Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 22:56
martin24
martin24 is offline
Als je onder de douche wegkomt wil dat (bij mij) nog niet altijd zeggen dat ik me dan gelijk aankleed, 's avonds zowiezo niet omdat ik dan toch het bed in duik, maar dan moet ik nog wel eens naar het toilet, of ff wat drinken pakken enzo.

Mijn vraag is of jullie wel eens naakt of half naakt door het huis lopen en of jullie dan de gordijnen ofzo dicht hebben?

Ik loop dus nog wel eens naakt door het huis na het douchen, en als het donker buiten is laat ik de lampen uit en pak ik drinken uit de koelkast (lastig dat lampje in de koelkast ) terwijl de gordijnen open zijn.
Boven loop ik ook wel eens per ongeluk naakt een kamer in waar ik de gordijnen nog open heb, tot nu toe nooit iets over gehoord. Slechts 1x gehad dat ik een kamer in liep en snel iets wilde pakken maar dat ik aan de overkant een meisje uitvoerig zag kijken.
Het boeit me niet echt, wel is het strafbaar dus ik denk er wel om, maar als ik al naakt ben en ik wil iets hebben uit bv. de koelkast dan pak ik het gewoon (mits het donker en rustig is buiten)

Was nieuwsgierig hoe jullie dat hebben!
__________________
Blaat blaat!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 23:13
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Nee ik loop (en liep ook niet) niet naakt door het huis, want ik woon op kamers dus er zijn altijd andere thuis. Meestal trek ik mn pyama aan of wikkel die handdoek om me heen.
Ik deed dat trouwens ook niet toen ik nog thuis woonde, tenzij ik alleen thuis was met mn vriend
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 23:23
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik heb m'n eigen huis, dus waarom niet? Als de buren naar binnen willen kijken als ik naakt rondloop is dat hun probleem.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 23:53
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Nee, ik loop sowieso niet naakt door het huis
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 00:41
Verwijderd
Uhm, nou ja, ik heb een kamer op de eerste verdieping en iedereen kijkt dus zo naar binnen, helemaal als ik mijn licht aanheb. Dus het is wel handig als ik mijn gordijnen dicht doe. Moet ik het natuurlijk niet vergeten... >_>
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 02:10
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
mijn gordijnen zijn sowieso altijd dicht
en als ik naakt loop is het van de badkamer naar mijn kamer en behalve mijn begordijnde ramen zijn er geen ramen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:11
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
martin24 schreef op 16-10-2004 @ 23:56 :
wel is het strafbaar dus ik denk er wel om, maar als ik al naakt ben en ik wil iets hebben uit bv. de koelkast dan pak ik het gewoon (mits het donker en rustig is buiten)
Het is niet strafbaar. In je eigen huis mag je raakt rondlopen als je wilt. Pas als je sexuele handelingen gaat verrichten kun je opgepakt worden voor verstoring van de openbare orde heb ik ooit gelezen.

Ik loop sowieso elke ochtend naakt van bed naar badkamer, maar we hebben wel altijd de luxaflex dicht. En mochten die een keertje toevallig open zijn, we wonen op de 5de verdieping, en alleen de overburen zouden wat kunnen zien maar die kans is zo klein die neem ik voor lief.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:21
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik loop nooit naakt rond. en anders is het alleen een stukje de trap op, zonder ramen. gelukkig;
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:23
Dolby Surreal
Avatar van Dolby Surreal
Dolby Surreal is offline
ik vind het wel leuk om de buren te shockeren

het lijkt mij niet strafbaar om in je eigen huis naakt rond te lopen en zelfs als je dan sexuele handelingen gaat verrichten, lijkt het me sterk dat je daarvoor opgepakt kunt worden. het is toch je eigen huis?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:27
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-10-2004 @ 01:41 :
Moet ik het natuurlijk niet vergeten... >_>
Zeg, waar woon jij
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:42
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Dolby Surreal schreef op 17-10-2004 @ 09:23 :
het lijkt mij niet strafbaar om in je eigen huis naakt rond te lopen en zelfs als je dan sexuele handelingen gaat verrichten, lijkt het me sterk dat je daarvoor opgepakt kunt worden. het is toch je eigen huis?
Dat wil niet zeggen dat alles mag. Je mag er ook niemand vermoorden omdat het je eigen huis is
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 09:12
Billy_bob
Billy_bob is offline
Loop zo vaak naakt door het huis, boeit me echt niet. Ik ga nou ook weer niet met me leuter voor het raam staan zwingen dat is dan wat overdreven.
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 17-10-2004 @ 03:10 :
mijn gordijnen zijn sowieso altijd dicht
en als ik naakt loop is het van de badkamer naar mijn kamer en behalve mijn begordijnde ramen zijn er geen ramen
wrom zou je altijd je gordijnen dichthebben? lijkt me ook 'n deprimerende boel dan..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 09:39
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Kheb ook normaal mn gordijnen 24/7 dicht, maar soms staat mn raam wagenwijd open en ook dan loop ik poedelnaakt door mn kamer
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 11:46
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Thuis doe ik het niet...
Maar bij mijn toenmalige vriend liep ik wel vaak naakt...
ook met gordijnen los...
1 keer is dat heel fout gelopen... Er stond een busje met een bouwvakker en die zag me... de rest van de dag is die nog een stuk of 7 keer langsgereden en stil blijven staan te loeren...
sindsdien ben ik wat meer gaan oppassen...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 11:53
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het is niet strafbaar om naakt in huis rond te lopen, en ook niet om in huis sexuele handelingen te verrichten, met de gordijnen open.

Dit zou pas anders worden als je overduidelijk niet vergeten bent de gordijnen dicht te doen, maar dat je in wezen aan het potloodventen bent, maar dan niet in het park. Dan gaat het dus om de bedoeling van je handelingen.

Dus als jij in de woonkamer voor de open ramen gaat staan en je laat je klok en hamerspel aan de kindertjes in de buurt zien als de scholen net uit zijn, dan zou je misschien een diender aan de deur kunnen krijgen die je vriendelijk verzoekt om dit in het vervolg niet meer te doen.

Sowieso krijg je een hele slechte naam in de buurt. "hee, daar heb je het huis van die viezerik!"
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 12:29
Yolcu
Yolcu is offline
Ik heb niet eens gordijnen
Maar goed, ik woon 3 hoog aan een drukke weg met twee joekels van bomen voor m'n raam dus het zal wel meevallen met de inkijk..

Al heb ik me wel voorgenomen om de komende maand gordijnen op te hangen, als het winter wordt en de bomen hun blaadjes verliezen dan wordt het wel erg makkelijk om binnen te kijken..

Verder boeit het me niet zoveel. Naakt is maar naakt hoor, ik heb geen andere onderdelen dan een ander meisje.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:35
waves
Avatar van waves
waves is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 17-10-2004 @ 00:53 :
Nee, ik loop sowieso niet naakt door het huis
ik woon nog bij mijn ouders thuis, lijkt me niet zo'n goed idee.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 13:45
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Nu ben ik heel kuis, maar vroeger niet zo maar dat had ik toen niet door. Ik ging er altijd maar vanuit dat als ik het licht uithad en alleen de tv aan had staan dat het dan niet licht genoeg was voor de buren en zo om me te kunnen zien. Was ik dus een keer bij de buren en zag per ongeluk hoe mijn kamer eruitzag als de tv aanstond in het donker. Dat was wel even schrikken. Ik hoop niet dat ze wel eens vreemde dingen van me hebben gezien, want zeg nou zelf wat kijk je bij uitstek op tv in het donker...
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:15
Verwijderd
Om van de badkamer naar de slaapkamer te gaan, moet ik door de woonkamer, en daar zijn 2 grote ramen. Nu woon ik op de 2de verdieping, dus mensen op straat kijken niet zo naar binnen. Tegenover me is een hotel, als daar gasten zijn, kunnen ze me wel zien. Maar eigenlijk kan het me niets schelen. Ik loop dus wel naakt door 't huis, ga niet naakt voor de ramen staan maar ga ook niet de gordijnen speciaal dicht doen. Daarnaast, in het hotel willen gasten ook wel eens de gordijnen open laten staan, dus het compenseert zich wel weer

Toen ik nog bij mijn ouders woonde, liep ik boven ook wel eens naakt rond. Geen zin om m'n kleren nat te maken op de badkamer bv. Maar ach, mijn ouders doen hetzelfde, schamen zich ook niet.

Ik schaam me niet erg snel voor het naakt-zijn...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 14:58
Verwijderd
ik loop niet naakt door het huis. en alleen naakt in mn slaapkamer als inderdaad de gordijnen dicht zijn. want het slaapkamerraam van mijn buurjongetje ligt recht tegenover de mijne. en hij heeft al eens een grapje uitgehaald met een verrekijker...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 15:53
Mara
Mara is offline
Ik loop niet naakt door 't huis.

Op m'n kamer doe ik wel de gordijnen dicht. Ik heb een kamer op de eerste verdieping, en een vrij groot raam. Ook kijkt 't nog 's uit over nog wat huizen en een parkeerplaats, mensen kunnen me dus érg makkelijk zien.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:08
Verwijderd
ik woon nog thuis dus ik loop altijd met een handoek(je) om als ik bijvoorbeeld net uit bad kom en de telefoon beneden gaat ofzo, maar over het algemeen draag ik wel kleren thuis het is meer als ik net uit bad kom of me net aan het omkleden ben
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:20
11568
11568 is offline
Wat heeft dat met Seksualiteit te maken
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:23
11568
11568 is offline
Ik zat trouwens laatst uit mijn raam te kijken 's nachts en toen zag ik de hele tijd twee naakte mannen heel blij en vrolijk achter elkaar aanrennen, door het hele huis. Lichten fel aan en alle gordijnen open.

En op de bovenverdieping vergeet ik het zelf ook weleens.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 16:26
Verwijderd
Nee, doe ik eigenlijk nooit. Ik loop wel 'ns naakt van de douche naar mijn kamer maar dan doe ik niet het gordijn dicht voor die 2 minuten die ik er naakt ben ofzo. Boeiend. Alsof er wat te zien is aan een naakte kerel.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:10
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-10-2004 @ 17:26 :
Nee, doe ik eigenlijk nooit. Ik loop wel 'ns naakt van de douche naar mijn kamer maar dan doe ik niet het gordijn dicht voor die 2 minuten die ik er naakt ben ofzo. Boeiend. Alsof er wat te zien is aan een naakte kerel.
nou....

Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 17:37
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Jaah, als ik gedouched heb en ik naar mijn kamer loop moet ik een trap op en dan gebeurd dat wel eens. Of soms voor douchen nog even snel naar de wc, een kamertje verder.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:08
Dr.Martenmeisje
Avatar van Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
doe als er mensen in huis zijn een handdoek om me heen als ik onder de douche vandaan kom. Als ik iets moet pakken in een kamer waar een raam zit waarvan gordijnen open zijn, loop ik altijd half gebukt *hoe psygisch*
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:12
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
nja, ik let er niet speciaal op ofzo. loop niet vaak naakt door het huis, maar als het gebeurt komt het wel eens voor dat de gordijnen nog open zijn. Er zal dus best wel iemand geweest zijn die me naakt gezien heeft zonder dat ik dat wilde, nja boeien. maakt me niet echt veel uit. zie er ook maar uit als de gemiddelde jongen
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:15
Dolby Surreal
Avatar van Dolby Surreal
Dolby Surreal is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 17-10-2004 @ 09:42 :
Dat wil niet zeggen dat alles mag. Je mag er ook niemand vermoorden omdat het je eigen huis is

ja jezus wat een baggervergelijking
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 19:29
Isil
Isil is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 17-10-2004 @ 20:12 :
zie er ook maar uit als de gemiddelde jongen
als je even nieuwere foto's in je profiel zou zetten zouden ze het straks nog geloven ook, die van nu zijn wel érg oud!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:08
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
help me er later eens aan herinneren. doe ik het misschien ook nog. maar back ontopic
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:12
Verwijderd
De opkijk vanaf de straat mijn kamer in is amper, tot niets verhullend. In de badkamer zit alleen een hoog, klein raampje, en op de benedenverdieping loop ik nooit compleet naakt.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 08:39
Guinevere
Avatar van Guinevere
Guinevere is offline
Ik woon nog thuis en boven wandel ik gerust bloot rond (soms computer ik zelfs in m'n nakie ), tenzij mijn broertje een hoop vriendjes uitgenodigd heeft natuurlijk... Beneden loop ik nooit bloot, dan trek ik altijd een badjas aan.
__________________
Accidentally in love...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 09:20
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ach, ik hobbel zo vaak naakt of half naakt door het huis. Het is toch mijn eigen huis? En dat mensen dan wel eens iets kunnen zien, tja... Beneden hou ik daar wel rekening mee (doorzonwoning met veel kinders in de straat), maar verder boeit het mij vrij weinig. Als mensen het niet willen zien, kijken ze maar niet. En als ze het wel willen zien, hebben ze toevallig geluk gehad. Zo simpel is het .
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 09:36
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ik zorg er wel voor dat de gordijnen dicht zijn Vind ik toch ff wat prettiger
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
ParisPlage schreef op 17-10-2004 @ 09:42 :
Dat wil niet zeggen dat alles mag. Je mag er ook niemand vermoorden omdat het je eigen huis is

Natuurlijk mag niet alles, maar naakt rond lopen echt wel hoor. Beetje stomme opmerking...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:23
Verwijderd
altijd wel met handdoek om of string aan
opzich wonen de buren heel eind weg van ons dus ze kunnen niet naar binnen kijken ofzo
(woon niet in een wijk)
maar vanuit mn kamer kan je de veiling zien en als ik daar in het donker sta met het licht aan hebben ze daar wel een leuk uitzicht
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:33
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-10-2004 @ 11:15 :

Natuurlijk mag niet alles, maar naakt rond lopen echt wel hoor. Beetje stomme opmerking...
Eerst lezen waar het over gaat: ik schreef juist dat naakt rondlopen juist wel mocht, maar sex hebben voor het open raam niet. Als reactie daar op schreef Dolby Surreal:

"zelfs als je dan sexuele handelingen gaat verrichten, lijkt het me sterk dat je daarvoor opgepakt kunt worden. het is toch je eigen huis?"

Dat is een argument van niks, want het veronderstelt dat je alles kan maken omdat het je eigen huis is. Vandaar mijn reactie dat je niet alles mag zelfs als het je eigen huis is. Er staat ook een achter?
Anyway, nou begrijp je mijn "stomme opmerking" misschien beter?
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:30
Verwijderd
Ik loop gewoon naakt door het huis. Als het moet ook naar beneden hoor. Geen probleem. Mn moeder loopt ook naakt of in dr ondergoed door t huis, evenals mn zusje. De vriend van mn moeder weer niet, maar ach, die hoef ik ook niet naakt te zien Aan mn moeder en zusje ben ik gewend. Vroeger deed ik t bij mn vader ook gewoon. Hebben daar nooit een probleem van gemaakt bij mij thuis, dus doen dat nog steeds niet. Als er andere mensen in huis zijn loop ik echter niet naakt.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 17:44
Blastomaniac
Blastomaniac is offline
Citaat:
11568 schreef op 17-10-2004 @ 17:20 :
Wat heeft dat met Seksualiteit te maken
Kan de topic-opener zich weer opgeilen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:00
Verwijderd
Ik heb geen gordijn op mijn kamer bovendien kijkt mijn raam uit op een plein; de mensen aan de overkant hebben een verrekijker nodig om mij te zien.

De woonkamer wandel ik wel eens naakt in als ik haast heb en mijn huisgenote niet thuis is. Maar de woonkamer heeft ook een raam aan de straatkant waar dus twee meter verderop mensen zitten op dezelfde hoogte, dus dat is niet echt mijn gewoonte.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-10-2004 @ 14:30 :
Ik loop gewoon naakt door het huis. Als het moet ook naar beneden hoor. Hebben daar nooit een probleem van gemaakt bij mij thuis, dus doen dat nog steeds niet. Als er andere mensen in huis zijn loop ik echter niet naakt.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 14:29
Fragezeichen
Avatar van Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik loop eigenlijk nooit helemaal naakt in huis rond (hier in de studentenflat zeker niet maar thuis bij mijn ouders ook niet) en de gordijnen zijn meestal wel dicht op momenten dat ik half naakt rondloop.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:56
martin24
martin24 is offline
Citaat:
Blastomaniac schreef op 18-10-2004 @ 18:44 :
Kan de topic-opener zich weer opgeilen.


Spreek voor jezelf zeg.. Als ik hier geil van moet worden is het wel heel triest, maar dat jij op de gedachte komt zal wel betekenen dat jij er wel geil van wordt.. Die opmerking zegt meer over jou dan over mij, ik stel gewoon een vraag, jij suggereert iets wat niet in mijn gedachte was gekomen..

In ieder geval on topic,
Volgens mij is het naakt lopen in huis in zekere zin wel strafbaar, als je het voor de ramen doet waar iedereen je kan zien kun je daar problemen mee krijgen, zoiets heb ik wel eens op een journaal gezien. sexuele handelingen in het zicht van een ander zijn zowiezo niet toegestaan volgens mij, ook al is het je eigen huis.
__________________
Blaat blaat!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:26
Verwijderd
Hmm.. nope.. wel met een handoek om me heen. Soms bij mn vriend.. als ik bijvoorbeeld uit de douche recht naar bed ga (ik slaap toch naakt, aankleden heeft dan tgeen nut)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:08
Verwijderd
Ja, op mijn kamer in studenthuis wel als dat zo uitkomt, en in alleen boxershort door hele huis als dat zo uitkomt. Bij mijn ouders al helemaal.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:18
Verwijderd
In mijn huis, waar ik op kamers woon zorg ik wel dat ik wat aan heb. Daarnaast de overburen kunnen alles zien wat ik doe, ik heb ook echt een heel groot raam, dus ik zorg meestal wel dat de gordijnen dicht zijn dan. 1 keer moest ik ff een andere bh aan, had ik de gordijnen niet dicht gedaan. Toen ik me omdraaide wist die jongen niet hoe snel hij weg moest kijken
Bij mijn moeder sneller, maar ook niet al te vaak. Meestal doe ik dan wel ff snel wat aan.

De overburen hier trouwens zie ik wel vaak naakt. vanuit mijn kamer kijk ik recht in hun douche die beplakt is met van dat transparante plakfolie. Maar ja daar kun je echt alles door zien En wat sommige jongens doen onder de douche... *doet dan maar snel de gordijnen dicht*
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 10:14
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 20-10-2004 @ 23:18 :

De overburen hier trouwens zie ik wel vaak naakt. vanuit mijn kamer kijk ik recht in hun douche die beplakt is met van dat transparante plakfolie. Maar ja daar kun je echt alles door zien En wat sommige jongens doen onder de douche... *doet dan maar snel de gordijnen dicht*
Mijn slaapkamer lag vroeger altijd naast een gangetje naast het huis, en aan de andere kant van het gangetje bevond zich een dakraampje van de badkamer van de buren. Aangezien mijn raam recht op het dak uitkeek, hebben we er iets voorgemaakt, maar je kon de mensen eerst zien douchen. Uiteindelijk kon ik ze alleen nog horen, dat slaapt toch niet lekker
Helemaal naar; het was ook hun enige toilet, en ze hadden altijd het raampje open, mijn raam was oud en kon niet meer helemaal dicht ( oud huis ) dus toen er een keer allemaal mensen op visite waren en ze te veel dronken, hoorde je het ene kotsgeluid na het andere... Bwugh. Toen ben ik bij mijn zus op de kamer gaan liggen...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Naakt kruipend door mijn slaapkamer
sharonvanl
1 24-06-2014 10:06
Lifestyle Is jullie ooit zoiets overkomen?
anjali
7 28-03-2010 12:50
Lifestyle Naakt
Otis
128 18-10-2006 11:09
Verhalen & Gedichten Een nacht met Cleo
Verwijderd
1 28-12-2005 11:50
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.