Oud 29-04-2008, 09:10
fib
Avatar van fib
fib is offline
Ik heb binnenkort een gesprekje bij TNT. Voor postbezorgen op zaterdag en in de zomervakantie. Kan iemand een indicatie geven van de verdienste? Ik ben 21 jaar en het is in Den Bosch. Dankjewel.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2008, 09:41
Verwijderd
Volgens mij is het het minimum(jeugd)loon.
Dat was het iig een aantal jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 09:46
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ietsje hoger dan het minimumloon.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 10:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik weet niet of postbodes en postsorteerders hetzelfde verdienen bij de TNT, maar ik werk dus af en toe als sorteerder en ik verdiende vorig jaar rond de 8,30 bruto/uur (nu is het ietsje meer)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:20
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
Mijn vriend is 22 en die krijgt 9 euro en een klein beetje.
__________________
--Ik ben me er eentje--
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 11:28
fib
Avatar van fib
fib is offline
Ik hoor dus 2 verhalen.
1). Iets meer dan het minimumloon
2). Wel een redelijk salaris!
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2008, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of postbodes en postsorteerders hetzelfde verdienen bij de TNT, maar ik werk dus af en toe als sorteerder en ik verdiende vorig jaar rond de 8,30 bruto/uur (nu is het ietsje meer)
Dit, maar ik ben scanner, en verdien 8,24.
Op zaterdag 140% daarvan.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 13:23
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik ben 20 en ben zaterdagmedewerker bij TNT (en dat is iets anders dan bezorger / sorteerder)