Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2015, 16:06
Liza155
Liza155 is offline
Hallo allemaal ik heb een vriendin die is betrapt tijdens haar herexamen omdat ze een telefoon op haar schoot had maar die niet had gebruikt.
Nu moet ze een brief schrijven naar het examencommissie.

Willen jullie misschien naar haar brief kijken en tips geven.

Alvast bedankt voor jullie moeite.


Geachte heer, mevrouw,

Middels deze brief wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor het in bezit hebben van een mobiele telefoon tijdens het examen. Ik volg momenteel de opleiding .......... in klas ......... , studentennummer: .......... .

''datum'' had ik een herexamen ...... om ......... . Tijdens het examen had ik mijn mobiele telefoon (waar ik overigens geen gebruik van heb gemaakt) op mijn schoot liggen. Mijn leraar heeft dat toen gezien en oprecht mijn examen ingenomen en mij de klas uitgestuurd.

Met deze brief wil ik duidelijk maken dat ik heel erg veel spijt heb van wat ik heb gedaan en mijn oprechte excuses hiervoor wil aanbieden. Mijn grote wens is om mijn diploma te halen en ik hoop dat ik door deze domme actie dat niet heb verpest. Ik accepteer elke straf die mij wordt opgelegd. Ik besef heel goed dat het een hele domme actie was/is en dat ik het niet had moeten doen, ik heb mijn lesje geleerd dit was mijn eerste en laatste keer.

Ik hoop dat u begrijpt dat ik er heel erg mee zit en dat ik erg veel spijt heb van wat ik heb gedaan. Tevens heb ik heel erg mijn best gedaan om voor het examen te leren en ik wil ook heel graag mijn diploma halen. Ik hoop dat ik het examen mag herkansen ik zou dat zeer op prijs stellen.

Graag bedank ik u voor uw tijd. Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2015, 17:43
ikxxx
Avatar van ikxxx
ikxxx is offline
lijkt mij oké
__________________
The soul is a hostige, trapped in his own body
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 17:44
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Waarom heb je een telefoon op je schoot als je het niet gebruikt? Niet erg geloofwaardig, eerlijk gezegd. Waarschijnlijk was ze wel van plan om het te gebruiken. En als je de telefoon niet gebruikt hebt om te spieken is het eerlijk gezegd al helemaal dom. Maargoed.

Wat is precies het doel van die brief? Alleen die extra herkansing binnenslepen? Waarom zouden ze daar aan mee willen werken? En wat staat erover in de richtlijnen?

Oh het is trouwens DE examencommissie.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 22:20
Verwijderd
Van mij mocht ze het jaar mooi overdoen. Er is geen enkele manier om te controleren of ze het apparaat wel of niet gebruikt heeft en aan domme acties zitten consequenties. Jullie kinderen moeten eens niet zo verliefd op dat ding zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 09:31
ikxxx
Avatar van ikxxx
ikxxx is offline
Citaat:
Van mij mocht ze het jaar mooi overdoen. Er is geen enkele manier om te controleren of ze het apparaat wel of niet gebruikt heeft en aan domme acties zitten consequenties. Jullie kinderen moeten eens niet zo verliefd op dat ding zijn.
Ik ben mijn gsm al bijna 2 weken kwijt en ik mis hem niet eens
__________________
The soul is a hostige, trapped in his own body
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Vraagje over schoolexamens
NewManed
3 06-12-2013 17:30
De Kantine Ach, saai toch een end weg! #1537
CuwleMandarijn
500 25-10-2011 09:09
Eindexamens 2005 Leraren die je een onvoldoende WILLEN geven...
Smobbo
52 28-04-2005 23:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.