Oud 02-04-2008, 20:53
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ga je op vakantie? Het hele weekend drinken? Veel taart eten? Krijg je ook een kado van je ouders? Hoe vier je het? Met je vrienden of juist met famillie?

Wat zal je eerste reactie zijn, denk je?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Oud 02-04-2008, 21:34
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Eerste reactie: huilen, vrees ik, en héél héél hyper blij zijn. Het huilen heeft ook te maken met de zware tijd die ik achter de rug heb. Twee jaar terug had ik echt niet durven hopen dat ik mijn eindexamens zou gaan maken, met hoger dan een 7 gemiddeld en een redelijk gelukkig leven .

Ik ben op woensdag klaar, die avond gaan we zuipen in het café. Dat is allang afgesproken. Dan afterparty bij mij thuis, dan ben ik jarig en dan Pinkpoppen.
Knalfeesten!
Oud 02-04-2008, 23:08
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Ik zal wel echt mijn bewustzijn verliezen als ik geslaagd blijk te zijn. Wanneer ik echt trip is als het blijkt dat ik voor alle 8 vakken een voldoende heb gehaald .
__________________
Haters gonn' hate
Oud 03-04-2008, 00:04
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik ga de maandag na de examens voor 8 dagen naar Griekenland met 2 vriendinnen. Heerlijkheid! Zon, zee en strand. Als ik geslaagd ben ga ik echt rondjes rennen, ik heb er zo'n zin in!! En van mijn super lieve papa en mama krijg ik een laptop *oew, ik voel me onwijs verwend* omdat ze vinden dat ik die nodig heb op de universiteit. Dat is dan natuurlijk ipv de computer die nu op m'n kamer staat.. En van mezelf krijg ik een setje van Marlies Dekker. Há, dat heb ik dan wel verdiend.
Oud 03-04-2008, 09:43
Verwijderd
ik ga sowieso, of ik slaag of niet, met me moeder een weekend naar Milaan...
aangezien ik net niet of net wel ga slagen, sta echt kantje boord, ga ik het echt groot uitpakken met een house feest...en na de uitslag van de her, je weet het immers nooit, ga ik met 11 man naar Malgrat de Mar
Oud 03-04-2008, 09:50
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Hard gillen en huilen, haha! Want nog steeds kan ik niet geloven dat het gaat lukken. En en ik word een week na de uitslag 18 jaar dus dat ga ik waarschijnlijk combineren in een enorm feest als dat gaat lukken!!!
Oud 03-04-2008, 11:07
heggggje
heggggje is offline
ik ga denk ik meteen mn pa bellen, en mn vriendin, dat ik het dan eindelijk gehaald heb. ik ga dan wel met vrienden de stad in, maar niet een groot feest ofzo
Oud 03-04-2008, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ga de maandag na de examens voor 8 dagen naar Griekenland met 2 vriendinnen. Heerlijkheid! Zon, zee en strand. Als ik geslaagd ben ga ik echt rondjes rennen, ik heb er zo'n zin in!! En van mijn super lieve papa en mama krijg ik een laptop *oew, ik voel me onwijs verwend* omdat ze vinden dat ik die nodig heb op de universiteit. Dat is dan natuurlijk ipv de computer die nu op m'n kamer staat.. En van mezelf krijg ik een setje van Marlies Dekker. Há, dat heb ik dan wel verdiend.
Ik ga ook op vakantie, voor de uitslag en als ik geslaagd ben.. geen idee! maar feestje wordt het wel
Oud 04-04-2008, 06:33
Verwijderd
na mijn eindexamens ga ik naar pinkpop, maar de vraag is of ik dan geslaagd ben
Oud 04-04-2008, 19:19
eef88
eef88 is offline
Als ik het hoor dan zit ik in Rome! Dus ik denk dat ik mezelf dan trakteer op een lekker ijsje
En verder zie ik het wel
Oud 05-04-2008, 14:59
Kleedje
Avatar van Kleedje
Kleedje is offline
Ik ga een groot feest geven bij mij thuis met allemaal vrienden, familie & leuke collega's
Oud 07-04-2008, 05:12
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Ik ga mezelf kapot zuipen van blijdschap (hmmm, wat klinkt dat intelligent *kuch*)...
Oud 27-05-2008, 18:29
-SASKIA
-SASKIA is offline
Ik hou een feest thuis voor familie. collega's en vrienden

En zaterdag ga ik lekker uit,
om te vieren dat de examens afgelopen zyn Lekker losssgaan haha.
Oud 27-05-2008, 19:27
LaAnnE.
Avatar van LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Ik houd feest voor mijn familie en vrienden, en ga de week voor de uitslagen met mijn beste vriendin naar Vlieland . Gewoon om te vieren dat het voorbij is, hiephoi. En verder ga ik waarschijnlijk naar feesten van vrienden
__________________
I think we're doing fine; even diamonds start as coal.
Oud 27-05-2008, 19:59
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
In de tijd tussen morgen en woensdag en de dag van de uitslag: Feesten, vrienden, windsurfen, vriendin en naar de klote
Na de uitslag, hetzelfde, plus nog grotere feestjes en naar Barcelona
__________________
Chaos unleashed..
Oud 28-05-2008, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Na Vóór de uitslag, naar Barcelona
En daarna, geen idee.
Oud 29-05-2008, 13:38
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
Ha Klaar Eindelijk



edit: ok dat was in caps maar dat wil niet
Oud 29-05-2008, 20:11
Bertje B.
Bertje B. is offline
Niet groots in elk geval. Etentje met familie waar ik paar cadeautjes krijg, that's it.
Ads door Google
Oud 31-05-2008, 10:41
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
's Avonds naar school voor mn cijferlijst en daar is ook gelijk n soort van feest. Verder langs de vele examenfeestjes waarschijnlijk. Daarnaast geef ik zelf waarschijnlijk (te lui om te organiseren) ook nog een afscheidsfeestje aangezien ik in augustus naar Amerika vertrek!
__________________
droeftoeter
Oud 31-05-2008, 14:26
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
in augustus naar Amerika vertrek!
Dan voor een jaar naar Amerika of gewoon alleen op vakantie?
Oud 02-06-2008, 18:30
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Dan voor een jaar naar Amerika of gewoon alleen op vakantie?
In principe voor 4 jaar, maar dan ben ik in de kerstvakantie en zomervakantie wel even thuis. (beurs voor hardlopen gekregen)
__________________
droeftoeter
Oud 02-06-2008, 18:33
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
In principe voor 4 jaar, maar dan ben ik in de kerstvakantie en zomervakantie wel even thuis. (beurs voor hardlopen gekregen)
:jaloers:

Maar even ontopic mensjes, wanneer krijgen jullie te horen of jullie geslaagd zijn of niet?
__________________
Haters gonn' hate
Oud 02-06-2008, 20:16
Verwijderd
Citaat:
In principe voor 4 jaar, maar dan ben ik in de kerstvakantie en zomervakantie wel even thuis. (beurs voor hardlopen gekregen)

beurs voor hardlopen..hahaha wtf..gekke amerikanen
Oud 02-06-2008, 21:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik op 12 juni!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 02-06-2008, 23:19
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Wat Roosje zegt!
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 07:41
Psychologie Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur
Verwijderd
8 21-06-2012 18:20
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 14:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 23:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.