Advertentie | |
|
06-04-2014, 10:55 | |
Nou ja als je anders geen hulp nodig had en nu wel dan kan dat toch? Verder zou ik je mailcontact met de docent ook allemaal even bij elkaar zoeken, als zij daar de hele tijd heeft laten blijken dat het in orde was, de goede kant op ging dan kan je nu nooit zomaar een dikke onvoldoende krijgen, lijkt me. Want ik neem aan dat je wel een 1e versie hebt ingeleverd voor je eindversie. Verder snap ik dat het je hoog zit, maar ik zou wel letten op hoe je over mensen praat. Ze achterlijk en kut noemen kan natuurlijk op internet prima, maar als je het vaak doet moet je wel uitkijken dat je niet zulke dingen ook op school zegt.
10-04-2014, 17:48 | |
Nee, ik spreek nooit van me leven zo met leraren. Ik heb zelfs die persoon gewoon normaal en beleefd aangesproken. Ik verlaag me voor een persoon niet tot zijn niveau al had ik het wel op bepaalde hoogte moeten doen misschien. Maar verder heb ik zoals jij schreef niet die persoon uitgescholden. En de e-mails zijn tevoorschijn gekomen maar genegeerd dus dan snap je volgens mij ook wel zoals je al zegt dat het me hoog zit en best wel zat ben en natuurlijk uit ik me dan zo op internet waar alleen mensen die je niet persoonlijk kennen het lezen, want je moet het ergens kwijt he
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Te weinig uren + Vak profielwerkstuk Roflsaurus | 7 | 21-08-2016 14:55 | |
Psychologie |
Enquête profielwerkstuk over transgenders LotteEnJeroen | 2 | 25-12-2015 06:26 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Vraagje profielwerkstuk pH-waarden Zenaa | 1 | 26-07-2013 16:10 | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk EM&NG? wroopstrafel | 1 | 09-12-2008 09:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Profielwerkstuk over verlangen Oranje | 12 | 11-01-2006 23:35 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hulp bij inleiding profielwerkstuk over reclame vrouw-wezen | 6 | 16-10-2005 13:48 |