Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 11:41
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
hey mensen.

ik heb besloten dat ik definitief wil stoppen met blowen.
De reden dat ik de meest geweldige plant die deze wereld ooit heeft geproduceerd voorgoed met rust laat is omdat ik het zat ben. ik heb geen zin meer om brak en vertiefd wakker te worden en niet meer te weten wat ik de vorige avond heb gedaan. ook heb ik eens goed na zitten denken over wat ik nou eigenlijk wil enzo en daar hoort blowen eigenlijk niet tussen. begrijp dit niet verkeerd, ik heb er ook nix tegen gekregen ofzo en zal ook nooit tegen blowen worden maar ik wil er gewoon vanaf. wat ook een grote rol speelt is mn vriendin die er ernstig tegen is.

nou zal je waarschijnlijk denken wat kan mij dat nou een moer schelen. daar geef ik je groot gelijk in zou ik zelf ook doen. maar ik wil graag van jullie weten wat jullie vinden over stoppen met drugs. heb je het zelf wel eens overwogen/geprobeerd. en zo ja waarom. of waarom juist niet. en als het is gelukt heb je voor mij mischien tips of adviezen om er niet meer aan te komen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 12:01
metropolis
Avatar van metropolis
metropolis is offline
ik denk dat het een medicijn is
dus daar moet je voorzichtig mee zijn
en bovendien niet te vaak doen
want dan is het drugsmisbruik

dus stoppen, nee, gewoon goed leren reguleren zou ik zeggen

maar ik ben slechts een beginner
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 12:06
Verwijderd
Als je wilt stoppen, dan moet je dat echt doen! Ik heb er wel vrij veel over nagedacht maar vooralsnog ben ik niet bereid om te stoppen.
Dat brak en vertiefd wakker worden heb ik nooit last van. Sterker nog, als ik geblowd heb en ik ga slapen, word ik extreem uitgerust wakker. Met alcohol juist niet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 12:23
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
stoppen met blowen en drinken is lichamelijk en geestelijk bijna altijd goed

ik heb mezelf nu redelijk onder controle met blowen. Ik blow alleen als het ook echt kan en dan ook alleen als ik zin heb.

Nu het drinken nog onder controle krijgen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 12:37
Verwijderd
drinken poog ik wel te denken redelijk onder controle te hebben. Ik heb mijn excessen maar das niet meer dan een keer per maand ofzo. Aangeschotenheid komt wel vaak voor, 2x per week ofzo. Maargoed, ik voel hem na 2 biertjes al hangen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 10-05-2004 @ 13:23 :
stoppen met blowen en drinken is lichamelijk en geestelijk bijna altijd goed

ik heb mezelf nu redelijk onder controle met blowen. Ik blow alleen als het ook echt kan en dan ook alleen als ik zin heb.

Nu het drinken nog onder controle krijgen
zeg zei jij op het feest van Erwin niet tegen mij "nee ik ga nu niet blowen want dan kan je me om 2 uur opvegen"

wat heb je daarna ook alweer gedaan en hoe laat kon men je opvegen?

@ts: als je wilt stoppen moet je dat voor jezelf doen en niet voor je vriendin
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 12:41
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 10-05-2004 @ 13:38 :
zeg zei jij op het feest van Erwin niet tegen mij "nee ik ga nu niet blowen want dan kan je me om 2 uur opvegen"

wat heb je daarna ook alweer gedaan en hoe laat kon men je opvegen?

@ts: als je wilt stoppen moet je dat voor jezelf doen en niet voor je vriendin
hehe, maar toen was ik ontoerekeningsvatbaar
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:07
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Ik ben al een paar maanden gestopt met blowen. (drinken deed ik toch al niet.) en het bevalt me erg goed. Scherper en levenslustiger, maar eveneens steeds meer die cynische lul van weleer. In ieder geval, die lamlendige apathie na het blowen ben ik helemaal zat, dus dat doe ik de komende tijd niet meer. Hier en daar een spacecakeje of iets dergelijks tijdens een leuk feest is wel aardig, maar meer ook niet.

Henk Mul !

(m'n visie zal wel weer veranderen als het elke dag 25 graden is. .)
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:10
Verwijderd
Respekt Henk!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:34
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
kben aan het twijfelen om zo goed als te stoppen
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:46
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Footprint schreef op 10-05-2004 @ 14:34 :
kben aan het twijfelen om zo goed als te stoppen
Heb je nou na 5 jaar twijfelen de moed nog niet opgegeven?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 13:52
mill's mess
mill's mess is offline
Ben nu acht maandjes gestopt!
Voel me eindelijk weer leven en sta fris op, blowen maakte me altijd moe en ook het wakker worden was een erg vervelende taak (een soort van lijm tussen mijn ogen). Ik zie nu pas het verschil tussen blowen en niet-blowen (blow-vrienden en niet-blow-vrienden).

Hoe ik gestopt ben? Acht maanden op reis door Oz-land en daar afkicken, was hier in Nl de twee eerste weken na mijn thuiskomst erg moeilijk met al die coffeeshops.
Zonder Oz was me dit nooit gelukt!!

Ik heb weer kleur in mijn gezicht.
Iedereen is zo trots op me!!


Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:00
Verwijderd
hoe moeilijk hadden jullie het lichamelijk en geestelijk met het eindigen van de "verslavingen"?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:08
mill's mess
mill's mess is offline
Ik denk zolang je het om je heen hebt blijft het erg moeilijk, de behoefte blijft altijd he!
Vooral de eerste keer dat ik nederlandse weed rook, tjees, wat ruikt dat sterk en goed, maar ondertussen weet ik nu wat het met me doet op langere termijn en probeer ik het niet (hoewel het zo verleidelijk is om weer is lekker te relaxen met een jointje in mijn handen).

Maarja, mijn stop-situatie was anders. Had genoeg andere leuke dingen om me heen.
Nu is het voor mij een kwestie om niet teveel bij blowers in de buurt te komen, ik ben bang dat ik anders niet sterk genoeg blijf .
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:09
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
deadlock schreef op 10-05-2004 @ 15:00 :
hoe moeilijk hadden jullie het lichamelijk en geestelijk met het eindigen van de "verslavingen"?

kwa blowen helemaal geen afkickverschijnselen. Ik had op een gegeven moment gewoon geen zin meer in elke dag stoned zijn en gedemotiveerd te zijn.

Kwa alcohol.....geen idee, nooit geprobeerd.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:13
SoaDmaggot
SoaDmaggot is offline
Citaat:
deadlock schreef op 10-05-2004 @ 15:00 :
hoe moeilijk hadden jullie het lichamelijk en geestelijk met het eindigen van de "verslavingen"?
Ik ben nu ook ongeveer 2 weken gestopt, dit alles na een concert waar ik naartoe was geweest met mijn zus , ik kreeg de volgende dag te horen dat ze tegen mijn ouders had verteld dat ik had geblowd en dat ik maar moest stoppen. Ik had er mee door kunnen gaan als ik wou omdat mijn ouders toch geen verschil merken maar dan zou ik mezelf alleen maar voor de gek houden en dat was ook niet leuk.

Nog een grote factor is zoals hier eerder vermeld werd mijn vriendin, als ik stoned ben raak ik gauw losgeslagen en vergeet ik dat ik een vriendin heb en daar wordt ik ook niet echt trots op. Ik heb al vaker geprobeerd te stoppen maar heb het nooit volgehouden i.v.m. slappe argumentatie om te stoppen maar ik ben nu toch al op de goede weg ...

Heb bijvoorbeeld geen last meer van ontwenningsverschijnselen (leuk woord om te zeggen als je stoned bent ) zoals warm-koud wisselingen en trillen als ik in mijn bed lig.

Ik wens iedereen hier in dit topic die ook (probeerd) te stoppen met blowen veel succes, en hou het niet alleen bij stoppen met blowen maar ook (evt.) met roken en drinken
__________________
Don't listen to me, listen to HIM!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:31
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
SoaDmaggot schreef op 10-05-2004 @ 15:13 :
Ik ben nu ook ongeveer 2 weken gestopt, dit alles na een concert waar ik naartoe was geweest met mijn zus , ik kreeg de volgende dag te horen dat ze tegen mijn ouders had verteld dat ik had geblowd en dat ik maar moest stoppen. Ik had er mee door kunnen gaan als ik wou omdat mijn ouders toch geen verschil merken maar dan zou ik mezelf alleen maar voor de gek houden en dat was ook niet leuk.

Nog een grote factor is zoals hier eerder vermeld werd mijn vriendin, als ik stoned ben raak ik gauw losgeslagen en vergeet ik dat ik een vriendin heb en daar wordt ik ook niet echt trots op. Ik heb al vaker geprobeerd te stoppen maar heb het nooit volgehouden i.v.m. slappe argumentatie om te stoppen maar ik ben nu toch al op de goede weg ...

Heb bijvoorbeeld geen last meer van ontwenningsverschijnselen (leuk woord om te zeggen als je stoned bent ) zoals warm-koud wisselingen en trillen als ik in mijn bed lig.

Ik wens iedereen hier in dit topic die ook (probeerd) te stoppen met blowen veel succes, en hou het niet alleen bij stoppen met blowen maar ook (evt.) met roken en drinken

haha, en hoelang heb je in totaal geblowd mannetje? 1 maand?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 15:13
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ja, weleens overwogen.. omdat blowen psychische problemen *angststoornissen en depressies* kan veroorzaken, vooral bij jonge vrouwen... en ok omdat ik mezelf dus ook nog niet helemaal goed voel, nog niet lekker in mijn vel.... maar stoppen tja, wanneer, want altijd is joitn wel lekker... ohja, en tis nog eens duur ook....
ooit stop ik...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2004, 15:32
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 10-05-2004 @ 12:41 :
hey mensen.

ik heb besloten dat ik definitief wil stoppen met blowen.
De reden dat ik de meest geweldige plant die deze wereld ooit heeft geproduceerd voorgoed met rust laat is omdat ik het zat ben. ik heb geen zin meer om brak en vertiefd wakker te worden en niet meer te weten wat ik de vorige avond heb gedaan. ook heb ik eens goed na zitten denken over wat ik nou eigenlijk wil enzo en daar hoort blowen eigenlijk niet tussen. begrijp dit niet verkeerd, ik heb er ook nix tegen gekregen ofzo en zal ook nooit tegen blowen worden maar ik wil er gewoon vanaf. wat ook een grote rol speelt is mn vriendin die er ernstig tegen is.

nou zal je waarschijnlijk denken wat kan mij dat nou een moer schelen. daar geef ik je groot gelijk in zou ik zelf ook doen. maar ik wil graag van jullie weten wat jullie vinden over stoppen met drugs. heb je het zelf wel eens overwogen/geprobeerd. en zo ja waarom. of waarom juist niet. en als het is gelukt heb je voor mij mischien tips of adviezen om er niet meer aan te komen.
en tzal m lukken ook nog
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:13
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
birthmark schreef op 10-05-2004 @ 14:46 :
Heb je nou na 5 jaar twijfelen de moed nog niet opgegeven?
?
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:17
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Footprint schreef op 10-05-2004 @ 17:13 :
?
Ik bedoelde eigenlijk dat mening blower zoiets heeft van 'ik moet toch maar eens stoppen', om vervolgens gewoon weer een joint op te steken.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:23
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 10-05-2004 @ 14:07 :
In ieder geval, die lamlendige apathie na het blowen ben ik helemaal zat, dus dat doe ik de komende tijd niet meer.
Ik ben nu zo'n twee weken gestopt vanwege bovenstaande reden. Gaat me goed af aangezien ik mezelf makkelijk buiten de shop kan houden. Mn eigen teelt is op maar ik zou zelfs met wiet op mn kamer nog steeds wel eraf kunnen blijven
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:25
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
birthmark schreef op 10-05-2004 @ 17:17 :
Ik bedoelde eigenlijk dat mening blower zoiets heeft van 'ik moet toch maar eens stoppen', om vervolgens gewoon weer een joint op te steken.
Er is een verschil tussen onverschilligheid en ergens achter staan. Het schiet niet op als je jezelf bedriegt..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
SoaDmaggot schreef op 10-05-2004 @ 15:13 :
Ik ben nu ook ongeveer 2 weken gestopt, dit alles na een concert waar ik naartoe was geweest met mijn zus , ik kreeg de volgende dag te horen dat ze tegen mijn ouders had verteld dat ik had geblowd en dat ik maar moest stoppen. Ik had er mee door kunnen gaan als ik wou omdat mijn ouders toch geen verschil merken maar dan zou ik mezelf alleen maar voor de gek houden en dat was ook niet leuk.

Nog een grote factor is zoals hier eerder vermeld werd mijn vriendin, als ik stoned ben raak ik gauw losgeslagen en vergeet ik dat ik een vriendin heb en daar wordt ik ook niet echt trots op. Ik heb al vaker geprobeerd te stoppen maar heb het nooit volgehouden i.v.m. slappe argumentatie om te stoppen maar ik ben nu toch al op de goede weg ...

Heb bijvoorbeeld geen last meer van ontwenningsverschijnselen (leuk woord om te zeggen als je stoned bent ) zoals warm-koud wisselingen en trillen als ik in mijn bed lig.

Ik wens iedereen hier in dit topic die ook (probeerd) te stoppen met blowen veel succes, en hou het niet alleen bij stoppen met blowen maar ook (evt.) met roken en drinken
dude, ten eerste heb je een kut zus omdat ze je naait en ten tweede blowen is geen harddrug, dus van dat trillen enzo zal hel erg meevallen. En zo niet, dan moet je tijdens de winter het raam dicht doen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 16:46
Verwijderd
Hoho, EZBlade, blowen blijft verslavend! geestelijk.

Dit doet niet onder voor enige lichamelijke verslaving. Daarom kan je wel degelijk trillen als ontwenningsverschijnsel!

Niet zomaar iemand anders daarop afrekenen dus. Als dat zijn of haar ervaringen zijn, dan is dat zo en niet anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 17:06
Allure
Citaat:
birthmark schreef op 10-05-2004 @ 17:17 :
Ik bedoelde eigenlijk dat mening blower zoiets heeft van 'ik moet toch maar eens stoppen', om vervolgens gewoon weer een joint op te steken.
erg herkenbaar idd...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:50
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
birthmark schreef op 10-05-2004 @ 17:17 :
Ik bedoelde eigenlijk dat mening blower zoiets heeft van 'ik moet toch maar eens stoppen', om vervolgens gewoon weer een joint op te steken.
Hehe, dat heb ik vaag genoeg met roken, "Nu ga ik binnenkort maar eens stoppen, eerst een laatste sigaret, sigaret opgerookt, nouja minderen dan".
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:56
Verwijderd
Hm je moet veel afleiding zoeken, andere hobbies ofzo...en niet te veel in aanraking komen met blowers.

Zelf stuk geminderd met blowen, ging vanzelf, ik werd niet echt chill meer van.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 18:52
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
birthmark schreef op 10-05-2004 @ 17:17 :
Ik bedoelde eigenlijk dat mening blower zoiets heeft van 'ik moet toch maar eens stoppen', om vervolgens gewoon weer een joint op te steken.
hehe ow dat
sja dat is verslaving
tis ook gewoon te fijn
maar stoppen zou niet onverstandig zijn, nu nog kijken of ik de zin heb om verstandig te doen
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:17
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
1. verander je avatar.

2. ja, ik ben nu gestopt met roken en blowen, dit gaat makkelijk, ik sluit me op in mn huis en stort me op mijn examens. hoe het daarna gaat? denk dat ik gewoon weer ga beginnen met alles
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
ik zou niet weten waarom ik n avator moet veranderen ik vind m wel cewl

verder is het niet zo dat de directe aanleiding mn vriendin is. ze speelt wel een grote rol das waar maar ik wil er ook echt een keer vanaf. dat met die ontwenningsverschijnselen zal volgens mij wel meevallen ik heb idd meer het probleem hmmm ik denk dat ik maar eens ga stoppen en een of 2 dagen gaat het goed en dan belt mn beste vriend ( blowvriend en niet blowvriend ) me en zitten we uiteindelijk toch weer met een stick in onze handen te denken dat we er maar eens mee moeten stoppen. daarom word het ook wat moeilijk om m niet meer te zien enzo. ook omdat het de vriend van mn zusje is. ( ja ik weet het het is een beetje ziek allemaal )

verder ben ik van mening dat het niet goed is om en te stoppen met blowen en roken en drinken tegelijk omdat het dan wel fout gaat ( ernstige ontwenningsverschijnselen ) en ik wil ook niet stoppen met roken omdat ik dat niet echt als probleem zie en drinken al helemaal niet. en bovendien blijft er dan helemaal niks meer over om je een keer goed aan te vergrijpen als ik me een keer kut voel en ik weet dat het slecht is maar het voelt wel goed om je een keer goed te bezatten of helemaal de tering in te blowen als je je kut voelt. Dit komt omdat ik van wiet goed ga nadenken. ik heb deze beslissing dan ook definitief genomen al voordat mn vriendin zei dat ze wou dat ik ermee stop maar in plaats daarvan tijdens het roken van een dikke stick voor de kerk.

in ieder geval hartstikke bedankt voor de reacties. ik hoop er nog meer te krijgen en hier wat aan te hebben.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:49
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
birthmark schreef op 10-05-2004 @ 17:17 :
Ik bedoelde eigenlijk dat mening blower zoiets heeft van 'ik moet toch maar eens stoppen', om vervolgens gewoon weer een joint op te steken.
Oh, die ken ik. Dat ben ik al het afgelopen halfjaar aan het doen.

Maar ja, met vrienden die meer stoned dan nuchter zijn, een draaidoos met vulling, en absoluut niets te doen overdag behalve computeren, blowen, en tot voor kort dan ook nog een dagje naar school is dat niet al te makkelijk.

Maar bij mij werd/is het ook te extreem op zich. Op school, eigenlijk elk tussenuur dat ik had, of na school (en ik had maar gemiddeld 2,5 uur per dag) zat ik wel in de shop of in een parkje te blowen met wat vrienden.
En bij uitgaan, natuurlijk. Nou, dan heb je het al over 6 dagen in de week...

En ik ben een persoon die eigenlijk nog wel veel waarde hecht aan de etiquette, maar dan op mijn eigen manier. Ik draag met plezier een smoking op mijn gala omdat het hoort, maar daar heb ik dan wel mijn gympen onder aan. Ik laat dames voor gaan bij deuren, altijd. Ik let erop in welke volgorde mensen de trap op lopen (heren eerst bij trap op, dames eerst bij trap af), zulke dingen.
En het klinkt vreemd, maar dat heeft dus eigenlijk alles met mijn idee om te stoppen te maken.

Ik word niet lam wakker, ik word niet veel onverschilliger (onverschilliger kon toch al niet), ik word niet grauwer, dus wat dat betreft is er geen probleem. Maar elke keer dat ik heb zitten blowen, nou ja, bijna elke keer, heb ik het gevoel dat ik 'gezondigd' heb, dat ik... mezelf bedrieg op een manier.

Damn, inzicht in Type zeg... Dit gaat diep allemaal.

In ieder geval, elke keer dat ik weer eens stoned in mijn bed lig op een doordeweekse dag denk ik 'waarom, waarom...' en dan schaam ik mezelf heel diep.
Maar ik stop ook niet, omdat ik teveel in aanraking kom met... denk ik. En natuurlijk omdat ik geen wilskracht heb, what so ever...

Nou ja. Toch maar een keer stoppen he.
Na deze...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:50
LiNiaaL
Avatar van LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
wammus schreef op 10-05-2004 @ 23:11 :
ik zou niet weten waarom ik n avator moet veranderen ik vind m wel cewl
lol

Citaat:
en hij schreef ook:
verder ben ik van mening dat het niet goed is om en te stoppen met blowen en roken en drinken tegelijk omdat het dan wel fout gaat ( ernstige ontwenningsverschijnselen ) en ik wil ook niet stoppen met roken omdat ik dat niet echt als probleem zie en drinken al helemaal niet.
luister The Streets - The Irony Of It All.
sorry kon het niet laten.

Citaat:
en ook nog:
in ieder geval hartstikke bedankt voor de reacties. ik hoop er nog meer te krijgen en hier wat aan te hebben.
ik heb het talloze keren geprobeerd... maar het lijkt hopeloos. zo'n beetje al m'n vrienden blowen, veel elke dag. ik nu minder, examens te leren &zo.
__________________
would it not be madness to fight_
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:55
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
LiNiaaL schreef op 10-05-2004 @ 23:50 :
luister The Streets - The Irony Of It All.
sorry kon het niet laten.
Maakt niet uit, anders had ik het wel een keer gezegd hier
Elke blower moet dat nummer gewoon een keer gehoord hebben, en de tekst ervan gelezen!
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:10
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
ik ben nu 3 dagen gestopt, het moeilijkste vind ik tochwel dat je je met wiet nooit verveelt, niks doen als je stoned bent is leuk
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 23:38
Prudentulo
Prudentulo is offline
De hele "verslaving" hangt van drie dingen af; cannabis, jezelf en je omgeving. Ik denk dat cannabis vaak te makkelijk de schuld krijgt..
Dat schaamtegevoel heb ik trouwens ook regelmatig. Dan wil ik eigenlijk iets anders doen, maar zit dan toch weer lekker 'makkelijk' stoned te zijn . Dat wil ik nog afleren, maar stoppen; neh ..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2004, 23:59
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Prudentulo schreef op 11-05-2004 @ 00:38 :
Dan wil ik eigenlijk iets anders doen, maar zit dan toch weer lekker 'makkelijk' stoned te zijn .
Ik combineer dat gewoon. Toch stoned zijn, maar wel dat iets gaan doen.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 00:13
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 11-05-2004 @ 00:59 :
Ik combineer dat gewoon. Toch stoned zijn, maar wel dat iets gaan doen.
ah, de oplossing van al onze problemen
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 08:23
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 10-05-2004 @ 17:46 :
Hoho, EZBlade, blowen blijft verslavend! geestelijk.

Dit doet niet onder voor enige lichamelijke verslaving. Daarom kan je wel degelijk trillen als ontwenningsverschijnsel!

Niet zomaar iemand anders daarop afrekenen dus. Als dat zijn of haar ervaringen zijn, dan is dat zo en niet anders.
ja sorry maar het kwam wel heel erg junkie op mij over
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:28
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Type schreef op 10-05-2004 @ 23:55 :
Maakt niet uit, anders had ik het wel een keer gezegd hier
Elke blower moet dat nummer gewoon een keer gehoord hebben, en de tekst ervan gelezen!
d/l em nu
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
das voor mij ook een reden om er mee te stoppen.

ik deed het ook elke dag/avond en ik heb wel genoeg dingen te doen overdag, namelijk werken. tijdens mn werk heb ik er ook totaal geen behoefte aan en die ene dag in de week dat ik op school zit ook niet. maar als ik dan s'avonds thuis kom en heb weer eens iets aan mn hoofd, elende op mn werk, prive of wat dan ook en ik wil er goed over nadenken en er met iemand over praten die me begrijpt en op sommige punten hetzelfde heeft als ik, dan is het toch wel erg makkelijk om naar de wiet te grijpen en weer stoned te zitten lullen over hoe kut het leven af en toe wel niet kan zijn.

en daar wil ik eigenlijk een keer vanaf. natuurlijk is het goed om na te denken en te praten over je problemen met iemand van je eigen leeftijd die dezelfde problemen heeft, maar ik vind dat dat dat ook zonder wiet kan en vind elke dag stoned, dronken of een combinatie wel een beetje teveel van het goede.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 12:43
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Type schreef op 10-05-2004 @ 23:55 :
Maakt niet uit, anders had ik het wel een keer gezegd hier
Elke blower moet dat nummer gewoon een keer gehoord hebben, en de tekst ervan gelezen!
lama ik heb m al gevonden
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:22
Mir-idiotA
Citaat:
birthmark schreef op 10-05-2004 @ 15:09 :

Kwa alcohol.....geen idee, nooit geprobeerd.
je hebt toch een tijd door de weeks niets gedronken?

en de beste manier om ervan af te kicken is idd zorgen dat je ergens anders bent, waar je de dag bezig bent zonder dat wiet/alcohol in de buurt is. Je staat er dan niet of heel weinig bij stil. Maarja, dan terugkomen en sja..
blijft zwaar fucked up eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:26
Mir-idiotA
ohja, en de omgeving merkt het zeker wel aan je als je bezig bent te stoppen...
erg vervelend/beschamend/irritant/etc.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:27
Type
Avatar van Type
Type is offline
Nee, de beste manier blijft willen.

Ik heb een jaar geen alcohol gedronken, maar dan ook echt helemaal niets. Geen toetjes met alcohol, geen wondjes ontsmetten met alcohol, helemaal niets.
En dat kwam omdat ik mezelf die beperking gewoon op had gelegd, en me daar ook aan hield. Ik wilde het ook niet, en dus deed ik het niet. En dan ging ik toch op zaterdagavond uit, dan kreeg ik vast wel een pilsje aangeboden, maar tja... ik miste toch niets zonder alcohol, omdat ik het gewoon niet wilde, dus kon ik het ook makkelijk afslaan.

Je eigen geest is altijd nog de sterkste anti-drug.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:29
Mir-idiotA
ja...
maar hoe doe ik dat?!
willen! maar ik wil het?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:32
Verwijderd
@ Type: Ik snap gewoon niet hoe mensen geen alcohol kunnen willen, maar dat zal wel aan mij liggen.


Heuh ik dronk eerst ook doordeweek een paar biertjes en in de vakantie elke dag aardig wat. Toen merkte ik dat het behoorlijk verslavend is en doe het dus nu niet meer doordeweek. Tenzij er feest of festival is (euh in de zomer nogal vaak).
Gaat me niet zo moeilijk af, alleen ik mot dan ook echt helemaal niks nemen. Zodra ik 1 slokje neem ben ik om en moet ik bier.
Mja ik kan daarom ook niet weinig drinken, als ik drink wordt ik lam.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 11-05-2004 @ 14:29 :
ja...
maar hoe doe ik dat?!
willen! maar ik wil het?
ja je denkt dat je het wil, maar stiekem wil je het niet.
Euh dat is bij mij zo, ik wil het wel, maar ik wil het eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:33
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 11-05-2004 @ 14:29 :
ja...
maar hoe doe ik dat?!
willen! maar ik wil het?
Dan zou er sowieso al geen probleem meer moeten zijn, toch?

Dan zou je bij elke joint en elk drankje ook moeten kunnen zeggen "nee, hoeft niet"
Als je het echt wil.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:35
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Oma schreef op 11-05-2004 @ 14:32 :
@ Type: Ik snap gewoon niet hoe mensen geen alcohol kunnen willen, maar dat zal wel aan mij liggen.
Gewoon een grens stellen, de reden maakt niet uit.
En dan wilskracht tonen, jezelf testen, kijken of je het volhoudt. Dat houdt het ook leuk, als je er een wedstrijdje van maakt voor jezelf
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol cha0s stopt met blowen (voor 3 maanden)... Sure!?
zeehond23
58 15-02-2005 17:04
Drugs & Alcohol Stoppen met blowen, kappen met straffen
Mad Ruda
14 06-02-2003 19:52
Drugs & Alcohol Gestopt met blowen (slotjuh?)
Verwijderd
1 23-04-2002 12:08
Drugs & Alcohol Stoppen met blowen...
SunShine 18
14 29-01-2002 18:40
Drugs & Alcohol stoppen met blowen
EnangQ
13 12-01-2002 14:17
Drugs & Alcohol gestopt met blowen
dopehead
3 28-12-2001 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.