Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2006, 09:20
skyla
skyla is offline
hallo mensen,

Mijn naam is nina en ik ben studente Journalistiek!Ik moet een bericht schrijven voor onze nieuwssite en zit met een klein probleempje!! Ik moet reacties van scholieren hebben(het liefst lekker veel) over het volgende:

Minister Van der Hoeven(Onderwijs) wil, in strijd tegen schooluitval, twee maatregelen invoeren:

1) Ze wil de leerplicht verlengen tot 18 jaar!!
2) Ze wil gemeenten de middelen aanbieden om jongeren tot 23 te dwingen te kiezen tussen opleiding en werk!!

IK MOET HIEROP REACTIES HEBBEN VAN JULLIE!!

Als jullue antwoord geven moet ik wel weten wie jullie zijn.... ongeveer dan Je kan me het beste mailen!!

Ik geven even een voorbeeld van hoe ik wil weten wie jullie zijn...

je geeft een antwoord........ en dan als naam: bijv. Roos v/d Sloot, scholiere vmbo (16jr)

IK HOOP DAT JULLIE ME WILLEN HELPEN EN EEN UITGESPROKEN MENING HEBBEN!!!!
__________________
*antwoord z.s.m. plz*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2006, 09:37
create
Avatar van create
create is offline
Je bent nu toch ook nog gedeeltelijk leerplichtig tot je 18e?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 11:05
Verwijderd
Ik wil niet gemeen zijn, maar ga als journaliste eens de straat op of naar een schoolplein. Hier gaat niemand energie steken in jouw project, ook al MOET JE HIEROP REACTIES HEBBEN VAN ONS!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 11:47
Verwijderd
Nou lijkt me prima!! Hou dat tuig maar van de straat!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 11:53
skyla
skyla is offline
Citaat:
Snees schreef op 25-04-2006 @ 12:05 :
Ik wil niet gemeen zijn, maar ga als journaliste eens de straat op of naar een schoolplein. Hier gaat niemand energie steken in jouw project, ook al MOET JE HIEROP REACTIES HEBBEN VAN ONS!!