Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2013, 20:03
arneke123
arneke123 is offline
Beste,
Ik heb een probleempje ik ben 17 bijna 18 (23/08/1995) ik ben al een half jaartje rijp voor seks denk ik of ik heb toch dat gevoel. Vorig jaar met mijn Ex kon ik sebiet praten over seks enzo. Maar nu durf ik het gewoon niet ik denk door angst van haar reactie ookal zie ik haar doodgraag. Ik merk ook wel dat dit mij veranderd ik kijk al op internet voor 'seksmaatje' maar ik weet dat dit fout is maar toch is er een drang. Ik weet echt niet meer wat ik nu moet doen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 20:37
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je hebt nu een vriendin? Indien ja: dus je wilt seks, maar je bent zo verlegen in haar buurt, dan je overweegt om vreemd te gaan?

En sowieso: je overleeft het echt wel zonder seks. Masturbeer anders gewoon iets vaker.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 20:43
arneke123
arneke123 is offline
Dat weet ik ook wel dat ik het overleef en masturberen doe ik wel dagelijks. Maar ik zou echt wel willen praten erover met mijn vriendin maar vind het echt wel heel moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 22:09
jaimyvandermeij
jaimyvandermeij is offline
Als je het graag met haar wil doen, maar bang bent voor haar reactie, begin dan langzaam.
Ga steeds wat verder en zeg tegen haar dat ze gerust nee mag zeggen.
Dat stelt haar vast gerust, en heeft ze ook niet het gevoel dat je aandringd. (teminste dat zou ik hebben)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2013, 22:48
Verwijderd
Als je er niet eens over kan/durft te praten ben je er niet klaar voor.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 10:08
arneke123
arneke123 is offline
Citaat:
Als je er niet eens over kan/durft te praten ben je er niet klaar voor.

Dat is het hem net mijn mijn vorige vriendin had ik daar totaal geen moeite mee om over te praten.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 10:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
En waarom met je huidige vriendin dan wel?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 10:26
arneke123
arneke123 is offline
Citaat:
En waarom met je huidige vriendin dan wel?
Ik weet het niet bang voor het antwoord weet niet hoe zij erover denkt of hoe ze erop zal reageren.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 11:19
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het onderwerp seks is nog nooit aan bod gekomen? Hoe lang hebben jullie al een relatie?

Waarom ben je bang voor het antwoord? Zolang je er gewoon over praat en niet begint met "hey, neuken?" lijkt het me heel sterk dat er iets mis gaat. Wellicht is ze er niet aan toe, maar ze wordt heus niet boos of zo.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 11:23
arneke123
arneke123 is offline
We zijn 5 maanden samen en misschien heb je wel gelijk als ik het goed aanpak.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 11:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Als je niet met haar over seks durft te beginnen na een relatie van 5 maanden en je al op zoek gaat naar manieren om vreemd te gaan in plaats van je ertoe te zetten het met haar te bespreken, is het dan wel een goede relatie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 11:41
arneke123
arneke123 is offline
Citaat:
Als je niet met haar over seks durft te beginnen na een relatie van 5 maanden en je al op zoek gaat naar manieren om vreemd te gaan in plaats van je ertoe te zetten het met haar te bespreken, is het dan wel een goede relatie?
Ik denk het wel ik hou zielsveel van haar ik praat elke dag met haar kan ook wel geen dag zonder haar.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 11:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maar je durft niet eerlijk tegenover haar te zijn, met haar te praten over iets wat belangrijk voor je is en overweegt vreemd te gaan..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 11:54
arneke123
arneke123 is offline
daar heb je wel een punt
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 12:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Waarom heb je überhaupt schrik voor haar reactie? Wat verwacht jij dan? Het is toch een heel normaal onderwerp in een relatie op die leeftijd.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 12:10
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik vind het eerlijk gezegd zelfs onvoorstelbaar dat het nooit ter sprake is gekomen of dat jullie nog niets hebben gedaan dat in de richting van seks gaat.

Ik vind dat je nu meteen ervoor moet zorgen dat het ter sprake komt en moet ophouden met dat achterbakse gedoe om seksmaatjes te vinden. Als ik jouw vriendin was zou ik het daarom uitmaken. Niet omdat je seks wilt maar omdat je de ballen niet hebt erover te beginnen en het dan ergens anders gaat zoeken. Ik vind dat ze de waarheid verdient en dat zij moet kunnen beslissen of ze met jou nog een relatie wil, maar goed, ik neem aan dat je toch niet eerlijk gaat zijn over je zoektochtje naar seks..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 12:21
arneke123
arneke123 is offline
Zo ver heb ik het niet laten komen hoor ik bedoel dat ik dit gewoon op google zoekte niet dat ik daadwerkelijk achter zoekte. Maar je hebt gelijk ik moet er gewoon over praten.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 12:25
arneke123
arneke123 is offline
Maar kijk ik ben vroeger seksueel misbruikt door een man en daarvoor heb ik 1 jaar begeleiding gevolgd en die heb ik ook leren kennen toen ik 13 of 14 was maar ze zeiden dat het totaal niet mijn fout was omdat hij mij misbruikte omdat ik nog zo jong was misschien heeft het ook wel te maken dat ik het moeilijk heb om er over te beginnen en snap ik ook niet echt waarom ik dan toch al op het internet op zoek ging terwijl ik al wat meemaakte.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 12:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je met je vriendin samen bent zoen je toch ook met haar? Waarschijnlijk knuffelen jullie ook gewoon en gaan jullie daar soms ook wat verder in. Dan is het toch niet zo heel vreemd om daar eens over te praten, dan kan je gewoon aangeven dat je best wel iets verder zou willen gaan dan dat jullie nu doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Maar kijk ik ben vroeger seksueel misbruikt door een man en daarvoor heb ik 1 jaar begeleiding gevolgd en die heb ik ook leren kennen toen ik 13 of 14 was maar ze zeiden dat het totaal niet mijn fout was omdat hij mij misbruikte omdat ik nog zo jong was misschien heeft het ook wel te maken dat ik het moeilijk heb om er over te beginnen en snap ik ook niet echt waarom ik dan toch al op het internet op zoek ging terwijl ik al wat meemaakte.
Dat is heel naar en vervelend voor je, maar daar heeft je vriendin natuurlijk heel weinig mee te maken. Daarom: Praat met dr. En doe geen domme dingen meer op internet.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 14:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Als je niet over seks durft te praten ben je overduidelijk nog niet "rijp" voor seks.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2013, 19:29
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Als je niet over seks durft te praten ben je overduidelijk nog niet "rijp" voor seks.
Vind ik ook. Of toch niet rijp voor seks met dit meisje. Dat je wel hormonen hebt en zin in seks, staat daar los van.

En als je overweegt vreemd te gaan, omdat je dit niet durft te bespreken, maar wel seks wilt, ben je ook nog niet klaar voor een relatie.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt?
Magaline
5 20-06-2010 12:39
Psychologie onzekerheid die uit de hand loopt.
meisje-xx
3 08-09-2008 21:08
Seksualiteit ik ben onzeker
carpediem
52 14-07-2007 21:52
Psychologie Vaak onzeker
Paulusma P
4 16-02-2006 23:31
Psychologie Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen?
Alistar
4 03-08-2005 11:29
Psychologie Beautiful - onzekerheid
lso
8 20-05-2004 18:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.