Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2009, 16:55
men123
men123 is offline
Hoi, ik ben vanmorgen naar de kapper geweest, en ik zei toen dat ze het niet te kort moesten doen, naja nu is het nog kort en omdat ik over 10 dagen een gala heb wil ik niet met dit kort haar rondlopen.. Ik kan er gel indoen maar dan heb je 1,5 cm haar..

Dus groeit haar in 10 dagen snel genoeg om het een beetje lang te hebben, zoniet wat kan ik er nog mee doen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 17:49
Alyssia
Alyssia is offline
In ieder geval volgende keer duidelijker zijn bij de kapper! Die hebben er nogal snel een handje van om het te kort te knippen, zeg volgende keer bijv. dat het minimaal 2.5 cm lang moet blijven. Wrsch is het dan alsnog 2 cm, maargoed.

Verder groeit haar met 1cm per maand, dus erg veel zal er in die tien dagen niet bijkomen. Ehm, ik weet verder niet wat je er nog mee zou kunnen doen, misschien dat je een foto kunt posten van hoe je er nu uit ziet? (Maak desnoods je gezicht zwart als je niet herkenbaar wil zijn, maar dat helpt wel met advies geven. )
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 17:59
men123
men123 is offline
Citaat:
In ieder geval volgende keer duidelijker zijn bij de kapper! Die hebben er nogal snel een handje van om het te kort te knippen, zeg volgende keer bijv. dat het minimaal 2.5 cm lang moet blijven. Wrsch is het dan alsnog 2 cm, maargoed.

Verder groeit haar met 1cm per maand, dus erg veel zal er in die tien dagen niet bijkomen. Ehm, ik weet verder niet wat je er nog mee zou kunnen doen, misschien dat je een foto kunt posten van hoe je er nu uit ziet? (Maak desnoods je gezicht zwart als je niet herkenbaar wil zijn, maar dat helpt wel met advies geven. )

Naja mijn haar groeit redelijk snel maar ik weet wel dat ik de lul ben
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 19:22
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Zo snel groeit je haar niet, maar de eerste week is altijd het ergste en daarna zit het vast wel weer
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 20:02
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
ik heb aardig lang haar wil je wat van mijn haar?(A)
__________________
sterke drank
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 21:54
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik was vorige maand naar de kapper gegaan om "de puntjes" te laten knippen en een klein beetje opknippen (tot dan toe was het overal dezelfde lengte). Resultaat: Achteraan zeker 5 cm eraf en vooraan 10 cm korter dan achteraan! En dat noemen ze dan lichtjes opgeknipt 8-)

Maar wat kun je er aan doen? Niets denk ik. Wachten tot het weer groeit...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 22:22
men123
men123 is offline
Naja,,,

Dan ben ik dus fijn de %$#$*! met het gala
Met citaat reageren
Oud 26-05-2009, 22:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik was vorige maand naar de kapper gegaan om "de puntjes" te laten knippen en een klein beetje opknippen (tot dan toe was het overal dezelfde lengte). Resultaat: Achteraan zeker 5 cm eraf en vooraan 10 cm korter dan achteraan! En dat noemen ze dan lichtjes opgeknipt 8-)

Maar wat kun je er aan doen? Niets denk ik. Wachten tot het weer groeit...
Ehh wat je er aan kunt doen? Je ziet het toch gebeuren op het moment dat ze 5 tot 10 cm eraf haalt? Ingrijpen!
En een andere kapper zoeken natuurlijk, want iemand die 10cm eraf haalt als je enkel voor wat puntjes komt, is niet de kapper die je wil houden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 16:32
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Post is een foto dan?

En verder beetje gel er in en besluiten dat het geen probleem is. Op dat gala weten ze verder niet dat het niet de bedoeling was dat je haar zo kort werd. Dus dan zal het ook niet erg opvallen dat het niet hoort ofzo
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 16:39
Verwijderd
Dat is mij ook al regelmatig overkomen, bij verschillende kappers.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2009, 22:46
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Ehh wat je er aan kunt doen? Je ziet het toch gebeuren op het moment dat ze 5 tot 10 cm eraf haalt? Ingrijpen!
En een andere kapper zoeken natuurlijk, want iemand die 10cm eraf haalt als je enkel voor wat puntjes komt, is niet de kapper die je wil houden.
Nee, ik was in een tijdschrift aan het bladeren en toen ik het merkte was het al te laat...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 09:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Nee, ik was in een tijdschrift aan het bladeren en toen ik het merkte was het al te laat...
Hehe, zo'n situatie heb ik precies gebruikt voor een verhaal van me.


Maar bij mij zijn kappers juist altijd te behoudend, dan geef ik aan hoeveel ik eraf wil en dan zeggen ze: 'weet je het zeker?' en vervolgens knippen ze maar vijf centimeter eraf of zo. Maf.

Nou ja, ik heb verder ook geen tips of zo, maar het is vaak wel de eerste week het ergst, dus misschien ziet het er toch al beter uit volgende week (of ben je er meer aan gewend...)
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 13:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Maar bij mij zijn kappers juist altijd te behoudend, dan geef ik aan hoeveel ik eraf wil en dan zeggen ze: 'weet je het zeker?' en vervolgens knippen ze maar vijf centimeter eraf of zo. Maf.
Offtopic: Mijn schoonmoeder knipt af en toe mijn haren, en zij doet het dan altijd in een paar etappes, omdat ze altijd bang is dat ze het te kort knipt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2009, 22:37
men123
men123 is offline
Waardeloze tips o.O

Naja.. het begint er al wat beter uit te zien, en in de juiste staat krijg ik het nooit meer voor het gala.. Dus ik moet er maar mee leven
Met citaat reageren
Oud 29-05-2009, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Waardeloze tips o.O

Naja.. het begint er al wat beter uit te zien, en in de juiste staat krijg ik het nooit meer voor het gala.. Dus ik moet er maar mee leven
Natuurlijk zijn het waardeloze tips, niemand kan er namelijk haar bij aanknippen.

Volgende keer dus duidelijker zijn en je ogen openmaken. En inderdaad, zoek een nieuwe kapper, want dit is natuurlijk niet wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Waardeloze tips o.O

Naja.. het begint er al wat beter uit te zien, en in de juiste staat krijg ik het nooit meer voor het gala.. Dus ik moet er maar mee leven
Okok, omdat je zo aandringt. Ik zou een combinatie van pindakaas en sambal in je haar smeren. Deze combi triggert bepaalde neuro-enzymen op je hoofdhuid en in je haarzakjes, die de haargroei stimuleren als een dolle. Bepaalde chemische reacties inclusief Q10 complex (!!!) zorgen zo voor een volle bos haar binnen een week Wel braaf elke dag 's ochtends insmeren en 's avonds pas uitwassen, en kijk uit met gouden sieraden, want de Bifidus Excensis culturen die vrijkomen kunnen je juwelen aantasten.

Succes
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 09:53
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Okok, omdat je zo aandringt. Ik zou een combinatie van pindakaas en sambal in je haar smeren. Deze combi triggert bepaalde neuro-enzymen op je hoofdhuid en in je haarzakjes, die de haargroei stimuleren als een dolle. Bepaalde chemische reacties inclusief Q10 complex (!!!) zorgen zo voor een volle bos haar binnen een week Wel braaf elke dag 's ochtends insmeren en 's avonds pas uitwassen, en kijk uit met gouden sieraden, want de Bifidus Excensis culturen die vrijkomen kunnen je juwelen aantasten.

Succes
I lol'd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 09:57
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
En een andere kapper zoeken natuurlijk, want iemand die 10cm eraf haalt als je enkel voor wat puntjes komt, is niet de kapper die je wil houden.
misschien was het wel gewoon NODIG dat die tien cm eraf ging? ik ga tegenwoordig stressloos naar de kapper. ik zeg gewoon: "er moet wat af, want het splitst. doe maar iets." en dan lees ik de story en/of de flair en als ze kapster gedaan heeft kijk ik eens en heb ik iets van: "ok". en dan heb je nooit gezeur. haar groeit, weetje.

*heel chill is*



vroeger werd ik boos en ging ik thuis huilen als ik vond dat ze er teveel had afgedaan maar dat helpt toch geen zier, dus daar ben ik maar mee gestopt. toen ik veertien was ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2009, 18:07
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
0,35mm per dag dus 3,5 mm in 10 dagen. Meer dan 2 cm zit er niet in dus.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 22:58
men123
men123 is offline
Citaat:
Okok, omdat je zo aandringt. Ik zou een combinatie van pindakaas en sambal in je haar smeren. Deze combi triggert bepaalde neuro-enzymen op je hoofdhuid en in je haarzakjes, die de haargroei stimuleren als een dolle. Bepaalde chemische reacties inclusief Q10 complex (!!!) zorgen zo voor een volle bos haar binnen een week Wel braaf elke dag 's ochtends insmeren en 's avonds pas uitwassen, en kijk uit met gouden sieraden, want de Bifidus Excensis culturen die vrijkomen kunnen je juwelen aantasten.

Succes
Dankjewel man!!! Reddende engel! Het werkt ook nog!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 22:59
men123
men123 is offline
Het is al een week geleden, het gala en het kapsel zat perfect Ik snap niet hoe ik het gedaan heb maar het is echt veel gegroeid, naja bedankt voor de waardeloze tips!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2009, 23:10
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
altijd graag gedaan ook terwijl ik niets post hier
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine A Beautiful Saai #905
Verwijderd
500 09-03-2010 23:13
Lifestyle haar is lelijk geknipt, wat nu?
speelgoedgitaar
12 17-10-2009 12:21
Verhalen & Gedichten Kort verhaaltje
Aeria Gloris
13 03-04-2009 16:04
Liefde & Relatie Hoe begon het?
Sweetsurrender
73 27-01-2005 13:32
ARTistiek manga/anime tekeningen.. yay ;) :D
Bluesummers
8 25-03-2002 12:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.