Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 21:50
Yacine
Yacine is offline
Ik ga dus tijdelijk in onderhuur, maar ik mag me niet inschrijven bij de gemeente. Nu zei die jongen, waar ik de kamer tijdelijk van overneem, dat hij wel een onderhuurcontract zou maken en dat het dan ook in orde was voor de ib-groep... Maar hoe zit het nou, want anderen zeggen dat je echt in de Gemeentelijke Basis Administratie moet staan...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2004, 21:55
meisje
meisje is offline
Citaat:
Yacine schreef op 21-09-2004 @ 22:50 :
Ik ga dus tijdelijk in onderhuur, maar ik mag me niet inschrijven bij de gemeente. Nu zei die jongen, waar ik de kamer tijdelijk van overneem, dat hij wel een onderhuurcontract zou maken en dat het dan ook in orde was voor de ib-groep... Maar hoe zit het nou, want anderen zeggen dat je echt in de Gemeentelijke Basis Administratie moet staan...
Bel de IBgroep.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 23:21
Mariebel
Mariebel is offline
Naar mijn weten moet je wel ingeschreven staan bij de gemeente, want daar controleert ib-groep of je wel daadwerkelijk uitwonend bent. Ken meerdere mensen die achteraf gekort werden op de stufi omdat ze niet ingeschreven stonden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 23:41
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
je moet je inderdaad inschrijven bij de gemeente.
anders kun je niet bewijzen dat je uitwonend bent.
heb ooit al een keer een brief gekregen van de ib-groep, toen ik nog niet stond ingeschreven bij de gemeente, dat ik me binnen toen en 3 weken geloof ik wel moest gaan inschrijven. zo niet, dan zou mijn stufi met terugwerkende kracht worden teruggevorderd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Onderhuur + stufi?
miro
4 16-06-2005 13:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.