Oud 23-04-2002, 09:39
ŽObserver
Avatar van ŽObserver
ŽObserver is offline
Woensdag a.s. ga ik met mijn nederig schooltje een fantastische excursie ondernemen; wij gaan naar het dynamische Antwerpen. Daar gaan wij naar een (voor mij onbekend) museum van Moderne Kunst (typefouten voorbehouden), 's middags gaan wij naar het helemaal te gek gave Rubenshuis.

Zijn er hier vrome zieltjes die mij kunnen voorbereiden op hetgeen ik daar aan ga treffen? Op deze manier krijg ik namelijk geen cultuurschok wanneer ik de bus uitga, maar loop ik met een uniek zelfvertrouwen Belgie in.

Alvast bedankt.

Jabbahw0ck.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2002, 22:08
Verwijderd
waar haal je in heavensname het JOECHEI-ding vandaan????? u leeft nog in de middeleeuwen? (op zich no offense)
maar goed
dit brave meiske is ook naar antwerpen geweest, 2 keer zelfs. daar heeft zij het rubenshuis bezocht en die van moderne kunst... zou best kunnen, maar ze is nie zo goed in namen dussss.
in ieder geval is het rubenshuis wel aardig, als je een beetje interesse hebt voor kunst en het ook spannend vindt (woorden van meine lehrer) om dingen te zien met een historie. je loopt gewoon door zijn huis waar keiveel schilderijen hangen van hem.

om dit gelul samen te vatten: als je kunst niet boeiend vindt: discman op en zorgen dat je er snel doorheen gaat...

(persoonlijk vond ik het wel gaaf, vooral zijn slaapkamer)

op deze manier kunt u hopelijk het zelfvertrouwen op een gewenst niveau instellen

ciao
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 12:07
ŽObserver
Avatar van ŽObserver
ŽObserver is offline
*'grijns*

Bedankt voor de informatie. Dat "joechei-ding" heb ik gewoon een keer gehoord, en vond ik wel grappig klinken. Ik leeft dus wel gewoon in onze goede oude moderne maatschappij......


Jabbahw0ck.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 13:30
Verwijderd
JOECHEI!!!

(k heb nu dus ook het virusding)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Lucht je hart topic deel 130
Eend
490 14-06-2008 14:17
Lifestyle Hoe was je dag?
Verwijderd
500 19-12-2007 17:42
De Kantine Wat kun je waarderen met je hoofd?
Uice
500 16-10-2007 22:28
De Kantine Rodina
Verwijderd
10 06-11-2003 03:01
De Kantine Tweeee violen en een trommel en een fluit...
Verwijderd
33 02-09-2003 22:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.