlijk dus helemaal niet handig om te doen haha.
Oud 16-06-2019, 00:52
Verwijderd
Waarom niet?
Oud 16-06-2019, 00:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Waar woon je eigenlijk, PM?
Dat is een heel specifiek verhaal wat niet handig is om hier neer te zetten ivm herkenbaarheid . Mocht je het willen weten dan pm ik je er graag over haha
Oud 16-06-2019, 00:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik positive mind je.
Oud 16-06-2019, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Dat is een heel specifiek verhaal wat niet handig is om hier neer te zetten ivm herkenbaarheid . Mocht je het willen weten dan pm ik je er graag over haha
ja hoor!

Alleen ik ga denk ik zo wel m'n mand opzoeken dus het kan zijn dat je morgen pas antwoord krijgt
Oud 16-06-2019, 01:23
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mand!
Oud 16-06-2019, 07:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
11 jaar geleden was ik nog een 4-jarige jochie.
Ik niet
Oud 16-06-2019, 07:43
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Mand!
Positive Mand
Oud 16-06-2019, 08:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kan geen tien jaar geleden zijn, maar 2014 of 15 ofzo.
2016!
Wat was iig het eerste jaar dat we er samen waren
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2019, 08:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hahahaha, Fleet Admiral <3 Vrouwenonderdrukkingsophemelaar acht keer woordwaarde HELL YEAH.

OH WACHT! Ik weet een goed verhaal! Als we het toch over Joodse forummers hebben

Er was hier ooit een forummer wiens naam niet genoemd mag worden omdat hij de Polletiek in is gegaan in Amstelveen. Om de orthodoze Joden tegemoet te komen op de Shabbath, wilde hij dat er automatische stoplichten kwamen waarbij er niet meer op een knopje gedrukt hoefde te worden omdat dat op werk zou lijken.

Voordat hij in de politiek zat gedroeg hij zich errrr, niet altijd even correct naar behoorlijk jongere meisjes op het forum. #himtoo.
Hij is nu getrouwd met een forumster die oud fb is en hier zo nu en dan nog eens komt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2019, 08:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ha ja, ik vind ze echt heel leuk samen!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2019, 08:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hahaha, ik herinner me nu dat Psychopath erg lam was geworden, de laatste keer dat het in Deventer was voordat dat pand gesloopt werd en ik maar een beetje, en Evolution was erg nuchter en ik reed met hen mee naar Zwolle. Halverwege dacht ik "weetjewat? ik wil eigenlijk nog wel even de stad in!" Dus Evolution zet me af in de binnenstad en precies op het moment dat ik uit wil stappen, begint Psychopath die op de achterbank lag te slapen echt de volledige achterkant van de auto onder te kotsen, hahahahahaha
Oh God ja
Is de laatste keer geweest dat ik zó lam was

Sowieso genoeg memorabele meetings gehad. We zijn een keer na een L&R-meeting in het pand van Sharif beland en zijn daar nog even doorgegaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2019, 08:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
(Wolter ik doe weleens naar tegen je maar dat is niet tegen jou als persoon gericht want je bent best lief, maar ik kan niet zo goed tegen situaties waar mensen zelf iets aan kunnen doen, en onze definitie van zelf iets aan kunnen doen verschilt gewoon nogal, superkusjes verder natuurlijk <3)
Kusje Bas.
Soms zijn er ook situaties waarin ik stoom moet afblazen en het niet handig is dat ik sommige dingen hier openbaar neerzet waardoor het wat onhandiger overkomt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2019, 08:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kan best 11 jaar geleden zijn hoor toen was echt iedereen dr. En Krezip!
Dat was het meest memorable bevrijdingsfestival
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2019, 08:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
heb je ook Rapalje of Die Streuner gezien?
Rapalje speelt dit weekend 5 keer (waarvan 2 privéconcerten) in Groningen waar ik nu ben, dus ik denk dan niet
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2019, 09:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dat is echt koel! Wel weird altijd als je erover nadenkt dat mensen totaal andere dingen zijn gaan doen. Of dood zijn. Fascinerend
Het grootste deel van mijn vrienden ken ik door het forum. Heb er echt zo veel aan te danken. Best bizar dat een site zo veel impact op je leven kan maken, maar alle liefde voor dat
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2019, 09:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Als ik en anderen Psycho niet gepusht hadden om toch echt op Evolution af te stappen was het denk ik nooit wat geworden.
Als Marrit en ik die avond na BFO niet de banken bezet gehouden hadden, had het heel anders kunnen lopen ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-06-2019, 10:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Hij is nu getrouwd met een forumster die oud fb is en hier zo nu en dan nog eens komt
Fleet? Of de knopjesman? In beide gevallen ben ik woestnieuwsgierig met wie!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.