Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2003, 21:41
Verwijderd
misschien stom om een topic over te openen, maar ik zit er echt heel erg mee. Ik weet niet of ik hier goed zit, of dat het naar L&R moet, maar als iemand m dan ffies wilt verplaatsen, graag..

Mijn vriend zit momenteel echt in een soort van dip. Een tijdje terug was dit al het geval, maar ik kreeg het idee dat het weer beter ging en hij was op vakantie geweest enzo.. Heel leuk. en die vrijdag nadat hij terug was hadden we een half jaar en toen zijn we naar 6flags geweest en 's avonds in bed ging t fout.
ik had t over t vriendje van mn zusje en dat ik t niet fijn vond als hij onverwachts achterom komt (doet ie wel ns), want stel ik lig daar te zonnen in mn string, nou dan wil ik niet dat ie me ziet. Nogal logisch lijkt me. Dus toen vroeg hij: heeft ze je wel eens naakt gezien? En ik: Ilja (is mn zusje)? hij: ja. Ik: ja, natuurlijk.. we zien elkaar elke dag naakt.
Dus hij ging heel ver bij me vandaan liggen en toen ik vroeg of ie bij me kwam liggen zei ie: nee. vraag maar aan *naam vriend zusje* of ie lekker bij je komt liggen.

Dat deed pijn. En dat uit zich in mezelf slaan en aan de haren trekken enzo (of jullie hier niet op in willen gaan, want ze zeggen dat t n soort am is en dat mag dus niet hier) en toen zei hij: ow, gaan we zo weer beginnen?

Nou, toen werd t erger, en toen kwam ie uiteindelijk bij me liggen en toen sloeg ie arm om me heen en zei heel zachtjes: niet doen. Maar toen had ik ook zoiets van rot op.. eerst zo'n opmerking en nu wel komen? dus toen zei ik iets van: hoef je niet opeens medelijden te hebben hoor.. ofzo. naja, beetje fout, maar zo voelde ik dat.
Toen vroeg ik m of ie liever even alleen wou zijn en toen zei ie: ik ben toch al bijna helemaal alleen.
Nou lekker.. dus toen zei ik: nou, dan ga ik wel, dan ben je helemaal alleen!

Ben toen kwartiertje beneden geweest en ben weer terug gegaan en gaan slapen aan de andere kant van t bed. en 's nachts in mn slaapje toch weer naar het midden gekropen en toen werd ik weer wakker naast m. hebben t toen uitgepraat en bleek een misverstand te zijn, want hij dacht dat ik had gezegd dat dat vriendje van mn zusje me naakt zag ofzo. blabla..

dus 's avonds hadden we feestje, en ja, dan ga ik niet de hele tijd zitten kleffen, maar op een gegeven moment wou ie geen kus of dat ik m aanraakte en t volgende moment drukte ie me gewoon plat. ik kon t niet helemaal vatten.
en toen op een gegeven moment was ie weg. Dus ik in dat huis kijken.. nergens.. dus ik vragen.. ja, hij zit buiten. zat ie buiten op een bankje. En ik had t er al een keer met m over gehad. of ie niet zomaar wou weglopen als ie ffies alleen wou zijn, maar t ffies wou zeggen. dan wist ik ook waar ie was. en dat deed ie dus weer niet. maar het was al kwart over 1 's nachts en ik was moe, had gedronken en wou naar bed. dus ik wou vragen of we zo naar huis konden. dus ik ging ook naar buiten en een vriend van hem, waar ik op msn veel contact mee heb, wou met me mee. en toen bleek dat ie al verder gelopen was en toen zagen we hem en toen riep ik m en zei dat ie ffies moest wachten. en toen wachtte ie dus heel ffies en liep toen weer verder. moest rennen om bij m te komen. en hij liep gewoon door, ook toen ik tegen m praatte en toen ik t gevraagd had mompelde hij ja en liep nog steeds door.
dat deed zo'n pijn! en toen ging ik maar weer terug naar binnen..
hij kwam pas rond kwart voor 2, 2 uur terug en we gingen kwart over twee weg en lagen half 3 pas in ons bed..

de volgende dag zouden we naar de vriend van mijn moeder gaan in Hoevelaken en we werden wakker en ik vroeg of hij wel mee wou of dat ie liever thuis bleef, maar hij wou mee en hij wist het zeker dat ie niet liever thuis bleef. later op de dag vroeg ik het nog een paar keer, maar hij wist t zeker. ik vroeg of ie mee ging douchen, maar daar had ie geen zin in dus ik zei: nou, dan ga ik douchen en dan gaan we daarna weg okeej? oke.
dus ik had gedouched (was een keertje snel ) en was me aan het aankleden toen hij vroeg: schat? vind je het heel erg als ik niet mee ga? want ik moet morgen weer werken en ik wil hier slapen vannacht en wil vroeg naar bed zodat ik uitgerust kan beginnen. Als het heel erg vind, ga ik wel mee hoor!

nou dat laatste hoeft dan al niet meer. het gaat me ook niet om het feit dat hij niet mee gaat. ik kan het wel begrijpen. maar het gaat om de manier waarop het gaat. eerst wel zeggen van ja enzo en dan als ik er op reken enzo, zeggen van: ik ga toch niet mee.
dat doet me pijn. en dan zegt ie als ik moet huilen: maar je ziet me vrijdag weer!
maar daar gaat t helemaal niet om!

naja, sindsdien gaat t alleen maar slechter. hij had gezegd dat ie zou bellen, maar dat deed ie maar niet, dus had m 's avonds gebeld rond een uur of elf en toen lag ie in bed zei ie, maar hij was wel een ijsje aan het eten en hij zou vroeg gaan slapen zei ie.. nou, dat vond ik heel kut. en hij zei bijna niets.
volgende dag had ik weer gebeld en hij zei alleen maar: ja, nee, geen zin in, allebei..
dus toen had ik maar opgehangen.. en toen had ie op msn de naam: fuck the world. dus toen vroeg ik of dat ook voor mij gold en dat was zo (hij zei letterlijk: tenzij je je verheven voelt boven de wereld!). hij zei dat ie niemand vertrouwde.. en ja, ik ben ook niemand.. en ik schijn dus dingen fout gedaan te hebben en hij wil niet zeggen wat. en ik vroeg of ie misschien in t weekend wou praten, maar dat wou ie niet en hij verdraaide wat ik zei enzo en toen zei ik: lama.. en toen zei ie: dat is het zinnigste wat je tot nu toe gezegd hebt..


dat doet zo'n pijn! Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen! Ik dacht dat ik belangrijk voor m was (volgens hem ondanks dat ie zegt fuck you (volgens mij was t juist daarom, dus snap er niets van) juist wel), en dat hij me vertrouwde en dat ie zo ver was dat ie ook dingen aan me vertelde en hij zei dat hij de enige was bij wie ie zich goed zou kunnen voelen ook al voelde hij zich kut, maar daar twijfel ik nu dus heel erg aan. aan alles. ook aan of ie wel van me houdt. terwijl ik daar zo overtuigd van was.
Ik wil nu dingen doen die niet mogen. Ik weet t gewoon niet meer.
ik word gek hier.
Iemand advies? Ik wil hem echt voor geen goud kwijt. Hij is het belangrijkste in mijn leven!
Kus

Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 21:44.
Advertentie
Oud 22-07-2003, 21:58
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
[QUOTE]Loontjuh schreef op 22-07-2003 @ 22:41:
[

Dat deed pijn. En dat uit zich in mezelf slaan en aan de haren trekken enzo (of jullie hier niet op in willen gaan, want ze zeggen dat t n soort am is en dat mag dus niet hier) en toen zei hij: ow, gaan we zo weer beginnen?]]






Dat is niet raar doe ik ook dat is niet am dat is niet weten met je gevoelens omte gaan niet weet te uiten. heeft niks met am te maken.

ten tweede ik zou een keer jou vriend vriend uit nodigen bv in de kroeg. iets waar jullie je allebei prettig vinden. en het helemaal uitpraten want voor mijn gevoel hebben jullie een miscommuncatie probleem. praat er eens samen over. Neem initiatief als je hem wil houden doe er wat voor niet alles komt makkelijk.


succes chretienne
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Oud 22-07-2003, 22:01
Verwijderd
I know, maar ik wil dan praten, maar hij wil niet..
Oud 22-07-2003, 22:51
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
[QUOTE]chretienne schreef op 22-07-2003 @ 22:58:
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-07-2003 @ 22:41:
[

Dat deed pijn. En dat uit zich in mezelf slaan en aan de haren trekken enzo (of jullie hier niet op in willen gaan, want ze zeggen dat t n soort am is en dat mag dus niet hier) en toen zei hij: ow, gaan we zo weer beginnen?]]


Dat is niet raar doe ik ook dat is niet am dat is niet weten met je gevoelens omte gaan niet weet te uiten. heeft niks met am te maken.




succes chretienne
ten eerste...slaan en haren trekken is am. Am is gevolg van een oorzaak en die oorzaak is gevoelens niet weten te uiten op een goede manier...

Verder heb ik ook niet echt een oplossing. Praten erover helpt waarschijnlijk niet echt, tenminste niet op de manier waarop het nu gebeurt. Als hij in zo'n bui is, dan is het moeilijk om daarmee om te gaan. Het hangt allemaal samen met de persoon. In de tijd dat ik nog een vriendin had kon ze beter niet met mij gaan praten of proberen uit te vinden wat er nu weer fout was. Achteraf gezien was het dan wel fijn om te weten dat iemand om mij gaf, dat ze bij me was in die tijd dat het slecht ging, maar praten hoefde niet, alleen de aanwezigheid was goed.
Dit kan echter bij jouw vriend weer heel anders aanvoelen, dus daar kan ik verder niks nuttigs over zeggen of dit een goede manier zou zijn.

Iets wat je ook kan doen is hem alles erg duidelijk maken. Gewoon de waarheid vertellen, wat hij jouw aandoet en wat jij er allemaal van vind. In dat gesprek zal hij dan vast doen alsof het hem niks doet, maar hopelijk zal het hem ook aan het denken zetten. Hij wil jouw waarschijnlijk ook niet kwijt, dus hopelijk zal hij dan ook meer aan jouw denken. Maken jullie trouwens weleens ruzie...niet alleen een woordenwisseling, maar gewoon iets dat ervoor zorgt dat je elkaar een paar dagen niet wil zien?
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Oud 22-07-2003, 23:49
Verwijderd
Naja, nooit echt ruzie.. en we zien elkaar door de weeks al nooit, omdat we ver bij elkaar vandaan wonen.

Ik denk er over om misschien een brief aan hem te schrijven, om dingen uit te leggen hoe ik ze zie enzo, maar ik weet niet of dat een goed idee is.
Ik heb vandaag een kaartje gestuurd van een tijgetje die dan beweegt en vlindertjes wegblaast en er op gezet iets van:

ik wou dat ik, net als dit tijgetje met de bloemetjes doet, jouw zorgjes soms weg kon blazen.

En dak van m hou enzo..
Ik hoop dat dat wel positief aankomt, want alles wat ik zeg wordt tegenwoordig negatief opgenomen.

*huilt*
Oud 23-07-2003, 00:18
Verwijderd
ik wil gewoon niet het mooiste en belangrijkste in mijn leven kwijtraken.
Ik ben zo bang!
Oud 23-07-2003, 01:30
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Ik ben ook zo'n persoon die er niet over kan praten. Vraag hem het voor je op te schrijven in een persoonlijke brief. Voor hem is het makkelijker omdat hij zijn gevoelens niet hoeft te laten ZIEN en jij begrijpt hem.
Oud 23-07-2003, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Kazanka schreef op 22-07-2003 @ 23:51:
ten eerste...slaan en haren trekken is am. Am is gevolg van een oorzaak en die oorzaak is gevoelens niet weten te uiten op een goede manier...?
Precies.

Verder...misschien jij hem een brief schrijven en/of vragen of hij jou een brief wil schrijven. In sommige gevallen en bij sommige mensen heeft praten idd geen zin. En probeer hem duidelijk te maken dat je van hem houdt ed. Maar laat niet over je heen lopen, daar schieten jullie beiden niks mee op. Laat hem dus ook duidelijk weten dat je wel wilt dat hij op een normale manier met je omgaat. En/of dat als hij niet wil zeggen wat er is, dat hij dan maar 'gewoon' moet doen. Dat je best rekening met hem wilt houden, maar dat dat niet kan als je niet weet wat er is ed. Of vraag hem hoe hij vindt dat jij zou moeten doen ed (niet dat je dat dan ook moet doen).

Mijn voornaamste tip: zorg in eerste instantie voor jezelf. Ga geen rare dingen doen omdat hij raar doet. Jij probeert er voor hem te zijn, maar ik vind dat hij, wat er dan ook is, er ook een beetje voor jou moet zijn.
Oud 23-07-2003, 11:09
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Ik wil niet heel lullig overkomen (k heb ook niet alle posts hierop gelezen alleen die van jou loontjuh) maar hebben jullie misschien niet even tijd apart nodig? Dat hij even op adem kan komen? Dat je hem even niet lastig valt, dan bedenkt hij zich ook wel weer denk ik... Ik bedoel, dan realiseert ie zich op een gegeven moment wel dat ie een beetje fout bezig was. Het gaat denk ik niet helpen als je hem gaat pushen iets te vertellen, dan zal hij het juist niet doen, helemaal niet als ie doet, zoals jij zegt dat hij doet... Laat em even een weekje ofzo... En als ie dan nog niet bijgedraait is, geef em een flinke uitbrander, knapt iedereen van op...

Good luck
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Oud 23-07-2003, 11:31
Verwijderd
Hoi, misschien komt t over dat ik hem soort van verplicht dat hij moet praten.
Dat is absoluut niet zo. Ik heb dat aan anderen ook wel uitgelegd: hij hoeft niet te praten. omdat ik ook weet hoe moeilijk hij dat vaak vind. Maar ik wil het wel graag over dingen hebben, want ik loop nu ook met dingen rond en mag ik die dan niet uiten/bespreekbaar maken?
Oud 23-07-2003, 11:34
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
ok ik leg me er bij neer het is am.

als hij echt niet wil weet jij wel dat het niet aan jou ligt. jij hebt er alles aan gedaan om jullie relatie stand te houden.


succes chretienne
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Oud 23-07-2003, 11:44
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
als het persoon waarmee ik een relatie heb zo moeilijk/gecompliceerd/bot/verward zou ik eerst vragen of diegene dat kan veranderen, en anders zou ik de relatie verbreken, want ik wil de ander kunnen begrijpen, jij loopt nu achter hem aan (letterlijk) en toont begrip, vervolgens doet hij bot en vaag.

ik zou proberen te praten met hem over deze situatie, en als dat niet lukt zou ik het uitmaken, wat moet je nou met zo'n vage/botte gast vraag ik me dan af
Oud 23-07-2003, 12:07
pienie
idd een tijdje appart...
hij heeft geen zin om met jou te praten, ook al bel je em op...
en jij word er gek van omdat hij niks wil zeggen of raar doet...
neem gewoon een beetje afstand af en toe...
Oud 23-07-2003, 17:13
Verwijderd
Citaat:
chretienne schreef op 23-07-2003 @ 12:34:
ok ik leg me er bij neer het is am.

als hij echt niet wil weet jij wel dat het niet aan jou ligt. jij hebt er alles aan gedaan om jullie relatie stand te houden.


succes chretienne
je maakt het klinken alsof het al uit is. Maar zo ver is het nog niet! Dat wil ik ook niet zo ver laten komen.

Ik denk dat ik op het moment even mijn gevoel opzij zet en ga proberen er een leuk weekend van te maken. Zo heeft hij een beetje tijd voor zichzelf, zonder dat ik aan zn kop zeur erover. Echter, als hij zo reageert in het weekend als nu, zal ik er wel over beginnen..
Gisteren was ik in staat om naar zijn woonplaats te rijden en m aan zn haren uit bed te sleuren om een verklaring te geven voor zijn gedrag.
Vandaag voel ik me een stukje beter. Ik heb hem de hele dag niet gesproken of niets van hem gehoord, maar mijn kaartje ligt zeker te weten op de mat. Ik hoop dat dat voor hem fijn is. *bid*
Ik zal niet de brief sturen die ik wou schrijven, en hoop dat hij op een gegeven moment zelf zal komen met wat hem dwars zit.

Ik lees dat jullie zo wel een slecht beeld van hem krijgen. De reden dat ik bij hem blijf is dat ik weet dat hij het heel moeilijk heeft gehad en nog steeds heeft en heel erg in de knoop zit met zichzelf. Ik heb dat ook een tijd gehad en eens in de zoveel tijd ook nog steeds. Het is fijn als er dan iemand voor je is. En ik zal er ook altijd voor hém zijn. En ik hou gewoon teveel van m.

Iedereen bedankt en als je nog goede adviesen hebt, kom er alsjeblieft mee. Dank jullie wel.
Bij deze wil ik ook even poesiefox nog even bedanken voor haar pm.

Kus,
Ilona

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 20:57.
Oud 23-07-2003, 18:20
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
negatief over jou en jouw vriend denk ik niet en zal ik nooit denken. maar veel succes en laat horen als je wil hoe het gaat..


groetjes chretienne
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Oud 23-07-2003, 18:47
Verwijderd
Hej Ilona...

Ik herken me (althans, mn vriend) er wel een beetje in. Mijn vriend is namelijk ook een poosje 'zo' geweest. Het gaat over. Het is alleen erg moeilijk om er mee om te gaan zoals jij en ik dus een poosje geleden. Het enige advies wat ik je kan geven is dat je hem moet laten als hij dat wil. Dingen als dit:
Citaat:
dus ik had gedouched (was een keertje snel ) en was me aan het aankleden toen hij vroeg: schat? vind je het heel erg als ik niet mee ga? want ik moet morgen weer werken en ik wil hier slapen vannacht en wil vroeg naar bed zodat ik uitgerust kan beginnen. Als het heel erg vind, ga ik wel mee hoor!
kunnen gewoon niet en dat moet je dan ook zeggen. Maar het allerbelangrijkste op zulke momenten is je kalmte bewaren en hem vooral geen schuldgevoel aanpraten, maar wel laten merken dat je het niet leuk vindt.
Ik weet het verder ook niet meer, maar automutilatie (dat is toch wat jullie bedoelen met AM?) is niet de oplossing. Nergens voor.

Succes meid, je weet me te vinden mocht je erover willen praten...

Krummeltje (Marjolein)

Oh ja: geef niet te snel op. Slechter kan het niet gaan, alleen maar beter. En achter de wolken....

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 18:49.
Oud 23-07-2003, 18:57
Verwijderd
Ey Marjolein. Dank je wel voor je lieve reactie..
ffies offtopic: i know t is geen oplossing, maar dat is een andere kwestie

maar wat vind jij van mn idee (staat in mn laatste post)?
Oud 23-07-2003, 19:01
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
hoi hoi

elke relatie heeft wel eens een dipje of iig een tijd waarin het 'niet meer zo is als voorheen' (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ) ik zou hem er zelf op aanspreken maar aangezien jij je vriend beter kent en dus zegt dat hij geen prater is, wordt het al lastiger. misschien is het goed om met die ene vriendin te praten. verder rustig nadenken over wat je nou precies van hem verwacht. praten lijkt voor jouw misschien iets wat dus lastig gaat, maar het is wel de duidelijkste manier om erachter te komen wat er nou precies met hem aan de hand is (denk ik).


suc6!
Ads door Google
Oud 23-07-2003, 19:23
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ok,en wat is am juist?
Oud 23-07-2003, 19:35
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 23-07-2003 @ 20:23:
Ok,en wat is am juist?
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-07-2003 @ 19:47:
Ik weet het verder ook niet meer, maar automutilatie (dat is toch wat jullie bedoelen met AM?)
Oud 23-07-2003, 19:36
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 22-07-2003 @ 22:41:
misschien stom om een topic over te openen, maar ik zit er echt heel erg mee. Ik weet niet of ik hier goed zit, of dat het naar L&R moet, maar als iemand m dan ffies wilt verplaatsen, graag..

Mijn vriend zit momenteel echt in een soort van dip. Een tijdje terug was dit al het geval, maar ik kreeg het idee dat het weer beter ging en hij was op vakantie geweest enzo.. Heel leuk. en die vrijdag nadat hij terug was hadden we een half jaar en toen zijn we naar 6flags geweest en 's avonds in bed ging t fout.
ik had t over t vriendje van mn zusje en dat ik t niet fijn vond als hij onverwachts achterom komt (doet ie wel ns), want stel ik lig daar te zonnen in mn string, nou dan wil ik niet dat ie me ziet. Nogal logisch lijkt me. Dus toen vroeg hij: heeft ze je wel eens naakt gezien? En ik: Ilja (is mn zusje)? hij: ja. Ik: ja, natuurlijk.. we zien elkaar elke dag naakt.
Dus hij ging heel ver bij me vandaan liggen en toen ik vroeg of ie bij me kwam liggen zei ie: nee. vraag maar aan *naam vriend zusje* of ie lekker bij je komt liggen.

Dat deed pijn. En dat uit zich in mezelf slaan en aan de haren trekken enzo (of jullie hier niet op in willen gaan, want ze zeggen dat t n soort am is en dat mag dus niet hier) en toen zei hij: ow, gaan we zo weer beginnen?

Nou, toen werd t erger, en toen kwam ie uiteindelijk bij me liggen en toen sloeg ie arm om me heen en zei heel zachtjes: niet doen. Maar toen had ik ook zoiets van rot op.. eerst zo'n opmerking en nu wel komen? dus toen zei ik iets van: hoef je niet opeens medelijden te hebben hoor.. ofzo. naja, beetje fout, maar zo voelde ik dat.
Toen vroeg ik m of ie liever even alleen wou zijn en toen zei ie: ik ben toch al bijna helemaal alleen.
Nou lekker.. dus toen zei ik: nou, dan ga ik wel, dan ben je helemaal alleen!

Ben toen kwartiertje beneden geweest en ben weer terug gegaan en gaan slapen aan de andere kant van t bed. en 's nachts in mn slaapje toch weer naar het midden gekropen en toen werd ik weer wakker naast m. hebben t toen uitgepraat en bleek een misverstand te zijn, want hij dacht dat ik had gezegd dat dat vriendje van mn zusje me naakt zag ofzo. blabla..

dus 's avonds hadden we feestje, en ja, dan ga ik niet de hele tijd zitten kleffen, maar op een gegeven moment wou ie geen kus of dat ik m aanraakte en t volgende moment drukte ie me gewoon plat. ik kon t niet helemaal vatten.
en toen op een gegeven moment was ie weg. Dus ik in dat huis kijken.. nergens.. dus ik vragen.. ja, hij zit buiten. zat ie buiten op een bankje. En ik had t er al een keer met m over gehad. of ie niet zomaar wou weglopen als ie ffies alleen wou zijn, maar t ffies wou zeggen. dan wist ik ook waar ie was. en dat deed ie dus weer niet. maar het was al kwart over 1 's nachts en ik was moe, had gedronken en wou naar bed. dus ik wou vragen of we zo naar huis konden. dus ik ging ook naar buiten en een vriend van hem, waar ik op msn veel contact mee heb, wou met me mee. en toen bleek dat ie al verder gelopen was en toen zagen we hem en toen riep ik m en zei dat ie ffies moest wachten. en toen wachtte ie dus heel ffies en liep toen weer verder. moest rennen om bij m te komen. en hij liep gewoon door, ook toen ik tegen m praatte en toen ik t gevraagd had mompelde hij ja en liep nog steeds door.
dat deed zo'n pijn! en toen ging ik maar weer terug naar binnen..
hij kwam pas rond kwart voor 2, 2 uur terug en we gingen kwart over twee weg en lagen half 3 pas in ons bed..

de volgende dag zouden we naar de vriend van mijn moeder gaan in Hoevelaken en we werden wakker en ik vroeg of hij wel mee wou of dat ie liever thuis bleef, maar hij wou mee en hij wist het zeker dat ie niet liever thuis bleef. later op de dag vroeg ik het nog een paar keer, maar hij wist t zeker. ik vroeg of ie mee ging douchen, maar daar had ie geen zin in dus ik zei: nou, dan ga ik douchen en dan gaan we daarna weg okeej? oke.
dus ik had gedouched (was een keertje snel ) en was me aan het aankleden toen hij vroeg: schat? vind je het heel erg als ik niet mee ga? want ik moet morgen weer werken en ik wil hier slapen vannacht en wil vroeg naar bed zodat ik uitgerust kan beginnen. Als het heel erg vind, ga ik wel mee hoor!

nou dat laatste hoeft dan al niet meer. het gaat me ook niet om het feit dat hij niet mee gaat. ik kan het wel begrijpen. maar het gaat om de manier waarop het gaat. eerst wel zeggen van ja enzo en dan als ik er op reken enzo, zeggen van: ik ga toch niet mee.
dat doet me pijn. en dan zegt ie als ik moet huilen: maar je ziet me vrijdag weer!
maar daar gaat t helemaal niet om!

naja, sindsdien gaat t alleen maar slechter. hij had gezegd dat ie zou bellen, maar dat deed ie maar niet, dus had m 's avonds gebeld rond een uur of elf en toen lag ie in bed zei ie, maar hij was wel een ijsje aan het eten en hij zou vroeg gaan slapen zei ie.. nou, dat vond ik heel kut. en hij zei bijna niets.
volgende dag had ik weer gebeld en hij zei alleen maar: ja, nee, geen zin in, allebei..
dus toen had ik maar opgehangen.. en toen had ie op msn de naam: fuck the world. dus toen vroeg ik of dat ook voor mij gold en dat was zo (hij zei letterlijk: tenzij je je verheven voelt boven de wereld!). hij zei dat ie niemand vertrouwde.. en ja, ik ben ook niemand.. en ik schijn dus dingen fout gedaan te hebben en hij wil niet zeggen wat. en ik vroeg of ie misschien in t weekend wou praten, maar dat wou ie niet en hij verdraaide wat ik zei enzo en toen zei ik: lama.. en toen zei ie: dat is het zinnigste wat je tot nu toe gezegd hebt..


dat doet zo'n pijn! Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen! Ik dacht dat ik belangrijk voor m was (volgens hem ondanks dat ie zegt fuck you (volgens mij was t juist daarom, dus snap er niets van) juist wel), en dat hij me vertrouwde en dat ie zo ver was dat ie ook dingen aan me vertelde en hij zei dat hij de enige was bij wie ie zich goed zou kunnen voelen ook al voelde hij zich kut, maar daar twijfel ik nu dus heel erg aan. aan alles. ook aan of ie wel van me houdt. terwijl ik daar zo overtuigd van was.
Ik wil nu dingen doen die niet mogen. Ik weet t gewoon niet meer.
ik word gek hier.
Iemand advies? Ik wil hem echt voor geen goud kwijt. Hij is het belangrijkste in mijn leven!
Kus
Je vriend zit toch ook op dit forum? Laat hem dit dan eens lezen of print het uit en verstuur het per post. Zo krijgt hij de mogelijkheid om in te zien wat zijn gedrag met jou doet.
Oud 23-07-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-07-2003 @ 19:57:
maar wat vind jij van mn idee (staat in mn laatste post)?
Het is een goed idee. Steun heeft ie nodig... en niet (no offence) gezeur. Hoewel jij dr natuurlijk niet onder moet gaan lijden he? Hou dat wel een beetje in de gaten...

ennuh:

Citaat:
ikheetfroukje schreef op 23-07-2003 @ 20:36:
Je vriend zit toch ook op dit forum? Laat hem dit dan eens lezen of print het uit en verstuur het per post. Zo krijgt hij de mogelijkheid om in te zien wat zijn gedrag met jou doet.
Oud 23-07-2003, 20:40
Verwijderd
Ben bang dat ik m dan alleen maar nog meer pijn doe.. (door versturen van dit)
en fruitvliegje: ikheetfroukje had t al gezegd, maar am is automutilatie.
Oud 23-07-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-07-2003 @ 21:40:
Ben bang dat ik m dan alleen maar nog meer pijn doe.. (door versturen van dit)
Beter zelf zeggen dan dat hij er per ongeluk achterkomt als ie eens toevallig op psychologie komt.

En dan weet hij het ook eens.

Maar ik snap jouw standpunt ook wel.
Oud 23-07-2003, 20:43
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-07-2003 @ 21:40:
Ben bang dat ik m dan alleen maar nog meer pijn doe.. (door versturen van dit)
en fruitvliegje: ikheetfroukje had t al gezegd, maar am is automutilatie.
Door het niet te doen, doe je jezelf pijn. En nogmaals als hij niet weet wat zijn gedrag met jou doet, heeft ie ook niet de kans om het te veranderen of bespreekbaar te maken.

Toch?
Advertentie
Oud 23-07-2003, 20:50
Verwijderd
Nou, heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij me heel erg pijn doet zo.
Hij is nu online gekomen.. Op advies van anderen zeg ik niets. Hij moet t nu maar even zelf uitzoeken..
Oud 23-07-2003, 20:55
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-07-2003 @ 21:40:
Ben bang dat ik m dan alleen maar nog meer pijn doe.. (door versturen van dit)
en fruitvliegje: ikheetfroukje had t al gezegd, maar am is automutilatie.
had ik al wel gelezen, maar wat is dat?
Oud 23-07-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 23-07-2003 @ 21:55:
had ik al wel gelezen, maar wat is dat?
zelfverwonding
Oud 23-07-2003, 20:56
Verwijderd
Oeh! Ik moet me zo inhouden om niet te zeggen: hoi schat. Hoe is het nu met je?

Oud 23-07-2003, 21:21
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-07-2003 @ 21:56:
Oeh! Ik moet me zo inhouden om niet te zeggen: hoi schat. Hoe is het nu met je?

volg het ff niet meer.
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Oud 24-07-2003, 10:16
Verwijderd
Citaat:
chretienne schreef op 23-07-2003 @ 22:21:
volg het ff niet meer.
nou, iedereen zegt: laat m ffies gaan. en ffies niets tegen m zeggen enzo. en nu was ie online en ik wou gewoon zo graag wat tegen m zeggen...
snap?
Oud 24-07-2003, 10:34
poesiefox
poesiefox is offline
Laat hem even met rust meis, hoe moeilijk dat voor jou ook is. Geef hem even de ruimte. Iedereen heeft een beetje tijd nodig om wat te mokken, om even wat in zijn sop gaar te koken, om er zelf uit te komen.

Het enige wat hij moet weten is dat jij van hem zal houden, wat hij ook doet, wie hij ook is, hoe hij zich ook voelt. Hij is goed genoeg. Punt.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 24-07-2003, 11:03
Verwijderd
Daar ben ik nu mee bezig (jaja, dat is heeel moeilijk voor mij), maar hij zou misschien dit weekend komen? is dat dus een goed idee? er gewoon van proberen een leuk weekend van te maken zonder serieus gebabbel enzo?
(ik laat uiteraard de keuze aan hem)

maar nu heb ik dus de 'theorie' m ffies met rust laten.. maar ik moet wel weten of ie komt.
optie van een vriend was: sms m.. dan moet ie zelf kiezen wat ie doet. smsen/bellen etc..
naja,
iemand idee over?
Oud 24-07-2003, 11:29
The0
The0 is offline
Dat idee laat ik over aan de volgende. *loontjuh weet wel waarom

Verder heleboel reacties. Ik vraag me af of dit forum uitprinten een goeie oplossing is, je zegt toch dingen die niet voor hem bestemd zijn, en als ie weet dat Loontjuh hier post, zal hij ook op haar naam kunnen zoeken en misschien nog meer dingen vinden die niet voor hem bestemd zijn (zou niet de eerste keer zijn dat ik dat lees op het forum)

Poesiefox: "Het enige wat hij moet weten is dat jij van hem zal houden, wat hij ook doet, wie hij ook is, hoe hij zich ook voelt. Hij is goed genoeg. Punt."

Ik weet dat je dit anders bedoeld dan je het zegt, maar hiermee geef je dus aan dat ze volledig over zich moet laten heenlopen. Vind ik vannie. Uiteraard als je van iemand houd moet die een HELEBOEL kunnen maken, maar onder alle voorwaarden lijkt me wat veel.

Lijkt me een goed idee om dat voor te stellen, een weekend geen gezeur of uitpraten. Verder was die tijgerkaart ook cool gevonden, je bent wel creatief (zie ook dat plan voor jullie 6 maanden samen date). Maar, we dobberen af.

Succes met alles! Kuskuskus
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Oud 24-07-2003, 11:30
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-07-2003 @ 12:03:
Daar ben ik nu mee bezig (jaja, dat is heeel moeilijk voor mij), maar hij zou misschien dit weekend komen? is dat dus een goed idee? er gewoon van proberen een leuk weekend van te maken zonder serieus gebabbel enzo?
(ik laat uiteraard de keuze aan hem)

maar nu heb ik dus de 'theorie' m ffies met rust laten.. maar ik moet wel weten of ie komt.
optie van een vriend was: sms m.. dan moet ie zelf kiezen wat ie doet. smsen/bellen etc..
naja,
iemand idee over?
Precies, gewoon een gezellig weekend, rustig samen. Desnoods alleen zondag, dan hoeft-ie zaterdag niet mee uit.( is nu misschien teveel van het goeie) Eens een weekendje niet op de divan bij Ilona Freud.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 24-07-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 24-07-2003 @ 12:30:
Precies, gewoon een gezellig weekend, rustig samen. Desnoods alleen zondag, dan hoeft-ie zaterdag niet mee uit.( is nu misschien teveel van het goeie) Eens een weekendje niet op de divan bij Ilona Freud.
divan? ilona freud? snap de laatste zin niet

wij gaan nooit uit op zaterdag..


[edit] is al uitgelegd.. hihi.. snap t.. sorry ben nie zo slim.kus [/edit]

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 11:57.
Ads door Google
Oud 24-07-2003, 17:15
Verwijderd
Keej, dilemma dilemma.
naja, ik probeer dus niets tegen m te zeggen, maar moet natuurlijk wel weten of ie komt morgen.
mijn moeder zegt: laat hem maar bellen.
ja, mee eens.
maar wat als ie niet belt?
want hij moet ook ffies de digi cam meenemen, want staan nog foto's op die ook op mijn computer moeten.. maarja, ik weet dat waarschijnlijk,als ik het niet zeg hij het vergeet, en misschien ook wel als ik t wel zeg.
wat moet ik dus doen?
een sms met:
hoi lieverd, kom je morgen of niet?zo ja, neem je dan de cam mee?

of helemaal niets..
Oud 24-07-2003, 17:20
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-07-2003 @ 18:15:
Keej, dilemma dilemma.
naja, ik probeer dus niets tegen m te zeggen, maar moet natuurlijk wel weten of ie komt morgen.
mijn moeder zegt: laat hem maar bellen.
ja, mee eens.
maar wat als ie niet belt?
want hij moet ook ffies de digi cam meenemen, want staan nog foto's op die ook op mijn computer moeten.. maarja, ik weet dat waarschijnlijk,als ik het niet zeg hij het vergeet, en misschien ook wel als ik t wel zeg.
wat moet ik dus doen?
een sms met:
hoi lieverd, kom je morgen of niet?zo ja, neem je dan de cam mee?

of helemaal niets..
Ik was laatst ook zo in dilemma. Mijn moeder zei tegen mij dat ik moest wachten tot hij iets zou laten horen..Is echt enorm moeilijk want ik dacht gewoon dat hij niks liet horen. Maar ik kan je vermelden dat het een heel fijn gevoel is, als hij ineens dan wel iets laat horen. ik zou dus niets sturen en kijken wat hij daarmee doet...
Oud 24-07-2003, 20:19
Verwijderd
En wat als ie niets van zich laat horen? want daar ziet het er nu wel naar uit...
Oud 24-07-2003, 21:24
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-07-2003 @ 21:19:
En wat als ie niets van zich laat horen? want daar ziet het er nu wel naar uit...


I know the problem. ik kan mij wel nooit inhouden...
Stuur het berichtje, zou ik zo zeggen. Misschien zonder de "lieverd", zodat het heel neutraal en informatief blijft.
Zet er mss bij dat je het moet weten (en dus daarom een berichtje stuurt)
Oud 24-07-2003, 21:25
Verwijderd
Nou, hij heeft net op msn sorry gezegt en dat t m spijt van afgelopen dagen.
dat voelt goed.
hij zit nog in een dip, maar dat lukt ons ook wel.
iedereen heel erg bedankt.
dikke kus
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn vrienden praten bad over mijn crush.
Nite
5 21-01-2016 20:15
Liefde & Relatie verliefd op de beste vriend van mijn vriendje
vibi
5 21-12-2014 18:39
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje
xwebelieve
7 17-07-2012 13:19
Liefde & Relatie De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help!
lonelyness
7 07-09-2004 22:28
Liefde & Relatie mijn vriend stallkt me via pc...?
@Moon
47 22-12-2002 11:36
Liefde & Relatie Mijn vriend & zijn vrienden..
Piccola
93 27-09-2002 19:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.