Oud 07-03-2003, 22:13
liefschatje
liefschatje is offline
dit is misschien een hele rare vraag: hebben bij meiden oorbellen een bepaalde betekenis? ik bedoel, ik hoorde een jaar of 5 geleden ofzo, dat als een man homo was dat hij dan twee oorbellen in het linker/rechter oor deed, om dat te laten zien.

nu was me weleens opgevallen dat een lesbische lerares twee verschillende oorbellen droeg. heeft dit bepaalde betekenis? want het meisje waar ik verliefd op ben, heeft dit namelijk ook, dus ja, dan is het belangrijk om te weten he? weet hier iemand iets van?
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2003, 22:22
Thomas
Thomas is offline
LOL.

Nou, ik kan het me niet voorstellen. Er is iig geen iniform gedrag te bekennen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:25
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ja

Oorbellen ten grootte van een fietsband=breezer
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 22:41
Yolcu
Yolcu is offline


vraag het aan dat meisje of ze er iets mee wil zeggen, het lijkt me sterk.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 23:35
Verwijderd
Oorbellen hebben net zo veel te maken met je geaardheid als Westlife met goede en doordachte muziek. Weinig tot niets.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 23:38
wissie
wissie is offline
Ik denk niet dat oorbellen bij meiden een bepaalde betekenis hebben
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 23:42
Verwijderd
Niet bij mij, en ik heb ook verschillende
Met citaat reageren
Oud 07-03-2003, 23:45
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Ik heb nog nooit van een oorbeletiquette gehoord...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 09:36
Elisaaa
Elisaaa is offline
geen idee eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 10:12
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
nee, lijkt me niet. ik draag mn oorbellen zoals ik t wil, niet omdat daar n diepere betekenis achter zit.
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik heb nog nooit van een oorbeletiquette gehoord...
Ik ook niet. Er zit geen betekenis achter, net zoals er geen betekenis achter zit wanneer ik de ene dag een donkerblauw en de andere dag een lichtblauw overhemd draag.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 12:41
lieve
lieve is offline
Naar mijn weten niet ...
Ik heb in m'n linker oor 2 verschillende oorbellen(een stekertje en een ringske) en in m'n rechter oor een ander stekertje...
Wat zou dat dan betekenen????
Volgens mij is het gewone zeverpraat!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 13:40
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Hoe groter de oorbel, hoe groter de del.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 15:08
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
Unexplained Hoe groter de oorbel, hoe groter de del
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:30
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Hoe groter de oorbel, hoe groter de del.
dus een meisje met grote ronde oorbellen is een del ? dank je... xieje ook graag..
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 16:45
Verwijderd
Citaat:
iebke* schreef:
dus een meisje met grote ronde oorbellen is een del ? dank je... xieje ook graag..
bij jou zien we het gewoon aan je avatar al
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:05
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz nee zo bewust heb ik er in ieder geval niet over nagedacht toen ik mijn oren liet volschieten.. .
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:24
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Ik heb laatst wel gehoord dat t uitmaakt of je als jongen een oorbel in je rechter of linker oor hebt, k weet niet meer precies hoe om t was, maar als je een oorbel in je ene oor had was dat een teken dat je homo bent... maar of dat bij meisjes ook zo is...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2003, 19:33
liefschatje
liefschatje is offline
Ik heb laatst wel gehoord dat t uitmaakt of je als jongen een oorbel in je rechter of linker oor hebt, k weet niet meer precies hoe om t was, maar als je een oorbel in je ene oor had was dat een teken dat je homo bent... maar of dat bij meisjes ook zo is...



hmmmm ja, en DAT wil ik nou juist graag weten!! weet iemand hier iets van!!!!???!!!! (ja, ik ben wanhopig, ik weet het, maar ja, ben ook al bijna een half jaar verliefd op haar)
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:36
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
miro schreef:
Ja

Oorbellen ten grootte van een fietsband=breezer
bovenstaande en als ze van dat Nepgoud zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 19:37
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik ook niet. Er zit geen betekenis achter, net zoals er geen betekenis achter zit wanneer ik de ene dag een donkerblauw en de andere dag een lichtblauw overhemd draag.
en dat betekend dan weer dat je van blauw houdt
sorrie flauw grapje
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Stepsje schreef:
Ik heb laatst wel gehoord dat t uitmaakt of je als jongen een oorbel in je rechter of linker oor hebt, k weet niet meer precies hoe om t was, maar als je een oorbel in je ene oor had was dat een teken dat je homo bent... maar of dat bij meisjes ook zo is...
Dat maakt ook niets uit. Alsof je zonder oorgaatje in je linkeroor geen homo kunt zijn, en met geen hetero. Zulke dingen zijn alleen maar verzonnen zodat kleine brugklassertjes iets hebben om de andere kleine brugklassertjes mee te pesten.
"Hihihi, jij hebt een oorgaatje, en jij bent een jongen, dus nou ben jij lekker homo, jij viezerd!"
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 02:44
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Hoe groter de oorbel, hoe groter de del.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 11:33
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Stepsje schreef:
[B]...B]
hoi steps!


ik geloof niet dat het verschil maakt... ik heb soms kikkertjes in, soms spinnetjes, soms een kikkertje en een spinnetje, en meestal helemaal geen oorbellen, ben ik dan de ene keer hetero, de andere lesbisch, de andere bi en meestal aseksueel?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 15:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik hou me daar niet mee bezig en vind het ook volslagen achterlijk om overal iets achter te zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2003, 16:52
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
haha... dat deden ze bij ons op de basisschool al.. die verhaatjes.. nou volgens mij geef je daar niets mee aan.. ik heb oorbellen omdat ik ze leuk vind.. ik heb er 6 in een oor en twee in andere.. en bijna allemaal verschillend...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 19:18
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Stepsje schreef:
Ik heb laatst wel gehoord dat t uitmaakt of je als jongen een oorbel in je rechter of linker oor hebt, k weet niet meer precies hoe om t was, maar als je een oorbel in je ene oor had was dat een teken dat je homo bent... maar of dat bij meisjes ook zo is...
Heb dat ook gehoord. Zat vroeger bij een jongen in de klas en zijn broer had een oorbel in een bepaald oor, en dat zou betekenen dat ie homo zou zijn. Maar die broer van die jongen heeft toch al weer bijna 2 jaar een vriendin....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:33
Verwijderd
ik heb zeven verschillende oorbellen in me oren, wat zullen de mensen daar nu van zeggen??

xxx
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:37
Verwijderd
ik geef wel toe dat ik een viertal jaar geleden het oorbelletje bovenin m'n oor speciaal aan de rechterkant heb laten schieten, omdat je als beginnend pubertje die verhaaltjes al gauw gelooft dat als je als meisje langs links een oorbel had vanboven dat je dan lesbisch was, en als jongen langs rechts homo. zo was er ook iets met een ring aan je duim langs de verkeerde kant
achteraf best lachen, maar
om op je vraag te antwoorden: op die 'regeltjes' moet je je niet baseren hoor...

xxx
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 18:50
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 11-03-2003 @ 18:33:
ik heb zeven verschillende oorbellen in me oren, wat zullen de mensen daar nu van zeggen??

xxx
dat je all in one bent; hetero, bi, pot, homo, aseksueel...

Het heeft echt geen betekenis... ik heb dat ook ooit gehoord dat als een jongen aan iedere kant een oorbel of meer heeft homo zou zijn.... dat is toch gewoon bullshit!
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 19:16
Verwijderd
het heeft geen officiële betekenis, maar ik heb een oneven aantal omdat ik geen hetero ben...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 08-03-2003 @ 13:40:
Hoe groter de oorbel, hoe groter de del.
En als je nou helemaal geen oorbellen hebt?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2003, 21:45
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 08-03-2003 @ 13:40:
Hoe groter de oorbel, hoe groter de del.
Precies.. Breezahs dragen altijd van die heel grote, zilveren 'hoepeloorbellen'... En dan nog een strakke broek, puntlaarsjes, veel vriendjes en roken..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:11
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 09-03-2003 @ 00:51:
Dat maakt ook niets uit. Alsof je zonder oorgaatje in je linkeroor geen homo kunt zijn, en met geen hetero. Zulke dingen zijn alleen maar verzonnen zodat kleine brugklassertjes iets hebben om de andere kleine brugklassertjes mee te pesten.
"Hihihi, jij hebt een oorgaatje, en jij bent een jongen, dus nou ben jij lekker homo, jij viezerd!"
Een leraar van mij die kreeg een keer van zijn leerlingen een oorbel en toen hij die liet schieten vroeg de man die die ging schieten of hij ze in zn rechter of linker oor wilde. Hij zei toen dat t niks uitmaakte. Maar toen hij later een keer met zn band optreedde ergens kwamen er een aantal homo's op hem af en die dachten dus dat hij ook homo was omdat hij een oorbel in zn ene oor had.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:13
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 08-03-2003 @ 13:40:
Hoe groter de oorbel, hoe groter de del.
Meesterlijk. Je blijft ook altijd lekker recalcitrant he?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 12:50
berteltje
berteltje is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-03-2003 @ 11:58:
Ik ook niet. Er zit geen betekenis achter, net zoals er geen betekenis achter zit wanneer ik de ene dag een donkerblauw en de andere dag een lichtblauw overhemd draag.
Zit daar niets achter dan?
Ik was wel benieuwd naar de nareman-etiquette....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2003, 21:01
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
nou, ik heb ook meestal 4 verschillende oorbellen in, maar dat komt omdat ik nergens 2 van heb.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:02
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Een jongen/man is homo als hij oorbellen draagt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
avantasia schreef op 13-03-2003 @ 16:02:
Een jongen/man is homo als hij oorbellen draagt
wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:26
black rabbit
black rabbit is offline
ja dat was wel zo, normaal zit een oorbel bij een man (links of rechts dat weet ik niet) maar bij en homo zat ie dan weer aan die andere kant, maar hoe zit t nou al een man 2 oorbellen heeft?(ieder oor 1 bedoel ik) dat zie je ook wel eens
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:28
schizofrenic
schizofrenic is offline
Citaat:
avantasia schreef op 13-03-2003 @ 16:02:
Een jongen/man is homo als hij oorbellen draagt

dat is zo enorm DOM praten, echt waar... oorbellen is meer iets wat bij je uiterlijk hoort (vind ik, denk ik)
dan is meteen een stel vrienden van mij ook allemaal homo, en dat zijn ze niet !!! en als je homo bent wat dan nog? moeten ze lekker zelf uitzoeken of niet dan.. heb jij toch geen last van..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten
Waterput
12 02-01-2008 11:01
De Kantine hoe te herkennen: de breezer-slet
Martin II
38 22-06-2006 21:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.