Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2013, 11:43
Verwijderd
Wat vinden mannen hier nou van? Heb zelf nog nooit commentaar gekregen, maar het ook nog nooit gevraagd.

En Meiden kunnen jullie het en zo ja, hoe hebben jullie het geleerd? En hoe diep kun je?

Ikzelf bij mijn toenmalige vriend. Kreeg hem nooit diep tot hij mij in mijn mond/keel ging neuken en steeds dieper kwam. Later ben ik het zelf gaan proberen en kwam ik steeds verder, tot helemaal (als het geen XXL is haha ).
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 13:14
Verwijderd
Een aandoenlijk maar relatief overbodig ritueel. Het is een onderdeel van een BJ maar zoveel meerwaarde heeft het niet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Een aandoenlijk maar relatief overbodig ritueel. Het is een onderdeel van een BJ maar zoveel meerwaarde heeft het niet.
Hahaha Mr. Expert
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 16:04
Verwijderd
Tja, relatief onnodig.......zegt hij. Weet jij hoe mijn vriend erop reageert? In mijn ogen niet onnodig....maar goed, wat je zegt, bij jou is het 'relatief'
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 17:04
AceSpade
AceSpade is offline
Dit verschilt inderdaad bij iedereen. Je hebt zoveel verschillende Fetishes. Als je deze allemaal wilt trainen nou.... Dan wens ik je veel verschil. Ik denk dat er wel relatief veel mannen zijn die dit fijn en vernieuwend vinden. Mij moet je het niet vragen want ik ben demisexueel.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 17:11
Verwijderd
En als je demisexueel bent is er niemand die je wil deepthroaten? Ik snap de link niet zo goed tussen die twee.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 18:48
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik vind de kokhalsgeluiden en neigingen die erbij horen zo onaantrekkelijk dat ik er niet aan begin.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de kokhalsgeluiden en neigingen die erbij horen zo onaantrekkelijk dat ik er niet aan begin.

Volgens mij vinden mannen dat soort geluiden juist geil, tenminste, mannen die ik heb gepijpt
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 20:02
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Volgens mij vinden mannen dat soort geluiden juist geil, tenminste, mannen die ik heb gepijpt
Kokhalsgeluiden heb ik nooit als geil ervaren. Ik krijg er zelf alleen kokhalsneigingen van...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 21:30
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
Citaat:
Kokhalsgeluiden heb ik nooit als geil ervaren. Ik krijg er zelf alleen kokhalsneigingen van...
ooeeehhhhwww
__________________
when the dark has tasted the tasty light it is unstoppable
Met citaat reageren
Oud 30-06-2013, 23:55
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Ik heb het een tijdje geleden met mijn vriendin geprobeerd. Maar we vonden het niet zo spectaculair. Mijn penis (15cm) ging niet helemaal haar keel in en na een paar stoten begon ze te kokhalsen heel mijn penis zat onder het slijm etc Dus voor ons hoeft het niet meer!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 01:42
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
nou ik kan dat dus echt NOT . bj is geen probleem maar zodra ik iets achterin mijn mond voel krijg ik al kokhalsneigingen. wat is demisexueel?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 11:25
Verwijderd
Demiseksueel is als je nul interesse in seks hebt, maar dan ook echt nul, eigenlijk gewoon helemaal geen libido, tenzij je een heel diepe emotionele band hebt met iemand. Het zit een beetje tussen aseksualiteit en normale seksualiteit.

Deepthroaten is deels jezelf het kokhalsreflex afleren. Wat jij hebt, wijntjekonijntj, is dus normaal. Dat de vriendin van SchoolierAlex het niet in één keer kon is ook normaal, dus die facepalm van 'm is een beetje dom.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Demiseksueel is als je nul interesse in seks hebt, maar dan ook echt nul, eigenlijk gewoon helemaal geen libido, tenzij je een heel diepe emotionele band hebt met iemand. Het zit een beetje tussen aseksualiteit en normale seksualiteit.

Deepthroaten is deels jezelf het kokhalsreflex afleren. Wat jij hebt, wijntjekonijntj, is dus normaal. Dat de vriendin van SchoolierAlex het niet in één keer kon is ook normaal, dus die facepalm van 'm is een beetje dom.
Inderdaad, in het moest ik ook kok halen, inmiddels kan ik diep zonder kokhalsneigingen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 11:28
Verwijderd
Ik kan niet diep, dan ga ik kotsen. Maar laten de kerel die mij facefuckt en ik dat nou net een pluspunt vinden
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 16:44
Verwijderd
Pip <3
Met citaat reageren
Oud 02-07-2013, 23:17
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Pip <3
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 10:31
Verwijderd
Citaat:
nou ik kan dat dus echt NOT . bj is geen probleem maar zodra ik iets achterin mijn mond voel krijg ik al kokhalsneigingen. wat is demisexueel?
demiseksualiteit betekent dat je niet lichamelijk op iemand valt, maar dat het je echt om emoties gaat, w8, ff wikipedia.

van wikipedia:
emiseksualiteit is een vorm van seksualiteit die voorkomt bij personen, die doorgaans enkel een seksuele drift ervaren wanneer zij een sterke emotionele band met de partner hebben. De term wordt vaak gerelateerd aan aseksualiteit, dat naast hetero-, bi- en homoseksualiteit een seksuele geaardheid is.
Volgens sommigen voelen demiseksuele mensen geen primaire seksuele aantrekkingskracht (met betrekking tot het uiterlijk), maar enkel een secundaire, waarbij innerlijk een veel belangrijkere rol speelt.
Bij het internationale netwerk voor aseksuelen, het Asexual Visibility and Education Network (AVEN), wordt de term demiseksueel vaak gebruikt als synoniem voor mensen die zichzelf 'Gray-A' of 'Grijs-aseksueel' noemen. Deze groep mensen plaatst zichzelf ergens tussen seksueel en aseksueel.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 10:33
Verwijderd
maar kvind dat echt goor, kokhalzen, geeft mij geen lekker gevoel ofzo, juist het gevoel dat ik moet kotsen, -.-
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 11:56
London
Avatar van London
London is offline
Citaat:
maar kvind dat echt goor, kokhalzen, geeft mij geen lekker gevoel ofzo, juist het gevoel dat ik moet kotsen, -.-
kokhalzen
(inergatief) een reactie op iets walgelijks die bijna tot overgeven leidt
Ook de journalisten die getuige waren van de gebeurtenissen op de campus van UC Davis kokhalsden van de pepperspray.


Oftewel je vind bijna overgeven geen fijn gevoel maar je krijgt het gevoel dat je bijna moet overgeven.

OT: Meningen verschillen maar niet echt nodig imo
Met citaat reageren
Oud 03-07-2013, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Helaas kan ik het al ... Grapje

Volgens mij ben jij best een vies, stout meisje. Denkend aan je kontjestopic.


Citaat:
[B]kokhalzen
(inergatief) een reactie op iets walgelijks die bijna tot overgeven leidt
B]
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 08:18
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Volgens mij ben jij best een vies, stout meisje. Denkend aan je kontjestopic.
Volgens mij doet ze vooral heel erg alsof en is zo ontzettend maagd.
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2013, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij doet ze vooral heel erg alsof en is zo ontzettend maagd.
Hahahhahaha lol
Met citaat reageren
Oud 05-07-2013, 18:29
Verwijderd
Ik heb liever gewoon gelik aan de eikel.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 00:27
Verwijderd
Citaat:
ik ben zelf nog maagd maar een blowjob lijkt me wel donders geil, maar als de chick mn lul dan zou gaan deepthroaten, nee dankje dat lijkt me dan niet echt een lekker gevoel voor ons beide niet.
Hier wordt gevraagd wat mannen ervan vinden. Als je het nog niet ontvangen hebt heb je hier simpelweg geen mening in.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 09:12
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dus je mag geen mening hebben over iets dat je niet hebt meegemaakt?

Het kan toch dat het hem niets lijkt? Het lijkt mij ook niets om ondergepoept te worden en dat hoef ik echt niet eerst mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 09:15
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Volgens mij ben jij best een vies, stout meisje.
TS is overduidelijk geen meisje.

OT: ik vind het niet zo boeiend, althans niet boeiender dan gepijpt worden.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 09:56
Verwijderd
@vowel

Ik heb nergens gezegd dat het niet mag, maar ik vind dat je mening dan niet van toegevoegde waarde is.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 10:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@vowel

Ik heb nergens gezegd dat het niet mag, maar ik vind dat je mening dan niet van toegevoegde waarde is.
En dit vind jij bij alles dat mensen niet hebben meegemaakt?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 10:39
Verwijderd
Dat ligt eraan met wat. Met iets als dit vind ik dat ja. Hoe kan je een gevoel lekker vinden of niet als je het nooit gevoeld hebt?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 10:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat ligt eraan met wat. Met iets als dit vind ik dat ja. Hoe kan je een gevoel lekker vinden of niet als je het nooit gevoeld hebt?
Dat zei hij dan ook niet, hij zei dat het hem niet lekker lijkt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 11:03
Verwijderd
Met dat reageerde ik op Vowel, niet op hem.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 11:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Met dat reageerde ik op Vowel, niet op hem.
Uuuuhm:

Citaat:
ik ben zelf nog maagd maar een blowjob lijkt me wel donders geil, maar als de chick mn lul dan zou gaan deepthroaten, nee dankje dat lijkt me dan niet echt een lekker gevoel voor ons beide niet.
Citaat:
Hier wordt gevraagd wat mannen ervan vinden. Als je het nog niet ontvangen hebt heb je hier simpelweg geen mening in.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 11:40
Verwijderd
Jij quote iets wat ik tegen Vowel zei. En laat ik mezelf dan maar even lekker verbeteren omdat iedere volwassene hier een miereneukerd is.

Citaat:
Hier wordt gevraagd wat mannen ervan vinden. Als je het nog niet ontvangen hebt heb je hier simpelweg geen bruikbare mening in.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 11:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline


Jij quotte FR-Erik die zei dat het hem geen lekker gevoel lijkt, waarop jij reageerde dat als hij het nog niet ontvangen heeft, hij er geen mening in heeft. Vowel had toen nog niet eens gereageerd, zij sprak je er enkel op aan dat het onzin is wat je beweert. Iemand mag best posten dat iets hem / haar niet leuk of lekker lijkt als ze het nog niet geprobeerd hebben. Kortom, post geen onzin.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 11:54
Verwijderd
http://d.pr/i/ON43

Dat was tegen Vowel en jij stelt dat dat tegen die gozer was.
Daarnaast zeg ik nergens dat hij niet mag reageren. Ik zeg alleen dat hij hier geen mening in heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 11:55
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Koningcarl, ik denk dat het gewoon een slechte assumptie is dat mensen niet kunnen weten of ze iets wel of niet willen/lekker vinden wanneer ze iets nog niet hebben geprobeerd.

Er moeten toch ook dingen zijn waarvan jij al weet dat je het niet lekker vindt, ook al heb je het niet geprobeerd en zijn er anderen die het wel lekker vinden? Zo'n mening is net zo (on)geldig als iedere andere mening.

Edit: dit is precies hetzelfde als wat je deed in het Piltopic op L&G. Je gaat ervan uit dat mensen niet kunnen weten wat ze ergens van vinden tot ze iets letterlijk hebben meegemaakt. Dit is uiteraard een foute aanname.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 21:00
Verwijderd
Als je nooit verliefd bent geweest weet je toch niet hoe het voelt? Als je nooit seks hebt gehad weet je toch niet hoe het voelt? Als je iets eet wat je nooit geproefd hebt weetje toch niet hoe het smaakt?

Sowieso ben ik ook van mening dat ik geen (echte) mening heb over dingen die ik niet gedaan heb. Daarnaast discussieer je over een mening. Nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 21:06
Verwijderd
Zo kan je eens proberen om een piemel in je oor te steken.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 21:40
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als je nooit verliefd bent geweest weet je toch niet hoe het voelt? Als je nooit seks hebt gehad weet je toch niet hoe het voelt? Als je iets eet wat je nooit geproefd hebt weetje toch niet hoe het smaakt?

Sowieso ben ik ook van mening dat ik geen (echte) mening heb over dingen die ik niet gedaan heb. Daarnaast discussieer je over een mening. Nutteloos.
Je weet wellicht niet hoe dingen voelen die je nooit hebt meegemaakt, maar je weet wel degelijk wat je nooit mee wilt maken. Je wilt niet verkracht worden door 6 dikke negers, je wilt geen emmer schijt eten, je wilt niet tot bloedens toe in elkaar gemept worden (en zelfs deze dingen willen vast door een klein aantal mensen wel worden gedaan ).

Op seksueel gebied zijn er nu eenmaal heel veel dingen die veel mensen nooit willen doen, waarvan ze van tevoren al weten dat ze het niet willen. Daar is niets vreemds aan. (Sommige) aseksuele mensen bijvoorbeeld willen helemaal geen seks. Dat weten ze al voordat ze het hebben geprobeerd.

Edit: het gaat trouwens niet eens om "meningen". Het gaat om voorkeuren. Wensen. Dingen die je wel en niet wilt. Dat heeft niets te maken met wat er geldig is en wat niet.

Laatst gewijzigd op 04-08-2013 om 21:47.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2013, 22:56
Verwijderd
lol dikke discussie over m'n reactie.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit pijpen.
Verwijderd
22 04-11-2012 20:30
Seksualiteit hoe moet je pijpen?
Verwijderd
29 19-02-2012 05:32
Seksualiteit kun jij ademen tijdens deepthroaten?
veryniceguy
41 11-07-2011 20:27
Seksualiteit deep throat
Verwijderd
38 22-01-2010 11:40
Seksualiteit Paar vraagjes over piemels en jongens
niekiepower
22 04-07-2009 12:17
Liefde & Relatie Deepthroat
Rizz0
5 22-06-2004 15:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.