Oud 28-01-2010, 12:43
Verwijderd
Ik ging naar een restaurant met mijn familie en ging met mijn vader aan een klein tafeltje zitten tegen de muur. De eigenaar zag dat en besloot om 2 tafeltjes bij te schuiven zodat de rest van mijn familie naast ons kon zitten. Is ie klaar met verschuiven, gaat ie vervolgens doodleuk naast me aan tafel zitten en een sigaretje opsteken.
Advertentie
Oud 30-01-2010, 09:13
Verwijderd
Ik droomde dat ik met Minke zoende.
Oud 30-01-2010, 09:21
Verwijderd
Huh?
Oud 30-01-2010, 09:29
Verwijderd
Urgh, wist het net nog maar dan die van gisteren maar:

Was aan het lopen, door een woonwijk hier in de buurt, het was midden in de nacht en ik dacht "pff slaap ik weer niet" liep door en had op een gegeven moment skeelers aan en ging een soort van parkeergarage/musea in en toen kwam een andere Bas die ik ken van de basisschool naar me toe, hij had ook skeelers aan, alleen hij had de remblokjes aan de voorkant, dat vondt ik maar gevaarlijk. Hij ging op een moment een stijl stuk omhoog, ik volgde hem maar het was zoo vermoeiend en zag een bel aan de muur, (zo'n ouderwetse trekbel) en trok me omhoog, er waren opeens heeel veel bellen aan de buur en ik trok me omhoog en omhoog en een andere vriend Nick liep naast me opeens "is dit alles wat je kan?" zei hij op zo'n echte nick manier, maar klom door tot hij me opeens in de kraag greep en meesleurde naar boven.
Oud 30-01-2010, 10:10
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ik heb niks gedroomd.
__________________
It's a minor!
Oud 30-01-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niks gedroomd.
tenzij je niet geslapen hebt, bedoel je: ik kan me mijn dromen van vannacht niet herinneren.
Oud 30-01-2010, 11:22
Verwijderd
Ik was in een buurt die er niet Nederlands uit zag met hoge gebouwen enzo. Ik stalde mijn fiets ergens en ging iets anders doen maar bedacht toen dat mijn blauwe linnen tas nog in m'n fietstas zat. Dus ik ging terug, maar hij was al gestolen. Dat was niet vreemd want er was een tassendievenbende actief in die buurt. Ik vroeg aan een man of hij me kon helpen en hij bracht me naar het huis waar de bende woonde.
Ze lieten me binnen in een kamer waar een grote houten tafel stond waarop allemaal spullen gesorteerd werden, er lagen lege tassen omheen op de grond. Maar ze zeiden dat ze mijn tas niet hadden gezien. Ik hield echter vol en uiteindelijk gaven ze toe dat ze mjn tas wel hadden, maar nu niet meer. Een vrouw bracht me naar een kapstok waar allemaal tassen aan hingen om te laten zien dat die van mij er niet bij zat. Ze hadden alleen Bera nog en gaven die aan mij. Maar het was Bera niet, want er zat te veel vulling in en het rook verkeerd. Daarom vertrouwde ik het niet, en ik ging een deur door en daalde een donkere trap af.
Daar kwam ik in een groot magazijn, ik denk wel vijftig meter diep en zes meter hoog, en ongeveer vier meter breed. Langs de wanden van het magazijn waren rekken aangebracht met vakken, en ik elk vak lag een tas. De tassen waren gesorteerd op type en kleur. Ik liep voorbij honderden beautycases en daarna voorbij honderden trolleykoffers voor ik bij de linnen tassen aankwam. Maar nee, geen enkele was er blauw.
Toen hoorde ik voetstappen. Ik verstopte me snel in een kast die daar toevallig stond en zag door de deurtjes hoe die vrouw van eerst eraan kwam, met een jongen naast zich, ik nam aan dat het een leerling-tassendief was. In mijn kast wachtte ik af tot ze voorbij zouden zijn, maar de vrouw zag me want de kast had glazen deuren.
Ze nam me mee naar een lift en bracht me weer naar boven, naar een andere kamer. In die kamer stond ook zo'n sorteertafel en onder de tafel lag mijn tas. De vrouw zei dat dat niet mijn tas was, maar ik wist zeker dat het mijn tas moest zijn want Theodoor zat erin.
Oud 30-01-2010, 11:28
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
tenzij je niet geslapen hebt, bedoel je: ik kan me mijn dromen van vannacht niet herinneren.
klopt je hebt gelijk.
__________________
It's a minor!
Oud 30-01-2010, 12:08
Papercut Doctor
Papercut Doctor is offline
Ik droomde vannacht dat ik de volgende dag jarig zou zijn. Mijn vriendinnen hadden me allemaal taart gestuurd, dus de hele brievenbus zat volgepropt met cakejes en taart .
Oud 30-01-2010, 12:27
Verwijderd
Ik droomde van do op vrij dat ik Russische koekjes, weetjewel, met honing en poedersuiker, uit zo'n gele zak had. En de volgende dag komt mijn papa met precies zo'n zak koekjes aanzetten

En afgelopen nacht droomde ik dat ik op vakantie ging naar Chili en daar een kind kreeg. Ik noemde het Tikvah. Pfffft, wat ben ik blij dat het zover nog niet is!
Oud 30-01-2010, 13:27
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Ik droomde vreemd genoeg dat ik een piratenschip had op een zee van chocomel.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 30-01-2010, 14:13
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik droomde dat ik naast mijn vriendin lag
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 30-01-2010, 14:14
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Ik droomde dat ik naast mijn vriendin lag
En toen werd je wakker.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 30-01-2010, 14:14
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
En toen werd je wakker.
vandaar de
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 30-01-2010, 14:15
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
*schouderklop geeft*

Had ik ook met mijn piratenschip-op-zee-van-chocomel droom.

Such a waste of chocolate milk.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 30-01-2010, 14:16
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
*schouderklop geeft*

Had ik ook met mijn piratenschip-op-zee-van-chocomel droom.

Such a waste of chocolate milk.
Amen /b/rother.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 31-01-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
tenzij je niet geslapen hebt, bedoel je: ik kan me mijn dromen van vannacht niet herinneren.
Omdat ik bang was dat iemand dit ging zeggen had ik hier nog niet gepost.
Oud 31-01-2010, 21:10
Verwijderd
Al merk ik dat er vlagen van dromen blijven hangen nu ik meer films kijk.
Oud 01-02-2010, 10:09
Verwijderd
Ik was in het verschrikkelijke huis AH, en had nachtdienst ook al was het licht buiten. Ik had 9 sigaretten om de nacht mee door te komen. Ik schreeuwde overdreven hard tegen een bewoner, een collega liep net langs en keek me boos aan. Ik rende huilend naar buiten en dacht dat ik wel ontslagen zou worden.
Oud 02-02-2010, 08:51
Verwijderd
Er was iets met werk, maar dat ben ik vergeten.
Ik fietste langs de sloot van het b.d.jpark en zag er MEGA grote vissen in zwemmen, die je normaal alleen in het klein ziet, oranje en wit waren ze.
Oud 02-02-2010, 10:48
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik droomde dat ik prachtige krullen tot over mijn kont had. Ik was er zo trots op en ik liet ze de hele tijd zien. Een stem zei steeds harder dat het dood was en afgeknipt moest worden, en toen werd ik wakker
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 02-02-2010, 18:19
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat dat gekke wijf van Family matters (de moeder van Daniël) bij ons thuis moest overnachten. En toen had ze de hele badkamer verbouwd, omdat ze het maar een vieze boel vond in ons studentenhuisje. En ze bemoeide zich overal tegenaan en was heel irritant.
Best een realistische droom
Oud 02-02-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gedroomd dat dat gekke wijf van Family matters (de moeder van Daniël) bij ons thuis moest overnachten. En toen had ze de hele badkamer verbouwd, omdat ze het maar een vieze boel vond in ons studentenhuisje. En ze bemoeide zich overal tegenaan en was heel irritant.
Best een realistische droom
haha
Oud 02-02-2010, 19:26
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik boodschappen ging doen. Werkelijk nog nooit zo'n spannende droom gehad.
Oud 05-02-2010, 14:06
Verwijderd
Ik droomde:

Iets met Hitler, zat samen met mijn broer en buurjongen met Hitler in een auto, op weg naar een plaats waar hij nog spulletjes wou ophalen wat niet kapot zou zijn gegaan in de oorlog, op de heenweg zat ik naast hem, een vriendelijke man. Eenmaal bij het gebouw was het een soort van dierentuin met aan de andere kant en sportveld. Ik zag een geweldige mooie hagedis en vroeg aan Hitler of je deze ook in Nederland kon vangen, dat kon.
Bij het sportveld hield Hitler een hek vast, alles was kapot wat hij had opgebouwd. Met zijn hoofd treurig naar beneden vondt ik het rot voor hem. We keerden terug om verder te zoeken naar spullen die niet kapot zouden zijn.
In de garage vlak voor de auto waren wel enkele jassen uit de oorlog, maskers (carnavals maskers ) Hitler vroeg aan mij waarom er zoveel kapot was, ik wist het niet.
In de auto zat ik achterin met m'n broer, mijn buurjongen en Hitler voorin en gingen gezellig weg.

Hitler was in mijn droom een hele aardige man.
Oud 05-02-2010, 15:03
Verwijderd
ik kwam thuis bij een dikke turkse man met snor. ik was heel bang voor hem en durfde hem niet aan te kijken. toen wilde ik me voorstellen en stak mn hand uit en toen werd hij ziedend, omdat hij het ontzettend respectloos vond dat ik hem een hand wilde geven. toen moest ik hard huilen.
Oud 05-02-2010, 16:14
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik droomde dat ik mijn vriendin mee naar school nam en dat we wiskunde hadden en dat ik haar naast een poolse klasgenote neerzette en dat die klasgenote de hele les wodka dronk.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-02-2010, 13:21
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Nee, ik droomde dat ik Michael Jackson moest sniperen omdat hij weer tot leven was gekomen als zwarte man met afro. Daarna schoot ik de bedienden neer, maar die gingen gewoon door. Dus ik vroeg aan een accomplice waarom ze nog bewogen en hij zei: "De macht der routine."
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-02-2010, 19:48
Verwijderd
Ik reed auto, in het echt leven heeft elmer mij eens verteld dat je met je rechtervoet moet remmen en gassen, maar ik dacht in mijn droom ik ga lekker remmen met links en gassen met rechts(of andersom, ik weet niet hoe die pedalen zitten). Ik reed op een snelweg en ik was niet bang of para omdat ik geen rijbewijs heb.
Oud 06-02-2010, 22:30
Verwijderd
Een jonge Michael Jackson, nog met Billie Jean-uiterlijk, liep rond in een gebakswinkel. Een man wou zijn zakken rollen. Dus hij wilde van hem wegrennen, maar deed dat heel verwijfd en ging huppelen. Zeg maar op zo'n Wizard of Oz-manier. Met de zakkenroller achter hem aan dachten mensen op straat dat hij een polonaise deed (want het leek meer op dansen), dus in plaats van hem te helpen gingen ze vrolijk achter hem aan huppelen op de maat van de muziek die plotseling door de straat galmde. Naderhand was iedereen uitgeput en ook de zakkenroller stond even bij te komen, en toen ging Michael op een heel zielige toon steeds vragen: "What did you do that for? Huh? Why did you do that? Why? What was it good for? Huh? Why did you guys do that? Leave me alone!"
Oud 06-02-2010, 22:38
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Een jonge Michael Jackson, nog met Billie Jean-uiterlijk, liep rond in een gebakswinkel. Een man wou zijn zakken rollen. Dus hij wilde van hem wegrennen, maar deed dat heel verwijfd en ging huppelen. Zeg maar op zo'n Wizard of Oz-manier. Met de zakkenroller achter hem aan dachten mensen op straat dat hij een polonaise deed (want het leek meer op dansen), dus in plaats van hem te helpen gingen ze vrolijk achter hem aan huppelen op de maat van de muziek die plotseling door de straat galmde. Naderhand was iedereen uitgeput en ook de zakkenroller stond even bij te komen, en toen ging Michael op een heel zielige toon steeds vragen: "What did you do that for? Huh? Why did you do that? Why? What was it good for? Huh? Why did you guys do that? Leave me alone!"
You're not bad.
-I am bad!
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 07-02-2010, 00:24
ansjuh
ansjuh is offline
ja het was geen droom meer het was een nachtmerrie

al mijn cijfers op mn cijferlijst waren verandert in 1en 2en en 3en echt het was een ramp
Oud 07-02-2010, 11:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik in een Efteling/Disneyland/themapark achtig iets was, beetje vergane glorie, en er was ook iets met allerlei opdrachten dacht ik, a la Wie Is De Mol, daarna was er iets met een sauna waar ik met mijn kleren aan in naar binnen liep en toen werd ik wakker.
__________________
you're not my demographic
Oud 07-02-2010, 14:57
Fashionista!
Avatar van Fashionista!
Fashionista! is offline
Dat iedereen dronken was, diehard aan de joint ging. Terwijl ik gewoon er nuchter bij stond.
Naar aanleiding van vannacht.
__________________
Something.... that you just not might like.
Oud 08-02-2010, 09:54
Verwijderd
Eerst was ik in het b.d.jpark, op de 1e verdieping, daar was een dement stel die er niets meer van begrepen. De vrouw lag in bed. Ik had een cake gebakken en die smeerde ik in met slagroom en m&m's en discodip. Het smaakte heel lekker, maar plots was de cake weg, daar baald ik verder de hele droom van.
Ik hielp de vrouw naar de wc maar ze plaste al in haar broek. Toen ging ze naar bed.

Later was ik oma miekes oude huis, daar was elmer in de slaapkamer. We hadden ruzie, ik weet niet waarover. Toen smeet ik de deur dicht en elmer dacht dat ik weg was, en zijn nieuwe vriendin liep naar binnen. Toen ze zagen dat ik niet weg was schrokken ze. Elmer zei dat het uit was en dat ie een nieuwe vriendin had. Ik rende jankend weg. Het was trouwens een alto met donkere huid.
Ik was in een albert heijn maar het leek meer op een turkse winkel. Je moest je door de paden heenpersen om ergens te komen. Ik kocht een iraanse worst die collega R. weleens maakt.
Oud 08-02-2010, 10:18
Verwijderd
ohja, er was ook nog een stuk wat ik me herinner, waar arachnia langsliep en allemaal meiden zijn naam gilden.
Oud 08-02-2010, 18:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik droomde twee dingen vannacht. Ten eerste dat ik op mijn telefoon keek en drie smsjes had van mijn broer die heel dringend leken met een raadsel erin, iets over het federalisme van de metgezellin van de clown of iets in die richting. Dat was om een uur of 4 's nachts en toen ik het derde smsje las met "ANTWOORDT NOU!!" erin, werd ik wakker, soortvan. Ik begon me te bedenken dat het misschien wel echt dringend was want anders vraagt ie dat niet op zo'n maf tijdstip dus dattie misschien onder schot werd gehouden ofzo. Dus ik wilde heel graag alsnog antwoorden maar ik begreep echt niks van het raadsel en ik wilde het teruglezen maar ik besefte wel dat ik wakker was dus dat ik die sms niet echt gekregen had en dus ook niet terug kon lezen.

Toen ik weer in slaap viel droomde ik dat ik bij mijn vriendje was en hij zich niet lekker voelde en opeens moest kotsen en ik hem de rest van de avond nauwelijks meer echt zag of sprak, en we wel samen naar een concert gingen met nog wat vrienden en ik hem daar ook nauwelijks had gezien en toen ging ik naar buiten om naar huis te gaan met de tram. Tot ik mij bedacht dat hij nog binnenstond en ik eigenlijk nog wel even hem een knuffel moest geven of wat. En toen belde ik hem en klonk hij heel teleurgesteld en toen brak mijn hart een beetje en zei hij, ' nou oké tot morgen dan maar.' , waarna ik reageerde met dat ik hem nog wel wilde zoenen want anders zou ik het niet redden. Hij begreep me niet. Toen ik wakker werd voelde ik me heel schuldig.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 11-02-2010, 11:10
Verwijderd
Ik was in een huis met een paar mensen. Op de grond zag ik ineens twee rupsen, ze waren heel groot en dik (formaat grote sigaar) en ze hadden heel veel kleurtjes. Ze leken achteraf gezien een beetje op die chinese draken in optochten. Ze konden ook heel snel lopen en ik was panisch en zat de rest van de droom op een tafeltje para om me heen te kijken. Toen ging ik even weg, en toen ik terugkwam lag de kamer vol met papiertjes. De anderen hadden een spel gedaan en in mijn afwezigheid was besloten dat ik met een bepaalde mannelijke Onzinner zou trouwen (die was er ook ineens). Dat vond ik goed, en zo geschiedde. Ik droeg een elastieken haarband met een pluk platinablond haar eraan. Hij woonde in een heel klein houten hutje, waarin een nog kleiner kartonnen hutje stond. Oh en op een gegeven moment stonden er voor de deur van het vorige huis (dat op de eerste verdieping was) twee paarden. Die probeerden naar binnen te stormen, en 1 paard was al half te trap opgeklommen ;x
Oud 11-02-2010, 14:58
Verwijderd
Oh, alweer bijna vergeten! Ik droomde eergisteren dat ik met Pippeloen in een restaurant zat, samen met wat andere mensen aan een lange tafel. Ze legde iets uit aan iemand tegenover haar (ik weet niet meer wat maar het was heel onzinnig) en toen vond ik dat niet kloppen dus ik ging spottend roepen: "Ja, eh logisch, want blablabla, dat slaat toch helemaal nergens op? " En toen begon zij grijnzend "ssshhh" te roepen, zo van: "hou je mond, ik weet dat het nergens op slaat wat ik zeg, maar doe even alsof je het met me eens bent" en toen schoot ik in de lach want ze trok er een heel grappig hoofd bij.
Oud 11-02-2010, 15:01
Verwijderd
Dit is nou al de derde post op rij dat ik over een restaurant droom, en twee keer met forumers Mijn onderbewustzijn verlangt dus, als ik het goed begrijp, naar veel eten en forumers meeten
Oud 11-02-2010, 21:22
Verwijderd
Dat mijn wekker ging. Dus toen werd ik half wakker en zette ik mijn wekker uit. Daarna zag ik dat het half vier 's nachts was en ging ik dus weer slapen. Dus ik was en beetje te laat vanmorgen
Oud 11-02-2010, 21:24
Verwijderd
aaaah het was zo;n lange en coole droom *denk* *denk*
iets met.. mjaaa mijn buurjongen kwam erin voor
de moeder van mijn ex ook
een kerel die me ooit een klap gaf
ik kwam voor mezelf op, die kerel zei: deze keer mep ik je niet
en ik liep verder maar draaide weer om en mepte met m;n ijzeren knokkels
tegen z'n gore kutkaak.

er was wel meer, iets met een sekte redden ofzo maar dat is allemaal nog te vaag
Oud 12-02-2010, 12:35
Verwijderd
Ik liep in Groningen van het station naar de uni, en daar bij de bioscoop zat een tattooshop waar een vriend werkte en die riep me naar binnen. Hij liet me iets zien en toen gingen we seksen ;x daarna ging ik douchen. Later kwam ik hem weer tegen op straat en hij rook nog naar seks, en dat zei ik ook. Toen herinnerde ik me ineens dat ik getrouwd was en was het van WHA OH KUT. Nu moet ik het gaan opbiechten of voor de rest van mijn leven met een afschuwelijk geheim lopen. OMG wat een stomme fout Toen werd ik wakker en was ik extreem opgelucht dat het een droom was en dat de geur van mannenzweet en seks en andere lekkere dingen gewoon braaf van onszelf kwam
Oud 13-02-2010, 09:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde dat ik mijn verjaardag had in een kroeg in de middeleeuwen en mijn mama had als verrassing al mijn internethelden uitgenodigd (Arie en Bastiaan, verschillende forumers..). En we kregen gratis bier van de mooie kroeghoudster.
Oud 14-02-2010, 17:24
Verwijderd
Ik droomde over een jongen met een reusachtige tong. Echt een bizar grote tong, zoiets als die van Gene Simmons maar dan langer en dikker. Het is eigenlijk best raar dat die jongen nog kon praten. We waren in de droom een beetje om elkaar heen aan het draaien. Daarmee bedoel ik dat we gewoon aan het converseren waren, maar af en toe deed hij dan dingen zoals even weglopen en dan terugkomen met z'n stijve schwans uit z'n broek. Die was trouwens goed in verhouding met de tong, echt extreem lang en dik en monsterlijk. Ik zei maar dingen zoals 'nounou' en 'imposant, hoor' tegen 'm. Dat vatte hij op als een teken van GOGOGO dus gingen we zoenen, wat vrij oncomfortabel was want hij had dus een dikke lap van 'n tong. Ik geloof dat het gebeuren toen met een sisser afliep, en dat de jongen me zijn emailadres gaf 'voor als je erover wil praten'.
Oud 14-02-2010, 18:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik volgensmij in een soort aflevering van Star Trek zat. We zaten gevangen op een planeet, samen met een paar andere mensen, en we waren een soort van slaven/bedienden van soldaten. Het verhaal ontpopte zich als een typische aflevering, ik zat eigenlijk al vrij ver in het verhaal, en als ik niet wakker werd door een smsje werd ik denk ik binnen een paar minuten gered.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-02-2010, 12:51
Verwijderd
Ik ging seks hebben met deadlock, want dat hadden hij en elmer zo afgesproken omdat ze alles deelden. Er was ook nog iets met een zak verrotte aardappels die ook van hun was.

Oud 15-02-2010, 12:55
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik droomde dat M@rco (Marco naamzoek) een nieuw subforum maakte voor DoP en dat dat "Ideeën voor gedichten" heette of zoiets. Het sloeg helemaal nergens op.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 15-02-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ging seks hebben met deadlock, want dat hadden hij en elmer zo afgesproken omdat ze alles deelden. Er was ook nog iets met een zak verrotte aardappels die ook van hun was.

Whut
Oud 15-02-2010, 17:54
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik droomde dat ik uit eten was met mijn vriendin en dat ik wakker moest worden, maar zij moest nog even haar jas aantrekken en haar sjaal om doen en nog even naar de wc, dus was ik bijna te laat in de les
__________________
Wat een briljante deductie!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Little Phoebe
500 28-10-2013 17:07
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 12:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 14:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 09:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 10:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.