Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2006, 16:27
Riene
Hallo, waar kan ik een samenvatting vinden van het boek 'van kind tot burger'.
Ik heb deze methode:
nigh versluys / examenkatern havo Van kind tot burger (volksopvoeding in Nederland 1780-1901).

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2006, 19:51
fractuur
fractuur is offline
Zoveel is dat toch niet per hoofdstuk? Ik dnek dat je het best het opgegeven hoofdstuk helemaal kan lezen, en dan nog de belangrijkste begrippen er voor jezelf uithalen. En de jaartallen natuurlijk. Dan ben je al een heel eind. Evt kan je altijd nog aan klasgenoten samenvattingen vragen, en op s.com zullen over een paar weken ook wel weer samenvattingen staan en lotgenoten komen met wie je kan discussiëren.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 15:46
Riene
Citaat:
fractuur schreef op 21-03-2006 @ 20:51 :
Zoveel is dat toch niet per hoofdstuk? Ik dnek dat je het best het opgegeven hoofdstuk helemaal kan lezen, en dan nog de belangrijkste begrippen er voor jezelf uithalen. En de jaartallen natuurlijk. Dan ben je al een heel eind. Evt kan je altijd nog aan klasgenoten samenvattingen vragen, en op s.com zullen over een paar weken ook wel weer samenvattingen staan en lotgenoten komen met wie je kan discussiëren.
Haha nou ik vind het nog aardig veel.
Ik leer altijd met samenvatting. Maar goed wacht het wel af. Van collegenet zit der wel 1tje door docent examenstof, maar die komt niet goed overheen qua chronologie met mijn methode. En dat leert niet echt makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 18:11
Verwijderd
http://www.watmoetikleren.nl/HAVO/le...ion=eindtermen

En dan een beetje naar beneden scrollen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 18:20
Riene
Ja ik heb het inmiddels voorelkaar. Keb nu ook in goede chronologie
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:54
it is anoli
it is anoli is offline
achterin het boek zelf staat ook een samenvatting en belangrijke jaartallen toch? en op de cd-rom
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 21:06
malaika
Avatar van malaika
malaika is offline
het is zo´n saai boekje... echt moeilijk om je aandacht erbij te houden!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 08:42
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
malaika schreef op 05-04-2006 @ 22:06 :
het is zo´n saai boekje... echt moeilijk om je aandacht erbij te houden!
ik vind t wel leuk boekje opzich ik onthou vaak nogal goed en precies, denk gewoon op toets: welke bladzijde stond dat , ff voor me zien, onderaan en dan weet ik t dus voor de toets lees ik t alleen. maar zijn wel minder samenvattingen te vinden dan vietnam, logisch tis nieuw onderdeel. 1 sam op scholieren.com maar is vwo en itt vietnam is dit alleen voor havo
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 09:01
juno
Avatar van juno
juno is offline
Met alleen een samenvatting red je het niet, helaas. De informatie is dan los zand, en blijft niet hangen in je geheugen.

Zelf je huiswerk doen is nog altijd de beste oplossing.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
HAVO Vraag over GS
ilse89
44 30-05-2006 19:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.