Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2007, 12:29
ULTRA8
Avatar van ULTRA8
ULTRA8 is offline
Het leek me handig om een topic te openen i.v.m hoe de examens verlopen etc.

Vandaag 2uur Cultuurwetenschappen gehad en 2uur Gedragswetenschappen. Cultuur ging vlotjes en gedrag viel best mee. Kortom niks om zorgen over te maken !

Morgen 3uurtjes Nederlands. Moet wel lukken met mijn liefde voor de Nederlandse taal !

Greetz

ULTRA8'
__________________
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch." Johan Cruijff
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2007, 12:32
Verwijderd
Citaat:
ULTRA8 schreef op 21-03-2007 @ 13:29 :
Morgen 3uurtjes Nederlands. Moet wel lukken met mijn liefde voor de Nederlandse taal !
De examen-topic?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 12:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 21-03-2007 @ 13:32 :
De examen-topic?
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek





In Nederland hebben we trouwens alleen examens aan het eind van je middelbare school. Dat valt altijd in mei. Binnenkort komt er weer een apart (tijdelijk) forumonderdeel voor.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 21-03-2007 @ 13:35 :
In Nederland hebben we trouwens alleen examens aan het eind van je middelbare school.
wàt?!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 21-03-2007 @ 14:05 :
wàt?!
We hebben verder alleen toetsen/tentamens/repetities (benamingen verschillen per school) en in het laatste jaar van het vmbo, havo of vwo heb je in mei examens.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 13:27
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 21-03-2007 @ 14:25 :
We hebben verder alleen toetsen/tentamens/repetities (benamingen verschillen per school) en in het laatste jaar van het vmbo, havo of vwo heb je in mei examens.
Ja maar, SE's/PTA's tellen mee voor je eindexamencijfer, dus dan zijn dat ook examencijfers?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 14:25
Canine 13
Canine 13 is offline
Citaat:
z0pje schreef op 21-03-2007 @ 14:25 :
We hebben verder alleen toetsen/tentamens/repetities (benamingen verschillen per school) en in het laatste jaar van het vmbo, havo of vwo heb je in mei examens.
Juist.....en ik ga met glans slagen!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 14:26
Verwijderd
Citaat:
z0pje schreef op 21-03-2007 @ 14:25 :
We hebben verder alleen toetsen/tentamens/repetities (benamingen verschillen per school) en in het laatste jaar van het vmbo, havo of vwo heb je in mei examens.
maar als jullie zo 'toetsweek' (of whatever) hebben, moet je dan niet alle stof kennen die je dat jaar gezien hebt? want dan zijn dat voor mij ook gewoon 'examens' hoor
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 21-03-2007 @ 15:26 :
maar als jullie zo 'toetsweek' (of whatever) hebben, moet je dan niet alle stof kennen die je dat jaar gezien hebt? want dan zijn dat voor mij ook gewoon 'examens' hoor
Over het algemeen hoef dan niet alle stof te kennen die je dat jaar gezien hebt, maar bv. een hoofdstuk of een aantal hoofdstukken of een bepaald onderdeel (grammatica ofzo bv.). (Of ze moeten de middelbare school echt heel extreem hebben veranderd sinds de tijd dat ik er op zat. )
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 21-03-2007 @ 13:35 :
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek


/shame

Citaat:
*blue angel* schreef op 21-03-2007 @ 14:05 :
wàt?!
Bij de meeste vakken gaan toetsen alleen over een bepaald onderwerp of hoofdstuk(ken). Alleen bij wiskunde krijgen wij toetsen over alles.
En in mei hebben we dan de centrale examens die voor 50% van je eindcijfer tellen.


Wat voor schooltype doe jij dan ULTRA8? In je profiel staat dat je studie(richting) 'Humane-Wetenschappen' doet, moeten jullie op de middelbare school dan al zo exact een riching kiezen? (Misschien doe je iets anders, maar aan je leeftijd te zien nog middelbare school)

Laatst gewijzigd op 21-03-2007 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 14:40
Verwijderd
@Jeroenjeroen: Volgens mij doet ie ASO (dat is min of meer vergelijkbaar met het Nederlandse VWO).
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 21-03-2007 @ 15:37 :
Wat voor schooltype doe jij dan ULTRA8? In je profiel staat dat je studie(richting) 'Humane-Wetenschappen' doet, moeten jullie op de middelbare school dan al zo exact een riching kiezen? (Misschien doe je iets anders, maar aan je leeftijd te zien nog middelbare school)
in België heb je een aantal 'richtingen', waaronder Humane wetenschappen...


je kan bijvoorbeeld Latijn volgen, maar dan moet je ook nog kiezen tussen:

Latijn-Grieks
Latijn-Wiskunde
Latijn-Moderne Talen
Latijn-Wetenschappen


maar je kan ook géén Latijn doen, maar bijvoorbeeld Economie

en dan heb je keuze tussen
Economie-Wiskunde
Economie-Moderne Talen
of Economie-Wetenschappen bestaat, weet ik niet dat hadden ze op mijn school iig niet

en je kan ook
Wiskunde-Moderne Talen doen

of Menswetenschappen (of Humane Wetenschappen)

of Handel

of Grieks-Wiskunde

(ik vergeet ongetwijfeld een aantal richtingen hoor)

en afhankelijk van welke 'richting' je dan doet krijg je OF Latijn OF Economie OF Grieks OF Handelsvakken à la boekhouden en handelscorrespondentie

en afhankelijk van welk uw 'hoofdvakken' zijn heb je drie, vier, vijf, zes, of zelfs acht uur wiskunde,
en 2 of 3 uur biologie
en 2 of 3 uur fysica

of heb je 4 of 5 uur Frans
of 2 of 3 uur Engels
en heb je wel of geen Duits


maar dan heb ik het alleen over ASO (algemeen secundair onderwijs)

je hebt ook TSO (technisch secundair onderwijs) en BSO (beroepssecundair onderwijs) en dan leer je over automotoren enzo, of over houtbewerking, of over elektriciteit, weetikveel
en TSO is dan 'ietsjes' moeilijker dan BSO;over het algemeen kan je na TSO nog wel een hogeschoolopleiding gaan volgen. Na BSO denk ik dat je best gewoon werk gaat zoeken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 15:25
ULTRA8
Avatar van ULTRA8
ULTRA8 is offline
Ik doe inderdaad Humane-Wetenschappen !
Is mijn eerste jaar , valt best mee.Nu ja de keuzen was snel gemaakt voor mij ik heb een hekel aan wiskunde en andere wetenschappelijke vakken en heb al lange tijd interesse in psychologie en dergerlijke. Dus leek mij dit de beste optie. Ik had door kunnen gaan in economie-talen,maar economie boeide mij niet.
Mijn lesprogramma loopt als volgende.

4U Wiskunde
2U Gedrags-Wetenschappen
2U Cultuur-Wetenschappen
1U Chemie
1U Biologie
1U AArdrijkskunde
4U Nederlands
4U Engels
4U Frans
1U Fysica
1U Lichaamlijke-Opvoeding
1U Plastisch - Opvoeding
1U Informatica

Greetz
ULTRA8'
__________________
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch." Johan Cruijff

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 12:10.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 15:27
Verwijderd
Citaat:
ULTRA8 schreef op 21-03-2007 @ 16:25 :
Ik doen inderdaad Humane-Wetenschappen !
Dat alleen zegt een Nederlander niet zoveel mbt het schooltype.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 12:12
ULTRA8
Avatar van ULTRA8
ULTRA8 is offline
Sorry typfoutje !

Vandaag 3U Nederlands gehad ging op momenten vlotjes , schrijfopdracht was iets moeilijker,maar ik geloof er in.

Morgen 2U Frans & 2U Geschiedenis : Zal denk ik geen probleem zijn. Ik ben tweetalig en geschiedenis was vorig examen spot gemakelijk. Alleen ga ik volgend examen(s) niet onderschatten !

Greetz
ULTRA8'
__________________
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch." Johan Cruijff
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 12:59
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ieks, examens. Daar wil ik nog even niet aan denken. Eerst nog tentamens.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 15:17
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Volgende week de laatste loodjes.. Nog even een Nederlands betoog maken en een Engels mondeling die 1/3 meetelt voor het SE, en nog een aantal SE toetsen die het cijfer nauwelijks veranderen. Gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
rensd schreef op 22-03-2007 @ 16:17 :
Volgende week de laatste loodjes.. Nog even een Nederlands betoog maken en een Engels mondeling die 1/3 meetelt voor het SE, en nog een aantal SE toetsen die het cijfer nauwelijks veranderen. Gelukkig maar
In mijn toetsweek van volgende week heb ik juist toesten die mijn cijfer nog redelijk kunnen beinvloeden. Voor wiskunde heb ik nog twee toetsen die samen 25% van mijn eindcijfer bepalen, best veel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-03-2007, 15:37
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Volgens mij doet elke school dat weer anders ofzo.. Hier op school hebben we al examentoetsen sinds de 4e. Voor bv. wiskundeB1,2 kom je dan ook op een totaal van 14(!) ET's. Als je dan die 14e krijgt wordt je gemiddelde daar nauwelijks door beïnvloed, maar ik ken ook scholen waar ze idd maar 3 SE toetsen alleen in de 6e krijgen..
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 15:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
rensd schreef op 22-03-2007 @ 16:37 :
Volgens mij doet elke school dat weer anders ofzo.. Hier op school hebben we al examentoetsen sinds de 4e. Voor bv. wiskundeB1,2 kom je dan ook op een totaal van 14(!) ET's. Als je dan die 14e krijgt wordt je gemiddelde daar nauwelijks door beïnvloed, maar ik ken ook scholen waar ze idd maar 3 SE toetsen alleen in de 6e krijgen..
Wij hebben ook iets van 11 ETS bij wiskunde B1,2. Alleen telt de laatste 18%, dus nog best wel veel.

En bij scheikunde hebben we ook iets van 12 cijfers, terwijl de laatste toets 20% telt. Hm.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 17:01
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 22-03-2007 @ 16:51 :
Wij hebben ook iets van 11 ETS bij wiskunde B1,2. Alleen telt de laatste 18%, dus nog best wel veel.

En bij scheikunde hebben we ook iets van 12 cijfers, terwijl de laatste toets 20% telt. Hm.
Ja, zo hebben wij dat ook:
14 SE's voor WiskundeB1,2 weging varierend van 1,0 t/m 5,0
14 SE's voor Natuurkunde1,2 weging varierend van 1,0 t/m 3,0
11 SE's voor Scheikunde1,2 weging varierend van 1,0 t/m 4,0

In de komende toetsweek heb ik 2x SE wiskunde met weging 5, 1x SE natuurkunde met weing 3 en 2x SE scheikunde met weging 4 en 2 dus het maaktnog best wel wat van mijn gemiddelde uit
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 17:37
Verwijderd
Zo te horen heeft iedereen volgende week toetsweek .
Ik heb een wiskunde ET van 25%, 2x natuurkunde toets (NA1 en NA2) met bij elkaar 60% van het SE-cijfer. Nog 2 scheikunde toetsen voor 10% en dan nog mondelingen literatuur, Engels en Biologie (Ja echt, een mondeling biologie..).

En daarna.. Hééél hard leren voor de examens. (Alhoewel, volgensmij ken ik 90% al wel) Maargoed, heb in ieder geval een studie om naar uit te kijken.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 17:44
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 22-03-2007 @ 18:01 :
Ja, zo hebben wij dat ook:
14 SE's voor WiskundeB1,2 weging varierend van 1,0 t/m 5,0
14 SE's voor Natuurkunde1,2 weging varierend van 1,0 t/m 3,0
11 SE's voor Scheikunde1,2 weging varierend van 1,0 t/m 4,0

In de komende toetsweek heb ik 2x SE wiskunde met weging 5, 1x SE natuurkunde met weing 3 en 2x SE scheikunde met weging 4 en 2 dus het maaktnog best wel wat van mijn gemiddelde uit



Ik heb er voor elk vak maar 3
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 21:18
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
oooow.. ik dacht dat we het over het examen in mei hadden
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 22-03-2007 @ 18:44 :


Ik heb er voor elk vak maar 3
Ik ook. Nouja, niet 3, maar wel weinig. Voor de scheikunde 5 toetsen geloof ik. Dat is wel heel weinig als ik kijk naar wat jullie hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2007, 00:00
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Volgende week heb ik mijn laatste tentamenweek voor ik de examens in mei in kan gaan. Op zich kan het niet meer fout gaan, ik sta alleen maar zevens of hoge zessen, maar ik blijf zenuwachtig!
De tentamens die ik volgende week heb:
Engels brief waarschijnlijk formeel
Frans formele brief
Geschiedenis toets over het examenkatern van kind tot burger
Muziek mondeling ritmes, zingen op tonen en muziekgeschiedenis
biologie mondeling over alles
letterkunde mondeling
engels mondeling over de gelezen boeken
economie alles tot nu toe

maar dat gaat wel goed komen denk ik
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 11:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 22-03-2007 @ 18:37 :
Biologie (Ja echt, een mondeling biologie..).
Ja, raar he.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-03-2007 @ 12:05 :
Ja, raar he.
Ja , jullie ook over alle verslagen/practica?

Heee je vorige plaatje was veel mooier.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 13:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 25-03-2007 @ 13:01 :
Ja , jullie ook over alle verslagen/practica?

Heee je vorige plaatje was veel mooier.
Ja, practica en alle 'systemen' in je lichaam. Bloedsomloop, zenuwstelsel, enz. Bah.

Mijn foto bedoel je? Deze is best wel stom ja..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-03-2007 @ 14:00 :
Ja, practica en alle 'systemen' in je lichaam. Bloedsomloop, zenuwstelsel, enz. Bah.

Mijn foto bedoel je? Deze is best wel stom ja..
Ja echt stom Ik weet echt niet meer wat en waarom ik verslagen in de vierde klas op die manier heb gemaakt.. dan moet ik ook allemaal kunnen verantwoorden. Ik heb er maar één ding over te zeggen:
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-03-2007 @ 14:00 :
Bah.
Ja. Die vorige was veel mooier
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 14:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Jeroenjeroen schreef op 25-03-2007 @ 15:19 :
Ja echt stom Ik weet echt niet meer wat en waarom ik verslagen in de vierde klas op die manier heb gemaakt.. dan moet ik ook allemaal kunnen verantwoorden. Ik heb er maar één ding over te zeggen:

Ja. Die vorige was veel mooier
Hihi.

Nu heb ik weer een ander.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 14:34
Knots
Knots is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 22-03-2007 @ 18:01 :
Ja, zo hebben wij dat ook:
14 SE's voor WiskundeB1,2 weging varierend van 1,0 t/m 5,0
14 SE's voor Natuurkunde1,2 weging varierend van 1,0 t/m 3,0
11 SE's voor Scheikunde1,2 weging varierend van 1,0 t/m 4,0

Ik ben zwaar jaloers! Ik heb 2 SE's voor Natuurkunde1,2 en WiskundeB1,2 en 3 SE's voor Scheikunde1,2 , allemaal in de 6e klas. Komende week voor alledrie de vakken nog één SE te gaan en ik word nu al helemaal kriegel van al het leren .
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 14:51
ULTRA8
Avatar van ULTRA8
ULTRA8 is offline
Ik heb maandag 4uur Wiskunde .

ULTRA8' ²
__________________
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch." Johan Cruijff
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 14:54
michiel R.A.F.C
michiel R.A.F.C is offline
Morgen examen wiskunde en ik zie net dat ik mijn bundeltje van reele functies ben vergeten !!!
Iemand die dit toevallig heeft liggen en kan scannen ofzo?
__________________
RAFC Kampioen !
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Knots schreef op 25-03-2007 @ 15:34 :

Ik ben zwaar jaloers! Ik heb 2 SE's voor Natuurkunde1,2 en WiskundeB1,2 en 3 SE's voor Scheikunde1,2 , allemaal in de 6e klas. Komende week voor alledrie de vakken nog één SE te gaan en ik word nu al helemaal kriegel van al het leren .
Ja, je moet je afvragen wat beter is. Ik heb een ontzettend slechte start in de 5e gemaakt (allemaal 4-en en 5-en) waardoor mijn gemiddelde rond de 5-6 vast staat. Terwijl ik nu in de 6e allemaal 7-ens / 8-en / 9-ens haal.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 25-03-2007 @ 16:58 :
Ja, je moet je afvragen wat beter is. Ik heb een ontzettend slechte start in de 5e gemaakt (allemaal 4-en en 5-en) waardoor mijn gemiddelde rond de 5-6 vast staat. Terwijl ik nu in de 6e allemaal 7-ens / 8-en / 9-ens haal.
Ik precies zo.. Echt kut.. Nu haal ik ook achten en negens maar m'n gemiddelde is maar een 6,5-7.. mag ik natuurlijk nog niet klagen, maar toch jammer vind ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2007, 14:47
Knots
Knots is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 25-03-2007 @ 16:58 :
Ja, je moet je afvragen wat beter is. Ik heb een ontzettend slechte start in de 5e gemaakt (allemaal 4-en en 5-en) waardoor mijn gemiddelde rond de 5-6 vast staat. Terwijl ik nu in de 6e allemaal 7-ens / 8-en / 9-ens haal.
Ja, dat is de andere kant van het verhaal. Ik kan met 2 of 3 goede cijfers een hoog gemiddelde neerzetten. Maar door de grote hoeveelheden stof is het vrij ongebruikelijk hoger dan een 8 te halen voor tentamens bij mij op school..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 15:01
ULTRA8
Avatar van ULTRA8
ULTRA8 is offline
Vandaag 4uur Wiskunde gehad.Waaran ik een hekel heb.
Tot onze leerkracht aan een vriendin haar examen controleerde en verbeterde en hielp !

Ach ja het is al eerder geweten dat onze school bol staat van favorisme .

ULTRA8' Argh !!
__________________
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch." Johan Cruijff
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 15:31
Verwijderd
Citaat:
ULTRA8 schreef op 26-03-2007 @ 16:01 :
Tot onze leerkracht aan een vriendin haar examen controleerde en verbeterde en hielp !
dat heb ik zelfs op unief al meegemaakt


onze prof Frans in eerste kan liep rond in de zaal waar we ons herexamen aan het maken waren, en las over de mensen hun schouder mee en wees fouten aan. en als we gingen afgeven las hij elk examens eens gauw door en zei dan dingen als 'vraag twee en vier moet je nog eens bekijken'



hij deed dit wel bij iedereen, dus niet alleen bij zijn 'favorietjes'.




(het vak Frans is bij ons weggevallen in het eerste jaar, met de omschakeling naar de BaMa structuur, en dat was het laatste jaar dat het dus nog gegeven werd, en de prof vond het belachelijk van mensen te moeten buizen op een vak dat zou wegvallen - waardoor mensen dus 'niet geslaagd' konden zijn en hun jaar opnieuw moeten doen voor een vak dat niet eens meer gegeven zou worden, kan je volgen? hij wou vermijden dat er mensen moesten bissen voor een vak dat niet meer moest gevolgd worden)

maargoed, dat terzijde
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 15:42
ULTRA8
Avatar van ULTRA8
ULTRA8 is offline
Die leerkracht heeft dus duidelijk haar favorietjes.En trakteerde voor de gene die de beste punten had een cinéma uitstapje met haar. Heb ik me eventjes gelukkig geprezen dat mijn examen een ramp was .

Nou ja heb die leerkracht haar manier tegenover leerlingen en haar doel nooit begrepen..

ULTRA8'
__________________
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch." Johan Cruijff
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren [VWO] In welke stad ga jij volgend jaar studeren?
Verwijderd
96 14-06-2006 18:16
Eindexamens 2005 Vreemde dingen tijdens je examen?
Quantes
203 14-06-2005 19:05
Eindexamens 2003 Het Grote "Ik heb me dood geërgerd aan...." Topic
Lynn
130 02-06-2003 11:34
De Kantine Maak een opmerking over de forummer boven je
Dminor
499 25-05-2003 10:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.