Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2009, 18:10
ziezegraag
ziezegraag is offline
Situatieschets:

Begin september kreeg ik contact met een meisje, uit Oost-Vlaanderen. (ben zelf W-Vl) Ze had profiel en foto's van me gezien en vond me blijkbaar interessant. We hebben dan een tijdje contact gehad. Meestal begon ze zelf te chatten of SMSen. Zondag hadden we afgesproken en kwam ze met de trein tot bij mij.

Ze viel heel goed mee. Denk beetje mijn type meisje (gewoon, ernstig, geen partybeest). Van uitzicht wist ik ni goe hoe ze precies zou zijn int echt (wel al foto's gezien, maja...) ma ze viel enorm goe mee.

We zijn iets gaan eten op een terrasje op de markt, en daarna zijn we een filmpje gaan kijken in de cinema. Tijdens de film effe getwijfeld maar dan toch gedurft om haar hand wa aan te raken. Daarna me hand op haar dij gelegd. Ze reageerde ni echt, ma liet me wel doen. Daarna haar been nog wa gestreeld. Na de film heb ik haar terug naar het station gebracht. Toen ze op de trein stapte nog een zoen en ze zei 'tot de volgende keer'.

Uurtje daarna kreeg ik SMS: 'voila ben thuis, bedankt vo vandaag x'
Heb dan ook nog met haar gechat zondagavond en vertelt da ik het leuk vond en dat zij positief was meegevallen. Ze antwoorde 'jij ook ze '. Omda ik me ni zeker voelde over het feit dak haar gestreeld had, heb ik het er met haar even over gehad. Ik zei dat ze dat gerust mocht als ze da ni graag had als ik da deed en dan ik ni wilde da ze zich ni goe voelde ofzo. Kreeg dan als antwoord: 'voelde me wel goed ze ', 'en als ik het ni had gewild had je het wel gemerkt'.

's avonds stuurde ze ook nog een SMS: 'Voila is bedtijd voor mij , slaapwel xje'


Wat nu mijn probleem?

Sedert zondagavond heb ik haar nu niet meer gehoord. Ze heeft ni meer geSMSt en heb haar ook ni op MSN gezien. Is dit nu een slecht teken ? Moet ik zelf iets naar haar SMS'en, en zoja wat best ? Had een goed gevoel na zondag, ma vind het raar da ze nu geen contact meer neemt. Of panikeer ik nu gewoon te snel ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2009, 18:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoe vaak sprak je haar hiervoor? Elke dag?

Tsja, het kan beide kanten op zijn. Kan zijn dat ze normaal niet zo vaak achter de computer zit, of dat ze even geen tijd heeft gehad. Alhoewel, smsen kun je natuurlijk altijd. Wat dat betreft kan het ook het negeren zijn omdat ze je niet meer interessant vindt. Meiden zijn zo lekker duidelijk
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 18:25
ziezegraag
ziezegraag is offline
Citaat:
Hoe vaak sprak je haar hiervoor? Elke dag?

Tsja, het kan beide kanten op zijn. Kan zijn dat ze normaal niet zo vaak achter de computer zit, of dat ze even geen tijd heeft gehad. Alhoewel, smsen kun je natuurlijk altijd. Wat dat betreft kan het ook het negeren zijn omdat ze je niet meer interessant vindt. Meiden zijn zo lekker duidelijk
Goh, we chatten redelijk wat, ma niet iedere dag.

Maar wrm reageert ze dan zondag na onze afspraak positief (lijkt mij toch) en zou ze me nu plots negeren ?

Moet ik hier mss SMSje sturen, en zien of ze daarop reageert dan? En wat stuur ik haar dan best?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 18:32
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Als ik jou was zou ik nog een keertje een smsje sturen, neutraal en wel, of haar aanspreken op MSN. Gedraag je niet anders dan anders, een neutrale boodschap moet kunnen. Kijk van daaruit verder, een nieuwe date plannen kan altijd nog.

Als ze koeltjes reageert, kan je na twee pogingen ook vragen van joh, hoe zit 't? Is niets mis mee
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 18:51
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Misschien kan je haar een gewoon lief smsje sturen zoals je normaal zou doen, kijken hoe ze reageert. Het hoeft niet per se zo te zijn dat ze je negeert, misschien wil ze testen of je wel moeite voor haar neemt of zoiets.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 22:49
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Citaat:
......
Testen is zowiezo niet altijd lievv. Dat doet hij bij haar ook niet.
Volgens mij struikelt ze gewoon over je onzekerheid. Komop zeg, wees jezelf. Je kan haar gerust vragen wat ze ervan vondt, vergeet alleen niet dat je ook een negatief antwoord kunt krijgen.
Mijn advies: Stuur haar een leuk smsje, over haar dag ofzo, niet te kitcherig. En verder: Wacht het maar gewoon af. Is er soms haast bij? Lijkt me niet .
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 23:02
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
waarom wacht je tot zij smst, jij kan toch ook iets laten horen?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 05:53
kous
Avatar van kous
kous is offline
cinema is a total "no go"
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?!
076guy
0 11-04-2015 17:24
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Software & Hardware [Hardeschijf] Installeren geeft problemen
Someboy
11 19-06-2005 13:56
Verhalen & Gedichten en ik snap het niet...
DutchGirl
6 18-12-2002 21:20
Liefde & Relatie wat doe ik nu?
Lonestar
7 01-12-2002 10:16
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.