Oud 02-07-2020, 19:20
Mila.a
Mila.a is offline
Hoihoi

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik zit hier al best wel lang mee en ik weet echt niet wat ik moet doen.


Ik heb nu bijna een jaar een heel lief vriendje. We zijn allebei 16, hij bijna 17. Alles gaat top, hij is lief voor me, zorgzaam, noem het zo maar op.
Maar één ding zit me nog niet echt lekker, zijn beste vriend.

De eerste keer dat ik zijn beste vriend ontmoette zocht hij al gelijk toenadering, peronglijk aanraken etc. Ik zocht hier natuurlijk niet meteen wat achter, maar nu gebeurt het steeds vaker en op intiemere plekken (op mijn kont slaan ‘als een grapje’ ‘peronglijk’ met zijn hand langs mijn borsten schieten etc). Vorige keer heeft hij me ook geprobeerd te zoenen en toen ik hem wegduwde deed hij net alsof hij een grap maakte. Dit doet hij op momenten wanneer mijn vriend eventjes niet in de buurt is. Ik voel me er echt niet goed bij en ik heb dit ook heel vaak aangegeven bij hem, maar dan lacht hij het een beetje weg en zegt hij dat ik me niet zo moet aanstellen.

Ik wil het mijn vriendje niet vertellen, omdat ik bang ben dat ik de band tussen hun kapot maak. Wat kan ik doen?



Alvast bedankt voor de hulp

Mila
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2020, 19:34
Verwijderd
Hem in z'n gezicht tikken met de mededeling dat je het echt niet wil hebben en het aan je vriendje vertellen. De vraag is of je vriendje zit te wachten op een "beste vriend" die zn 'n poten niet van zijn vriendinnetje af kan houden. En hem mag je echt best een mep verkopen, iedereen hoort van je af te blijven. Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2020, 19:50
Mila.a
Mila.a is offline
Dankjewel voor je antwoord!

Klopt ik denk dat het ook wel het handigste is als ik het tegen mijn vriendje vertel, maar ik ben bang dat hij er niet zoveel aan kan doen. Ze zijn al beste vrienden vanaf de basisschool. Ik denk niet dat dit iets is wat de band gaat breken.

Die mep verkopen ga ik zeker nog een keer doen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2020, 19:58
Verwijderd
Het doel is ook niet om hun band te verbreken, het doel is dat je vriendje weet wat voor hork zijn beste vriend is. Wat hij er mee doet is aan hem (maar kan wel gevolgen hebben voor jullie), maar hij mag het best weten. Dat iemand anders zijn poten niet thuis kan houden, is niet jouw schuld en jij hebt dan ook niets te verbergen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2020, 20:08
Mila.a
Mila.a is offline
Dat klopt.
Ik zal het hem met hem overhebben. Wat hij ermee doet, weet ik niet. Wel weet ik dat hij ontzettend kwaad kan worden om zulke dingen. Als hij er niks mee doet weet ik niet of Ik zo nog wel verder kan met hem, aangezien die vriend er heel vaak is. Zou ik wel echt verschrikkelijk vinden
Met citaat reageren
Oud 02-07-2020, 20:22
Verwijderd
Succes ermee! (En vergeet vooral niet die jongen echt een tik te verkopen. Smeerlap.)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2020, 20:25
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Eens met caroline. Meppen en vertellen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2020, 21:09
Mila.a
Mila.a is offline
Dankjewel! Ik vertel nog hoe het is afgelopen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2020, 23:51
Mila.a
Mila.a is offline
Ik zou nog even laten weten hoe het is afgelopen,
Rond 9 uur kwam hij naar mijn huis. Ik heb het toen geprobeerd te vertellen alleen moest ik huilen, omdat ik er echt klaar mee ben en het niet meer wil. Hij heeft me toen gekalmeerd en ik heb alles eruit gegooid. Hij reageerde heel lief, maar hij was er ook wel van geschrokken. Hij zei dat hij hem ermee ging confronteren en me niet meer alleen zou laten met hen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 10:15
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Nou dat is goed toch. Komt goed!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 10:39
Verwijderd
Fijn dat hij zo reageerde! Voel je je een beetje opgelucht?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 11:01
Mila.a
Mila.a is offline
Ja best wel, ik was ook wel bang dat hij me niet zou geloven of dat hij ook vond dat ik me niet zo moest aanstellen. Maar dat is gelukkig niet het geval. Hij zei dat hij het ging oplossen en dat het niet normaal is
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 11:47
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Stiekem filmen en dan zeggen moet ik dit doorsturen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ja best wel, ik was ook wel bang dat hij me niet zou geloven of dat hij ook vond dat ik me niet zo moest aanstellen. Maar dat is gelukkig niet het geval. Hij zei dat hij het ging oplossen en dat het niet normaal is
aaahhh <3
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 20:21
Mila.a
Mila.a is offline
Oke. Mijn vriend heeft hem net geconfronteerd toen ik onder de douche stond. Dit is flink uit de hand gelopen, aangezien mijn vriend heel erg agressief is geworden. Ik ben hier heel erg van geschrokken, dit was helemaal niet de manier waarop ik het wilde laten gaan. Ook hun vriendschap is nu zo goed als weg door mij
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 20:49
Verwijderd
Begrijpelijk dat je er van geschrokken bent, meer het is niet jouw schuld. Hoe het verder gaat tussen de jongens, is aan hen. Het is erg lief van je vriendje dat hij zo voor je op komt.

Niet jouw schuld of fout of probleem. Echt niet.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 22:33
Mila.a
Mila.a is offline
Dat is zo, hij zei net dat niks mijn schuld is en dat het sowieso al geen echte vriend is als hij zo met mij om gaat. Dus hij is gelukkig niet boos op mij. Ik moet me alleen nog even over mijn schuldgevoel heenzetten
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 22:48
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Hij handelt op de juiste manier in ieder geval en is lief voor jou. Voel je niet schuldig. Het was die vriend zijn fout om zich zo te gedragen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2020, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo, hij zei net dat niks mijn schuld is en dat het sowieso al geen echte vriend is als hij zo met mij om gaat. Dus hij is gelukkig niet boos op mij. Ik moet me alleen nog even over mijn schuldgevoel heenzetten
Komtwelgoedschatje.

Ik luister dan altijd naar dit liedje:

Word ik blij van.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 22:51
Verwijderd
Ik vind je heel dapper en dat je heel goed gehandeld hebt wou ik nog even zeggen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2020, 23:07
Mila.a
Mila.a is offline
Dankjulliewel!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2020, 15:39
Verwijderd
Goed gedaan Mila! En je vriendje ook!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2020, 10:23
Mila.a
Mila.a is offline
Hoi, ik wilde nog even laten weten hoe het echt afgelopen is aangezien er gisteren nog wat gebeurd is. Hij heeft zijn excuses gemaakt aan mijn vriend en aan mij, maar mijn vriend wilde niet dat hij mij zou zien, dus heeft hij zijn excuses aan mij via mijn vriend gedaan. Zelf ben ik van vergeten, vergeven en goede vrede en ik zou het ook leuk vinden als het weer goed kwam tussen hun aangezien ze het altijd leuk hadden met elkaar. Maar mijn vriend zegt dat hij er eigenlijk wel klaar mee is en dat zijn excuses niks waard is. Dus ik ben bang dat dat niet meer goedkomt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 19:09
Psychologie en dat was mijn laaste vriend?
sasquatch
6 23-03-2006 19:54
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #47
BananaSplit
493 14-01-2006 14:01
Liefde & Relatie Beste vriend tot de orde roepen.
Maurice
17 01-08-2005 20:11
Liefde & Relatie "vriend" doet vervelend, wanneer ik samen ben met mijn vriendje
framboosje
8 13-03-2003 18:34
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.