Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2018, 23:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik had een match met een kerel die me wel tof leek, maar hij wilde meteen weten waar ik precies werkte. Ja dikke doei, staat ie straks ineens voor m'n neus.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 11-03-2018, 23:45
Verwijderd
Oh dat vertel ik wel gewoon. Maar meestal heb ik dan hun facebook en linkedin ook al lang gevonden. En als dat niet bevalt zeg ik het niet of ga ik ghosten.
Oud 11-03-2018, 23:49
Verwijderd
Hoewel je in mijn gebouw niet zomaar naar binnen mag, dus ik snap je ook wel.
Oud 12-03-2018, 07:19
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Oh dat vertel ik wel gewoon. Maar meestal heb ik dan hun facebook en linkedin ook al lang gevonden. En als dat niet bevalt zeg ik het niet of ga ik ghosten.
Ik ben dus gelukkig niet de enige die dat doet.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 12-03-2018, 07:26
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Also: dinsdag met uitgaan een Hawaïaans meisje ontmoet. Ik mocht pas met haar mee naar huis na een date, dus toen heb ik met mijn pragmatisch zatte kop om 4 uur 's nachts voorgesteld om de volgende dag te gaan lunchen. Dat vond zij gek genoeg nog een goed idee ook, dus dat hebben we gedaan en het was echt verbazing gezellig voor een date tussen twee mensen met een kater.

Vrijdag is ze ook nog bij mij thuis geweest en vandaag hebben we ook afgesproken dus het tempo zit er ook weer lekker in.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 12-03-2018, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dus gelukkig niet de enige die dat doet.
Ghosten als je al met iemand afgesproken hebt, is natuurlijk not done, dat dan weer wel.
Oud 12-03-2018, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Also: dinsdag met uitgaan een Hawaïaans meisje ontmoet. Ik mocht pas met haar mee naar huis na een date, dus toen heb ik met mijn pragmatisch zatte kop om 4 uur 's nachts voorgesteld om de volgende dag te gaan lunchen. Dat vond zij gek genoeg nog een goed idee ook, dus dat hebben we gedaan en het was echt verbazing gezellig voor een date tussen twee mensen met een kater.

Vrijdag is ze ook nog bij mij thuis geweest en vandaag hebben we ook afgesproken dus het tempo zit er ook weer lekker in.
Have fun!
Oud 12-03-2018, 16:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh dat vertel ik wel gewoon. Maar meestal heb ik dan hun facebook en linkedin ook al lang gevonden. En als dat niet bevalt zeg ik het niet of ga ik ghosten.
Ik sta niet onder m'n eigen naam op fb, heb een aparte beschrijving van wat ik doe, en m'n account staat op privé, dus stalken wordt bij mij lastig.

Citaat:
Hoewel je in mijn gebouw niet zomaar naar binnen mag, dus ik snap je ook wel.
En dit is precies de reden waarom.
(Heb 't ooit veranderd nadat een plakkerige buschauffeur me iets te gezellig vond en me via m'n naam en werkgever had opgespoord en daarna kwam vragen waarom ik z'n vriendschapsverzoek niet had geaccepteerd )
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-03-2018, 16:25
Verwijderd
Haha ja wat dat betreft ben ik blij dat mensen die zonder reden in ons gebouw proberen te komen van de beveiligers weer kunnen oprotten.

Maar er zijn ook een aantal namen die gelinkt zijn aan mij die bekend zijn en die mogen helemaal niet op mijn afdeling komen, ook niet met een goede reden.
Oud 12-03-2018, 16:28
df
Avatar van df
df is offline
ghosten?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 12-03-2018, 16:42
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ghosten als je al met iemand afgesproken hebt, is natuurlijk not done, dat dan weer wel.
Dit vind ik een goeie regel.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 13-03-2018, 18:03
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Have fun!
Was helemaal prima

We hebben iets afgesproken over dat het echt alleen scharrelen is omdat we allebei net uit een relatie komen. Dat heb ik nooit echt gehad, dus geen idee hoe ik het ga vinden als ik er toevallig achter kom dat ze met iemand anders is geweest maar dat gaan we dan wel zien.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 13-03-2018, 18:08
Verwijderd
Citaat:
ghosten?
Plotseling niks van je laten horen. Zombien is niks van je laten horen en dan later wel ineens weer contact opnemen, omdat een andere date of niet beviel. Beide niet zo netjes, maar je kan wel iemand ghosten als de klik er gewoon niet (meer) is. Zombien komt een beetje dom en lafjes over.
Oud 13-03-2018, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik een goeie regel.
Heb je nu iemand die dat doet?
Oud 13-03-2018, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Was helemaal prima

We hebben iets afgesproken over dat het echt alleen scharrelen is omdat we allebei net uit een relatie komen. Dat heb ik nooit echt gehad, dus geen idee hoe ik het ga vinden als ik er toevallig achter kom dat ze met iemand anders is geweest maar dat gaan we dan wel zien.
Als je beide relaxt bent, beide geen relatie wil, beide wel de klik hebt en zo relaxt bent dat je vindt dat de ander zich niet hoeft in te houden bij een ander is dat echt heel chill.
Oud 13-03-2018, 18:15
Verwijderd
Ik heb wel eens last van een vlaagje jaloezie trouwens, de truc is om net als bij andere dingen als grotemens, je reactie even in te slikken en te heroverwegen of je er nog wel zo achter staat. En dan de volgende dag nog een keer.
Oud 13-03-2018, 18:15
Verwijderd
Ik had net boodschappen gedaan en kwam de trap omhoog en toen stond er iemand bij de lift te wachten die me laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang bleef nastaren toen ik mijn deur opendeed. Ik gok mijn buurman, heb brutaal terug gekeken en hij bleef maar kijken joh.

Geen creepy buurman trouwens hoor, denk mijn leeftijd, en tja het is nu eenmaal ook nog eens zo dat in dit pand alleen maar lekkere mensen wonen.
Oud 13-03-2018, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens last van een vlaagje jaloezie trouwens, de truc is om net als bij andere dingen als grotemens, je reactie even in te slikken en te heroverwegen of je er nog wel zo achter staat. En dan de volgende dag nog een keer.
Ja dat sowieso en als ik verliefde gevoelens ofzo zou kunnen hebben doe ik het niet.
Oud 13-03-2018, 18:19
Verwijderd
Yes. Maar dat hoeft niet per se aan elkaar gekoppeld te zijn, vandaar ook de 2e heroverweging nuchter de volgende dag
Oud 13-03-2018, 18:20
Verwijderd
Ik heb op dit moment een FWB van 25 hier uit de buurt en als 'ie staat te zoenen met iemand anders dan kan ik echt even jaloers worden, maar ik ben gewoon echt niet op hem. We hebben het gewoon heel gezellig, met regelmatig last minute logeers. En het is loopafstand.
Oud 13-03-2018, 18:35
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik heb wel eens last van een vlaagje jaloezie trouwens, de truc is om net als bij andere dingen als grotemens, je reactie even in te slikken en te heroverwegen of je er nog wel zo achter staat. En dan de volgende dag nog een keer.
Ja tja we zitten een beetje in dezelfde groepen mensen via studie etc dus dingen komen al heel snel uit. En liever weet je het gewoon niet en zijn het anders mensen die je totaal niet kent. Maar ik ga het zien!
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 13-03-2018, 18:50
Verwijderd
Ik zit me serieus af te vragen of ik niet langzamerhand afstomp ofzo.
Oud 13-03-2018, 18:51
Verwijderd
Ik weet dat van mezelf, dat ik ongevoeliger ben geworden.
Oud 13-03-2018, 18:59
Verwijderd
Ik ook en misschien is dat wel goed ook. Maar ik heb volgens mij zo'n groot eisenpakket, dat het misschien niet eens realistisch is.
Of het is de fase waarin ik me nu in bevind van heel hard werken, heel hard aan mijn carrière trekken en in mijn vrije tijd heel hard trainen in de gym en dat een relatie daar gewoon echt niet in past.
Oud 13-03-2018, 19:07
Verwijderd
En ik krijg ook te veel oneerbare voorstellen.
Oud 13-03-2018, 19:08
Verwijderd
Van bekenden of onbekenden? En zijn ze dan serieus?
Oud 13-03-2018, 19:15
Verwijderd
Zowel bekenden als onbekenden. Soms zit ik er ook echt niet op te wachten. Ik ben vrij makkelijk aan te spreken, dat hoor ik op mijn werk ook. Daardoor krijg ik veel voor elkaar bij mensen, maar soms denken mensen ook dat ik zit te flirten, maar dan doe ik gewoon vriendelijk.

Als ik lekker met mijn vrienden in de kroeg wil doorzakken, zit ik gewoon niet altijd te wachten op een gozer die me aanspreekt op de weg naar de bar of wc ofzo. Dan wil ik gewoon lekker zuipen.
En verder krijg ik appjes van gozers om af te spreken. Ik zit er vaker niet op te wachten dan wel eigenlijk.
Oud 13-03-2018, 19:17
Verwijderd
Ja, snap ik. Irritant.
Oud 13-03-2018, 19:19
Verwijderd
Maar goed, ik blijf altijd vriendelijk, ook tegen opdringerige gasten. Behalve als ze aan me zitten, dan krijgen ze wel een stoot.
Oud 13-03-2018, 19:22
Verwijderd
Een stotende stoot
Oud 13-03-2018, 19:28
Verwijderd
Komt gelukkig niet zo vaak voor.
Oud 13-03-2018, 20:08
neardo
neardo is offline
Citaat:
Heb je nu iemand die dat doet?
Nee, met die van mij heb ik deze week date 5! Maar meer in het algemeen
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 13-03-2018, 21:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Maar goed, ik blijf altijd vriendelijk, ook tegen opdringerige gasten. Behalve als ze aan me zitten, dan krijgen ze wel een stoot.
Meh, opdringerige dudes krijgen van mij echt nul vriendelijkheid. Nee is nee, en nou opzouten!

Maar ik heb dan ook echt totaal geen interesse (meer) in dudes. Weet niet of het komt omdat ik 2 keer via tekst ben gedumpt en daarna niks meer heb gehoord, dat ik bij 99.9% van alle dudes die ik tegenkom denk 'eww, vies', of dat ik het gewoon te prima vind in m'n uppie. Hoe dan ook, ik kan me niet voorstellen dat ik in de komende 10 jaar niet-single ben.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-03-2018, 08:07
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ging net m'n scharrel nog een kus geven voor ik weg ging. Schrikt hij wakker en zegt "O neeeeeeee, ga je nu al weg?? Ik wilde samen met je opstaan en een kop thee met je drinken. En nu ga je weg en dan ga ik je missen!" En toen ging hij mijn kant van het bed knuffelen en viel hij weer in slaap.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-03-2018, 10:56
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ahhhh
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 14-03-2018, 13:32
Verwijderd
Wegens het ongelijk verdelen van seks sluit ik deze topic. Pas als jullie seks eerlijk verdeeld hebben mag er een nieuw topic geopend worden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.