Oud 13-02-2004, 10:48
*Finding*Niki*
Avatar van *Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Wij, marloes,suzanne en ik(Dominique)
moeten voor school een onderzoek doen over kanker, hierbij is een van onze deelvragen hoe het voelt om kanker te hebben. hiervoor zoeken wij jongeren/mensen die kanker hebben (gehad) of mensen goed kennen die kanker hebben (gehad) en die met ons zouden willen praten/mailen/bellen/msnen om daarover te vertellen . En ook over de manier waarop ze het gevecht zijn aangegaan en waarmee etc.

wij hopen op een reactie, want we hebben niet zo veel tijd meer voor dat we ons onderzoek moeten afronden, alvast heel erg bedankt!

liefs, Marloes,Suzanne en Dominique

hislittleprincess@Hotmail.com

[edit by Leonoor]Het is niet de bedoeling dat er telefoonnummers op het forum gepost worden.[/edit by Leonoor]

Laatst gewijzigd op 13-02-2004 om 15:24.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 10:52
Verwijderd
Ik ken wel mensen die kanker hebben gehad (en die er nu óf vanaf zijn óf overleden zijn), maar geen van allen ken ik zo goed dat ze met mij hebben gepraat over hoe het voelt, sorry.

(het is misschien een idee om ook op een forum voor volwassenen jullie vraag te stellen; bij mensen onder de 40 komt kanker namelijk vrij weinig voor)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 11:36
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik typte kankerforum in Google en meteen bovenaan verscheen deze site: Kankerforum.
Was echt niet zoveel moeite hoor..
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 11:55
Verwijderd
Mijn opa had een goedaardige hersentumor maar zat op zo'n plek dat men er niet goed bij kon. Naarmate de tumor verder groeide werden zijn luchtpijpen steeds meer afgesloten, de rest kunnen jullie wel raden denk ik...

Oja, en hij raakte ook steeds meer in de war en is even blind geweest (daardoor kwamen we erachter dat er wat mis was)...

Over het gevecht, tja...Hij kon opzich geopereerd worden maar de kans was groot dat hij zou eindigen als kasplantje, daar heeft hij ook nee op gezegd. Toen heeft hij wel medicijnen gekregen maar 2 maanden later zijn ze daarmee gestopt... Na de constatering heeft hij nog 3/4 maanden geleefd, zij het in verwarde toestand en op het eind in een coma...

Wat ik zelf het meest nare vind is dat ik al eerder doordat dat hij niet helemaal meer in orde was maar mijn ouders wilde mij niet geloven, anders had er misschien wel wat gedaan kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 13:35
Wave
Wave is offline
Mail maar als je vragen hebt.........ken genoeg mensjes die eraan overleden zijn , enkele die hetr overleeft heeft.....msn kan ook als je wilt......
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:32
sweet17
sweet17 is offline
Mn moeder heeft borstkanker gehad. Is gelukkig goedgekomen, tis maar net goed gegaan. Ook mijn opa heeft kanker gehad, longkanker. Daar is hij vorig jaar aan overleden. Als jullie vragen hebben kunnen jullie ze gewoon stellen

groetjes
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:38
Myosotis
Myosotis is offline
Mijn moeder had kanker en is inmiddels overleden en mijn neefje van 1,5 ook en me oma ook mail me maar met wat vragen kan ik misschien wel beantwoorden

mistery123@ilse.nl
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 14:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Dit is even helemaal verkeerde moment, maar wanneer moeten jullie al die informatie hebben? (misschien stuur ik dan nog wel een mailtje of zo tegen die tijd...maar ga er niet vanuit. )
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:15
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Een hele goede vriend van mij heeft kanker gehad.
Als je echt specifieke vragen hebt, kun je ze sturen, dan wil ik ze wel beantwoorden.
(Maar ik ga zelf niks vertellen ofzo, aangezien hij eergisteren er aan overleden is en ik dat echt niet aankan, om er nu uitgebreid over te vertellen.)
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 17:39
squat
squat is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 13-02-2004 @ 11:36:
Ik typte kankerforum in Google en meteen bovenaan verscheen deze site: Kankerforum.
Was echt niet zoveel moeite hoor..
Vreemd. Bij mij stond http://feyenoord.netwerk.to/forums/ bovenaan...

Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 21:17
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Myosotis schreef op 13-02-2004 @ 14:38:
Mijn moeder had kanker en is inmiddels overleden en mijn neefje van 1,5 ook en me oma ook mail me maar met wat vragen kan ik misschien wel beantwoorden

mistery123@ilse.nl

Dan mag je zelf ook wel heel erg goed opletten...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:27
XXtrust
XXtrust is offline
mijn vader is 2 weken geleden overleden door de gevolgen van huidkanker , De artsen konden ons niet meer helpen dus zijn we het op alternatief gebied gaan proberen , tevergeefs ......
als je contact wil , ik vind het niet erg om erover te praten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 14:28
*Finding*Niki*
Avatar van *Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Citaat:
sweet17 schreef op 13-02-2004 @ 14:32:
Mn moeder heeft borstkanker gehad. Is gelukkig goedgekomen, tis maar net goed gegaan. Ook mijn opa heeft kanker gehad, longkanker. Daar is hij vorig jaar aan overleden. Als jullie vragen hebben kunnen jullie ze gewoon stellen

groetjes
hoi sweet17 bedankt voor je reactie.
zou jij voor ons de volgende vragen willen beantwoorden,& in jou geval ook de mensen die het hebben gehad willen vragen. of als je al denkt te weten hoe zij zouden antwoorden mag je dat ook gerust voor hen invullen.

1. wat was jou ervaring met kanker?
2. wat betekende dat voor je?
3. hoe voelde je je daaronder?
4. wat voor invloed heeft het op je leven (gehad)?
5. wat deed je met je gevoelens?(inhouden,uiten;&op welke manier?)
6. hoe ging je om met jou(of een dierbare zijn) kanker?


liefs&alvast erg bedankt, Dominique,Marloes en Suzanne

ons email= missy_suzy@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 02:21
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
gecondoleerd allemaal
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic 113#
rare kwast
496 15-11-2007 17:42
Lifestyle Amsterdamse Lifestyle
CharismaticBass
192 27-03-2005 09:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood
Verwijderd
483 02-12-2004 21:18
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 03:11
Psychologie Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.')
Lucky Duck
125 13-06-2004 09:35
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.