Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2021, 19:09
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Ik had de verkeerde maat condoom. Ik moest XXXL hebben maar ik had per ongeluk XXL
Moet je 'm herkansen
Advertentie
Oud 15-04-2021, 19:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik had de verkeerde maat condoom. Ik moest XXXL hebben maar ik had per ongeluk XXL
minpunten voor condoom gebruiken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-04-2021, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn naam en klas. Datum was ook al fout want ik schrijf standaard 30-2-2084 op. Maar ja ik had welgeteld 2 punten van de vragen gekregen. Van de 36 😅
Jezus Christus hoe krijg je dat in Allahsnaam voor elkaar?!

Nog er om lachen ook
Oud 21-04-2021, 08:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
On a serious note, op zich kunnen we best een discord server aanmaken, het ding is alleen of de oldbees het willen. Met de server kunnen we trolls voorkomen, en het typen gaat in een chat een stuk sneller dan in het forum.
Discord is eigenlijk Skype en WhatsApp ineen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-04-2021, 15:23
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ja, oldbees. Reageer eens!!1
Oud 21-04-2021, 16:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-04-2021, 16:33
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Discord heeft geen threads toch? Beetje onvergelijkbaar dan. Welke voordelen zien jullie erin als forum-vervanger?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-04-2021, 17:45
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
On a serious note, op zich kunnen we best een discord server aanmaken, het ding is alleen of de oldbees het willen. Met de server kunnen we trolls voorkomen, en het typen gaat in een chat een stuk sneller dan in het forum.
Discord is eigenlijk Skype en WhatsApp ineen
Ja, maar het voordeel van het forum is juist dat het geen skype of whatsapp is. Hier is alles "netjes" geordend in topic.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 21-04-2021, 17:45
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
/jommeke
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 21-04-2021, 18:36
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
het typen gaat in een chat een stuk sneller dan in het forum.
Dit argument snap ik trouwens ook niet!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-04-2021, 20:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja, maar het voordeel van het forum is juist dat het geen skype of whatsapp is. Hier is alles "netjes" geordend in topic.
In een discord server kan je veel kanalen aanmaken. Bijvoorbeeld een kanaal algemene chat (kan dus dit topic zijn), kanaal voor media, kanaal voor memes etc. Dus wat dat betreft is dat ook geordend.
Citaat:
Dit argument snap ik trouwens ook niet!
Ik merk als ik bijvoorbeeld met Destruct chat of hier wat op het forum stuur dat een gesprek een stuk langer duurt omdat je bijvoorbeeld niet korte-zinnen-gesprekken kunt voeren. In een chat zoals bijvoorbeeld op discord kan dat wel.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-04-2021, 21:37
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
omdat je bijvoorbeeld niet korte-zinnen-gesprekken kunt voeren
wat
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-04-2021, 22:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hhhmmm.png
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-04-2021, 09:06
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
In een discord server kan je veel kanalen aanmaken. Bijvoorbeeld een kanaal algemene chat (kan dus dit topic zijn), kanaal voor media, kanaal voor memes etc. Dus wat dat betreft is dat ook geordend.
Maar ik neem aan dat je dus niet aan kanaal maakt voor "huhuhuh ik heb net mn muur paars geverfd!" Maar dat je dat dan kwijt zou moeten in "huis,tuin en keuken" oid..

Ik zie en kanaal meer als ene subforum, en dan heb je dus geen topics meer. Wat ik wel zo prettig vindt.

Ik probeer op mn werk ook telkens aan te sturen op project communicatie deels via een forum te laten verlopen, maar men wil er niet aan ;(

Mssn is het ook gewoon een manier van communicatie waar ik (we?) erg aan gewend zijn, en als je die niet gewend bent, je ook niet echt de voordelen ervan kunt inschatten/inzien.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 22-04-2021, 10:20
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
We kunnen ook een eigen forum aanmaken. Kost geeneens 5 euro per maand.
Oud 22-04-2021, 10:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
wat
gesprekken als: Hey hoe gaat het?
Ja wel goed, met jou
ook wel prima
ik heb een hond sinds kort
oh wat leuk! hoe heet ie?
weet ik niet, hij ligt op de bbq
Dat soort dingen duren heel lang op het forum, en kan een stuk korter in een chat als discord.
Citaat:
Maar ik neem aan dat je dus niet aan kanaal maakt voor "huhuhuh ik heb net mn muur paars geverfd!" Maar dat je dat dan kwijt zou moeten in "huis,tuin en keuken" oid..

Ik zie en kanaal meer als ene subforum, en dan heb je dus geen topics meer. Wat ik wel zo prettig vindt.

Ik probeer op mn werk ook telkens aan te sturen op project communicatie deels via een forum te laten verlopen, maar men wil er niet aan ;(

Mssn is het ook gewoon een manier van communicatie waar ik (we?) erg aan gewend zijn, en als je die niet gewend bent, je ook niet echt de voordelen ervan kunt inschatten/inzien.
Nou ja je maakt niet voor elk gesprek een apart kanaal aan, dat zou idd niet handig zijn. Maar als je bijvoorbeeld een kanaal met media hebt, kan je daar de foto in zetten van ey check mijn paarse muur enzo. Daaronder heb je een gesprek. Daarna denkt iemand van ey ik heb een mooie foto gemaakt bij een wandeling. Die kan dan ook in het media kanaal komen, weer mooi gesprek eronder etc.

Op zich heb je geen specifieke topics, nee. Maar eigenlijk heb je een algemene chat (kunnen we ook 2/3 van maken als dat handiger blijkt). Op zich heb je eigenlijk wel gelijk dat het een soort van subforum is zonder specifiek topic. Aan de andere kant, als we het doen met de groep die we nu hebben, hebben we denk ik niet gek veel topics nodig aangezien we geen seks vragenlijst krijgen of iets.

Ik snap je laatste ding wel. ik moest zelf ook wel wennen aan discord, maar het wende redelijk snel bij mij. Maar ik kan best snappen dat voor nu de voordelen er niet echt zijn voor je
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 22-04-2021, 11:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
gesprekken als: Hey hoe gaat het?
Ja wel goed, met jou
ook wel prima
ik heb een hond sinds kort
oh wat leuk! hoe heet ie?
weet ik niet, hij ligt op de bbq
Dat soort dingen duren heel lang op het forum, en kan een stuk korter in een chat als discord.
Waarom zou dat perse sneller gaan op discord?
Omdat je een geluidje hoort bij een bericht? Of omdat hier een floodcontrol is?

Nah niet overtuigd.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-04-2021, 11:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Discord is wel leuk verder hoor, maar het gaat het forum niet vervangen. Het is iets anders.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-04-2021, 11:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waarom zou dat perse sneller gaan op discord?
Omdat je een geluidje hoort bij een bericht? Of omdat hier een floodcontrol is?

Nah niet overtuigd.
Het gaat sneller op discord omdat je geen 10 sec berichten cooldown hebt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 22-04-2021, 11:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Misschien ook leuk, we hebben een stuk meer emoji's op discord
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 22-04-2021, 12:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Discord =/= vervanging voor forum.

Ik zit zelf ook in meerdere servers, maar het is toch iets heel anders.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-04-2021, 12:28
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik heb ook een tijd/zin om hier zulke gesprekken te voeren op die snelheid. Ik vind het juist fijn dat forum meer slowchat is. De mensen waar ik een chat-gesprek mee wil hebben, vind ik wel op whatsapp, of voeg ik daar toe. Tussentijds heb ik gewoon mogelijkheid tot PM's.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 23-04-2021, 08:02
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik heb ook een tijd/zin om hier zulke gesprekken te voeren op die snelheid. Ik vind het juist fijn dat forum meer slowchat is. De mensen waar ik een chat-gesprek mee wil hebben, vind ik wel op whatsapp, of voeg ik daar toe. Tussentijds heb ik gewoon mogelijkheid tot PM's.
Hallo mevrouw de regenboog
__________________
Forumdownie
Oud 23-04-2021, 08:08
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Vroeger, toen de vissen nog moesten lopen, de koude schotel nog warm was, de bierkratten van hout en de hoeren nog maagd. Toen was de regenboog nog zwart-wit
__________________
Forumdownie
Oud 23-04-2021, 08:08
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dat waren toch andere tijden als je het mij vraagt
__________________
Forumdownie
Oud 23-04-2021, 08:12
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Toen phoebe nog anaal deet over mijn spelling
__________________
Forumdownie
Oud 23-04-2021, 08:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Toen phoebe nog groter was als jij.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-04-2021, 08:56
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Of dan jij
__________________
Forumdownie
Oud 23-04-2021, 10:52
Verwijderd
Vroeger, toen je poep nog met korte oe schreef, toen de lucht nog schoon was en de seks vies, toen de pliesie nog op varkens reed. In de tijd van de houten gulden.
Oud 23-04-2021, 11:36
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dagduif
__________________
Forumdownie
Oud 23-04-2021, 11:58
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Of dan jij
Groter als jij is vanaf nu ook correct, taalnazi! (in informele vorm dan)
Oud 23-04-2021, 13:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Toen phoebe nog anaal deet over mijn spelling
Ik heb je opgegeven.
Citaat:
Groter als jij is vanaf nu ook correct, taalnazi! (in informele vorm dan)
FLIKKER OP
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-04-2021, 14:26
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ik voel me altijd moe & futloos, ook al slaap ik de volle 8 uur, ik voel me nog altijd moe. Hoe kan ik dit oplossen? Het liefst wil ik de hele dag in bed liggen.
Oud 23-04-2021, 16:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Of dan jij
Hihi

https://www.demorgen.be/nieuws/waaro...ijdt~b7be71aa/
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-04-2021, 16:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik voel me altijd moe & futloos, ook al slaap ik de volle 8 uur, ik voel me nog altijd moe. Hoe kan ik dit oplossen? Het liefst wil ik de hele dag in bed liggen.
Beetje sporten?
Bloed laten checken?
Meer slapen dan 8 uur als puber niet abnormaal.
Als het gecombineerd is met andere depressieve klachten daar mee aan de slag?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-04-2021, 18:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik voel me altijd moe & futloos, ook al slaap ik de volle 8 uur, ik voel me nog altijd moe. Hoe kan ik dit oplossen? Het liefst wil ik de hele dag in bed liggen.
het zou best kunnen dat je vitamine D tekort hebt, kom je vaak buiten?
Ga een keertje iets doen met je vriendin?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-04-2021, 18:19
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ik denk dat ik inderdaad Vitamine D te kort heb, maar misschien moet ik maar eens naar de huisarts.

Daarnaast kan het ook door overprikkeling & stress komen dat ik zo moe ben. Ik pieker ook vaak de laatste tijd
Oud 23-04-2021, 18:20
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Beetje sporten?
Bloed laten checken?
Meer slapen dan 8 uur als puber niet abnormaal.
Als het gecombineerd is met andere depressieve klachten daar mee aan de slag?
Misschien elke ochtend gaan hardlopen, dat kan ook.

Mijn moeder heeft bloedarmoede, maar ik weet niet of dat erfelijk is
Oud 23-04-2021, 19:10
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ugh waarom heb ik nog altijd een negatieve mindset
Oud 24-04-2021, 09:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het gaat best een tijdje duren om dat te fixen, jammer genoeg is het niet na een dag voorbij
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-04-2021, 10:16
Verwijderd
Het voor de hand liggende inderdaad, daar beginnen. Genoeg buitenlucht dn beweging (minstens 30/45 minuten per dag), gezond eten, voldoende slaap in een gezond ritme, eventueel alvast beginnen met vitamine D slikken en bloed prikken.

Negatieve gedachten zijn ruk en moeilijk. Als je die gedachten kunt herkennen, kun je wellicht proberen ze zelf om te buigen met een alternatief. Als dat moeilijk is of je kunt/wilt dat niet alleen doen, zoek dan hulp bij de huisarts, een psych, of weetikwie.
Oud 24-04-2021, 11:08
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Bedankt voor het advies, ik ga straks Vitamine D kopen, en naar buiten
Oud 24-04-2021, 11:09
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Eindelijk had ik eens tijd om uit te slapen en dat voelt zoveel malen beter
Oud 26-04-2021, 10:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Je staat met je auto met pech langs de weg. Wat doe je?
A Je belt de ANWB
B Je belt de KNVB
C Je doet de motorkap open en kijkt er langere tijd intelligent naar in de hoop dat hij het weer gaat doen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-04-2021, 11:51
Verwijderd
D je trekt je kleren uit, wiebelt met je borsten die gehuld zijn een gouden bikini en met je billen die in een nietsverhullende string vertoeven en wacht op de held van het verhaal die langskomt in een oude Amerikaanse auto om je te redden van een eenzame dood.
Oud 26-04-2021, 13:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
hahaha geweldig
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-04-2021, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ugh waarom heb ik nog altijd een negatieve mindset
Een alleen maar positieve mindset is ook niet goed imho. Het leven is nu eenmaal kut, relaties gaan over, mensen overlijden, je gaat in dingen falen etc. Maar shit happens. Dat accepteren en niet per se het geluk nastreven, lijkt me een betere instelling.
Oud 26-04-2021, 19:41
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Een alleen maar positieve mindset is ook niet goed imho. Het leven is nu eenmaal kut, relaties gaan over, mensen overlijden, je gaat in dingen falen etc. Maar shit happens. Dat accepteren en niet per se het geluk nastreven, lijkt me een betere instelling.
Als ik levenslang in de cel zou zitten zou ik ook zo denken
Oud 26-04-2021, 20:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Je zit in je waggie met je neefje. Hij zegt dat hij moet kotsen, gehtfoe. Wat moet u doen?
A ik tape zijn mond dicht
B Zijn moerrrrr, als hij kotst gooi ik hem meteen uit de rijdende auto
C Ik zet handrem en duw hem eruit
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-04-2021, 20:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Een skere tata fietst met langzame snelheid op het midden van de weg. Wat doet u?
A Met lage snelheid blijven rijden tot u hem kunt inhalen
B Toeteren en toeren maken zodat hij snapt dat je er door wilt
C Zijn moeder uitschelden tot hij aan de kant gaat
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.