Oud 09-11-2015, 11:44
MHMart
MHMart is offline
Hoi,

Samen met een paar 6 vwo'ers heb ik een nieuwe website online gezet om woordjes en zinnen of nouja, wat jij zelf wilt, te kunnen leren.
mywrds.com

Eerst was het alleen voor op onze eigen school, maar het blijkt een succes en daarom willen wij het graag delen met jullie.
Wij willen graag weten of jullie studenten hier wat aan hebben en of het werkt zoals jullie graag willen.
Wij willen echt heel graag dat de studenten die dit gebruiken het fijn vinden en kunnen leren op de manier die zij fijn vinden en daarom is elke mening en input belangrijk. Heb je ideeën laat het dan aub weten want dat maken wij (mits het een goed idee is ) graag.

Brand los!

Laatst gewijzigd op 13-11-2015 om 23:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2015, 07:21
MHMart
MHMart is offline
het spijt me zeer, het blijkt dat na de laatste update, het registreren fout ging. Dit is nu opgelost. Sorry voor de mensen die nu een fail indruk hebben gekregen...

Laatst gewijzigd op 13-11-2015 om 23:40.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 22:19
Verwijderd
Als de woordjes van dezelfde kwaliteit zijn als je beheersing van de Nederlandse taal dan is het bijzonder belabberd.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 23:34
MHMart
MHMart is offline
dankje. Wat je op dit forum kunt verwachten is dat iedereen wel ergens moeite mee heeft. Voor mij geldt dat ik moeite heb met correcte spelling, dit kan ik ook niet helpen.


Bovendien bieden wij jou geen woordjes, maar de mogelijkheid om jou eigen woorden te leren. Toch wel jammer dat je zo snel een oordeel trekt.

Ik blijf je alsnog uitnodigen om het voor jouzelf te bekijken en dan hoor ik ook van jou, graag een mening.

Laatst gewijzigd op 13-11-2015 om 23:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38.