Oud 19-04-2006, 13:39
danny23
danny23 is offline
Ik had een vraagje over het vak literatuur. Nou sta ik voor alle vakken een voldoende en ik verwacht dat ik dan ook zal slagen met maar 1 onvoldoende voor duits. MAAR ik maak me grootste zorgen om het vak literatuur.

Ik moet minstens een 4 halen voor LITERATUUR om met een 4 en een 5 op mijn vwo diploma te slagen. Alleen haal ik dat dus niet. Ik heb al mijn verslagen niet op tijd ingelevert dus haal ik een 1 voor me mondeling examen en sta ik gemiddeld een 2.5 voor literatuur.

1) Dat betekend dus dat ik geen diploma kan halen dit jaar. Hoe moet ik dit oplossen? Ik heb al mijn boekverslagen al af en vorig week naar mijn docent geemailed. Tot vandaag heb ik geen antwoord terug gekregen en morgen is de laatste dag dat hij mondelingen examens afneemt.

2) Kan ik slagen voor mijn vwo zonder het vak literatuur?

3) Zal een universiteit me aannemen met alle deelcertificaten voor een vwo NT diploma op literatuur na dus? Ik had ooit ook iets gehoord over het vak ANW dat dit niet vereist is op universiteiten, want het schijnt een schoolexamen vak te zijn en geen CE vak. Men zou in het uiterst geval dan nog een toets op de desbetreffende universiteit kunnen maken

HELP want het is echt dringen. Nogmaals ik heb alles af, maar het schijnt dat ik alles te laat heb ingelevert en dus automatisch een 1 zal krijgen. Waardoor ik op me eindlijst een 2.5 sta.
Advertentie
Oud 19-04-2006, 14:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Bel anders even naar school. Een beetje moeite doen voor je diploma kan toch wel??

Verder was het bij ons zo dat als je te laat was met inleveren, je een herkansing kwijt was.
Oud 19-04-2006, 14:09
danny23
danny23 is offline
Ik heb de docent al 3x geemailed en mijn school wilt niet zijn prive# geven. En wat moet ik dan vertellen?

Ik kan toch ook niet meteen naar de hoogste authoriteit op school toe gaan?
Oud 19-04-2006, 14:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hoezo niet? Het gaat toch om je examen? Kan je mentor niet wat voor je doen? Of je coordinator?
Oud 19-04-2006, 14:42
Verwijderd
Ik zou naar de rector stappen, het probleem voorleggen en aan hem vragen wat te doen. Docenten e-mailen is nutteloos, die reageren daar toch vrijwel nooit op.
Oud 19-04-2006, 15:12
danny23
danny23 is offline
Ik ga morgen sowieso naar hem toe en misschien mag ik alsnog het mondeling maken als ik hem al mijn verslagen laat zien. Maar daar reken ik niet op. Moet ik nog wat tegen mijn docent zeggen als hij mij weigert? En wat ik tegen de rector zeggen? Die zal waarschijnlijk mij toch ongelijk geven omdat ik me verslagen niet op tijd ingelevert heb
Oud 19-04-2006, 15:13
danny23
danny23 is offline
Oh ja en ook al heb ik gelijk dan is het al te laat, want morgen is de laatste dag voor mondelingen literatuur en een verzoek om het in tehalen moest voor 7 april ingelevert worden.
Oud 19-04-2006, 15:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Pff, je wil niet weten wat mijn indruk momenteel van jou is
Oud 19-04-2006, 15:49
Cheenna
Avatar van Cheenna
Cheenna is offline
Dit topic staat ook al bij Examen2006..
__________________
Everybody makes mistakes!
Oud 19-04-2006, 15:58
Verwijderd
Ja dat is allemaal wel erg dom. Je moet als laatste redmiddel proberen iemand van je school over te halen (je mentor, docent of rector) om alsnog je mondeling te mogen doen, en ik zou dan als je sodemieter beginnen met het bestuderen van de boeken die je had moeten lezen.

De school krijg altijd met zulke verzoeken te maken, mensen die het hebben nagelaten en dan buiten de regels om alsnog proberen te slagen voor dat vak, dus waarom zou je het niet proberen. Scholen doen altijd wel streng maar ze zijn best tolerant en proberen iedereen waar mogelijk te laten slagen..
Oud 19-04-2006, 16:57
Verwijderd
Waarom heb je in hemelsnaam je verslagen niet op tijd ingeleverd. Je weet een heel jaar lang dat dit moet gebeuren.

Je weet ondertussen wel wat "plannen" inhoudt en hoe je je huiswerk en verslagen moet spreiden. Waarom moet het dan weer allemaal op het laatste moment gebeuren???

Eigen schuld .... Dikke bult!

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 17:00.
Oud 19-04-2006, 17:21
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Wat ben je suf bezig.
Oud 19-04-2006, 17:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1397148
__________________
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Veranderen profielen havo/vwo
ALDR
67 02-08-2012 11:37
VWO Probleem met het vak LITERATUUR (VWO)
danny23
33 05-05-2006 16:02
Studeren InhollaND
bartdoornekamp
48 26-04-2006 10:04
Algemene schoolzaken Het nut van Wiskunde in de m-profielen...
JasperKoekie
134 14-06-2005 17:48
Algemene schoolzaken geen vervolgstudie weten?
alpha
20 27-12-2003 12:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.