Oud 08-07-2005, 13:24
Verwijderd
Deels veroorzaakt doordat ik geen vakantiejob heb dit jaar. Dat was niet geheel mijn eigen schuld, al geef ik toe dat ik wel wat meer op zoek had kunnen gaan. Ik heb me ondertussen ingeschreven in 8 interimkantoren maar dat helpt ook niet bepaald. Verder heb ik al mogelijke bedrijven in de buurt gebeld, rondgevraagd ed. maar ik heb nog altijd niets.

Dus, weten jullie originele manieren om aan geld te komen? Ze mogen grappig, quasi onmogelijk of raar zijn..

Ik had al gedacht aan mijn kamer opruimen en alle prul die ik niet meer moet hebben verkopen op ebay.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2005, 13:48
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Je ongewassen strings op ebay zetten, ik durf te wedden dat je ze nog verkoopt ook.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:50
Verwijderd
Citaat:
JCG schreef op 08-07-2005 @ 14:48 :
Je ongewassen strings op ebay zetten, ik durf te wedden dat je ze nog verkoopt ook.
Ik dacht eerder aan cd's, boeken enzo. Maar ik ben bang dat die mensen niet betalen of dat er andere problemen van gaan komen.

Misschien moet ik alles op het forum zetten
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 14:29
Go
Avatar van Go
Go is offline
Als je nog maagd bent kun je je maagdelijkheid op marktplaats of ebay aanbieden. Kom je ook nog op Kladblok, waarschijnlijk!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
doezel schreef op 08-07-2005 @ 14:50 :
Ik dacht eerder aan cd's, boeken enzo. Maar ik ben bang dat die mensen niet betalen of dat er andere problemen van gaan komen.

Misschien moet ik alles op het forum zetten
Op ebay werken ze met zogenaamde feedbacks. Je kunt dan precies zien hoe iemands verkoopgeschiedenis is verlopen en dus zo de onbetrouwbare types eruit halen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 08-07-2005 @ 16:27 :
Op ebay werken ze met zogenaamde feedbacks. Je kunt dan precies zien hoe iemands verkoopgeschiedenis is verlopen en dus zo de onbetrouwbare types eruit halen
Ja, dat weet ik. Ik heb er zelf ooit 1 keer iets gekocht maar toen ben ik het gaan afhalen en dat is natuurlijk wel betrouwbaar.
Ik vind het gewoon vervelend om mensen die ik niet ken mijn rekeningnummer en alles te geven
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 08-07-2005 @ 16:34 :

Ik vind het gewoon vervelend om mensen die ik niet ken mijn rekeningnummer en alles te geven
tja, dan kun je beter geen dingen via internet verkopen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 08-07-2005 @ 16:36 :
tja, dan kun je beter geen dingen via internet verkopen, denk ik.
Ja maar dan moet ik iets anders vinden
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 15:57
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
JCG schreef op 08-07-2005 @ 14:48 :
Je ongewassen strings op ebay zetten, ik durf te wedden dat je ze nog verkoopt ook.
Dat geloof ik ook, heb zelf eens een kapotte GSM telefoon op de marktplaats aangeboden voor de grap, ondanks dat ik erbij gezet had dat deze kapot was, heb ik 'm toch verkocht.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:03
Verwijderd
Zoiets zoek ik ook..

Ik werk in weekenden in een supermarkt, en dat kan ik ook in de zomer doen, maar sommige weken is het maar 6 uurtjes extra ofzo. En ik wil eigenlijk wel wat meer geld verdienen, maar solliciteren bij een andere baan werkt dan natuurlijk niet. Dus eigenlijk zoek ik gewoon iets wat ik een paar morgens/middagen per week kan doen, maar wat ik zo kan plannen dat het niet in de weg loopt met mn andere werk..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 08-07-2005 @ 16:57 :
Dat geloof ik ook, heb zelf eens een kapotte GSM telefoon op de marktplaats aangeboden voor de grap, ondanks dat ik erbij gezet had dat deze kapot was, heb ik 'm toch verkocht.
Tss Misschien moet ik het toch eens proberen met alle rommel die ik niet meer wil..

Maar daarnaast was ik ook aan het denken aan een of andere half-legale manier mensen geld afhandig te maken. Maar geen idee hoe..

Pebbles: je kan misschien ergens gaan schoonmaken. Ik heb hier nog een vacature liggen waar ze iemand zoeken zoeken die dat 2 keer 5 uur per week kan doen.
Of anders dat geld verdienen op internet-gedoe maar dat heb ik vroeger al eens gedaan en het werkt echt niet
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:17
Kevin D.
Avatar van Kevin D.
Kevin D. is offline
Spermadonor
__________________
Ik post alleen onzin en parodie. Karikaturen, sarcasme, cynisme, simplistisch!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:17
Verwijderd
Ik zou ook wel een eigen bedrijf willen oprichten (kleinschalig en in het zwart natuurlijk ) maar ik heb niet echt een idee wat ik dan zou kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Kevin D. schreef op 08-07-2005 @ 17:17 :
Spermadonor
Origineel, maar niet echt iets voor vrouwen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:20
Kevin D.
Avatar van Kevin D.
Kevin D. is offline
oh sorry via een omweg kan wel maar dat lijkt me geen aanrader

maar volgens mij kun je ook bloeddonor worden, alleen geen idee hoeveel dat verdiend.
__________________
Ik post alleen onzin en parodie. Karikaturen, sarcasme, cynisme, simplistisch!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Kevin D. schreef op 08-07-2005 @ 17:20 :
oh sorry via een omweg kan wel maar dat lijkt me geen aanrader

maar volgens mij kun je ook bloeddonor worden, alleen geen idee hoeveel dat verdiend.
In België is dat gratis.. al zou ik het wel willen doen, maar daar moet je 18 voor zijn denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:31
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
doezel schreef op 08-07-2005 @ 17:14 :
Tss Misschien moet ik het toch eens proberen met alle rommel die ik niet meer wil..

De kans van slagen acht ik zeker 75 %, op een ander forum www.audiofreaks.nl is iemand actief, die letterlijk aftandse versterkers, bandrecorders en platenspelers uit het jaar nul tweede hands aanbiedt op de marktplaats, en krijgt die zooi ook nog eens verkocht met...winst.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:35
Verwijderd
Okee, ik heb besloten wat ik ga doen: mijn rommel opruimen en dan alles eruithalen wat ik enige kans op verkoop geef. Tot over een uurtje op het V&A forum
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-07-2005, 17:22
Verwijderd
Mijn rommel: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1223624
Kopen!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 18:46
xearo
xearo is offline
je zaad verdient aardig.

40euro per portie ongeveer. zag het laatst op televisie. heb je toch al gauw ruim 200euro per maand extra.

kwaliteit moet dan wel goed. beste kwaliteit heb je 4dagen na je zaadlozing. was ook bij dat zelfde programma's. die kerel die ze interviewden zei lachwekkend, nu ben ik minstens 200x papa
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 19:09
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
xearo schreef op 08-07-2005 @ 19:46 :
je zaad verdient aardig.

40euro per portie ongeveer. zag het laatst op televisie. heb je toch al gauw ruim 200euro per maand extra.

Nou dan kan ik toch wel minstens 400 euro per portie vragen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
xearo schreef op 08-07-2005 @ 19:46 :
je zaad verdient aardig.
Heel leuk maar ik ben geen man
En ik zou het trouwens niet eens willen doen.. dan lopen er binnen de kortste keren kinderen van jou rond
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 20:49
MB
Avatar van MB
MB is offline
Je zou natuurlijk langs de deuren kunnen gaan voor ' een heitje voor een karweitje' . Deed ik vroeger altijd en heb ik goud geld mee verdient (zo voelde dat iig toen )

Citaat:
doezel schreef op 08-07-2005 @ 21:35 :
Heel leuk maar ik ben geen man
En ik zou het trouwens niet eens willen doen.. dan lopen er binnen de kortste keren kinderen van jou rond
Inderdaad dat zou ik NOOIT doen!
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:34
Desolation
Desolation is offline
Word pizzabezorger.

Als je op een avond véél geld ophaalt, bel je een vriend en zorg je dat hij je een paar klappen geeft, zodat het eruit ziet alsof je bent beroofd. Je bezorgbrommer laat je daar staan en huilend ga je naar de pizzeria toe. "Boehoe, ik ben beroofd"

Het geld hou je en de brommer verkoop je en dan heb je nog meer geld.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 21:48
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Desolation schreef op 08-07-2005 @ 22:34 :
Word pizzabezorger.

Als je op een avond véél geld ophaalt, bel je een vriend en zorg je dat hij je een paar klappen geeft, zodat het eruit ziet alsof je bent beroofd. Je bezorgbrommer laat je daar staan en huilend ga je naar de pizzeria toe. "Boehoe, ik ben beroofd"

Het geld hou je en de brommer verkoop je en dan heb je nog meer geld.


@pebbles: zo'n baantje zoek ik nou ook. Ik werk nu in een restaurant waar ik om 17.00 uur moet beginnen. Overdag verveel ik me echt dood, want al mn vrienden werken overdag....

mssn is thuiswerk een idee?
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2005, 21:53
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Desolation schreef op 08-07-2005 @ 22:34 :
Word pizzabezorger.

Als je op een avond véél geld ophaalt, bel je een vriend en zorg je dat hij je een paar klappen geeft, zodat het eruit ziet alsof je bent beroofd. Je bezorgbrommer laat je daar staan en huilend ga je naar de pizzeria toe. "Boehoe, ik ben beroofd"

Het geld hou je en de brommer verkoop je en dan heb je nog meer geld.
Laat ik nou volgend jaar pizza's gaan bezorgen als bijbaantje

__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 08-07-2005 @ 17:03 :
Zoiets zoek ik ook..

Ik werk in weekenden in een supermarkt, en dat kan ik ook in de zomer doen, maar sommige weken is het maar 6 uurtjes extra ofzo. En ik wil eigenlijk wel wat meer geld verdienen, maar solliciteren bij een andere baan werkt dan natuurlijk niet. Dus eigenlijk zoek ik gewoon iets wat ik een paar morgens/middagen per week kan doen, maar wat ik zo kan plannen dat het niet in de weg loopt met mn andere werk..
Citaat:
Sasz schreef op 08-07-2005 @ 22:48 :


@pebbles: zo'n baantje zoek ik nou ook. Ik werk nu in een restaurant waar ik om 17.00 uur moet beginnen. Overdag verveel ik me echt dood, want al mn vrienden werken overdag....

mssn is thuiswerk een idee?
Oeh, zullen we samen een bedrijf oprichten?
Geen idee wat we gaan doen, ik kan wel vanalles maar ik weet niet of dat ook verkoopt.. Wat kunnen jullie zoal?

Ik verveel me btw ook een beetje, ik ben heel goed in mezelf bezighouden en ik kan vanalles doen enzo. Maar iedereen is op vakantie of heeft geen tijd dus ik heb echt werk nodig.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 13:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Een vriendin van me werkt bij de thuiszorg, dat verdient 9 eu per uur (en in sessies van 3 uur). Omdat ze invaller is, en zo'n leuk jong meisje (), wordt ze bijna altijd een uur eerder naar huis gestuurd.
En dan zit ze daar ook nog een half uur thee te drinken.
Dus anderhalf uur werken voor 3x9 euro is niet slecht


Oh ja ik laat wel eens medische tests op me uitvoeren dat kan oplopen tot honderden euro's per maand, ligt eraan hoever je wilt gaan. Verdient soms wel 50 euro per uur
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 14:03
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Desolation schreef op 08-07-2005 @ 22:34 :
Word pizzabezorger.

Als je op een avond véél geld ophaalt, bel je een vriend en zorg je dat hij je een paar klappen geeft, zodat het eruit ziet alsof je bent beroofd. Je bezorgbrommer laat je daar staan en huilend ga je naar de pizzeria toe. "Boehoe, ik ben beroofd"

Het geld hou je en de brommer verkoop je en dan heb je nog meer geld.
Of zeggen dat je met een mes bedreigd bent, houd je er niks aan over. Hard naar de pizzeria of politiiebureau of zi iets rennen, door je hoge hardslag geloven ze ook veel sneller dat je helemaal overstuur bent
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 09-07-2005 @ 14:56 :
Oh ja ik laat wel eens medische tests op me uitvoeren dat kan oplopen tot honderden euro's per maand, ligt eraan hoever je wilt gaan. Verdient soms wel 50 euro per uur
Dat lijkt me wel iets voor mij.. hoe kom je daaraan?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 09-07-2005 @ 16:53 :
Dat lijkt me wel iets voor mij.. hoe kom je daaraan?
Ja dat lijkt mij ook wel wat. Zolang ik maar niet opgenomen hoef te worden en het een gerenommerd bedrijf is vind ik het best.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 17:19
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik studeer aan de medische faculteit in Rotterdam dus daar hangen wel eens van die briefjes, of ik spreek een leuke arts aan om te vragen of -ie toevallig nog proefpersonen nodig heeft

Je kunt ook via andere bedrijven bv. bio-research, maar dan moet je wel (ongeregistreerde) geneesmiddelen uitproberen en testen op bijwerkingen. Dat verdient natuurlijk het meest, maar heeft ook de meeste risico's.
Soms word je daar ziek van, dan kun je natuurlijk altijd stoppen.
Soms merk je niks en moet je 3 dagen in zo'n huisje zitten monopolyen, dat is wel relaxt.

Tot nu toe heb ik dat nog niet gedaan: alleen testen zoals bloedafnemen, longtesten, mri-scans, dexascan, vragenlijsten, en een bronchoscopie.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 17:19
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Wat trouwens ook heel goed verdiend is: overleden mensen wassen/aankleden voor de begrafenis, tja wel een beetje heeeel vreemd werk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 09-07-2005 @ 18:19 :
Ik studeer aan de medische faculteit in Rotterdam dus daar hangen wel eens van die briefjes, of ik spreek een leuke arts aan om te vragen of -ie toevallig nog proefpersonen nodig heeft

Je kunt ook via andere bedrijven bv. bio-research, maar dan moet je wel (ongeregistreerde) geneesmiddelen uitproberen en testen op bijwerkingen. Dat verdient natuurlijk het meest, maar heeft ook de meeste risico's.
Soms word je daar ziek van, dan kun je natuurlijk altijd stoppen.
Soms merk je niks en moet je 3 dagen in zo'n huisje zitten monopolyen, dat is wel relaxt.

Tot nu toe heb ik dat nog niet gedaan: alleen testen zoals bloedafnemen, longtesten, mri-scans, dexascan, vragenlijsten, en een bronchoscopie.
Tja het moet wel veilig zijn en als het even kan risicoloos. Bloed afnemen en scans wil ik wel laten doen bijvoorbeeld, maar een experimenteel geneesmiddel slikken/spuiten is weer minder. Ik zal iig eens rondkijken of ik iets zie; in de krant heb ik het ook wel eens zien staan.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 09-07-2005 @ 19:54 :
Tja het moet wel veilig zijn en als het even kan risicoloos. Bloed afnemen en scans wil ik wel laten doen bijvoorbeeld, maar een experimenteel geneesmiddel slikken/spuiten is weer minder. Ik zal iig eens rondkijken of ik iets zie; in de krant heb ik het ook wel eens zien staan.
Ik heb zoiets nog nooit in de krant zien staan
En ik heb er geen probleem mee om experimentele geneesmiddelen te proberen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 19:07
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Laurens schreef op 09-07-2005 @ 19:54 :
Tja het moet wel veilig zijn en als het even kan risicoloos. Bloed afnemen en scans wil ik wel laten doen bijvoorbeeld, maar een experimenteel geneesmiddel slikken/spuiten is weer minder. Ik zal iig eens rondkijken of ik iets zie; in de krant heb ik het ook wel eens zien staan.
Ik neem aan dat als er vrijwel geen risico's aan verbonden zijn de vergoeding ook een stuk lager uitvalt...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-07-2005, 19:10
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Voor een bronchoscopie kreeg ik 225 euro: ze gaan met een slang je longen in en nemen dan hapjes. Dit klinkt erger dan het is: je wordt lokaal in je keel/luchtpijp verdoofd met een spray.
Ik heb er niks van gevoeld, achteraf een beetje bloed opgehoest maar dat is logisch. Er zitten wel risico's aan maar die komen niet vaak voor.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 19:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Je kunt ook medicijnen op je laten testen. Je gaat er niet dood van en het levert toch al gauw tussen de 1000 en 2000 euro op.

EDIT: Oh, dat had iemand al gezegd.

Bij mij om de hoek is zo'n bedrijf. Best gezellig sfeertje daar
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 19:37
Verwijderd
En niemand weet zo'n bedrijf in de buurt van Antwerpen , of een manier hoe ik zo'n onderzoeken op het spoor kan komen?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 09-07-2005 @ 20:07 :
Ik neem aan dat als er vrijwel geen risico's aan verbonden zijn de vergoeding ook een stuk lager uitvalt...
Dat lijkt me logisch ja. Maar niet dat ik over 5 jaar opeens onverklaarbaar groen met gele stippen kleur ofzo

Citaat:
Je kunt ook medicijnen op je laten testen. Je gaat er niet dood van en het levert toch al gauw tussen de 1000 en 2000 euro op.

EDIT: Oh, dat had iemand al gezegd.

Bij mij om de hoek is zo'n bedrijf. Best gezellig sfeertje daar
1000 - 2000 Euro. Dat is een jaarsalaris voor mij.

Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 20:19
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 09-07-2005 @ 20:37 :
En niemand weet zo'n bedrijf in de buurt van Antwerpen , of een manier hoe ik zo'n onderzoeken op het spoor kan komen?
Dagbladen, bij de advertenties. Wij hebben de Gelderlander, daar staan toch wel regelmatig van die advertenties in.
Of google. Die bedrijven hebben vast een website.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 20:21
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Roos schreef op 09-07-2005 @ 18:19 :
Wat trouwens ook heel goed verdiend is: overleden mensen wassen/aankleden voor de begrafenis, tja wel een beetje heeeel vreemd werk
Dat noemen ze... Lichamen afleggen, lijkt me een ideaal baantje voor de topicstarter.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 09-07-2005 @ 21:21 :
Dat noemen ze... Lichamen afleggen, lijkt me een ideaal baantje voor de topicstarter.
Nee, dank je. Echt niet
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 21:33
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
doezel schreef op 09-07-2005 @ 22:21 :
Nee, dank je. Echt niet
Schijnt anders goed te verdienen, liever dit dan medicijnproeven op mijn lichaam.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 09-07-2005 @ 22:33 :
Schijnt anders goed te verdienen, liever dit dan medicijnproeven op mijn lichaam.
Ja, gewoon handschoenen aan doen. Het is meer het idee dan dat het echt ranzig is volgens mij. Denk alleen niet dat ik er tegen zal kunnen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 02:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Laurens schreef op 09-07-2005 @ 21:17 :
1000 - 2000 Euro. Dat is een jaarsalaris voor mij.
Jep, men is er gewoon erg angstig voor en bedrijven betalen goud geld voor de tests. Echt gevaarlijk is het ook niet echt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 02:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Cornel schreef op 09-07-2005 @ 21:21 :
Dat noemen ze... Lichamen afleggen, lijkt me een ideaal baantje voor de topicstarter.
Prima werk

Niks smerigs aan en het verdient beter dan wat ik nu doe volgens mij
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-07-2005 @ 03:01 :
Prima werk

Niks smerigs aan en het verdient beter dan wat ik nu doe volgens mij
Ik ben bang van dode mensen

Wat doe je nu dan? En ja, ik neem aan dat het wel veel geld verdient.. dat mag ook wel.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 14:07
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-07-2005 @ 03:01 :
Prima werk

Niks smerigs aan en het verdient beter dan wat ik nu doe volgens mij
Nouja, als iemand dood gaat dan ontspant alles toch? Dus dan lopen al zijn of haar uitwerpselen etc er ook uit? Lijkt me nou niet bepaald lekker om dat schoon te maken
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 10-07-2005 @ 15:07 :
Nouja, als iemand dood gaat dan ontspant alles toch? Dus dan lopen al zijn of haar uitwerpselen etc er ook uit? Lijkt me nou niet bepaald lekker om dat schoon te maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #54 deel 2
TopDrop
372 04-01-2009 14:52
Psychologie De kracht van je onderbewuste
gewoonmax
14 05-02-2007 08:06
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 21:52
Levensbeschouwing & Filosofie Hoe diep jij je geloof uit?
Verwijderd
100 06-09-2004 16:34
Levensbeschouwing & Filosofie Literatuurbesprekingen
Verwijderd
17 15-07-2004 15:06
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.