Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2007, 00:34
Verwijderd
Gaat wel allemaal. Heb vanavond getapt en ben nu echt moe. Had vandaag wel een paar mindere momenten, maar het is logisch dat ik er niet meteen ben na zo'n tijd zwaar depressief te zijn geweest.

Moest vanavond ook jureren bij de playbackshow met m'n Jos Brink-imitatie. Tink* en haar groepje hebben gewonnen met hun Spice Girls-imitatie. Good for them. Tink*, gefeliciteerd nog.

O, en ik heb echt ongelooflijk veel zin in het freefight-toernooi zondag!

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 00:42.
Advertentie
Oud 30-03-2007, 00:37
Verwijderd
Ik baal, want ik ben ziek en heb tentamens. En ik weet dat ik die van morgen ga verpesten. Hierbij is het niet, zoals bij het vorige tentamen, een kwestie van op goed geluk antwoorden en van je intuïtie uitgaan, maar echt een kwestie van kennen. En dat doe ik niet en ik voel me ook veel te belabberd om morgen echt te kunnen presteren... Maar het moet en ik moet door. Ik moet eigenlijk slapen, maar ik kan het niet, want ik ben aan de ene kant über moe (ik heb zelfs een half uur op mijn bureau bovenop mijn boek liggen slapen), maar aan de andere kant weer über wakker omdat ik eigenlijk nog wat wil doen en niet tevreden ben. Maar ik doe eigenlijk nix... maar ik kan toch niet slapen... bah!
Oud 30-03-2007, 06:28
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Grrr... .

Ik moet maandag een PO inleveren, maar ik snap ergens niks van. Vraag ik om hulp, krijg ik als antwoord: 'Ja, ik heb toch gezegd wat je moest doen, zo moeilijk is het niet, zoek het maaruit'. Nou lekker dan.

En ik heb gister gesprek gehad met me mama en mentor. Als ik mijn best blijf doen ga ik gewoon over. Yeeeeh!!
Oud 30-03-2007, 06:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren was leuk en moeilijk. Therapie was moeilijk, ontdekte daar dingen die ik misschien liever niet had geweten. Daarna met L. de stad in gedoken, we hebben heerlijk zitten eten en kletsen aan de gracht en toen het kouder werd zijn we naar de kroeg gegaan. Het was echt superleuk en heerlijk om haar weer te zien!!

Net op het moment dat ik het vreselijk druk ga krijgen, heb ik barstende koppijn. Moet vandaag nog de hele dag naar school, daarna nog een werkdag van 7-8 uur. Morgen de hele dag repeteren op theater, morgenavond het feest van J. Zondagochtend beginnen we weer vroeg met repeteren, en zondagmiddag/avond moet ik naar de verjaardag van mijn opa. Ik heb maandag een aardrijkskundetoets en een wiskundetoets, maar dat maakt niet uit, dat lukt vast wel, met ál die tijd dat ik ervoor kan leren,,

Doorzetten, doorgaan, niet stil blijven staan. Kom op, ik kan het wel. Nu niet opgeven.. Slapen en uitrusten en mokken doen we later wel, nu even niet.

Can we climb this mountain
I dont know
Higher now than ever before
I know we can make it if we take it slow
Let's take it easy
Easy now
Watch it go..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-03-2007, 06:55
Verwijderd
up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down up down
Oud 30-03-2007, 07:04
Verwijderd
vage dromen de hele tijd. Blijkbaar heb ik mijn ervaringen in de psychiatrie nog niet helemaal verwerkt. Verder slaap ik veel te licht, anders had ik al die dromen niet de hele tijd en waarschijnlijk ben ik daarom ook zo moe. Maargoed.

Gisteravond was wel gezellig maar nu moet ik dus vroegf op en naar school en ben ik veel te moe. Niet zo verstandig dus om nog uit te gaan. En bovendien heb ik er het geld helemaal niet voor. Ik vrees dat ik aan het eind van de maand moet lenen van mijn ouders... shit. Maar... vanavond mijn eerste werkdag dus ik kan het als het goed is wel snel terugbetalen.
Oud 30-03-2007, 07:36
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-03-2007 @ 23:45 :
Wat is de NS godsgruwelijk irritant de afgelopen dagen . Bijna alle reizen met vele te veel vetraging en dat is niet bevordelijk voor mn humeur
Het is echt verschrikkelijk deze week. Het oosten van het land is nauwelijks bereikbaar.

Maar goed, ik heb me er al bij neer gelegd dat ik er vandaag lang over ga doen.

Gisteravond was leuk. Ik had verwacht dat ik veel moeier zou zijn, maar het viel mee. Ik ben blij dat ik niet tot al te laat ben gebleven, want nu ben ik alsnog moe. Nog een uurtje en dan weekend.
__________________
Oud 30-03-2007, 07:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nog een paar uur en dan is het gelukkig weer voorbij! Heerlijk. Nu al zin in. Nu nog ff volhouden om te leren. Al 1 tentamen doorgenomen, nog 2 te gaan en m'n samenvatting nog 1x en dan is het hopelijk tijd om te gaan... en hopelijk gaat het dan goed. En bij haar ook.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-03-2007, 08:05
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
*duimt voor Gothic + Gothics vriendin*

Stress stresssssssssssssssss

Dadelijk nog maar even alle informatie doornemen en dan ga ik straks maar naar "Het hol van de leeuw" Ohh ik wil geen onvoldoende! Ik kan het best, ik kan het ik kan het ik kan het. Het enige wat ik hoef te doen is te laten zien wat ik thuis ook kan, waarom ben ik daar nou steeds zo bang voor? Waarom laat ik die onzekerheid het verpesten? Kom op, het gaat best. *peptalk*

Vanavond zie ik vriendje weer, wat natuurlijk wel leuk is.. maar waar ik om de een of andere reden ook niet uitzonderlijk gelukkig mee ben. Nou ja, dat komt tegen de avond waarschijnlijk wel weer. Ik heb ook zoveel andere dingen aan mijn hoofd.

Verder nog even kijken hoe ik mijn tijd tot het avondeten ga doorbrengen... Ik heb al besloten wat ik wil eten, maar als ik te vroeg naar huis ga kan dat dus al niet meer (want dan kom ik met het avondeten thuis aan en dan rekenen ze op me ). Misschien kruip ik nog wel even de bieb in voor ik naar huis ga.. Pf. Dilemma's. Al dat gedraai van mij ook
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 30-03-2007, 08:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Veel succes Yana!


OT: Maandag al dat thuistentamen. Ik weet niet hoe ik moet leren, dus leer ik maar niet. En Turks mondeling gaat ook echt dramatisch worden Blegh, studie.
voor de rest van mijn leven.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-03-2007, 08:47
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
To-do-list:
- Ontbijten.
- Mezelf wegen maarrr ik weet niet of ik dat durf/ga doen want de laatste keer is like een half jaar geleden. (Weegschaal was stuk, thank God. )
- Douchen.
- Mijn bed opnieuw opmaken.
- Gitaar oefenen.
- Stukje schrijven.
- Stukje lezen.
- Wiskunde alvast leren.
( - Gs eventueel ook maar dat pw kan ik toch niet maken. ;x )
- Bedenken wat voor kleren ik aan ga doen. Tududu voor de zwarte H&M-polo.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 30-03-2007 om 11:06.
Oud 30-03-2007, 09:25
Verwijderd
Dat is nou een goede, een to-do list. Misschien dat ik vandaag dan ook eens werkelijk wat doe.

Gedaan: opstaan (te laat), douchen, aankleden, onbijten, koffie drinken.
Nu, internetten.
To do:
naar de markt en naar de winkel
jongen opwachten die zijn post komt halen
studeren
luchen
belastingforumulieren invullen
studeren
afwassen en koken
eten
oppassen
studeren!
mss naar een feestje

en ik ben boos op vodafone want steeds als ik denk ''he leuk, een smsje, wie zou er aan me denken?'' krijg ik stomme reclame.
Oud 30-03-2007, 10:05
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
EN WTF Porcupine Tree speelt twee keer in Nederland omgomgomg hebben.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-03-2007, 10:07
Verwijderd
omg ik ben hyper en ik heb zin om verder te gaan met mijn breiwerk maar ik ben een breinaald kwijt! waarschijnlijk verloren gister tijdens het fietsen ofzo, ik weet het niet maar het is heel irritant . Mja, nu kan ik niet breien! even kijken of ik niet heel toevallig nog een stel breinaalden 4 heb, maa rik geloof ik het niet.... damn!
Oud 30-03-2007, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 30-03-2007 @ 11:05 :
EN WTF Porcupine Tree speelt twee keer in Nederland omgomgomg hebben.
Brian!
Oud 30-03-2007, 10:12
Verwijderd
Het is zoveel beter en leuker op school met hem als een vriend.<3 Echt, het maakt me wel heel vrolijk geloof ik.^^ Wheeeee!
Oud 30-03-2007, 10:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 30-03-2007 @ 01:34 :
Gaat wel allemaal. Heb vanavond getapt en ben nu echt moe. Had vandaag wel een paar mindere momenten, maar het is logisch dat ik er niet meteen ben na zo'n tijd zwaar depressief te zijn geweest.

Moest vanavond ook jureren bij de playbackshow met m'n Jos Brink-imitatie. Tink* en haar groepje hebben gewonnen met hun Spice Girls-imitatie. Good for them. Tink*, gefeliciteerd nog.

O, en ik heb echt ongelooflijk veel zin in het freefight-toernooi zondag!
Ha dankjewel. Ik vond het echt grappig, jouw imitatie en die wannabe-bulletje penny de panda ofzo. En verder was het allemaal gewoon leuk. Ik liep er in mijn pyjama met mijn hoofd vol krullers en felle lippenstift op en het kan me allemaal niets schelen enzo. Ik vind het wel leuk dat ik in het algemeen gewoon dingen durf die andere mensen pas durven als ze drank op hebben.

En ik heb heeeeeeel veel zin in morgen! Want dan gaan we met allemaal leuke forummers naar Amsterdam voor een slaapmeet/spelletjesmeet. Oh en we gaan 's middags ook gaatjes laten schieten! Maar echt, ik heb echt zin om iedereen weer te zien. En het is nog steeds mooi weer en ik vind dat het dat morgen ook moet zijn en ik ga zo maar eens eten en dan maar naar het station om naar huis te reizen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 30-03-2007, 10:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
WOEHOE, 60 keer kinderen getest. ZESTIG!
Allemachtig, ik ben klaar, de mega opdracht is klaar.
Nou kan ik beginnen aan m'n scriptie (nou ja, na m'n tentamen), maar dat is juist mijn pluspunt, dus het grootste werk zit er op!

*feestje viert*
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-03-2007, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 30-03-2007 @ 11:27 :
WOEHOE, 60 keer kinderen getest. ZESTIG!
Allemachtig, ik ben klaar, de mega opdracht is klaar.
Nou kan ik beginnen aan m'n scriptie (nou ja, na m'n tentamen), maar dat is juist mijn pluspunt, dus het grootste werk zit er op!

*feestje viert*
Goed joh!
Oud 30-03-2007, 10:47
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 30-03-2007 @ 11:11 :
Brian!
Hey jij!

Ik had al wat mensen gemaild ja, alleen nog vervoer regelen en geld voor een kaartje, want anders zijn ze natuurlijk uitverkocht

kwilde eigenlijk naar Eindhoven dan...
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 30-03-2007, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 30-03-2007 @ 11:47 :
Hey jij!

Ik had al wat mensen gemaild ja, alleen nog vervoer regelen en geld voor een kaartje, want anders zijn ze natuurlijk uitverkocht

kwilde eigenlijk naar Eindhoven dan...
Oooh, hoop dat het lukt dan. Misschien kun je nog via via een kaartje regelen of bij het V&A subforum hier?
Oud 30-03-2007, 11:35
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Nog 1 pw en 4 mo's te gaan!!

En ik moet Pride en Prejudice nog uitlezen voor dinsdga, maar ik kom er niet in... ben al op blz 40
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 30-03-2007, 11:37
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 30-03-2007 @ 11:58 :
Oooh, hoop dat het lukt dan. Misschien kun je nog via via een kaartje regelen of bij het V&A subforum hier?
Kom, dan ga jij ook mee Ik denk wel dat je ze ook cool vindt

En vnaaf nog iemand vragen ohja en dan dadelijk mijn oom bellen of ik kan helpen met de boeken ofzo, zodat ik kaartje kan kopen
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 30-03-2007, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Equinoxe schreef op 30-03-2007 @ 11:47 :
Hey jij!

Ik had al wat mensen gemaild ja, alleen nog vervoer regelen en geld voor een kaartje, want anders zijn ze natuurlijk uitverkocht

kwilde eigenlijk naar Eindhoven dan...
Ik wil ook gaan met Roos EN dat weet ze nog niet en morgen start de voorverkoop van de kaartjes las ik op de website van de Effenaar in Eindhoven. Waarschijnlijk gaat ze morgen dit lezen en blij worden enzo Maar Brian, PM!
Oud 30-03-2007, 11:50
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Zao schreef op 30-03-2007 @ 12:37 :
Ik wil ook gaan met Roos EN dat weet ze nog niet en morgen start de voorverkoop van de kaartjes las ik op de website van de Effenaar in Eindhoven. Waarschijnlijk gaat ze morgen dit lezen en blij worden enzo Maar Brian, PM!
Oh jamaar ik lees het nu al en ik ben voor. Hoewel Amsterdam makkelijker is want dat is op een donderdag MAAR misschien heb ik dan al pww.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 30-03-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 30-03-2007 @ 12:50 :
Oh jamaar ik lees het nu al en ik ben voor. Hoewel Amsterdam makkelijker is want dat is op een donderdag MAAR misschien heb ik dan al pww.
Oh das stom (A) Jamaar dat gaan we niet meer redden qua tijd en dus ik ben toch voor juni, maar daar hebben we het zo wel over want ik ga zo eens richting Enschede ^^
Oud 30-03-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 30-03-2007 @ 08:36 :
Het is echt verschrikkelijk deze week. Het oosten van het land is nauwelijks bereikbaar.
Ik zag het gister, tijdens mijn meer-dan-een-uur-vertraging op de heenweg en tijdens mijn lang-moeten-wachten op de terugweg... (Vleuten is trouwens geen spannend station om lang op stil te staan. )
Met dank aan de NS was ik dus gister ruim een half uur te laat voor de mastervoorlichting... Maar goed, ik heb nog een deeltje mee kunnen pikken en dat was eigenlijk al meer dan ik verwacht had toen ik hoorde dat er 'zeer beperkt treinverkeer' mogelijk was en we daarna met de trein die dan wel reed als nog tig keer lang stil stonden. Gelukkig stond de bus in Utrecht er, anders was ik nog veel later geweest (maar dan was ik meteen weer naar huis gegaan, wat ik op dat moment toch al meer zag zitten).

Eigenlijk moet ik nog het eea aan huiswerk doen vandaag, maar ik heb niet zo'n zin... Ben vanmorgen even naar de Ikea geweest, 'k ga zo eerst nog maar even naar het winkelcentrum hier en dan zie ik daarna wel of ik nog zin heb om wat te doen...en zo niet, dan niet. Moet ook nog opruimen en schoonmaken, dus genoeg andere dingen te doen.

@Gothic: Hoe is het gegaan? *nieuwsgierig is*
@Yana: Hoe is het bij jou gegaan?
Oud 30-03-2007, 12:25
Verwijderd
Ik heb voor het eerst sinds een aantal dagen echt heerlijk geslapen... maaaar, ik zit nu nog in bed En ik wilde vandaag zo graag wat doen
Om half vijf naar de bioscoop, twee films kijken ( Curse of the Golden Flower en Inland Empire ) en tussendoor patat eten Zooo fijn om weer eens iets samen te doen, ik heb hem echt gemist.

Binnenkort eens met mijn zus praten over hoe ze het rond de geboorte van haar dochter wil organiseren. Of ze wil dat ik meteen kom als ze bevallen is/begint met bevallen, of dat ze liever heeft dat ik later kom, wanneer ze een beetje gewend zijn. Hoewel ze me waarschijnlijk niet tegen kan houden, dan ga ik wel een week bij m'n ouders zitten om mijn nichtje twee seconden te kunnen zien En ze zal veel te trots zijn om het kindje helemaal voor zichzelf te houden. Oef, ik heb er zo'n zin in (Ze is officieel over 2 maanden uitgerekend.)
Oud 30-03-2007, 12:28
Verwijderd
Zoooo lekker weer mooie bloemen blijblijblij. Ik moet spontaan overal om lachen. Even weer rust doet zo ontzettend veel goed. Leven is leueueuk.
Oud 30-03-2007, 12:36
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Omg slaaptekort. Maar was leuk .
En ik snapte Elektriciteit en Magnetisme vandaag gewoon. Omg.
Oud 30-03-2007, 12:48
Redhair
Redhair is offline
You are lying while you confess, keep trying to explain.
The sunrise and the sun sets you realize
and then you forget what you have been trying to retain.
But everybody knows that it is all about the things
that get stuck inside of your head
...
When was the last time you looked in the mirror?
Because you have changed.
Yeah, you have changed.
Sunrise, sunset.
You are hopeful and then you regret.
The circle never breaks.
With each sunrise and sunset there is a change of heart or address.
Is there nothing that remains?
For a sunrise or a sunset.
You are manic or you're depressed.
Will you ever feel ok?
...
But everything you do is leading to the point
where you just won't know what to do.
And at that moment you may laugh
but there is someone there who will be laughing louder than you.
So it's true, the trick is complete.
Now you have become everything you said that you never would be.
You're a fool! You're a fool!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-03-2007, 12:51
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Weekend alweer..
Maar ik zie mijn vriend amper dit weekend. Irritant, want ik moet hem nog eventjes op de hoogte stellen van mijn 'probleempjes met eten'. Op zich al lastig, want ik krijg het woord gewoon niet mijn strot uit. Serieus, ik klap letterlijk dicht.
En dan zie ik 'm ook al zo weinig, hij heeft het druk. Daar baal ik van, ik voel me beter als ik bij hem ben. Eventjes iets minder depressief. Maar ja, hij moet leren/werken/z'n nieuwe appartement schilderen. En vervolgens komt ie bij mij, maar dan is ie doodmoe.
Ik weet dat ie er niks aan kan doen, maar het is vervelend. Nou ja, ik vínd het vervelend. Maar ik moet gewoon niet zo zeuren, dat ik nou zoveel tijd over heb komt alleen maar omdat ik niet in staat ben iets nuttigs te doen. Andere mensen hebben gewoon een normaal, druk leven.
Ik zou blij moeten zijn dat zo'n jongen uberhaupt wat met mij wil. Hij is zo slim, knap en heeft een goede baan en studie. Ik heb helemaal niks, ik doe niks, ben mensen alleen maar tot last. Hij kan véél beter krijgen. En dat verdient ie ook.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 30-03-2007, 12:55
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Even lekker niks doen nu! Straks nog het laatste beetje post bezorgen, eten, werken en dan weekend!

En ik heb zin in zondag, wordt vast weer onwijs gezellig!
En dan maandagavond weer darten!

En de zon begint hier nu ook weer een beetje door te komen!
Oud 30-03-2007, 12:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 30-03-2007 @ 11:42 :
Goed joh!
Dankjewel!
Blij blij blij
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-03-2007, 12:56
Verwijderd
Breinaald lag achter mijn bed en ik ben inmiddels ook al naar mijn eerste echte psychotherapiesessie geweest. Even wennen hoor, alles zomaar op tafel gooien wat in je op komt, maar het ging best ok en ik denk dat ik er ook wel wat aan ga hebben, hoewel die therapeut nou niet echt meedenkt, maargoed. Strakjes voor het eerst in mijn leven werken! (ja ok, ik heb wel eens wat opgepast enzo, maar ik heb nooit vast werk gehad). Spannend!
Oud 30-03-2007, 13:11
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Of ik heb nu pas door dat lentekriebel me blackrose was Positieve naamsverandering wel

Waar ga je werken? Veel succes in elk geval

Mijn humeur gaat een beetje op en neer Maar over het algemeen ben ik positief
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-03-2007, 13:19
Verwijderd
Mijn batterij is leeg (die van de laptop) dus nu moet ik wel op

Ik ben echt lui lui lui.
Oud 30-03-2007, 13:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 30-03-2007 @ 13:56 :
Breinaald lag achter mijn bed en ik ben inmiddels ook al naar mijn eerste echte psychotherapiesessie geweest. Even wennen hoor, alles zomaar op tafel gooien wat in je op komt, maar het ging best ok en ik denk dat ik er ook wel wat aan ga hebben, hoewel die therapeut nou niet echt meedenkt, maargoed. Strakjes voor het eerst in mijn leven werken! (ja ok, ik heb wel eens wat opgepast enzo, maar ik heb nooit vast werk gehad). Spannend!
Veel plezier! Werken is leuk en geeft veel voldoening.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-03-2007, 14:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik kan eindelijk weer eens wat posten!
Huisgenoot via wie ik internet had, is verhuisd en nu wil ik met een andere huisgenoot samen een nieuw modem+abonnement, maar we kunnen niet overleggen want we zijn nooit tegelijk thuis. Eigenlijk zou ik haar moeten bellen, want anders gaat het alleen maar langer duren.

Ben nu bij m'n vriend, hij is aan het werk. Zo slecht geslapen vannacht en uiteindelijk dus te laat op vanmorgen. En toen kreeg ik me toch opeens een schoonmaakzin, zo raar, dat heb ik thuis echt nóóit. Dus toen heb ik afgewassen en hele huis gestofzuigd en toen ook maar de hele keuken schoongemaakt incl. koelkast. Ik hoop dat-ie het ziet straks

En nu moet ik eigenlijk verder met de studie, ik moet nog 25 punten zelfstudie en daarna nog 10 punten stage en dan ben ik klaar. Maar zelfstudie is moeilijk, dat vraagt discipline en een planning naleven. En straks komen m'n vriend z'n ouders nog even langs en dan ben ik dus ook weer afgeleid. Maarja, ik vind wel dat ik wat nuttigs gedaan heb vandaag en ik ben er ook een stuk wakkerder door geworden.

En ik wil m'n essay terug en m'n tentamen en reactie van een eventuele stage, maar essay krijg ik volgende week, tentamen gaat nog lang duren aangezien ik het dinsdag pas gemaakt heb en stagebrief e.d. heb ik gister pas verstuurd. En nu ga ik lezen!
Oud 30-03-2007, 14:03
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Op welke afdeling ga je werken bij de jumbo lentekriebel?

Oh de mondeling letterkunde ging goed! hij vond het leuk dat ik het leuk vond om de gedichten te analyseren. Haha
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 30-03-2007, 14:18
Verwijderd
Weer zo weinig gedaan, ik moet echt eens discipline aanleren zeg.


En ik wil je zo graag zeggen, wat ik toen niet kon die dag..
Zeggen wat ik eigenlijk niet mag...
Oud 30-03-2007, 14:19
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Missy schreef op 30-03-2007 @ 07:28 :
Ik moet maandag een PO inleveren, maar ik snap ergens niks van. Vraag ik om hulp, krijg ik als antwoord: 'Ja, ik heb toch gezegd wat je moest doen, zo moeilijk is het niet, zoek het maaruit'. Nou lekker dan.
Ze mag nu officieel in de stront zakken.
Oud 30-03-2007, 14:39
Verwijderd
Moet ie wel langskomen Stom tentamen.
Oud 30-03-2007, 14:57
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Mijn moeder dacht dat ze 1 dag terug een hartinfarct zou krijgen.. Ze is opgenomen in het ziekenhuis, en er bleek niets aan de hand te zijn.. Maar ik maak me zo'n zorgen..
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 30-03-2007, 15:10
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 30-03-2007 @ 15:03 :
Op welke afdeling ga je werken bij de jumbo lentekriebel?

Oh de mondeling letterkunde ging goed! hij vond het leuk dat ik het leuk vond om de gedichten te analyseren. Haha
Kaasafdeling waarschijnlijk. Ik begin nu toch lichtelijk zenuwachtig te worden, maar we zien wel hoe het gaat . Zijn er nog bepaalde kledingsvoorschriften? (ik weet dat ik zo'n jumbo-polo krijg maar voor de rest heeft ze niks gezegd dus het zal wel goed zijn toch? ik trek gewoon een redelijk nette grijze broek aan en normale schoenen). Pfff, hopen dat ik alles snel door heb, maar hee, iedereen kan dat toch zo'n baantje, dus waarom ik niet?!
Oud 30-03-2007, 15:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 30-03-2007 @ 16:10 :
Kaasafdeling waarschijnlijk. Ik begin nu toch lichtelijk zenuwachtig te worden, maar we zien wel hoe het gaat . Zijn er nog bepaalde kledingsvoorschriften? (ik weet dat ik zo'n jumbo-polo krijg maar voor de rest heeft ze niks gezegd dus het zal wel goed zijn toch? ik trek gewoon een redelijk nette grijze broek aan en normale schoenen). Pfff, hopen dat ik alles snel door heb, maar hee, iedereen kan dat toch zo'n baantje, dus waarom ik niet?!
Als de broek uitmaakte hadden ze dat er vast wel bij verteld, toch? En ze houden er natuurlijk rekening mee dat je nieuw bent, dus verwacht niet teveel van jezelf! Dat is het heerlijke aan nieuw zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-03-2007, 15:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wat een dag, ben uitgeteld. Vandaag m'n rapport gekregen, ben nu toch wel weer beetje trots op mezelf. Voor geen enkel vak sta ik lager dan een 7, dus heb alweer een sterstatus dit laatste trimester! Mijn eindrapport is zowaar nog mooier, en ook daarop sta ik voor geen enkel vak lager dan een 7.. Ben nu toch wel trots en gemotiveerd om het 3e trimester toch ook weer zo goed te werken!

Moet zometeen werken, en dat is dus echt het laatste waar ik zin in heb/puf voor heb. Als ik er eenmaal ben, gaat het vast wel, probeer ik mezelf steeds voor te houden. Maar ik zie het gewoon nog niet gebeuren, tot 2 uur vannacht.. Van af het eerste moment dat mijn theaterlessen zijn afgelopen, ga ik niet meer op vrijdagavond werken, maar op zaterdagavond. Want elke week is het hetzelfde gezeik met mij, ik ben moe, heb geen puf, ben chagerijnig enzovoort. Ik ga er gewoon al vanaf donderdagmiddag tegenop kijken, en daar heb ik echt geen zin meer in.
Verder doe ik alles om mezelf positief te voelen, maar het wil niet echt lukken. Ik moet even rust in mijn kop krijgen, helaas is die nog ver te zoeken
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-03-2007, 15:23
Verwijderd
Daar ga ik dan, wish me luck!
Oud 30-03-2007, 15:38
Verwijderd
@Nijn*: Nu nooit meer zo druk maken om of je het wel kan ed.
@lentekriebel: Succes.

OT: Ik ben gesloopt... En waarvan?
Oud 30-03-2007, 15:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, ik heb het gedurfd! Heb me bij drie uitzendbureaus ingeschreven (Tempo-team, Start-job, Manpower) en heb van Accord een formulier meegekregen. Net probeerde ik via internet het formulier naar Randstad te sturen, maar dat ging ik geloof ik mis.

Alleen heb ik bij Manpower ingevuld dat ik in 2000 ben begonnen met m'n vwo, terwijl dat 2001 was. Dat is toch niet erg, of moet ik daar eens over bellen? Misschien gaan ze zich afvragen waarom een meisje van 10 naar de middelbare gaat.

Nou moet ik alleen bij de meesten begin mei nog langs om te zeggen van 'hoooi ik ben er nog'. Hopelijk hebben ze wat leuks. Bij Start-job kan ik sowieso terecht, maar dat is productiewerk. Volgens week zaterdag is het vakantiewerk-open dag bij Manpower. Ik wip denk ik toch even langs, ookal is mijn aangegeven periode net vóór de vakantiewerk-periode. Maar misschien zit er tóch wat tussen.

Echt, het viel mee! Ik kreeg zelfs thee met een koekje bij Manpower en ze vond m'n jas heel mooi.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.