Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2006, 13:32
Tease
Tease is offline
ik ben op zoek naar iemand die op de hogeschool Drenthe in Emmen zit en die commerciële economie (of Commerciële Economie Horse Business Management ). Hoe vind je deze school? Is het er een beetje goed geregeld? En hoe vind je de opleiding? K doe op dit moment zelf CE in deventer maar ga dit jaar niet halen dus ben op zoek naar een andere school en vooral de opleiding Commerciële Economie Horse Business Management spreekt mij erg aan dus ben jij of ken jij iemand die op deze school/opleiding zit? Geef dan je mening!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2006, 16:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
>> Studiekeuze
__________________
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 13:27
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Tease schreef op 27-04-2006 @ 14:32 :
ik ben op zoek naar iemand die op de hogeschool Drenthe in Emmen zit en die commerciële economie (of Commerciële Economie Horse Business Management ). Hoe vind je deze school? Is het er een beetje goed geregeld? En hoe vind je de opleiding? K doe op dit moment zelf CE in deventer maar ga dit jaar niet halen dus ben op zoek naar een andere school en vooral de opleiding Commerciële Economie Horse Business Management spreekt mij erg aan dus ben jij of ken jij iemand die op deze school/opleiding zit? Geef dan je mening!
Gaat het over paarden of zeg ik nu iets heel doms
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 12:34
Tease
Tease is offline
neej het gaat over een OPLEIDING!!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Sanctus schreef op 28-04-2006 @ 14:27 :
Gaat het over paarden of zeg ik nu iets heel doms
Ja het gaat over paarden. Via google kwam ik op dit:

Citaat:
De opleiding Commerciële Economie Horse Business Management is een succes!

Meer dan 30 studenten uit Nederland en Duitsland zijn gestart met deze unieke opleiding.
Deze opleiding is een keuzevariant van Commerciële Economie en maakt je breed inzetbaar in het nationale en internationale (top)sport management, bij hippische organisaties, maneges, evenementenorganisatie en het beheer van spring- en/of dressuurstallen. Daarnaast is deze opleiding een prima basis voor het starten van je eigen bedrijf.
Maar ik ken niemand Maar dit was om de quote van Sanctus even te bevestigen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken enquete aardrijkskunde (alleen voor mensen die in een stad wonen)
aaaaaaaaaaaah
8 19-02-2004 16:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.