Oud 29-04-2008, 09:10
fib
Avatar van fib
fib is offline
Ik heb binnenkort een gesprekje bij TNT. Voor postbezorgen op zaterdag en in de zomervakantie. Kan iemand een indicatie geven van de verdienste? Ik ben 21 jaar en het is in Den Bosch. Dankjewel.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2008, 09:41
Verwijderd
Volgens mij is het het minimum(jeugd)loon.
Dat was het iig een aantal jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 09:46
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ietsje hoger dan het minimumloon.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 10:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik weet niet of postbodes en postsorteerders hetzelfde verdienen bij de TNT, maar ik werk dus af en toe als sorteerder en ik verdiende vorig jaar rond de 8,30 bruto/uur (nu is het ietsje meer)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:20
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Mijn vriend is 22 en die krijgt 9 euro en een klein beetje.
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:28
fib
Avatar van fib
fib is offline
Ik hoor dus 2 verhalen.
1). Iets meer dan het minimumloon
2). Wel een redelijk salaris!
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of postbodes en postsorteerders hetzelfde verdienen bij de TNT, maar ik werk dus af en toe als sorteerder en ik verdiende vorig jaar rond de 8,30 bruto/uur (nu is het ietsje meer)
Dit, maar ik ben scanner, en verdien 8,24.
Op zaterdag 140% daarvan.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 13:23
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik ben 20 en ben zaterdagmedewerker bij TNT (en dat is iets anders dan bezorger / sorteerder)

Als medewerker verdien ik 7.54 netto en doen ze niet met 140% (of dat zit er al in, maar dag geloof k niet want k krijg ook 7.54 als ik doordeweeks werk)

bezorgers en sorteerders verdienen minder. Wij doen die 2 dingen nl. samen.

Mijn broer is 21 en werkte ook bij TNT als medewerker en verdiende iets meer dan 8,- netto
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 22:10
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Even een vraagje aan mensen die bij TNT werken. Is er een soort tijd waar je je aan moet houden enzovoorts? Ik zit eraan te denken om 3 dagen per week iets van 3 uurtjes te werken bij TNT. En hoe zijn de arbeidsvoorwaarden?
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 15:24
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Een wijk heeft een bepaald aantal uren (tijd om voor te bereiden (lees sorteren)) en om te lopen (uitvoering). Je moet gewoon zorgen dat je binnen die tijd klaar bent (uitzonderingen met kerst oid even buiten beschouwing).

In het begin deed ik er altijd iets langer over...maar naar mate je langer een wijk het kun je het steeds sneller.

De arbeidsvoorwaarden zijn nu nog goed. Ik krijg een fietsvergoeding ed. Maar t is maar de vraag of dat zo blijft, daarom is men aan het staken
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 18:00
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Sorteren (in het kantoor?) en uitvoeren snap ik. Dus je komt zeg maar dan in dat kantoor ''je lading'' halen en gaat 't daar dan sorteren (ofzo?) en dan mag je aan 't werk?
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 11:48
TheTruth
Avatar van TheTruth
TheTruth is offline
Bij mij gaat het allemaal vrij flexibel. Ik ben officieel zaterdagmedewerker, begin om 6:15 sochtends. Eerst moet je 1,5 uur postbussen/antwoordnummers sorteren. Als je daar mee klaar bent pak je je wijk die je toegewezen krijgt van je teamcoach (je hebt normaal een standaardwijk, maar als er zieken zijn of als het drukker/rustiger is dan normaal, wordt er nog al eens gewisseld en krijg je een andere wijk of een extra wijk erbij). Die ga je dan sorteren en daar maak je pakketten van voor in je tassen. Ik ben meestal rond 9.30 klaar. Dan zet je je pakketten in je tas en ga je de wijk in om te lopen.

Maar er zijn ook medewerkers die smiddags werken, vanaf 11.30. Daarnaast zijn er mensen die alleen sorteren, of alleen lopen, en er zijn ook nog medewerkers die de post bij hun thuis laten bezorgen, en dan vanuit huis hun wijk lopen. Er is heel veel flexibiliteit, en er is veel mogelijk, dus geef dat ook aan bij je solicitatiegesprek.
__________________
“All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.”
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 12:13
fib
Avatar van fib
fib is offline
Citaat:
Bij mij gaat het allemaal vrij flexibel. Ik ben officieel zaterdagmedewerker, begin om 6:15 sochtends. Eerst moet je 1,5 uur postbussen/antwoordnummers sorteren. Als je daar mee klaar bent pak je je wijk die je toegewezen krijgt van je teamcoach (je hebt normaal een standaardwijk, maar als er zieken zijn of als het drukker/rustiger is dan normaal, wordt er nog al eens gewisseld en krijg je een andere wijk of een extra wijk erbij). Die ga je dan sorteren en daar maak je pakketten van voor in je tassen. Ik ben meestal rond 9.30 klaar. Dan zet je je pakketten in je tas en ga je de wijk in om te lopen.

Maar er zijn ook medewerkers die smiddags werken, vanaf 11.30. Daarnaast zijn er mensen die alleen sorteren, of alleen lopen, en er zijn ook nog medewerkers die de post bij hun thuis laten bezorgen, en dan vanuit huis hun wijk lopen. Er is heel veel flexibiliteit, en er is veel mogelijk, dus geef dat ook aan bij je solicitatiegesprek.
en je salaris?
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 13:30
TheTruth
Avatar van TheTruth
TheTruth is offline
ik ben 17 jaar en krijg netto 5,45
__________________
“All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them.”
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 09:40
fib
Avatar van fib
fib is offline
Inmiddels ben ik op gesprek geweest bij tnt post. Ik houd 7,30 of 7,50 euro over... iets in die richting (ik ben dus 21 jaar)
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 14:18
Klaas-Jan
Klaas-Jan is offline
Klopt het dat ze een tekort hebben aan zaterdagmedewerkers ? Want ik heb me er laatst voor aangemeld, met als ingangsdatum 1 september. Werd meteen gebeld of ik direct al kon beginnen. Vraagje aan de andere bezorgers: Hoelang kost het je ongeveer per week aan tijd?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 17:39
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
als je zaterdagmedewerker bent dan alleen de ochtend en een gedeelte van de middag. ik werk meestal van half 10 tot half 2 (en krijg 4.5 uur betaald) soms werk ik meer/ soms minder
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 17:56
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik werk op de zaterdag van 11.00 tot ongeveer 15.00 uur.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2008, 13:51
NiceR
NiceR is offline
Citaat:
ik ben 17 jaar en krijg netto 5,45
Ja dan heb jij een vastcontract dus geen vakantiebaan

Zeg dat er wel even bij dan
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 13:52
NiceR
NiceR is offline
Voor vakantie kracht krijg je het minimum loon
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 20:13
Gilrea
Avatar van Gilrea
Gilrea is offline
Ik ben 17 jaar en werk als zaterdagpostbode. Ik verdien 5.39 per uur incl. belastingen. Als ik doordeweeks werk verdien ik hetzelfde loon.

Ik weet niet of er in heel Nederland vandaag de 'nieuwe tijd' is ingegaan, maar bij ons is het niet echt relaxed!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 23:56
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
Ik ben 17 jaar en werk als zaterdagpostbode. Ik verdien 5.39 per uur incl. belastingen. Als ik doordeweeks werk verdien ik hetzelfde loon.

Ik weet niet of er in heel Nederland vandaag de 'nieuwe tijd' is ingegaan, maar bij ons is het niet echt relaxed!
Dan faal ik keihard, ik ben net zo oud als jij en verdien 3,19 netto volgens mij
__________________
Haters gonn' hate
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 09:41
NiceR
NiceR is offline
Citaat:
Dan faal ik keihard, ik ben net zo oud als jij en verdien 3,19 netto volgens mij
Wat jij verdient is gewoon het minium loon, als zaterdag medewerker bij de post verdien je best goed
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 09:42
NiceR
NiceR is offline
Citaat:
Ik ben 17 jaar en werk als zaterdagpostbode. Ik verdien 5.39 per uur incl. belastingen. Als ik doordeweeks werk verdien ik hetzelfde loon.

Ik weet niet of er in heel Nederland vandaag de 'nieuwe tijd' is ingegaan, maar bij ons is het niet echt relaxed!
Jij hebt een vastcontract dan en werkt eingelijk als zaterdag medewerker dus niet als vakantiekracht.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 14:10
Gilrea
Avatar van Gilrea
Gilrea is offline
Leuk heh!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2008, 14:18
NiceR
NiceR is offline
Ja!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 20:08
fib
Avatar van fib
fib is offline
21 jaar, zaterdag medewerker, 8,26 bruto
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 17:10
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
20 jaar 7.54 netto
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 14:30
Flinstone
Flinstone is offline
ff wat informatie voor mensen die dit ook willen en hier zitten te googelen:

Je kunt er werken vanaf je 16e, let wel dat wanneer je in de vakantie gaat je ook even vraagt of je niet een zaterdag- contract kan krijgen. Dat verdient meer, voor een 16 jarige verdien je dan: €4,80 netto. En alle extra gewerkte uren (bijv. vakantie's) krijg je gewoon uitbetaald. Wat moet je doen voor werk: (wat ik moet)

* half 10 in de ochtend aanwezig zijn

* je gaat naar jou afdeling (de wijk die je loopt)

* je pakt een kop koffie en gaat de post sorteren vanuit je stoel. Laat dit aanvankelijk van je wijk een kleine 2 uurtjes in beslag nemen.

* Rond half 12 op de fiets naar de wijk toe, tijdens het sorteren heb je de post zo gestapeld dat je gewoon de straat door kan lopen en je niet telkens hoeft over te steken of dergelijk.

* Je loopt ongeveer (max 4 uur) 3/ 4 uurtjes op straat om de post te bezorgen.

Je begint met een maandcontract, hierin wordt gekeken of je daadwerkelijk geschikt bent voor dit beroep.. je loopt tenslotte veel.
Na deze maand krijg je meestal een jaar contract. En na deze maand krijg je kledingbudget waarna je op internet kleding kan uitzoeken die je wilt hebben om in te lopen (fleece, schoenen, broek, zomerjas, winterjas, overhemd, sokken, regenkleding).

Dit alles hierboven is betreft een zaterdagwerker. Ook dit kan in de vakantie..! Vraag er wel naar! Je verdient veuullll meer dan. En je kan na de vakantie op zaterdag bezig.

Je krijgt een eigen wijk, meestal de wijk waar je woont. Dat is bij mij dan zo.
In je ''proefmaand'' krijg je van hun kleding, meestal iets te groot e.d. maar wel nieuw! Ook krijg je fietstassen en een schoudertas.

Veel succes verder allemaal..!

Groeten van Flinstone..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 16:11
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
topic bijna meer dan een jaar oud, maar goed
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 16:16
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
ff wat informatie voor mensen die dit ook willen en hier zitten te googelen:

Je kunt er werken vanaf je 16e, let wel dat wanneer je in de vakantie gaat je ook even vraagt of je niet een zaterdag- contract kan krijgen. Dat verdient meer, voor een 16 jarige verdien je dan: €4,80 netto. En alle extra gewerkte uren (bijv. vakantie's) krijg je gewoon uitbetaald. Wat moet je doen voor werk: (wat ik moet) als ze erin trappen heb je geluk, maar meestal pakken ze mensen van het uitzendbureau. Tenzij je aangeeft er lang (jaar oid) te willen werken.

* half 10 in de ochtend aanwezig zijn is voor iedereen anders, wel veel flexibiliteit

* je gaat naar jou afdeling (de wijk die je loopt)

* je pakt een kop koffie en gaat de post sorteren vanuit je stoel zonder koffie want je mag niet meer drinken op de werkplek, lees je post eens door . Laat dit aanvankelijk van je wijk een kleine 2 uurtjes in beslag nemen. afhankelijk van de wijk

* Rond half 12 afhankelijk van de wijk op de fiets naar de wijk toe, tijdens het sorteren heb je de post zo gestapeld dat je gewoon de straat door kan lopen en je niet telkens hoeft over te steken of dergelijk.

* Je loopt ongeveer (max 4 uur) 3/ 4 uurtjes op straat om de post te bezorgen afhankelijk van de wijk, er zijn ook wijken van een uur lopen .

Je begint met een maandcontract ik begon met een halfjaarcontract met een proefperiode, hierin wordt gekeken of je daadwerkelijk geschikt bent voor dit beroep onzin.. je loopt tenslotte veel.
Na deze maand krijg je meestal een jaar contract bij ons dus niet. Hier krijg je: half jaar dan 1.5 jaar en dan een jaarcontract. En na deze maand krijg je kledingbudget waarna je op internet kleding kan uitzoeken die je wilt hebben om in te lopen (fleece, schoenen, broek, zomerjas, winterjas, overhemd, sokken, regenkleding).

Dit alles hierboven is betreft een zaterdagwerker. Ook dit kan in de vakantie..! Vraag er wel naar! Je verdient veuullll meer dan. En je kan na de vakantie op zaterdag bezig.

Je krijgt een eigen wijk, meestal de wijk waar je woont. Dat is bij mij dan zo.
In je ''proefmaand'' krijg je van hun kleding bij ons loop je in je eigen kleding van thuis, meestal iets te groot e.d. maar wel nieuw! Ook krijg je fietstassen en een schoudertas.

Veel succes verder allemaal..!

Groeten van Flinstone..
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2009, 19:35
Flinstone
Flinstone is offline
goh, blijkt maar weer dat we op een scholierenforum zitten.. LEZEN! ik beschrijf in dit verhaaltje over hoe het bij MIJ is.. Wordt duidelijk genoemd dacht ik..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 14:17
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
goh, blijkt maar weer dat we op een scholierenforum zitten.. LEZEN! ik beschrijf in dit verhaaltje over hoe het bij MIJ is.. Wordt duidelijk genoemd dacht ik..
neemt niet weg dat je voor sommigen onduidelijk bent, en dat je verkeerde info geeft betreffende enkele zaken. Die koffie enzo is landelijk geregeld, dat jullie afdeling daar geen gehoor aangeven moeten jullie zelf weten. En ''of je daadwerkelijk geschikt bent voor dit beroep' slaat al helemaal op kaas. Als je niet graag loopt, fietst of iets anders dat te maken heeft met dit beroep moet je het niet uitoefenen. Verder ga ik er vanuit dat je doelde op een vakantiebaan (daar begin je immers over), kleren krijg je dan niet en een contract voor bepaalde tijd mag je al helemaal niet verwachten (tenzij je natuurlijk liegt over je toekomst daar).
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 22:48
Flinstone
Flinstone is offline
haha, volgens mij lijd jij aan het Syndroom van Ganser..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2009, 17:06
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Mijn broertje werkt ook als postbode bij TNT in Den Bosch maar die is pas 17.. Hij verdient ongeveer €5.50 per uur dus das best netjes. Al krijgen postbodes de komende 3 jaar elk jaar 5% loonsVERLAGING..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 17:08
WalterDeHaan
WalterDeHaan is offline
Je verdient 8,15 - 8,85 bruto per uur als 22-jarige medewerker bij de TNT.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-06-2010, 09:52
ilsow
ilsow is offline
Ik ben 18 en wilde ook post bezorgen. De man van TNT vertelde dat ik 3.88 euro zou gaan verdienen op zaterdag..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 16:38
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Topic meer dan 2 jaar oud..gouden tijden veranderen
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 09:41
Verwijderd
Och, dit topic kan wmb nog best.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 20:37
Henk20
Henk20 is offline
Ik zag dat er hieronder een topic over dit onderwerk gesloten was, maar ik vroeg me nu toch af.. wat verdien je als postbezorger gedurende de vakantietijd bij TNT tegenwoordig? Is er iemand die deze baan op dit moment heeft en die info kan delen (graag met leeftijd erbij)? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 20:43
Verwijderd
Dat topic is niet gesloten, dus ik zal deze daarmee samenvoegen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 20:44
Verwijderd
En om je vraag te beantwoorden:
Het loon bedraagt voor mij (24) €8,54 per uur. Bij overwerk is dat hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 12:14
sanderdees
sanderdees is offline
en daar gaan we weer
ik had een vraag wat zijn de loonsprijzen nu ongeveer voor iemand van 18
bedankt alvast

ps dit is 2011
dus dat is jaar 3
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 12:57
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Het is echt fijner om daar een aparte topic over te maken. Mensen gaan zich inlezen op een onderwerp uit 2008, dit is ook alweer een up van meer dan een half jaar oud. Bovendien hebben we tegenwoordig het forum Wonen & Werken. Deze topic heeft weinig te maken met arbeidsrecht (ja de hoogte van het wettelijk minumumloon, maar toch..), dus ik zie ook liever dat je je vraag daar plaatst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.