Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2006, 12:48
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Met filosofie bespreken wij het boek Deugdelijk leven van Paul van Tongeren. Weet iemand waar je antwoorden kunt vinden op de ET's achterin het boek? Ik snap niks van het boek doordat het zo ingewikkeld is geschreven.
__________________
Let's Rock!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2006, 13:15
it is anoli
it is anoli is offline
Dat boek hebben wij idd ook. het is lastig boek, maar als je een zin 2 keer leest snap ik het meestal wel. wij hebben van de leraar een ander vragenstencil gekregen, dat is wat duidelijker. kan je op google misschien wat vinden van die antwoorden?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:07
*[FairyGirl]*
*[FairyGirl]* is offline
Wij hebben hem ook, leuk boek he?
Maar volgens mij zijn die antwoorden er niet en kun je ze alleen krijgen door het op te zoeken en zelf te beantwoorden..
Volgens mij is dat lijstje alleen om te checken wat je weet. Oftewel, als je die vragen kunt beantwoorden ga je je examen vast wel goed maken.
ARG!! Ik heb morgen een SE over de eerste 4 hoofdstukken van dit boek, maar ik heb geen idee of ik het ken of niet, want ik vind het vet irritant om te leren.

Heeft iemand een leermethode voor mij? (niet voor morgen, maar dan iig voor de examens?)

Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 14:33
Top
Het boek 2 keer doorlezen. Dan snap je het wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.