Oud 27-10-2015, 08:47
EvivS
EvivS is offline
Online enquêtes. Bij mij begint het al te kriebelen als ik de woorden hoor. Hoe vaak ik al wel niet gevraagd ben om even een enquête in te vullen. Het duurt echt maar 2 minuutjes zeggen ze er dan nog altijd vrolijk bij. Nou, dat laatste is sowieso een leugen. Het duurt altijd langer, maar goed.

Het probleem wil dat ik voor mijn onderzoek voor de Fontys Hogescholen zelf een enquête wil afnemen bij mijn te onderzoeken doelgroep. Want ja, het is toch wel een hele makkelijke, efficiënte en snelle manier om achter beweegredenen van deze groep te komen. Een maar is dan wel dat de juiste mensen jouw enquête op een serieuze manier moeten invullen.

Wat vind jij?

Elke enquête begint wel met vul deze enquête in en win of vul deze enquête in en maak kans op fantastische prijzen. Ik geloof niet dat dat de enige manier is om ervoor te zorgen dat mensen jouw vragen willen beantwoorden. Er moeten wel meer factoren zijn die een rol spelen.

Hoe kun je nou als bedrijf ervoor zorgen dat jouw enquête niet verdwijnt tussen de grote bulk van online onderzoeken die er dagelijks voorbij komt? Er moet vast wel iets zijn behalve prijzen weggeven zodat mensen hem invullen. Waarom vul jij die desbetreffende enquête in?

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Wat is dan de beste manier om een enquête te verspreiden? Handige tips hoe ik dit probleemstuk kan aanpakken zijn zeer welkom!

Mijn doelgroep zijn 18 tot en met 24 jarigen. Wil jij mij helpen? Vul dan even onderstaande link in, het kost je maar twee minuutjes! Oké, 5... O en je maakt kans op twee kaartjes voor de Efteling, deze worden er tien verloot!

www.thesistools.com/enquetebankieren

Alvast ontzettend bedankt!

Laatst gewijzigd op 27-10-2015 om 10:10.
Advertentie
Oud 29-10-2015, 09:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Je enquête past zelf beter op Werk, geld en recht. Je mag maar één topic hebben, dus deze sluit ik.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Hebben jullie ook last van stank vanuit de kattenbak?
SannevdR
1 15-02-2013 17:04
Eindexamens 2007 Onderzoek naar faalangst, HELP JE MEDESCHOLIEREN!!
Eurstudenten
26 28-06-2007 00:40
Vrije tijd Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief
Verwijderd
2 07-05-2005 10:28
Lichaam & Gezondheid Urinebuis onderzoek
Stefanie
13 20-12-2003 18:00
Lifestyle Onderzoekje voor school, help mij :)
Mindfields
8 03-09-2003 18:59
Seksualiteit Soa Onderzoek - Mijn ervaringen.....
verbal-violence
53 20-08-2002 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.