Oud 16-05-2006, 22:02
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. hier kun je zien bij natuurkunde welke delen je moet kennen (Elektrische energie, licht en beeld, geluid, kracht en veiligheid, veiligheid in het verkeer, constructies). Nu zei mijn leraar dat we alle 2 de boekjes helemaal moeten kennen, dus ook de hoofdstukken over straling en stralingsbescherming en het weer. Mijn vraag is wat ik nu moet geloven

Hetzelfde geldt voor economie. Op de site staat Arbeid en Productie, Overheid en bestuur en natuur en mileu, maar volgens mij moet je ook de verrijkingsdelen kennen, dus Geld voor de overheid en inkomen


Kan iemand mij helpen?

Groeten Pim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2006, 22:09
leipo
leipo is offline
Leraren liegen vaak..Ze willen dat je zoveel mogelijk leert voor de examens mijn wiskunde lerares beweert dat we meetkunde dit jaar krijgen maar ik geloof er niks van...

Ga gewoon van die officiele websites uit...Als het niet klopt kan je nog altijd LAKS bellen enzo
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:14
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Bedankt voor je reactie, maar als ik een examen van vorig jaar van economie bekijk, zie ik toch dat er boxen in voorkomen, maar boxen worden uitgelegd in het verrijkingsdeel, toch maar leren dus...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:21
oOLittle-DreamO
Avatar van oOLittle-DreamO
oOLittle-DreamO is offline
Citaat:
DJ Inpossible schreef op 16-05-2006 @ 22:14 :
Bedankt voor je reactie, maar als ik een examen van vorig jaar van economie bekijk, zie ik toch dat er boxen in voorkomen, maar boxen worden uitgelegd in het verrijkingsdeel, toch maar leren dus...
Ik weet niet of jij dan ook kader doet, omdat die geen verrijking hoeven te leren.. Gemengd en Theoretisch moet wel de verrijking leren.
Bijna alle sites en mijn leraar zeggen dat verrijking voor kader niet hoeft, dus neem ik aan dat boxen er ook niet in voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:22
leipo
leipo is offline
Die moet je ook leren^^

Alleen voor vmbo-TL d8 ik..voor meer info check de ''Economie'' topic hier
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:25
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Ik doe TL, maar omdat Kennisnet bij het kopje "wat moet je leren?" niet aangeeft dat je het verrijkingsdeel moet kennen (zie link ), begon ik toch te twijfelen. Maar als ik een examen van vorig jaar bekijk, komen er toch onderwerpen van terug. Maar ik ga het gewoon allemaal leren, sta er toch wel aardig voor

Wel raar vind ik het allemaal

//edit: Wij hebben het boek economisch bekeken en daar behoort de module natuur en mileu niet tot het verrijkingsdeel.

Laatst gewijzigd op 16-05-2006 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 22:29
oOLittle-DreamO
Avatar van oOLittle-DreamO
oOLittle-DreamO is offline
Ja, idd raar dat sommige websites het gewoon verschillend of fout melden. Dat maakt mensen in de war.

Ik heb nog steeds geen idee wat je voor wiskunde moet leren. Mij kennende, leer ik weer veel te veel!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 13:01
Misterdeman
Misterdeman is offline
voor wiskunde moet je dit leren:

Wiskunde


Algebraïsche verbanden




Rekenen, meten en schatten




Informatieverwerking, statistieken

als je kaderberoeps doet moet dit bovenstaande leren anders kijk je op www.examen.kennisnet.net en dan selecteer je je afdeling en dan examenonderwerpen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 19:10
brands
Avatar van brands
brands is offline
Je moet je gewoon aan die site houden die DJ Inpossible heeft genoemd. Ik ben ook van die pagina uitgegaan namelijk, en dat komt aardig overeen wat mijn docenten allemaal zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken het nieuwe leren
mcoujda
18 14-03-2008 13:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Leers: legaliseer productie softdrugs
Gatara
134 28-03-2005 01:02
Lifestyle leren kleding
Lolita
58 21-03-2004 12:06
Psychologie lerares had relatie met meisje wat ik goed kende
wont cry
5 29-02-2004 20:27
Verhalen & Gedichten leer me...
sweetangel19
6 30-11-2002 09:45
Flora & Fauna Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer.
extinction
6 08-08-2002 22:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.