Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 16:12
Verwijderd
hay.

ik wil een krultang kopen. nu zag ik er twee in de kruidvat winkel liggen. eentje was 7,99 de andere 17,99.

Die van 7,99 heet Vidal Sassoon krultang VS031E, maar op het internet heb ik al gelezen dat ie rottig is. hij wordt te warm en je haar blijft niet in de tang zitten.
Die van 17,99 (Carmen Curl power CT 4078) schijnt fijn te zijn. Mooie krullen alleen de losse borstel gaat heel snel kapot.(?)

Heeft iemand zelf ervaringen met krultangen? Welke zijn goed? Ik zoek eigenlijk een goedkope want ik ga hem waarschijnlijk niet al te vaak gebruiken.

Ik heb zelf dik en redelijk stevig haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2010, 21:20
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Carmen is wel een groot merk voor haarproducten. Mijn moeder heeft er de krullers van gehad. Voor dik haar heb je een goede tang nodig, anders zullen je krullen er binnen enkele minuten uitzakken.
En hoort dit niet in het haartopic, oma?
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 13:26
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ben hier geen forumbaas meer, dus kan dit niet verplaatsen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 15:30
Catch
Catch is offline
Wat ook helpt is vooraf mousse in het haar (veul), dan krullen, en daarna haarlak. Dan blijft het allemaal beter zitten . Probeer het eens met een goedkope, want je moet toch eerst oefenen en vooral je styling zorgt ervoor dat het langer blijft zitten. Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 21:09
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
volgens youtube krijg je de mooiste krullen met een stijltang
Iig een losse borstel? Dat heb je toch niet persee nodig bij een krultang. Zou liever een fijne tang heben dan dat de assesoires goed zijn. Ook beter voor je haar lijkt me zo. Kijk anders eens bij de blokker/mediamerkt/whatever naar een ander type.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 14:01
Catch
Catch is offline
Moet je wel een stijltang hebben met een ronde achterkant, anders krijg je je krullen vierkant ;x.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 14:05
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Ik ben hier geen forumbaas meer, dus kan dit niet verplaatsen.
O verdulleme.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 15:48
Henck
Avatar van Henck
Henck is offline
Ik zou voor een dure gaan aangezien goedkope tangen je haar kapot maken
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 16:02
Verwijderd
Ik heb een philips saloncurl ceramic die geloof ik 25 euro kostte. Hij warmt snel op, wordt niet zo heet dat je je er makkelijk aan zou branden, houdt je haar goed vast, heeft een handig pootje waardoor je hem op een oppervlak kan leggen zonder dat het warme deel dat oppervlak aanraakt en het snoer kan draaien waardoor je niet in de knoop raakt met het snoer. Hij maakt mooie hollywoodkrullen vind ik, pijpekrul-achtig maar dan losser. Als je krullen wil die er natuurlijk uitzien kun je beter rollers gebruiken.
Ik vind het wel jammer dat de krullen niet tot helemaal bovenaan gaan. Ik heb vrij lang haar en hij krult alleen ongeveer de onderste 40 cm, omdat het bovenste deel van een pluk te ver weg van het warmtedeel zit. Maar ik denk dat ik dat probleem met elke krultang zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 16:15
Verwijderd
ok. tof sarah. het klinkt wel als een goede krultang. als het niet teveel gevraagd is, zou je mij een foto willen sturen van hoe de krullen eruit zien? ik denk dat ik deze ga kopen, heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding. Bedankt voor de tip.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 16:31
Verwijderd
Eh ik heb niet echt een foto waar ze goed op staan geloof ik
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 16:42
Verwijderd
oh ok.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het harige topic
Verwijderd
500 27-08-2006 16:16
Lifestyle krultang
inge89
18 30-12-2004 20:44
Lichaam & Gezondheid krultang
Miss*Pain
6 16-08-2004 20:25
Lifestyle krultang
Divina Flor
23 31-08-2003 16:23
Lifestyle werken met een krultang ?!?
lagu
3 31-12-2002 17:35
Lifestyle Krullen!
Maaiketjuh
47 13-08-2002 13:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.