Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2013, 19:21
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
heey..
mijn vriend (15) en ik hebben echt een hele hechte band maar laats tijdens het zoenen kwam hij met zijn hand onder mijn shirtje en legde zijn andere hand op mijn billen. we gingen op bed liggen maar eigenlijk zonder bedoelingen. maar hij deed mijn shirtje uit maar eigelijk vond ik dat nog niet het ergst. maar hij deed alles uit en kleede mij uit en en wou dus seks en ik draaide er een beetje om heen wand ik ben 13 ik wil niet verder gaan dan zoenen. althans leek mij wel leuk maar is het normaal?? hij ging wel gewoon verder tot ik gelukkig gebeld werd wij kleede ons weer aan en gingen slapen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 19:23
Itsssjakee
Itsssjakee is offline
Gewoon je grenzen aangeven. Hij zal dat moeten respecteren.
Doet hij dat niet. Dan is hij jou niet waard..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 19:37
Verwijderd
Je zult duidelijk moeten zijn tegen hem, dat je er niet aan toe bent. En als hij dan nog dingen doet die je niet wil, dan dump je hem.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 19:40
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
he´s the love of my life...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 19:45
Verwijderd
Je bent 13. En als de love of your life jou forceert tot dingen doen die jij niet wil doen, dan ís hij niet de love of your life. Dan zijn er veel leukere jongens te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 20:12
Verwijderd
Hij zorgt ervoor dat je dingen doet tegen je zin in? Serieus tegen hem zeggen en contact verbreken als hij niet naar je luisterd. Als het eenmaal gebeurd is ga je er zoveel spijt van krijgen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 20:19
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
dus ik moet het uitmaken???
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 20:27
Verwijderd
Ben je uberhaupt duidelijk geweest dat je geen seks of verder fysiek contact wilde? Want anders blijf je dit bij elk vriendje houden en is deze wellicht wat gretig geweest maar wist ie ook niet wat jij wilde. Maak het hem duidelijk. En dán, als hij dan een geil jochie blijft en zijn handen niet thuishoudt, dan moet je het inderdaad uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 20:35
Verwijderd
Nee, je hoeft het niet uit te maken, want hij kon niet weten dat je niet wilde. Zo te horen heb je dat namelijk niet tegen hem gezegd. Hij kan geen gedachten lezen.

Wat je wél moet doen is duidelijk zijn over dat je nog niet klaar bent voor seks, of dat je 't in elk geval veel langzamer wil aanpakken. Ook zeggen dat je het de vorige keer eigenlijk al te ver vond gaan. Dan kan hij daar rekening mee houden. En voortaan beter je grenzen aangeven, jullie zijn allebei verantwoordelijk voor dat er niets gebeurt wat jullie niet willen.

Wat bedoel je met 'hij ging wel gewoon verder'?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 20:47
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
mijn bosten voelen...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 20:58
Itsssjakee
Itsssjakee is offline
Citaat:
mijn bosten voelen...
En wat deed jij toen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 20:59
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
t laten gaan
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 21:11
Itsssjakee
Itsssjakee is offline
Citaat:
t laten gaan
Dan weet hij dus ook niet dat je het niet leuk vind he..
Kreeg je er geen lekker gevoel bij? Of vond ke het gewoon niet leuk?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 22:28
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
ik vond het wel spannend eigelijk maar ja om nou al ondmaagt te worden op je 13e..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 22:54
Verwijderd
Maar zou je het ook willen? Hoelang hebben jullie al? Je zei in je startbericht dat je niet verder zou willen gaan dan zoenen.. En dat je dus nu een excuus bedenkt ofzo zodat je ons advies kan negeren. Het lijkt misschien alsof dit je enige liefde blijft en je misschien nooit iemand anders vindt, en ik wil het ook niet voor je verpesten, maar je moet wel realistisch blijven. Het gaat (waarschijnlijk) ooit uit en als dat gebeurd wil je lijkt me er geen vervelende ervaringen aan over gehouden hebben.

Laatst gewijzigd op 03-07-2013 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 03:29
Verwijderd
Je bent nog maar 13 en ik neem aan dat je nog maar een korte relatie hebt. Doe het niet, je maagdheid heb je maar 1x en als je al zo jong het verliest krijg je er later echt spijt van net als de meeste meiden. Waarschijnlijk weet je ook nog niet/nauwelijks iets over soa's.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 08:53
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Die jongen kan natuurlijk ook niet aan je voorhoofd zien dat jij nog niet verder wil dan zoenen. En er zit natuurlijk nog heel wat tussen zoenen, een beetje aan borsten frunniken, en seks. De volgende keer dat hij z'n hand in je broek steekt of iets anders doet wat jij niet wil, trek je gewoon zijn hand daar weg en zeg je "dat wil ik niet" of "daar ben ik nog niet aan toe". Dan denkt hij heus niet gelijk dat je hem niet meer wil of dat je stom bent. Het is alleen maar heel verstandig om geen dingen te doen die jij nog niet wil.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 13:00
nigelgein
nigelgein is offline
Je moet gwn goed kijken wat je wil
borsten voelen kan eigenlijk geen kwaat, echte seks is heeel wat anders.
Bespreek van te voren de do's en dont's en als hij het toch doet dan dump je m
__________________
yolo so enjoy it a.s.a.p.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 14:00
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
En dat is het risico als je een ouder vriendje neemt he... Kan je zelf toch ook wel bedenken?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 14:26
Verwijderd
Tegen hem zeggen dat je er nog geen zin in hebt, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 15:15
Itsssjakee
Itsssjakee is offline
Citaat:
geen kwaat,
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 16:07
Babe123
Babe123 is offline
Met citaat reageren
Oud 05-07-2013, 18:28
Verwijderd
ALs je het niet wil moet je het gewoon zeggen , als ie echt van je houdt zal ie het wel begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2013, 14:44
Sammie22
Sammie22 is offline
Je bent pas 13 ! Het is leuk voor je dat je een vriendje hebt en jullie samen zoenen maar ik denk dat je nog lang niet klaar bent om met hem naar bed te gaan op de leeftijd van 13. Je vriendje zal dat vast ook wel weten. Je moet goed je grenzen vast stellen en hij moet die respecteren. Als hij echt van je houd en echt om je geeft dan doet hij dat. Ik weet hoe het is als je partner ouder is dan jij en toe is aan andere dingen dan jij maar dat betekend niet dat jij je op moet haasten omdat hij al sex wilt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 02:13
Verwijderd
Dumpen hoeft niet, maar gewoon duidelijk aangeven dat je er nog niet klaar voor bent. En nu ben je heel erg verliefd op hem, en daar ben ik blij mee voor je en dat moet je zeker zo houden, etc.etc., maar denk je nou echt dat je oud gaat worden met hem en dat hij echt de "love of your life" is? Die kans acht ik heel klein..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 07:43
Verwijderd
Maarre, 15 en 13 en dan al bij elkaar slapen?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 08:07
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maarre, 15 en 13 en dan al bij elkaar slapen?
Waar gaat het toch heen met de samenleving!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 09:42
MMollie
MMollie is offline
Je wilt het niet? Doe het niet. Was dat zo moeilijk te verzinnen?
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 10:10
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Waar gaat het toch heen met de samenleving!

En het ergste is dat ouders die (daar ga je dan van uit) genoeg verstand hebben dat toelaten...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 13:19
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En het ergste is dat ouders die (daar ga je dan van uit) genoeg verstand hebben dat toelaten...
Ja klopt, rond die leeftijd sliep ik ook met meisjes in bed, en dat heeft wel geleid tot het moreel verval van de samenleving.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 18:09
Verwijderd
Citaat:
En het ergste is dat ouders die (daar ga je dan van uit) genoeg verstand hebben dat toelaten...
Want bij iemand slapen betekend dat je gelijk seks gaat hebben, alsof het dan alleen maar kan. Denkje vast omdat je nog maagd bent, dat je t alleen 's nachts doet. Dit is echter niet zo, het kan ook gewoon overdag zonder dat zij bij jou (of jij bij haar) slaapt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
ALs je het niet wil moet je het gewoon zeggen , als ie echt van je houdt zal ie het wel begrijpen.
Citaat:
Je moet goed je grenzen vast stellen en hij moet die respecteren. Als hij echt van je houd en echt om je geeft dan doet hij dat.
Al vond 'ie 'r een heks. Zo moeilijk is het concept 'ik wil niet' niet, hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 12:09
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
nou we gingen dit weekend weer bij mij slapen en het was echt super gezellig we hebben gezoend en hij wou weer verder maar ik zij ´sorry ik ben er nog niet aan toe´ hij keek heel erg vedrietig enzo en hij ging rechtop zitten en ja hij zij waarom niet ik zij ik ben 13 ik vind t gewoon wat te jong en ik wil gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 12:14
Verwijderd
En hoe reageerde hij daar op?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 12:23
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
verdrietig hij snapte t wel opzich en tsja daarna gebeurde er meerdere dingen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 12:30
Verwijderd
Dingen die je zelf ook wilde?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 13:12
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 13:23
Verwijderd
Dan is het goed!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 13:51
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Want bij iemand slapen betekend dat je gelijk seks gaat hebben, alsof het dan alleen maar kan.
Kat, spek, binden..

Je kan de spek ook in de koelkast bewaren, dat de kat de spek ergens anders vandaan haalt is dan niet jouw verantwoording. Je mag tenminste van het baasjes verwachten dat ze de kat hebben duidelijk gemaakt dat ze nog even van het spek af moet blijven, het krijgt later wel te eten.
Dus ja, ik reken het (voor de ouders onwenselijke?) gedrag de ouders aan.
En in mijn geval, inderdaad was het tijdens mijn eerste logeerpartijtje met mijn vriendin ook meteen raak, maar die was toen "al" 15.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 14:07
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kat, spek, binden..

Je kan de spek ook in de koelkast bewaren, dat de kat de spek ergens anders vandaan haalt is dan niet jouw verantwoording. Je mag tenminste van het baasjes verwachten dat ze de kat hebben duidelijk gemaakt dat ze nog even van het spek af moet blijven, het krijgt later wel te eten.
Dus ja, ik reken het (voor de ouders onwenselijke?) gedrag de ouders aan.
En in mijn geval, inderdaad was het tijdens mijn eerste logeerpartijtje met mijn vriendin ook meteen raak, maar die was toen "al" 15.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 21:34
scholier206
Avatar van scholier206
scholier206 is offline
dat snap ik niet hookee...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 21:42
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Ik merk dat ze op school ook al geen tijd meer hebben voor oud hollandse gezegden.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 21:52
Verwijderd
Tuurlijk kan het dan wel gebeuren, en het lijkt me ook dat het gebeurd, maar ik bedoel gewoon dat als een meisje bij een jonge slaapt (of andersom) dan zegt dat niet gelijk dat je seks hebt, daar hoef je echt niet persé voor bij elkaar te slapen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 22:58
Babe123
Babe123 is offline
Zeg gewoon tegen hem dat je het niet wilt zo moeilijk is dat toch niet..?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2013, 09:52
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Want bij iemand slapen betekend dat je gelijk seks gaat hebben, alsof het dan alleen maar kan. Denkje vast omdat je nog maagd bent, dat je t alleen 's nachts doet. Dit is echter niet zo, het kan ook gewoon overdag zonder dat zij bij jou (of jij bij haar) slaapt.
Hou je bek eens, trouwens wie zegt dat ik nog maagd ben?

Ik zou mijn dochter sowieso NOOIT met een vriendje van 15 laten slapen.. Ik weet heus wel hoe 15-jarige jongens zijn..


En @Scholiernogwat wat hebben jullie gedaan dan? Want het lijkt alsof je het zielig vond en daarom maar dingen toelaat (Dat is nog triester maargoed ... )
Met citaat reageren
Oud 09-07-2013, 11:27
Verwijderd
Ik citeer:

Citaat:
Nog niet, maar dit jaar sowieso
Of heb je je doel bereikt?

En dan kan je beter je dochter thuis houden en niemand binnen laten, seks kan ook gewoon overdag. Ik snap niet dat mensen dit niet snappen, als die geile pubers seks willen vinden ze daar toch wel een manier op.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2013, 12:14
Verwijderd
Toen ik veertien was kende ik inderdaad meerdere meisjes van mijn leeftijd die vieze dingen deden in de bosjes, omdat ze dat thuis niet mochten.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2013, 12:24
Verwijderd
Citaat:
En @Scholiernogwat wat hebben jullie gedaan dan? Want het lijkt alsof je het zielig vond en daarom maar dingen toelaat (Dat is nog triester maargoed ... )
Waar klinkt dat precies zo? Want ze zegt namelijk letterlijk dat ze zelf ook graag wilde, nu 't minder ver gaat dan eerst.

Verder is het natuurlijk niet 'triest' om na te denken over je grenzen en het is al helemaal niet 'nog triester' om onder emotionele chantage alsnog over die grenzen te gaan. Met name dat laatste is een hoop dingen, maar 'triest' is niet op haar van toepassing. Als je me zou willen uitleggen waarom jij vindt van wel - graag.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2013, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Hou je bek eens, trouwens wie zegt dat ik nog maagd ben?
Als je geen maagd zou zijn of daar niet zo mee zou zitten, zou je niet zo heftig reageren. Je bewijst hiermee 1. dat je maagd bent 2. dat je dat liever niet zou zijn


Citaat:
Ik zou mijn dochter sowieso NOOIT met een vriendje van 15 laten slapen.. Ik weet heus wel hoe 15-jarige jongens zijn..
Oh manmanman wat een domme jaren-50 reactie

Ten eerste insinueer je dat alleen 15jarige jongens zo zijn en dat 15jarige meisjes onschuldige wezens zijn die door die vieze oversekste jongens misleid worden.

Ten tweede lijk je te denken dat het verbieden dat ze met elkaar slapen, alles maar oplost.

Nou kan ik je uit mijn eigen jeugd vertellen dat mijn eerste vriendinnetje en ik even erg waren en dat er vaak genoeg op haar aandringen/initiatief dingen gebeurden. En ook dat haar ouders inderdaad niet wilden dat we bij elkaar sliepen. Wat er gebeurde was dat ze me 's nachts stiekem binnenliet en ik 's ochtends vroeg weer weg ging. Of dat we op andere locaties afspraken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 22:20
taartislekker29
taartislekker29 is offline
Ik wil niemand beledigen maar: seks willen, ik niet beetje rare titel?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ze wil het niet...
mediaROCKS
13 26-10-2014 19:15
Liefde & Relatie Gedumpt na eerste keer seks
Krume
17 22-05-2014 20:23
Seksualiteit Vriend wil precies niet met me vrijen
fotj_undercover
12 17-12-2013 17:01
Liefde & Relatie ma tegen seks...
Nickymeis
55 11-07-2005 20:47
Seksualiteit Waarom raak ik toch emotioneel verbonden met mensen met wie ik seks heb?
Trinity
11 10-09-2003 22:15
Seksualiteit hij wou veel minder dan ik, en...
Femmy
18 05-02-2003 08:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.